Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φίλε,σε διαγωνισμό με μοριοδότηση το 20% είναι για ειδικές κατηγορίες και το 20% για όσους δεν έχουν προυπηρεσία. Αυτά τα λέει ο 2190/1994 που είναι στο Σύνταγμα,δηλαδή δεν αλλάζει με νόμο. Τουτέστιν, οι έχοντες προυπηρεσία πάνε για το 60% των θέσεων. Υπολόγισε λοιπόν πως το πλέον αισιόδοξο σενάριο για διορισμούς είναι 3000 ανά έτος. Το 60% στο αισιόδοξο σενάριο είναι 1800 διορισμοί. Ε, λοιπόν συνάδελφοι, αφού θέλετε τόσο πολύ διαγωνισμό με μοριοδότηση,ας ξεκινήσει η μάχη.
1) Στη νομοθεσία του Α.Σ.Ε.Π. δεν υπάρχει «διαγωνισμός με μοριοδότηση». Υπάρχει Προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων με σειρά προτεραιότητας. Ο μόνος «διαγωνισμός» που κατοχυρώνεται νομικά για το Α.Σ.Ε.Π. είναι ο «γραπτός διαγωνισμός».2) Η παρ. 6 του άρθρου 14 του ν. 2190/94, όπως ισχύει, ορίζει τα ποσοστά των ειδικών κατηγοριών στο σύστημα προσλήψεων του ως άνω νόμου, που πάντως δεν είναι 20% όπως αναφέρεις, αλλά: 2% (Πόντιοι ομογενείς), 15% (πολύτεκνοι), 10% (τρίτεκνοι), 10% (άτομα με αναπηρία) και 5% (συγγενείς ατόμων με αναπηρία) επί του συνόλου των προκηρυσσόμενων θέσεων.3) Στο δέκατο εδάφιο της περ.
και μετά από το κρύο ξυπνησες και πήρες το πάπλωμα και άλλαξες πλευρό έχει να πέσει προσφυγή που θα πάει αυτό το σχέδιο στον απόπατο
Σε λιγο θα κανεις προσφυγη και για τον αερα που αναπνεει ο αλλος
Το παραπάνω άρθρο ας το διαβάσουν όλοι όσοι απαξιώνουν τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ και θέλουν να μηδενίσουν τις επιτυχίες μας, που φτύσαμε αίμα με μήνες προετοιμασίας και κάτω απο το ανάλογο ψυχοφθόρο άγχος. Μόνο όποιος έδωσε ΑΣΕΠ θα μπορούσε να το καταλάβει αυτό, τι μεγάλη υπόθεση είναι μετά απο τόσο δύσκολα θέματα που ουσιαστικά δεν υπάρχει συγκεκριμένη ύλη εφόσον συμπεριλαμβάνονται τα πάντα πιθανά και απίθανα, να ανήκεις στο 15-20% των συναδέρφων σου, γιατί τόσα ήταν τα ποσοστά επιτυχίας ανα ειδικότητα.... Και όποιος κατάλαβε...
επίσης να το διαβάσει κι όποιος υπερεκτιμά τον γραπτό ασεπ ως διαδικασία εύρεσης των πιο καλών εκπαιδευτικων
Απο όλο το άρθο απο που προκύπτει αυτό ; δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο... Μιλάει για θέματα σε όλες τις ειδικότητες που ήταν αναντίστοιχα πρός τις γνώσεις που είχαν οι υποφήφιοι απο το Πανεπιστήμιο και τις ακαδημαΪκές σπουδές τους. Μα το θέμα που λέγεται ΑΣΕΠ είναι αυτό ακριβώς, οτι δεν εξετάζεσαι μόνο σε αντικείμενα που διάβασες και έμαθες στο Πανεπιστήμιο, αλλά είναι ευρύτερα θέματα που άπτονται του γνωστικού αντικειμένου και οφείλεις να τα γνωρίζεις όταν κληθείς να τα διδάξεις στην αίθουσα. Άρα θέλει καλή προετοιμασία κοινώς διάβασμα και όχι μόνο τα πανεπιστημιακά εγχειρίδια, γιαυτό είπα πιό πάνω οτι ουσιαστικά δεν υπάρχει ύλη γιατί συμπεριλαμβάνονται τα πάντα.......Για αυτό ακριβώς και ο βαθμός δυσκολίας του είναι τόσο μεγάλος και οι αποτυχόντες που πατώνουν είναι το 80 85%. Και φυσικά τώρα αυτοί που απαξιώνουν τον ΑΣΕΠ ανήκουν στα παραπάνω ποσοστά....
Οι 7 πληγές του διαγωνισμού«Όταν δόθηκαν τα θέματα της Ιστορίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, δεν μαςζητήθηκε ούτε μία διευκρίνιση. Τότε σκέφτηκα: αυτοί ή δεν ξέρουν τίποτα ή θαγράψουν πολύ καλά!».ΟΙ 7 ΠΛΗΓΕΣ του διαγωνισμού, όπως κωδικοποιούνται από τα λεγόμενα τωνκαθηγητών, είναι:1 Η υψηλή βάση, που ήταν 14 σε όλα τα μαθήματα, χωρίς να υπάρχεισυντελεστής βαρύτητας για κάθε μάθημα. Αυτό όμως είχε ως αποτέλεσμα ναυπάρξουν πολλές περιπτώσεις καθηγητών που έγραψαν άριστα και στο αντικείμενότους (π.χ. χημικοί στη Χημεία, φιλόλογοι στα Νέα και Αρχαία Ελληνικά, κ.ο.κ.)και στη Διδακτική του μαθήματος και στα Παιδαγωγικά, αλλά «κόπηκαν» γιατί δενέπιασαν το 14 στο δεύτερο μάθημα (π.χ. οι φυσικοί στη
«Είναι άδικο για τους βιολόγους να εξετάζονται σετόσο δύσκολη ύλη στη Χημεία, που δεν τη διδάσκονται εκτενώς στα ΑΕΙ και ναλέμε ότι αποτυγχάνουν, ενώ είναι καλοί βιολόγοι», λέει ο κ. ΜαργαρίτηςΝίκος Αντωνίου: «Επειδή απουσιάζει η εξειδίκευση στη Μέση Εκπαίδευση κόπηκανστον διαγωνισμό άριστοι επιστήμονες, λόγω του ότι δεν πήγαν καλά σε μάθημα πουδεν είναι της ειδικότητάς τους, όπως οι φυσικοί στη Χημεία», λέει ο καθηγητήςτου Πανεπιστημίου Αθηνώνκ. Λουκάς Μαργαρίτης, δεν συμφωνεί με τον διαγωνισμό ως διαδικασίααξιολόγησης, για αυτό και παραιτήθηκε από την επιτροπή.