Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σας φαίνεται παράξενη η μοριοδότηση των απομακρυσμένων (πλέον από Ι μέχρι και ΙΓ) σε κοινό πίνακα για μόνιμους διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών, αλλά υπήρχε ήδη στον Ν. 3848/2010. Ήταν αναμενόμενο να καταλήξουμε σε κοινό πίνακα και όσοι αναπληρωτές δούλευαν από το 2014-2015 σε απομακρυσμένα, με την τροπολογία Λοβέρδου στο νόμο της Διαμαντοπούλου 3848 άρθρο 5Α, περίμεναν ότι θα έπαιρναν διπλή μοριοδότηση!
1.Oταν θα δείτε το τελικό θα σας φύγουν όλες οι απορίες. Εδώ δεν μπορώ να γράψω παραπάνω για λόγους ευνόητους.2. Δεν θέλουμε να εκφράσουμε κανένα ,ούτε έχουμε τέτοιο σκοπό. Απλά διεκδικούμε το δίκιο μας. Οποιοσδήποτε είναι ελεύθερος να πράξει ομοίως.3.Οσοι έχουν ασεπ είναι σε πλεονεκτικότερη θέση με δεδομένο το ταβάνι.4.Μιλάμε για προσλήψεις αναπληρωτών. Κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό. Ποτέ μέχρι τώρα δεν μέτρησε ολόκληρος ο βαθμός του ασεπ για να μετρήσει και τώρα. Θα το θέλαμε. Δεν το θέλουν τα σωματεία . Το "δώσαμε". Εχουμε το πλεονέκτημα και πάλι. . Μόνο να μετρήσουν τα μόρια όλων των ασεπ. Ομως μέχρι στιγμής δεν μετρούν . Περιμένουμε μια επικύρωση θεσμική.5. Πελαγονία το πόση βαρύτητα προυπηρεσίας μπορεί να σταθεί δεν το ξέρεις εσύ και γω . Εχει ερωτηθεί και έχει πάρει το οκ ακόμη και για 50 μόρια στα 100. Οι προσφυγές είναι ανοικτές πάντως.6. Κάποιος με 70% ασεπ και 80 μηνες προυπηρεσία θα είναι σε πλεονεκτικότερη θέση από κάποιον με μόνο 120 μήνες με δεδομένο τα ίδια ακαδημαικά και κοινωνικά.7. Ο νόμος της 3848 και η προυπηρεσία ήταν με τα δεδομένα του γραπτού για το 2012.8. Μόνο κάποια θέματα στα ακαδημαικά έχουν μείνει με τις τεράστιες μοριοδοτήσεις για να κλείσει ο κύκλος μας.9 Αν περάσει κάτι τέτοιο που προτείνουμε θεωρούμε οτι θα είναι δίκαιο για τους όλους , νέους και παλιούς. Με δεδομένη πάντα την απόφαση οτι πρέπει να είναι ενιαίο μεικτό σύστημα και δεν πάμε σε ποσοστώσεις. Για το ενιαίο υπάρχει και απόφαση του Στε για όσους δεν το γνωρίζουν. Ο γραπτός θα ήταν καλυτερος για τους νέους και για κάποιους παλιούς αλλά δεν είναι στην πολιτική της κυβέρνησης να γίνει για αναπληρωτές ουσιαστικά και για άλλους λόγους.10. Ξαναγράφω το 2 αλλιώς για να το καταλάβουν κάποιοι, εκτός από τι προνοιακές εκπαιδεθτικές πολιτικές , εκτός από τις φιλελευθερες υπάρχουν και οι πλουραλιστικές με τις ομάδες πίεσης.11. Χαίρετε.
Δημιουργική ασάφεια. Δεν εκφράζεις εκπαιδευτικούς, αλλά αυτούς με τους οποίους συνομιλείς.Υ.Γ. Σε λίγο αναλυτική απάντηση.
Επιτέλους...αρχίζετε να καταλαβαίνετε κάποιοι εδώ μέσα έστω και καθυστερημένα ότι συνομιλείτε με λαγούς του Γαβρόγλου!!!!!!Ταβάνι, όπως 3848 και να αφήσουν το α΄ πληθυντικό του "μαχόμαστε "....... Να μη σκίσει κανένα καλσόν στη μάχη να προσέξει
Και κάτι τελευταίο στον "α΄πληθυντικό μαχόμαστε".....Το ταβάνι, την σκεπή, την οροφή, το τέρμα, το πεσ' το όπως γουστάρεις κοιτάξου στον καθρέπτη και πες στον εαυτό σου να το αφήσεις στο 60 όπως έλεγε ο 3848 γιατί θα πάει το δικαστήριο σύννεφο!"
ειναι λαγος?