Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ένα παλιότερο άρθρο και πολύ διδακτικό. Για να μην ξεχνιόμαστε τι σημαίνει προϋπηρεσία άνευ γραπτού."Η προαναφερόμενη εις βάρος των επιτυχόντων ΑΣΕΠ συγκέντρωση των παράτυπων προϋπηρεσιών από τους μη επιτυχόντες, διαφαίνεται εξαιρετικά στο εντυπωσιακό παράδειγμα των καθηγητών Φυσικής Αγωγής και του τρόπου με τον οποίο στήθηκε άρτια και οργανωμένα η όλη «επιχείρηση» παράκαμψης του ΑΣΕΠ και της νομοθεσίας. Συγκεκριμένα:1.Έπρεπε καταρχάς να βρεθεί ένας τύπος σχολείου διαφορετικός από τα κανονικά στο οποίο η πρόσληψη δεν θα συνδέονταν πουθενά με το ΑΣΕΠ. και βρέθηκαν τα Τ.Α.Δ. – Ε.Τ.Α.Δ. τα λεγόμενα αθλητικά γυμνάσια – λύκεια. Πράγματι στα σχολεία αυτά και ως το κλείσιμό τους το 2010, οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν γίνονταν όπως όριζε το σύνταγμα από ανεξάρτητη αρχή, άρα αντίκειντο στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας (άρθρα 4 παρ. 1 και 103 παρ. 7 Συντάγματος). Πράγματι οι προσλήψεις στα Τ.Α.Δ. γίνονταν χωρίς τον έλεγχο του ΑΣΕΠ, διά της παρακάμψεως του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών και χωρίς την υποχρέωση επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό.2. Σε δεύτερο χρόνο έπρεπε να βρεθεί τρόπος έτσι ώστε οι προϋπηρεσίες που θα αποκτιόνταν στα Τ.Α.Δ. να συνδέονταν με τους μόνιμους διορισμούς στα κανονικά σχολεία. Πράγματι με την ψήφιση του νόμου 3027/2002 (παράγραφο 34 του άρθρου 6), την ίδια ακριβώς χρονιά που θα έπρεπε σύμφωνα με τον νόμο Αρσένη όλες οι προσλήψεις μονίμων – αναπληρωτών να πραγματοποιούνταν από τους πίνακες επιτυχόντων του κάθε διαγωνισμού ΑΣΕΠ, επετράπη η προσμέτρηση των προϋπηρεσιών Τ.Α.Δ. στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών παρά του ότι οι προϋπηρεσίες αυτές προέρχονταν από προσλήψεις εκτός των πινάκων των επιτυχόντων ΑΣΕΠ. 3. Σε τρίτο στάδιο έπρεπε να εξασφαλισθούν όσο το δυνατό περισσότερες προσλήψεις μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ στα Τ.Α.Δ. και αυτό επετέυχθει με δύο τρόπους: α) με την δημιουργία νέων Τ.Α.Δ. τα οποία άρχισαν ξαφνικά να ξεφυτρώνουν από παντού χωρίς σχεδιασμό και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές ανάγκες τους υπουργείου και β) με την ρύθμιση των ετήσιων κονδυλίων προσλήψεων του υπουργείου, ζήτημα ιδιαίτερα σοβαρό που ίσως να χρίζει δικαστικής διερεύνησης. Τα κονδύλια προσλήψεων μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ στα Τ.Α.Δ., έφθασαν την διετία 2008-2010 ακόμα και στο 100% των συνολικών κονδυλίων πρόσληψης καθηγητών Φυσικής αγωγής, παρά το ότι ο αριθμός των Τ.Α.Δ. ήταν ανά την επικράτεια ελάχιστος συγκριτικά με την συντριπτική πλειοψηφία των κανονικών σχολείων.
Οι νέοι με τα μεταπτυχιακά πιστεύω όταν θα τα βάλουν κάτω θα δουν το δούλεμα που τρώνε (αν δεν το έχουν δει ήδη). Τα +20 μόρια ενός μεταπτυχιακού δε σε στέλνουν ούτε αναπληρωτή στους ΠΕ02. Τα διδακτορικά είναι κλειστό κλαμπ στην Ελλάδα, οπότε τι θα κάνει ο νέος; Θα δώσει κατατακτήριες για να κάνει δεύτερη σχολή για να πάρει 16 μόρια μετά απο 4 χρόνια; Μα τότε αυτοί που θα δουλεύουν θα έχουν περισσότερα μόρια από τις προυπηρεσίες και πάλι δε θα φτάνει. Τα ίδια πάνω κάτω και για τις άλλες επιλογές. Το 120=120 είναι μια απίστευτη κοροιδία για τους νεους!
Ούτε κι ο γραπτός ασεπ σε στέλνει αναπληρωτή όταν στους πε02 δεν προσλαμβάνει παραπάνω από 600 άτομα το χρόνο και στους πίνακες είναι 11.000
Μια απαράδεκτη ανακοίνωση....https://xenesglosses.eu/2019/01/aposyrsi-tou-n-schediou-ektromatos-systima-proslipsis-prosontologio-tha-perasei/"προσοντολόγιο"..... το να έχει μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές το εκπαιδευτικό προσωπικό της χώρας, για κάποιους είναι "προσοντολόγιο".....για κάποιους με ένα απλό πτυχίο...με 5,1..... ΖΗΤΩ Η ΑΡΙΣΤΕΙΑ....... είστε άξιοι της μοίρας σας...
Ζητάτε να κάνει γραπτό , για ποιό πράγμα?Για τις χιλιάδες που ΘΑ διορίζονται ?Θα πω κι εγώ τη μπούρδα μου , λοιπόν.Την επόμενη (όχι μακρινή) φορά θα μοριοδοτείται και η ανεργία.Μια ο ένας , μια ο άλλος , εναλλάξ κάθε χρόνο οι συμβασιούχοι.Τώρα ξέρω , κάποιοι θα πουν οτι αυτά δε γίνονταιδιότι μπλα μπλα μπλα το σύνταγμα ,οι νόμοι , ο ΑΣΕΠ , μπλα ,μπλα ,μπλα κλπΈτσι λέγαν και για αυτά που βιώνουμε τώρα. Οτι αυτά δε γίνονται.
Τι να προλάβουμε;ηττοπάθεια κυριαρχεί παντού δεν το βλέπεις;