*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1733593 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8316 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 08:34:58 μμ »
Σε όλους εσάς που μας φάγατε τα αυτιά με την επιτυχία σας στον ΑΣΕΠ απάντησε πολύ σωστά ο υπουργός: 1ον) απαξιώνει τα πτυχία και τα πανεπιστήμια μας, αφού μας βάζει να εξεταζομαστε στο γνωστικό μας αντικείμενο, λες και μια ολόκληρη επιστήμη μπορείς να την αξιολογήσεις με 70 ερωτήσεις πολλαπλης επιλογής, και κυρίως λες και το πανεπιστήμιο σου δεν σε αξιολόγησε ήδη σωστά σε αυτήν.


Συμφωνώ μαζί σου εν μέρει. Πράγματι ο διαγωνισμός απαξιώνει τα πτυχία. Όχι όμως όλων. Μόνο αυτών που κατ' επανάληψη δεν μπορούν να πιάσουν την βάση στο γνωστικό.
Ναι, μέσω του ΑΣΕΠ γίνεται και αξιολόγηση πτυχίων και φαίνεται πως ένα μεγάλο ποσοστό κακώς έχουν πτυχίο.
Εγώ θα έλεγα πως βάζει τα πράγματα στη θέση τους και φαίνεται η ανεπάρκεια και η αποτυχία των πολλών πανεπιστημιακών δασκάλων. Αυτό είναι που δεν αντέχει ο κ. Γαβρόγλου.
Αναφορικά με την διδακτική και τα παιδαγωγικά, εγώ διαβάζοντας για τον ΑΣΕΠ κατάλαβα τι σημαίνει καλό μάθημα . Δεν είναι λίγο και μην το απαξιώνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:52:43 »

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8317 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 08:42:41 μμ »
Καμια επιτυχια σε γραπτο διαγωνισμο Ασεπ δεν σε μετατρεπει σε καλυτερο εκπαιδευτικο και καμια αποτυχια σε κακο εκπαιδευτικο. Διοριστηκα με ασεπ χωρις να εχω ουτε μερα προυπηρεσιας και η καθημερινη εμπειρια μεσα στην ταξη ηταν αυτη που μου βελτιωνε(και συνεχιζει πιστευω) ως εκπαιδευτικο. Ο γραπτος ασεπ για μενα ηταν απλα το μεσο για να διοριστω και οχι ο τροπος για να μαθω κατι.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2019, 08:45:02 μμ από DONCORLEONE1 »

Αποσυνδεδεμένος Macam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8318 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 08:46:40 μμ »
Τραγικό αν αυξηθεί η βαρύτητα του Βαθμού. Μεταπτυχιακό μπορείς να κάνεις , βαθμό δεν μπορείς να αλλάξεις. Θα καταστραφεί κοσμος.  Έίναι πιο δίκαιο να μετρήσει ενας βαθμός που πήρες προ 15ετία απο μεταπρυχιακό στο αντικείμενο ;

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8319 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 08:47:13 μμ »
Αυτό ισχύει ήδη για όλους τους κλάδους! Μετά από μία πενταετία δικαιουσαι να κάνεις αίτηση για μετάταξη σε άλλο κλάδο (η οποία νομιζω ότι υπάγεται σε διαδικασία μοριοδοτησης παρόμοια με τις μεταθέσεις). Γιατί θα έπρεπε να ισχύει κάτι διαφορετικό για όσους διορίζονται στην ειδική; Δεν θα ήταν αυτό διάκριση σε βάρος τους; Να ενημερωνόμαστε και λίγο πριν αρχίζουμε την απαξίωση και τα σιχτιρισματα, ειδικά με πολιτικό προσανατολισμό.



Η χρόνια αδιοριστια και η πολυδιάσπαση λόγω της περιπλοκότητας του παλιού συστήματος, έχει δημιουργήσει σε χιλιάδες ανθρώπους αίσθημα αδικίας. Κανένας νέος νόμος δεν θα μπορούσε να το εξαλείψει αυτό, αφού  για κάθε διαφορετικό κριτήριο που μοριοδοτείται νιώθουν αδικημένοι όσοι δεν το έχουν. Αν και κατανοητό, ειλικρινά είναι ιδιαίτερα απογοητευτική η ανωριμότητα, ο εγωκεντρισμός και κυρίως ο ερειστικος και απαξιωτικός λόγος ατόμων που αυτοπροσδιοριζονται ως εκπαιδευτικοί. Προσπαθούμε να ενημερωθούμε και είμαστε συνεχώς αντιμέτωποι με όλους αυτούς τους ανουσιους, παιδαριώδεις και προσβλητικούς "διαλόγους".


Υ.Γ.: Έχω και καλή επιτυχία στον ΑΣΕΠ (αν και έδινα λεχώνα), και προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό που και το πλήρωσα και μόχθησα πολύ για να το πάρω και προσεχώς θα έχω και δεύτερο πτυχίο. Πολύτεκνη θα ήθελα να είμαι αλλά δεν μπορώ δυστυχώς για λόγους  υπογονιμότητας. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να απαξιώνει οποιοδήποτε από τα "προσόντα" μου, αφού για όλα μόχθησα και τα πήρα με την αξία μου και με πολλές θυσίες. Το μόνο που αναγνωρίζω ως αδικία είναι ότι για να κάνω το μεταπτυχιακό είχα οικονομική στήριξη που προφανώς δεν μπορούν να την έχουν όλοι, δε δέχομαι όμως κανείς να το απαξιώνει ως αγορασμενο, αφού έριξα πολύ διάβασμα για να το πάρω. Αν και αδυνατω να γίνω πολύτεκνη, υπερασπίζομαι το δικαίωμα κάθε ευάλωτης κοινωνικής ομάδας να έχει προτεραιότητα στην εργασία και την εκπαίδευση. Για να μιλάμε για ίσες ευκαιρίες πρέπει να υπάρχουν ίσες αφετηρίες.  Όλοι εσείς που βρίζετε τις ειδικές κατηγορίες έχετε ιδέα από κοινωνική Παιδαγωγική και από κοινωνιολογία της εκπαίδευσης; (θέλετε να λέγεστε και εκπαιδευτικοί, το αξίες θα μεταφέρετε στους μαθητές σας, να βλέπουν το συμφέρον τους για δίκαιο;)
 Σε όλους εσάς που μας φάγατε τα αυτιά με την επιτυχία σας στον ΑΣΕΠ απάντησε πολύ σωστά ο υπουργός: 1ον) απαξιώνει τα πτυχία και τα πανεπιστήμια μας, αφού μας βάζει να εξεταζομαστε στο γνωστικό μας αντικείμενο, λες και μια ολόκληρη επιστήμη μπορείς να την αξιολογήσεις με 70 ερωτήσεις πολλαπλης επιλογής, και κυρίως λες και το πανεπιστήμιο σου δεν σε αξιολόγησε ήδη σωστά σε αυτήν.
2ον) Δεν είναι αξιόπιστος και συνεπώς δεν είναι αξιοκρατικος. Ένα οποιοδήποτε εργαλείο αξιολόγησης για να είναι αξιόπιστο και έγκυρο, πρέπει να μετρά αυτό που θέλουμε να μετρήσει, δηλαδή στην περίπτωση μας αν είναι κάποιος κατάλληλος για εκπαιδευτικος. Ε, δεν μπορεί να το μετρήσει πραγματικά με εκείνες τις γελοίες "παιδαγωγικές" ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ... το μόνο που αξιολογεί είναι αν διάβασες καλά εκείνα τα άθλια βοηθήματα που κυκλοφορούσαν!!! (Μεγαλύτερη απόδειξη της αναξιοπιστίας του είναι τα χιλιάδες εμετικά, ερειστικα και προσβλητικά σχόλια ΑΣΕΠιτων που γράφονται εδώ μέσα μήνες τώρα .... κορυφαίο όλων νομίζω η φοβερή φράση "μετριότητες" για όσους ήταν μη διοριστεί, μιλάμε για παιδαγωγικές αρχές και ήθος, ε;)
3ον) Όσοι επιτύχαμε στον ΑΣΕΠ, όντως κάναμε πολύ κόπο, μηνών. Έπρεπε να θυμηθούμε οοολο μας το γνωστικό + διδακτική+ τα βοηθήματα που λέγαμε. Ήταν όντως πολύ διάβασμα. Ε, το καρπωθηκαμε χρόνια τώρα με το να μοριοδοτουμαστε στους πίνακες αναπληρωτών, και συνεπώς μαζέψαμε μεγαλύτερη προϋπηρεσία. Ε, δε μας χρωστάει όλη η κοινωνία ισόβιο σεβασμό. Σιγά πια, ένας γελοίος διαγωνισμός ήταν, δεν τελειώσαμε το MIT!


Το ότι το νομοσχέδιο το βρίζουν όλοι σε αυτές τις συνθήκες πολυδιάσπασης, είναι για εμένα απόδειξη ότι είναι δίκαιο. Θα ήταν δίκαιο αν ξεκιναγαμε από μηδενική βάση. Αλλά επειδή 10 χρόνια τώρα τα σχολεία τα κρατάνε ανοικτά οι αναπληρωτές, έπρεπε πρώτα να διοριστούν αυτοί, γιατί είναι ζήτημα ΕΡΓΑΣΙΑΚΏΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ. Όπως δε συζητά κανείς να απολυθούν οι μόνιμοι για να δουλέψουν "αξιοτεροι", έτσι θα έπρεπε όλοι να διεκδικούμε τον διορισμό των αναπληρωτών, οι οποίοι 15 χρόνια τώρα αναπληρώνουν τους εαυτούς τους. Αν είχαμε κουλτούρα προάσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων δεν θα ήταν τόσο χάλια οι συνθήκες για τους μη μόνιμους εκπαιδευτικούς, όπου και αν εργάζονταν.

Και επιτέλους να υπάρξει η στοιχειωδώς ώριμη σκέψη, ότι το πρόβλημα μας είναι οι λιγοστοί διορισμοί και η συρρίκνωση του σχολείου (και προσεχώς η υπογεννητικότητα), και όχι ο συνάδελφος που μας πέρασε με τα συγκεκριμένα κριτήρια.


Συγνώμη για το μεγάλο ποστ, αλλά μπουχτισα τόσους μήνες με όλη την χολή εδώ μέσα.

Μακράν η καλύτερη τοποθέτηση σε αυτό το θέμα και σε όλο το φόρουμ τους τελευταίους μήνες.
Ειλικρινά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:52:43 »

Αποσυνδεδεμένος trofh_gia_skepsh

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8320 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 08:47:54 μμ »
Δευτερο πτυχιο παει σχεδον στο μισο.Τα μορια των μεταπτυχιακων παραμενουν.Παραπανω ο βαθμος πτυχιου κλιμακωτα


Το είπαν ότι μειώνεται; Γλώσσα κλπ. παραμένει, τα είπαν συγκεκριμένα ή πρόβλεψη;

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8321 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 08:51:04 μμ »
Αυτό για την προϋπηρεσία δεν ισχύει. Δεν "πληρώθηκαν" όσοι ξενιτευονταν κάθε χρόνο. Πολύ πιθανόν να ζημιώνονταν οικονομικά. Ούτε θα τους έμενε κάποιο άλλο όφελος που να προσμετράται αλλού με το νέο σύστημα. Ενώ τα μόρια της επιτυχίας ΑΣΕΠ μέσα στη δεκαετία που πέρασε πολλαπλασιάστηκαν με τη μορφή προϋπηρεσίας, "αυγατισαν" κανονικά.

Επίσης, εγώ προσωπικά ούτε γνωρίζω κανέναν ευχαριστημένο, ούτε διαβάζω πουθενά και καμιά καλή κουβέντα. Άρα θεωρώ ότι κανείς δεν είναι ευχαριστημένος, και κανείς δεν θα μπορουσε να είναι, αφού ουσιαστικά είναι αδύνατο  να έχει όλα τα μόρια για να νιώθει ασφαλής.  Αυτοί που σίγουρα βέβαια δεν ευνοούνται είναι οι "νέοι", που διεκδικούσαν "ίσες" ευκαιρίες. Αλλά θα ήταν ανήθικο να τις είχαν, δεν μπορείς να πετάξεις μια ολόκληρη γενιά στα σκουπίδια, επειδή όταν έπρεπε να διοριστεί έτυχαν τα μνημόνια και έμεινε μια δεκαετία στην αναπλήρωση! Ξαναλέω, είναι θέμα ΕΡΓΑΣΙΑΚΏΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ. Στο αν αποτελεί κριτήριο "δικαιοτητας" έχεις δίκιο, αφού ουσιαστικά δεν υπάρχει τέτοιο. Και σε αυτές τις συνθήκες δεν μπορεί να υπάρξει πραγματικά δίκαιο σύστημα.

Με το νόμο αυτό ανατρέπονται όσα ξέραμε ως τώρα, με αποτέλεσμα να νιώθουμε όλοι μεγάλη ανασφάλεια, άλλα και αίσθημα αδικίας. Δεν ωφελεί όμως να βρίζουμε και να απαξιώνουμε τους συναδέλφους μας, αλλά να διεκδικούμε περισσότερους διορισμούς.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8322 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 08:51:50 μμ »
Πέραν της αξιοκρατίας και το προαναφερθέν είναι σωστό!! Στους Πε02 π.χ. πόσοι είναι ικανοί να διδάξουν όλα τα αντικείμενα του κλάδου τους; Δυστυχώς λίγοι. Οι καλά καταρτισμένοι διακρίνονταν στον διαγωνισμό. Αυτούς και χρειάζεται το σχολείο. Και βέβαια με την προσμέτρηση βαθμού πτυχίου και προυπηρεσίας έπρεπε να γράψεις εξαιρετικά για να διοριστείς ή να τύχεις αναπλήρωσης.
Για το αστείο επιχείρημα που σας πείθει και καλά για την υποβάθμιση του πτυχίου με τον διαγωνισμό, τι να πρωτοσχολιάσει κανείς! Ελληνικό πανεπιστήμιο βγάλαμε οι περισσότεροι. Γνωρίζουμε την κατάσταση. Αντιγραφές, κομματικοποίηση, αιώνιοι φοιτητές...και χίλια δυο άλλα αποδεικνύουν ότι ναι το πτυχίο δεν αρκεί από μόνο του να αναδείξει την αξιοσύνη κάποιου.

Έκλεισε όμως αυτό το κεφάλαιο. Μοριοδότηση με όλα τα κακά του. Αποτύχαμε ως κοινωνία να εδραιώσουμε την αξιοκρατία. Θα τα βρούμε μπροστά μας. Ξανά.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8323 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 08:55:04 μμ »
Τραγικό αν αυξηθεί η βαρύτητα του Βαθμού. Μεταπτυχιακό μπορείς να κάνεις , βαθμό δεν μπορείς να αλλάξεις. Θα καταστραφεί κοσμος.  Έίναι πιο δίκαιο να μετρήσει ενας βαθμός που πήρες προ 15ετία απο μεταπρυχιακό στο αντικείμενο ;
ξερεις ειμαστε ελλαδα...και εδω στην ελλαδα ολες οι προκυρηξεις καποιον ζωγραφιζουν ..ξερεις καποιος δικο σου με βαθμο πτυχιο 10 να περασει καποιον με μεταπτυχικο...ολα γινονται.....

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8324 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 08:58:18 μμ »
Καμια επιτυχια σε γραπτο διαγωνισμο Ασεπ δεν σε μετατρεπει σε καλυτερο εκπαιδευτικο και καμια αποτυχια σε κακο εκπαιδευτικο. Διοριστηκα με ασεπ χωρις να εχω ουτε μερα προυπηρεσιας και η καθημερινη εμπειρια μεσα στην ταξη ηταν αυτη που μου βελτιωνε(και συνεχιζει πιστευω) ως εκπαιδευτικο. Ο γραπτος ασεπ για μενα ηταν απλα το μεσο για να διοριστω και οχι ο τροπος για να μαθω κατι.

Ακριβώς έτσι.

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8325 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 09:00:04 μμ »
Λε γλεντ... ή αλλιως ε ρε γλεντια!!!
Διαβαζω και φριτω οτι οι διορισμενοι της ειδικης θα μπορουν μετα την 5ετια να μεταπηδησουν στη γενικη. Μιλαμε για το πιο βρωμικο κ ξεδιαντροπο παραθυρο του νεου νομοσχεδιου που χωρις αιδω ανοιγει μπρος τα ματια μας. Ουτε το μεγαλυτερο λαμογιο της ειδικης δε θα μπορουσε να ξεστομισει μεχρι στιγμης κατι τετοιο, ηταν κ παρανομο...τωρα ομως με ευλογια συριζα τα πιο αποκρυφα κ αμαρτωλα ονειρα γινονται πραγματικοτητα. Αντε λοιπον, βγειτε απο το δουρειο ιππο σας και πατηστε επι πτωματων, οι αιθουσες σας περιμενουν. Μια ζωη απο παραθυρακια...ουτε ασεπ δεν εχετε αλλα... εχετε ακρες μπαγασακια...
Όντως, αυτό είναι τραγικό. Μεταπηδούν στη Γενικη και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Μεγάλη λαμογιά.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8326 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 09:00:49 μμ »

Εγώ θα έλεγα πως βάζει τα πράγματα στη θέση τους και φαίνεται η ανεπάρκεια και η αποτυχία των πολλών πανεπιστημιακών δασκάλων. Αυτό είναι που δεν αντέχει ο κ. Γαβρόγλου.
Δεν ισχύει αυτό. Κάθε επιστήμη έχει πολλά παρακλάδια και κάθε ακαδημαϊκός τείνει να εστιάζει σε θέματα με τα οποία έχει ασχοληθεί εκτενώς ο ίδιος. Στην επιτροπή για τα θέματα συμμετείχε πεπερασμένος αριθμός ακαδημαϊκών (έχω την εντύπωση ότι ήταν κυρίως από το πανεπιστήμιο Αθηνών), συνεπώς οι φοιτητές που προέρχονταν από τα τμήματα τους ήταν αυτομάτως ευνοημένοι. Η ύλη ήταν εξαιρετικά ασαφής. Εγώ προσωπικά στην πληροφορική θυμάμαι θέμα που σε άλλα πανεπιστήμια δεν τα είχαν καν ακούσει ποτέ. Επίσης έχω ακούσει σχόλια δασκάλων ότι αν είχες τελειώσει το παιδαγωγικό Αθηνών δεν χρειαζόταν καν να διαβάσεις, κάτι που το βλέπω τώρα που σπουδάζω σε αυτό (μου έτυχαν σε εξέταση μαθήματος θέματα πολλαπλης από τον ΑΣΕΠ)

Αποσυνδεδεμένος asepoula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8327 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 09:00:59 μμ »
 Την επαναλαμβάνω και σήμερα μετά το πέρας της συνεδρίασης να καθίσουμε ατύπως και να συνεκτιμήσουμε διάφορες προτάσεις που έχουν γίνει στη διάρκεια αυτών των δύο ημερών και να δούμε αν υπάρχει η δυνατότητα να καταλήξουμε σε κάτι ενιαίο ως προς τη μοριοδότηση. Αύριο λοιπόν μετά τη συνεδρίαση της επιτροπής εγώ τουλάχιστον και η κυρία Τζούφη προφανώς θα είμαστε εδώ και καλούμε τα κόμματα με βάση αυτά που ακούστηκαν να δούμε τις όποιες βελτιωτικές δυνατότητες μπορούμε να έχουμε».  είπε ο υπουργός

ήδη κατατέθηκε η πρόταση που σας είπα και θα εκτιμηθεί. Επειδή δεν υπάρχουν άλλες προτάσεις για να φανεί οτι ελήφθη υπόψη η όλη διαδικασία,  ότι συγκεκριμένη πρότασηκατατεθεί θα τεθεί σοβαρά υπόψη. Φυσικά αύριο θα είναι η μέρα.Οποιοι έχουν συγκεκριμένες προτάσεις θα κερδίσουν. Χαμένη η δοε και η ολμε με τις γενικόλογες.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8328 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 09:01:37 μμ »
Με το νέο σύστημα έχουν ελπίδα διορισμού και αναπλήρωσης μόνο όσοι χτυπάνε 60+ μόρια καθαρής προϋπηρεσίας και οι έχοντες διδακτορικά οι οποίοι επίσης θα χτυπήσουν 60άρια +(από μεταπτ. και διδακτορ).
Ξέρετε πόσοι στην Ελλάδα έχουν κάνει διδακτορικά τα τελευταία 20 χρόνια και αυτή τη στιγμή είναι άνεργοι;; Δεν θα υπάρχουν τουλάχιστον 500 φιλόλογοι, 400 φυσικο-μαθηματικοί, 300 δάσκαλοι-νηπιαγωγοί κτλ;
Φυσικά με ξεπερνάει η λογική της Τζούφη ότι οι διδάκτορες είναι οι νέοι της υπόθεσης....


 

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8329 στις: Ιανουάριος 08, 2019, 09:02:06 μμ »
Από τη σημερινή τοποθέτηση Γαβρόγλου:

Ως προς το θέμα της συνάφειας του πτυχίου, ανέφερε: «Δεν τίθεται θέμα συνάφειας του πτυχίου. Μιλάμε για το μεταπτυχιακό. Είναι σχεδόν αδύνατο να έχουμε μία επί της ουσίας και με ορθολογικό τρόπο συνάφεια όταν όλη η λογική των μεταπτυχιακών, όταν όλη η λογική των διδακτορικών βασίζεται και στη λογική της διεπιστημονικότητας, πώς θα γίνει συνάφεια; Ποιοι θα το αποφασίζουνε; Πώς θα γίνονται οι ενστάσεις; Εδώ λοιπόν θέλει μια πολύ μεγάλη προσοχή, βεβαίως υπάρχουν θέματα για τα οποία είναι πεντακάθαρο αυτό –π.χ για την Ειδική Αγωγή- αλλά προσοχή το θέμα της συνάφειας».

Αυτἠ εἰναι τοποθέτηση Υπουργού Παιδείας;; Χαχα! Δηλαδή, είναι τοοοοσο δύσκολο να πουν ότι τα μεταπτυχιακά θα πρἐπει να έχουν συνάφεια με το γνωστικό ή τουάχιστον με τις επιστήμες της αγωγής; Ούτε αυτό δεν είναι ικανοί να κάνουν, οι γελοίοι;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 224
Σύνολο: 225

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.