*

Αποστολέας Θέμα: ΔΙΕΚ: Τα κακώς (??) κείμενα ή αλλιώς πρέπει να αλλάξει κάτι;  (Αναγνώστηκε 5882 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Με αφορμή διάφορες αψιμαχίες σε άλλες συζητήσεις σχετικά με θέματα που μας αφορούν είπα να  ανοίξω ένα θέμα που να συγκεντρώνει διάφορες απόψεις πάνω σε μια σειρά ζητημάτων.

Έχουμε και λέμε:

1)   Εκπαιδευτές και πιστοποίηση: Πρέπει να πιστοποιούμαστε; Πόσο χρήσιμη είναι η πιστοποίηση στην καθημερινότητα μας; Είναι επαρκές το περιεχόμενο και ο τρόπος της πιστοποίησης;
Προσωπική μου άποψη είναι ότι όλοι οι εκπαιδευτές θα πρέπει να είναι πιστοποιημένοι καθώς η κατοχή επαρκών γνώσεων πάνω στο αντικείμενο είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη από μόνη της για να μπει ένας εκπαιδευτής μέσα στην τάξη. Θα πρέπει, ωστόσο, να εξαιρούνται της πιστοποίησης όσοι κατέχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο πάνω σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων.

2)   Κριτήρια πρόσληψης; Μας αρέσουν ή όχι;
Θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές τα κριτήρια είναι σωστά, θα πρέπει να πάψουν, ωστόσο να αλλάζουν κάθε έτος. Από τότε που -ορθώς- βγήκε η αξιολόγηση βάση κριτηρίων, καμία χρονιά τα κριτήρια δεν παρέμειναν τα ίδια σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη.

3)   Αναθέσεις διδασκαλίας: Είναι αντικειμενικές; Τι δε μας αρέσει;
Εδώ γίνεται μπάχαλο και σε πολλά φταίει το ΙΝΕΔΙ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
τα μεγαλύτερα προβλήματα που εχω εντοπίσει είναι:
1- οι πληρωμές που αργούν

2- οι αναθεσεις που γίνονται ανάλογα με τις συμπάθειες ή αντιπάθειες του εκάστοτε διευθυντή.. όχι σε όλα τα ιεκ και άλλες φορές δικαίως άλλες όχι.

3- το γεγονός ότι πρέπει σώνει και καλά να περνάμε όλους τους μαθητές, ακόμη και αν δεν το αξίζουν, αλλά και να σβήνονται οι απουσίες, προκειμένου να διατηρηθεί η "κινητικότητα" αλλά και τα τμήματα
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 06, 2018, 08:33:52 am από jellyfish »

Αποσυνδεδεμένος kosrous

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ11
    • Προφίλ
Να σας πω την δική μου εμπειρία μέχρι τώρα καθότι πρώτη μου χρονιά στα ΙΕΚ , "φρέσκος πιστοποιημένος" , χαμηλά στην λίστα της ειδικότητας μου , πάραυτα με κάλεσαν από κάποια ΙΕΚ το εξάμηνο 2017
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 04, 2018, 11:10:00 pm από kosrous »

Αποσυνδεδεμένος JimP

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 300
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σε αυτά που έγραψαν οι συνάδελφοι να προσθέσω ότι θα πρέπει επιτέλους η διδακτική εμπειρία στα ΔΙΕΚ να αναγνωριστεί στην Τυπική Εκπαίδευση και στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ! Κατά τη γνώμη μου αυτό συν κάποια άλλα ζητήματα αποτελούν μια μεταρρύθμιση στην Παιδεία. Δυστυχώς από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είδαμε τίποτα, ούτε όμως βλέπω και η ΝΔ να αγγίζει αυτά τα θέματα, παρά το γεγονός ότι ο αρχηγός της κόπτεται γενικά και αόριστα ότι θα προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις στο Δημόσιο Τομέα...Επίσης ένα δεύτερο ζήτημα είναι η μετατροπή των συμβάσεων έργου σε ορισμένου χρόνου και η άμεση παράδοσή τους στους εκπαιδευτές μαζί με την έγκαιρη συμπλήρωση των ενσήμων ώστε όσοι το δικαιούται να μπορούν να πάρουν επίδομα ανεργίας. 
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 05, 2018, 12:44:01 am από JimP »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1225
    • Προφίλ
Μετά από (και) το φετινό φιάσκο, θα έπρεπε να απέχουμε από κάθε διαδικασία αιτήσεων για την επόμενη χρονιά προκειμένου να γίνει αισθητή η δυσαρέσκεια μας για όλα αυτά που βιώνουμε με την ανοχή μας.

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ωραία ιδέα αλλά πρέπει και να φάμε..  :-Xκαι να ταΐσουμε και τα παιδιά μας... :(

εκεί πατάνε και οι πιο πάνω από εμάς, και κάνουν ό, τι θέλουν, όποτε θέλουν, και σου κλείνουν και το τηλ αν τους ζορίσεις.  >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 06, 2018, 08:38:22 am από jellyfish »

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1225
    • Προφίλ
Μα, τι μας επιτρέπουν να φάμε; Όταν ξεκινάμε με άγνωστο το πότε θα υπογράψουμε συμβάσεις και πότε θα πληρωθούμε (και με τι ωρομισθιο), δε μιλάμε για καμμία δυνατότητα επιβίωσης αλλά για ανοχή στην παράταση της δουλείας μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 12, 2018, 07:50:17 am από wam »

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δυστυχώς η μη μονιμότητα και τα ετερόκλητα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτών καθιστά πολύ δύσκολη τη μαζική διαμαρτυρία για μια σειρά θεμάτων. Και αυτός είναι και ο λόγος που οι εκπαιδευτές ΙΕΚ είναι τα μόνιμα θύματα. Φαντάζεστε τι θα είχε γίνει αν εκπαιδευτικοί οποιασδήποτε άλλης βαθμίδας έμεναν απλήρωτοι επί μήνες, στα καλά καθούμενα τους έλεγαν ότι "ξέρετε δε θα πάρετε όσα νομίζετε αλλά σας το φυλάμε για -δυσάρεστη- έκπληξη το πόσα θα πληρωθείτε" και άλλα πολλά;

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μα, τι μας επιτρέπουν να φάμε; Όταν ξεκινάμε με άγνωστο το πότε θα υπογράψουμε συμβάσεις και πότε θα πληρωθούμε (και με τι ωρομισθιο), δε μιλάμε για καμμία δυνατότητα δια επιβίωσης αλλά για ανοχή στην παράταση της δουλείας μας.

ναι έχεις δίκιο σε αυτό.. απλά δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι θα υπάρχει συμμετοχή.

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να σας πω την δική μου εμπειρία μέχρι τώρα καθότι πρώτη μου χρονιά στα ΙΕΚ , "φρέσκος πιστοποιημένος" , χαμηλά στην λίστα της ειδικότητας μου , πάραυτα με κάλεσαν από κάποια ΙΕΚ το εξάμηνο 2017

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ωραίο θέμα και μακάρι μερικά πράγματα που γράφτηκαν και θα γραφτούν να φτάσουν στα αφτιά αυτών που παίρνουν τις αποφάσεις...

Συνοπτικά η απάντησή μου για κάθε θέμα που θίγεται...

1. Πρέπει να υπάρχει πιστοποίηση, όπως πρέπει να υπάρχει πιστοποίηση σε όλα τα επαγγέλματα. Οι περγαμηνές του καθενός δεν είναι και απόδειξη ικανότητας, αλλά απόδειξη γνώσης... και για να μην παρεξηγηθώ, το ότι ξέρω πως ράβουν και έχω πτυχίο ραπτικής δεν σημαίνει ότι είμαι καλός ράφτης... ή ότι είμαι καλύτερος ράφτης από μια μοδίστρα που την έμαθε "την τέχνη" η γιαγιά της και εδώ και 30 χρόνια έχει ράψει από φανελάκια μέχρι και νυφικά... Ίσως να ήταν καλύτερα αν έδινε κάποια μόρια (ενδεχομένως αρκετά) και όχι να ήταν προϋπόθεση...

2. Τα κριτήρια είναι όντως προς την σωστή κατεύθυνση και πράγματι πρέπει να σταματήσουν να αλλάζουνε κάθε χρόνο, γιατί μας κάνει να πιστεύουμε ότι αλλάζουν συνέχεια για να ευνοηθούν κάποιες συγκεκριμένες συντεχνίες...

3. Οι αναθέσεις είναι η μεγάλη πληγή των ΙΕΚ... Πιστεύω ότι αφού υπάρχει κατάταξη, να γίνεται χρήση αυτής και όχι δίνω από 2 ώρες στους 10 πρώτους για να πάρει ο 11ος πλήρες ωράριο... Να αρχίζουν από πάνω και να συνεχίζουν στον επόμενο αφού έχει συμπληρώσει ωράριο ο πρώτος... Για αυτό υπάρχει και ο περιορισμός ωρών που μπορεί να πάρει ο καθένας... Το να δουλέψουμε όλοι και από λίγο καλό ακούγεται, όμως δεν τηρείται... είναι η δικαιολογία για να βολεύουμε τους δικούς μας...

4. Για τις πληρωμές, σίγουρα θα θέλαμε να πληρωνόμαστε στην ώρα μας και να ξέραμε από την αρχή τι θα πάρουμε, αλλά πιστεύω ότι σε αυτόν τον τομέα υπάρχει σχετική προσπάθεια βελτίωσης... κάποτε τα πράγματα ήταν χειρότερα.... Δεδομένης της ευρύτερης "οικονομικής κατάστασης" κάνουμε υπομονή... (μέχρι πότε???)

5. Μεγάλη κουβέντα το επίπεδο στα ΙΕΚ... Μπορεί να είναι και ένα θέμα από μόνο του... Πολλοί οι παράγοντες που το επηρεάζουν και όχι μόνο το πόσες σελίδες είναι η ύλη... Πρώτα από όλα, δεν υπάρχει ύλη... (μόνο γενικές γραμμές και οδηγίες και όχι κάτι χειροπιαστό) και δεν υπάρχει και έλεγχος του τι διδάχθηκαν (αν διδάχθηκαν)... Θα έπρεπε να υπάρχει συγκεκριμένη ύλη (βιβλία) και όχι ότι μπορεί ο καθένας... Πως θα διασφαλιστεί ότι αυτό που διδάσκεται στο ΙΕΚ της Αθήνας είναι "εφάμιλλο" με αυτό που διδάσκεται στο ΙΕΚ της Θεσσαλονίκης???? Και να ήταν μόνο η ύλη??? Τα εργαστήρια? Δεν θα έπρεπε για κάθε ειδικότητα να υπάρχουν κάποια ελάχιστα στάνταρ σε ότι αφορά τον εργαστηριακό εξοπλισμό? Κάποτε έπρεπε να παρουσιάσω σύστημα αερόσακου σε Ηλεκτρολόγους Αυτοκινήτων επάνω σε OPEL KADETT του '90, μισοτρακαρισμένο, που όχι μόνο δεν είχε αερόσακους, αλλά του έλειπε και το τιμόνι...

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1225
    • Προφίλ
ναι έχεις δίκιο σε αυτό.. απλά δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι θα υπάρχει συμμετοχή.

Δυστυχώς είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Ωστόσο θεωρώ ότι είναι η μόνη ουσιαστική και δραστική κίνηση που μπορούμε να κάνουμε, αν συνειδητοποιήσουμε το ρόλο μας σε όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου που μας παίζει το ΙΝΕΔΙ

Αποσυνδεδεμένος Panoszzzzz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επισκέφθηκα το ΙΝΕΔΙ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 11, 2018, 12:50:48 pm από Panoszzzzz »

Αποσυνδεδεμένος hoping4best

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 11, 2018, 09:29:21 pm από hoping4best »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182531
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 576
Σύνολο: 585

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.