*

Αποστολέας Θέμα: ΔΙΕΚ: Τα κακώς (??) κείμενα ή αλλιώς πρέπει να αλλάξει κάτι;  (Αναγνώστηκε 5128 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Με αφορμή διάφορες αψιμαχίες σε άλλες συζητήσεις σχετικά με θέματα που μας αφορούν είπα να  ανοίξω ένα θέμα που να συγκεντρώνει διάφορες απόψεις πάνω σε μια σειρά ζητημάτων.

Έχουμε και λέμε:

1)   Εκπαιδευτές και πιστοποίηση: Πρέπει να πιστοποιούμαστε; Πόσο χρήσιμη είναι η πιστοποίηση στην καθημερινότητα μας; Είναι επαρκές το περιεχόμενο και ο τρόπος της πιστοποίησης;
Προσωπική μου άποψη είναι ότι όλοι οι εκπαιδευτές θα πρέπει να είναι πιστοποιημένοι καθώς η κατοχή επαρκών γνώσεων πάνω στο αντικείμενο είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη από μόνη της για να μπει ένας εκπαιδευτής μέσα στην τάξη. Θα πρέπει, ωστόσο, να εξαιρούνται της πιστοποίησης όσοι κατέχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο πάνω σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων.

2)   Κριτήρια πρόσληψης; Μας αρέσουν ή όχι;
Θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές τα κριτήρια είναι σωστά, θα πρέπει να πάψουν, ωστόσο να αλλάζουν κάθε έτος. Από τότε που -ορθώς- βγήκε η αξιολόγηση βάση κριτηρίων, καμία χρονιά τα κριτήρια δεν παρέμειναν τα ίδια σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη.

3)   Αναθέσεις διδασκαλίας: Είναι αντικειμενικές; Τι δε μας αρέσει;
Εδώ γίνεται μπάχαλο και σε πολλά φταίει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ. Θα πρέπει οπωσδήποτε να ανακοινώνονται οι πίνακες κατάταξης ανά ΙΕΚ και όχι ανά περιφέρεια, αλλιώς δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα, ειδικά σε μεγάλες περιφέρειες όπως Αττική και Θεσσαλονίκη, οι δε, αναθέσεις να είναι διαφανείς και να ανακοινώνονται άμεσα. Διαφωνώ με την κεντρική ανάθεση των μαθημάτων για πολλούς λόγους, ίσως τους παραθέσω αργότερα αλλά δε θέλω να γράφω σεντόνια τώρα..

4)   Πληρωμές – συμβάσεις: Τι πρέπει να αλλάξει;
Είναι αδιανόητο και παράνομο να υπογράφουμε συμβάσεις ληγμένες. Οι συμβάσεις θα πρέπει να υπογράφονται το πολύ ένα μήνα μετά την υπογραφή τους, οι, δε, πληρωμές να πραγματοποιούνται επίσης το πολύ ένα μήνα μετά τη λήξη του εξαμήνου. Δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν οι όροι πληρωμής και πρόσληψης στα μέσα του εξαμήνου.

5)   Επίπεδο σπουδών στα ΔΙΕΚ; Μας ικανοποιεί;
Εμένα όχι, και φταίμε όλοι γι αυτό. Δεν είναι δυνατόν να θεωρούνται 20-30-40 σελίδες ύλη πολλές σε ένα μάθημα, δεν είναι δυνατόν να κάνουμε τα στραβά μάτια σε αντιγραφές, δεν γίνεται να σβήνουμε απουσίες χωρίς λόγο, δε γίνεται να περνάμε πάση θυσία εκπαιδευόμενους που δε το αξίζουν.

Προσθέστε ό,τι άλλο θέλετε. Πολλά από τα παραπάνω παίρνουν πολύ συζήτηση, θα μπορούσα να προσθέσω κι άλλα ζητήματα αλλά είπα να μη γίνει και τεράστιο το μήνυμα..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
τα μεγαλύτερα προβλήματα που εχω εντοπίσει είναι:
1- οι πληρωμές που αργούν

2- οι αναθεσεις που γίνονται ανάλογα με τις συμπάθειες ή αντιπάθειες του εκάστοτε διευθυντή.. όχι σε όλα τα ιεκ και άλλες φορές δικαίως άλλες όχι.

3- το γεγονός ότι πρέπει σώνει και καλά να περνάμε όλους τους μαθητές, ακόμη και αν δεν το αξίζουν, αλλά και να σβήνονται οι απουσίες, προκειμένου να διατηρηθεί η "κινητικότητα" αλλά και τα τμήματα
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2018, 08:33:52 πμ από jellyfish »

Αποσυνδεδεμένος kosrous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ11
    • Προφίλ
Να σας πω την δική μου εμπειρία μέχρι τώρα καθότι πρώτη μου χρονιά στα ΙΕΚ , "φρέσκος πιστοποιημένος" , χαμηλά στην λίστα της ειδικότητας μου , πάραυτα με κάλεσαν από κάποια ΙΕΚ το εξάμηνο 2017Β και 2018Α.
Όσον αφορά την πιστοποίηση προσωπικά νομίζω γίνεται πολύς λόγος για το τίποτα.Μου φάνηκαν εύκολες οι εξετάσεις (μικροδιδασκαλια) και η τράπεζα θεμάτων σου δίνει μια γενική εικόνα. Φυσικά τα θέματα πιστεύω μπαίνουν από ορισμένες ενότητες της τράπεζας θεμάτων και όχι απο όλες..!Ναι μεν με την πιστοποίηση μαθαίνεις γενικά πως θα πρέπει να είναι ο σωστός εκπαιδευτής ενηλίκων , αλλά εγώ ότι έμαθα στο σεμινάριο και από την τράπεζα θεμάτων και τα εφήρμοσα στα τμήματα που με κάλεσαν να αναλάβω δεν πιάσανε τόπο όλα. Δεν λέω ότι δεν έκανα σωστά το μάθημα ίσα ίσα έπαιρνα πολύ θετική ανατροφοδότηση και ακόμα παίρνω.Απλά οι περισσότεροι εκπαιδευομενοι μας βλέπουν σαν καθηγητές (και όχι σαν εκπαιδευτές) και ίσως σαν μια συνέχεια από το σχολείο....!Επίσης νομίζω ότι η δωρεάν φοίτηση κάνει "κακό" καθότι σου λέει ο άλλος ε και τι έγινε αν κοπώ ,αν πάρω απουσία ,αν μιλάω στην τάξη , αν λέω τα δικά μου, αν δεν διαβάσω , αν αν αν...!Δεν το εκτιμούν όσο θα έπρεπε το τσάμπα ....
Στην ειδικότητα μου τώρα ο κάθε εκπαιδευομενος διαλέγει την εξειδίκευση που θέλει να ακολουθήσει. Εμείς σαν εκπαιδευτές όμως δεν έχουμε κάποιο διαχωρισμό ανάλογα την εξειδίκευση με αποτέλεσμα στο προηγούμενο εξάμηνο να γίνουν παράπονα για κάποιους (ψηλά στην λίστα) εκπαιδευτές και πολύ θετικά σχόλια για το άτομο μου(πολύ χαμηλά στην λίστα). Όχι ότι είμαι καλύτερος εκπαιδευτής από τον συνάδελφο ψηλά αλλά έτυχε να πρέπει να διδάξει αντικείμενο που δεν έχει εξειδίκευση. Με απλά λόγια πώς να διδάξεις γαλλικά άμα έχεις γνώση αγγλικών? (Ίδια σχολή έχουμε τελειώσει/ άλλες κατευθύνσεις) .Αυτά τα λίγα από εμένα τα έγραψα στο πόδι που λένε , προσπάθησα να πω την προσωπική μου εμπειρία και άποψη στα ερωτήματα!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2018, 11:10:00 μμ από kosrous »

Αποσυνδεδεμένος JimP

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σε αυτά που έγραψαν οι συνάδελφοι να προσθέσω ότι θα πρέπει επιτέλους η διδακτική εμπειρία στα ΔΙΕΚ να αναγνωριστεί στην Τυπική Εκπαίδευση και στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ! Κατά τη γνώμη μου αυτό συν κάποια άλλα ζητήματα αποτελούν μια μεταρρύθμιση στην Παιδεία. Δυστυχώς από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είδαμε τίποτα, ούτε όμως βλέπω και η ΝΔ να αγγίζει αυτά τα θέματα, παρά το γεγονός ότι ο αρχηγός της κόπτεται γενικά και αόριστα ότι θα προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις στο Δημόσιο Τομέα...Επίσης ένα δεύτερο ζήτημα είναι η μετατροπή των συμβάσεων έργου σε ορισμένου χρόνου και η άμεση παράδοσή τους στους εκπαιδευτές μαζί με την έγκαιρη συμπλήρωση των ενσήμων ώστε όσοι το δικαιούται να μπορούν να πάρουν επίδομα ανεργίας. 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2018, 12:44:01 πμ από JimP »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1208
    • Προφίλ
Μετά από (και) το φετινό φιάσκο, θα έπρεπε να απέχουμε από κάθε διαδικασία αιτήσεων για την επόμενη χρονιά προκειμένου να γίνει αισθητή η δυσαρέσκεια μας για όλα αυτά που βιώνουμε με την ανοχή μας.

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ωραία ιδέα αλλά πρέπει και να φάμε..  :-Xκαι να ταΐσουμε και τα παιδιά μας... :(

εκεί πατάνε και οι πιο πάνω από εμάς, και κάνουν ό, τι θέλουν, όποτε θέλουν, και σου κλείνουν και το τηλ αν τους ζορίσεις.  >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2018, 08:38:22 πμ από jellyfish »

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1208
    • Προφίλ
Μα, τι μας επιτρέπουν να φάμε; Όταν ξεκινάμε με άγνωστο το πότε θα υπογράψουμε συμβάσεις και πότε θα πληρωθούμε (και με τι ωρομισθιο), δε μιλάμε για καμμία δυνατότητα επιβίωσης αλλά για ανοχή στην παράταση της δουλείας μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2018, 07:50:17 πμ από wam »

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δυστυχώς η μη μονιμότητα και τα ετερόκλητα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτών καθιστά πολύ δύσκολη τη μαζική διαμαρτυρία για μια σειρά θεμάτων. Και αυτός είναι και ο λόγος που οι εκπαιδευτές ΙΕΚ είναι τα μόνιμα θύματα. Φαντάζεστε τι θα είχε γίνει αν εκπαιδευτικοί οποιασδήποτε άλλης βαθμίδας έμεναν απλήρωτοι επί μήνες, στα καλά καθούμενα τους έλεγαν ότι "ξέρετε δε θα πάρετε όσα νομίζετε αλλά σας το φυλάμε για -δυσάρεστη- έκπληξη το πόσα θα πληρωθείτε" και άλλα πολλά;

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 336
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μα, τι μας επιτρέπουν να φάμε; Όταν ξεκινάμε με άγνωστο το πότε θα υπογράψουμε συμβάσεις και πότε θα πληρωθούμε (και με τι ωρομισθιο), δε μιλάμε για καμμία δυνατότητα δια επιβίωσης αλλά για ανοχή στην παράταση της δουλείας μας.

ναι έχεις δίκιο σε αυτό.. απλά δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι θα υπάρχει συμμετοχή.

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να σας πω την δική μου εμπειρία μέχρι τώρα καθότι πρώτη μου χρονιά στα ΙΕΚ , "φρέσκος πιστοποιημένος" , χαμηλά στην λίστα της ειδικότητας μου , πάραυτα με κάλεσαν από κάποια ΙΕΚ το εξάμηνο 2017Β και 2018Α.
Όσον αφορά την πιστοποίηση προσωπικά νομίζω γίνεται πολύς λόγος για το τίποτα.Μου φάνηκαν εύκολες οι εξετάσεις (μικροδιδασκαλια) και η τράπεζα θεμάτων σου δίνει μια γενική εικόνα. Φυσικά τα θέματα πιστεύω μπαίνουν από ορισμένες ενότητες της τράπεζας θεμάτων και όχι απο όλες..!Ναι μεν με την πιστοποίηση μαθαίνεις γενικά πως θα πρέπει να είναι ο σωστός εκπαιδευτής ενηλίκων , αλλά εγώ ότι έμαθα στο σεμινάριο και από την τράπεζα θεμάτων και τα εφήρμοσα στα τμήματα που με κάλεσαν να αναλάβω δεν πιάσανε τόπο όλα. Δεν λέω ότι δεν έκανα σωστά το μάθημα ίσα ίσα έπαιρνα πολύ θετική ανατροφοδότηση και ακόμα παίρνω.Απλά οι περισσότεροι εκπαιδευομενοι μας βλέπουν σαν καθηγητές (και όχι σαν εκπαιδευτές) και ίσως σαν μια συνέχεια από το σχολείο....!Επίσης νομίζω ότι η δωρεάν φοίτηση κάνει "κακό" καθότι σου λέει ο άλλος ε και τι έγινε αν κοπώ ,αν πάρω απουσία ,αν μιλάω στην τάξη , αν λέω τα δικά μου, αν δεν διαβάσω , αν αν αν...!Δεν το εκτιμούν όσο θα έπρεπε το τσάμπα ....
Στην ειδικότητα μου τώρα ο κάθε εκπαιδευομενος διαλέγει την εξειδίκευση που θέλει να ακολουθήσει. Εμείς σαν εκπαιδευτές όμως δεν έχουμε κάποιο διαχωρισμό ανάλογα την εξειδίκευση με αποτέλεσμα στο προηγούμενο εξάμηνο να γίνουν παράπονα για κάποιους (ψηλά στην λίστα) εκπαιδευτές και πολύ θετικά σχόλια για το άτομο μου(πολύ χαμηλά στην λίστα). Όχι ότι είμαι καλύτερος εκπαιδευτής από τον συνάδελφο ψηλά αλλά έτυχε να πρέπει να διδάξει αντικείμενο που δεν έχει εξειδίκευση. Με απλά λόγια πώς να διδάξεις γαλλικά άμα έχεις γνώση αγγλικών? (Ίδια σχολή έχουμε τελειώσει/ άλλες κατευθύνσεις) .Αυτά τα λίγα από εμένα τα έγραψα στο πόδι που λένε , προσπάθησα να πω την προσωπική μου εμπειρία και άποψη στα ερωτήματα!!!

Χωρίς να θέλω να φανώ ξερόλας, ο σκοπός των ΙΕΚ είναι να γίνεται κατάρτιση από νυν επαγγελματίες σε μελλοντικούς επαγγελματίες σχετικά με το συγκεκριμένο επάγγελμα. Δεν νομίζω ότι σκοπός είναι η κατάρτιση από επαγγελματίες εκπαιδευτές σε άτομα που απλά θέλουν να πάρουν ένα χαρτί...

Η φιλοσοφία ότι τα ΙΕΚ είναι ένας χώρος για τους εκπαιδευτές της τεχνικής εκπαίδευσης για να βγάλουν ένα εξτραδάκι ή για τους πτυχιούχους κάθε λογής που δεν βρίσκουν δουλειά να βγάλουν κι αυτοί ένα κομμάτι ψωμί, είναι λίγο εκτός του σκοπού των ΙΕΚ...

Από προσωπική εμπειρία και μετά από συνδιδασκαλίες τα τελευταία 7 χρόνια, βλέπω ότι οι καταρτιζόμενοι δεν δείχνουν ενδιαφέρον ακόμα και στο καλύτερο "μάθημα" που κάνει ένας καθηγητής προς τους μαθητές... Αντίθετα, όταν ένας επαγγελματίας παρουσιάζει την δουλειά του σε μελλοντικούς συναδέλφους, το ενδιαφέρον είναι αισθητά μεγαλύτερο και το αποτέλεσμα σίγουρα καλύτερο.

Αποσυνδεδεμένος Zoltrix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΕΚ: Τα κακώς (??) κείμενα ή αλλιώς πρέπει να αλλάξει κάτι;
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 07, 2018, 09:50:14 πμ »
Ωραίο θέμα και μακάρι μερικά πράγματα που γράφτηκαν και θα γραφτούν να φτάσουν στα αφτιά αυτών που παίρνουν τις αποφάσεις...

Συνοπτικά η απάντησή μου για κάθε θέμα που θίγεται...

1. Πρέπει να υπάρχει πιστοποίηση, όπως πρέπει να υπάρχει πιστοποίηση σε όλα τα επαγγέλματα. Οι περγαμηνές του καθενός δεν είναι και απόδειξη ικανότητας, αλλά απόδειξη γνώσης... και για να μην παρεξηγηθώ, το ότι ξέρω πως ράβουν και έχω πτυχίο ραπτικής δεν σημαίνει ότι είμαι καλός ράφτης... ή ότι είμαι καλύτερος ράφτης από μια μοδίστρα που την έμαθε "την τέχνη" η γιαγιά της και εδώ και 30 χρόνια έχει ράψει από φανελάκια μέχρι και νυφικά... Ίσως να ήταν καλύτερα αν έδινε κάποια μόρια (ενδεχομένως αρκετά) και όχι να ήταν προϋπόθεση...

2. Τα κριτήρια είναι όντως προς την σωστή κατεύθυνση και πράγματι πρέπει να σταματήσουν να αλλάζουνε κάθε χρόνο, γιατί μας κάνει να πιστεύουμε ότι αλλάζουν συνέχεια για να ευνοηθούν κάποιες συγκεκριμένες συντεχνίες...

3. Οι αναθέσεις είναι η μεγάλη πληγή των ΙΕΚ... Πιστεύω ότι αφού υπάρχει κατάταξη, να γίνεται χρήση αυτής και όχι δίνω από 2 ώρες στους 10 πρώτους για να πάρει ο 11ος πλήρες ωράριο... Να αρχίζουν από πάνω και να συνεχίζουν στον επόμενο αφού έχει συμπληρώσει ωράριο ο πρώτος... Για αυτό υπάρχει και ο περιορισμός ωρών που μπορεί να πάρει ο καθένας... Το να δουλέψουμε όλοι και από λίγο καλό ακούγεται, όμως δεν τηρείται... είναι η δικαιολογία για να βολεύουμε τους δικούς μας...

4. Για τις πληρωμές, σίγουρα θα θέλαμε να πληρωνόμαστε στην ώρα μας και να ξέραμε από την αρχή τι θα πάρουμε, αλλά πιστεύω ότι σε αυτόν τον τομέα υπάρχει σχετική προσπάθεια βελτίωσης... κάποτε τα πράγματα ήταν χειρότερα.... Δεδομένης της ευρύτερης "οικονομικής κατάστασης" κάνουμε υπομονή... (μέχρι πότε???)

5. Μεγάλη κουβέντα το επίπεδο στα ΙΕΚ... Μπορεί να είναι και ένα θέμα από μόνο του... Πολλοί οι παράγοντες που το επηρεάζουν και όχι μόνο το πόσες σελίδες είναι η ύλη... Πρώτα από όλα, δεν υπάρχει ύλη... (μόνο γενικές γραμμές και οδηγίες και όχι κάτι χειροπιαστό) και δεν υπάρχει και έλεγχος του τι διδάχθηκαν (αν διδάχθηκαν)... Θα έπρεπε να υπάρχει συγκεκριμένη ύλη (βιβλία) και όχι ότι μπορεί ο καθένας... Πως θα διασφαλιστεί ότι αυτό που διδάσκεται στο ΙΕΚ της Αθήνας είναι "εφάμιλλο" με αυτό που διδάσκεται στο ΙΕΚ της Θεσσαλονίκης???? Και να ήταν μόνο η ύλη??? Τα εργαστήρια? Δεν θα έπρεπε για κάθε ειδικότητα να υπάρχουν κάποια ελάχιστα στάνταρ σε ότι αφορά τον εργαστηριακό εξοπλισμό? Κάποτε έπρεπε να παρουσιάσω σύστημα αερόσακου σε Ηλεκτρολόγους Αυτοκινήτων επάνω σε OPEL KADETT του '90, μισοτρακαρισμένο, που όχι μόνο δεν είχε αερόσακους, αλλά του έλειπε και το τιμόνι...

Αποσυνδεδεμένος PPE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1208
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΕΚ: Τα κακώς (??) κείμενα ή αλλιώς πρέπει να αλλάξει κάτι;
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 07, 2018, 11:40:17 πμ »
ναι έχεις δίκιο σε αυτό.. απλά δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι θα υπάρχει συμμετοχή.

Δυστυχώς είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Ωστόσο θεωρώ ότι είναι η μόνη ουσιαστική και δραστική κίνηση που μπορούμε να κάνουμε, αν συνειδητοποιήσουμε το ρόλο μας σε όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου που μας παίζει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ...

Αποσυνδεδεμένος Panoszzzzz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΕΚ: Τα κακώς (??) κείμενα ή αλλιώς πρέπει να αλλάξει κάτι;
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 11, 2018, 12:14:26 μμ »
Επισκέφθηκα το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και όλοι οι υπάλληλοι που συνομίλησα, σε όποιο σχετικό γραφείο απευθύνθηκα, ήταν άκρως ευγενικοί και σύμφωνοι πως το θέμα πλέον είναι τεράστιο. Επίσης μου τόνισαν ότι όλη την ημέρα απαντάνε σε τηλέφωνα γι αυτό το ζήτημα και πως αν για τους πιστοποιημένους αργεί τόσο πολύ ή διαδικασία και γίνονται συζητήσεις επί συζητήσεων, για τους υπόλοιπους μη πιστοποιημένους δεν υπάρχουν καν οι συμβάσεις στο λογιστήριο και τα πράγματα είναι πολύ δυσοίωνα!!! Στο ΙΕΚ  που διδάσκω μετά από συνεννόηση με τους υπόλοιπους συναδέλφους του Τμήματος μας αποφασίσαμε απο τη Δευτέρα να απέχουμε από τα μαθήματα έως ότου υπάρξει εξέλιξη με τη διαδικασία των πληρωμών. Η διεύθυνση του ΙΕΚ θα ενημερωθεί σήμερα το μεσημέρι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2018, 12:50:48 μμ από Panoszzzzz »

Αποσυνδεδεμένος hoping4best

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΔΙΕΚ: Τα κακώς (??) κείμενα ή αλλιώς πρέπει να αλλάξει κάτι;
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 11, 2018, 08:58:44 μμ »
Επισκέφθηκα το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και όλοι οι υπάλληλοι που συνομίλησα, σε όποιο σχετικό γραφείο απευθύνθηκα, ήταν άκρως ευγενικοί και σύμφωνοι πως το θέμα πλέον είναι τεράστιο. Επίσης μου τόνισαν ότι όλη την ημέρα απαντάνε σε τηλέφωνα γι αυτό το ζήτημα και πως αν για τους πιστοποιημένους αργεί τόσο πολύ ή διαδικασία και γίνονται συζητήσεις επί συζητήσεων, για τους υπόλοιπους μη πιστοποιημένους δεν υπάρχουν καν οι συμβάσεις στο λογιστήριο και τα πράγματα είναι πολύ δυσοίωνα!!! Στο ΙΕΚ  που διδάσκω μετά από συνεννόηση με τους υπόλοιπους συναδέλφους του Τμήματος μας αποφασίσαμε απο τη Δευτέρα να απέχουμε από τα μαθήματα έως ότου υπάρξει εξέλιξη με τη διαδικασία των πληρωμών. Η διεύθυνση του ΙΕΚ θα ενημερωθεί σήμερα το μεσημέρι.

Αγαπητέ συνάδελφε,
Η όλη κατάσταση μου θυμίζει τη φράση του John Adams: "Ένας ανήθικος άνθρωπος είναι ντροπή, δύο είναι δικηγορική εταιρεία και τρεις ή παραπάνω είναι  Κυβερνητικό όργανο"
Αλήθεια πως θα χαρακτήριζε κάποιος έναν εσμό ατόμων:

1.Που  Βγάζουν μια δημόσια προκήρυξη με συγκεκριμένους όρους και κάποια μικρά μικρά "ψιλά" γράμματα που όπως αποδεικνύεται σκοπό είχαν να παραπλανήσουν τους αιτούντες???

2. Που Πληροφορούν για την μειωμένη αμοιβή το 50% και πλέον των προσληφθέντων μετά την παρέλευση του εξαμήνου??

3. Που αρνούνται να καθορίσουν την αμοιβή του 50% και πλέον των προσληφθέντων, παρά τον σάλο που έχει ξεσηκωθεί, ενώ πλησιάζει η λήξη των υπηρεσιών των προσληφθέντων??

4. Που οι προσληφθέντες δεν έχουν ακόμα στα χέρια τους τις συμβάσεις τους για τις υπηρεσίες που ανελιπώς προσφέρουν??

5. Που οι εργαζόμενοι που προσλήφθηκαν δεν έχουν Κοινωνική Ασφάλιση??

6. Που σχεδιάζουν να διαχωρίσουν το χρονικό όριο αποπληρωμής για το 50% των προσληφθέντων από την ίδια προκήρυξη στέλνοντας στον Καιάδα της "άμισθης απλήρωτης εργασίας" το άλλο 50% παρά το γεγονός πως τέτοιος διαχωρισμός είναι και ανήθικος και αντισυνταγματικός και παράνομος σύμφωνα με το Εργατικό και Διοικητικό Δίκαιο που απαγορεύει ρητά την προνομοιακή κατά και προτεραιότητα εξόφληση.


7.Που συνομιλούν προνομοιακά με "Σωματεία" που δεν έχουν Εκλεγεί από το σύνολο των Εκπαιδευτών και που δεν έχουν εξουσιοδοτηθεί από Γενικές Συνελεύσεις Εκπαιδευτών για να προβούν σε οποιαδήποτε "διαπραγμάτευση"..
Πως και γιατί συνομιλούν, γιατί τους υπόσχονται και με ποιά θεσμική ιδιότητα τους ενημερώνουν???

Λοιπόν επειδή, κατά τη γνώμη μου, η ηγεσία του Ινεδιβιμ έχει ξεπεράσει κάθε κόκκινη γραμμή Ηθικής, Δικαίου, Σεβασμού σε εργαζόμενους και ανθρώπινα δικαιώματα και επειδή τα "γκούλανγκ" και "τα Άουσβιτς" ανήκουν στο παρελθόν, πρέπει οι κύριοι Βαξεβανάκης και Ζέρβας ή να αποκαταστήσουν άμεσα το κύρος και την οικονομική και κοινωνική ζημία του ΣΥΝΟΛΟΥ  των Εκπαιδευτών, που προσφέρουν επί ένα σχεδόν έτος τις υπηρεσίες τους με συνέπεια και αυταπάρνηση ή ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ...ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.

ΥΓ...Την στιγμή που ο Μπαξεβανάκης ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 7.000  ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ Εκπαιδευτές των ΙΕΚ, τάζει "φύκια για μεταξωτές κορδέλες" για προσλήψεις 24000 Εκπαιδευτικών εκτός ΑΣΕΠ...Πλέον η "ξετσιπωσιά" και το παραμύθιασμα έχει φτάσει σε άλλα Σύμπαντα..ΕΛΕΟΣ!!!!!...ΖΕΡΒΑ ΜΠΑΞΕΜΠΑΝΑΚΗ    Π-Α-Ρ-Α-Ι-Τ-Η-Θ-Ε-Ι-Τ-Ε......Φ-Υ-Γ-Ε-Τ-Ε... :P :P :P :P
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2018, 09:29:21 μμ από hoping4best »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 348
Σύνολο: 349

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.