0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να προσθέσω επίσης την εγκληματική πρακτική να διδάσκεται η λατινική γλώσσα χωρίς ίχνος ρωμαϊκής ιστορίας.
Γι' αυτό χρειάζονται αλλαγες στο σχολικό βιβλίο με προσθήκη της ρωμαϊκής ιστοριογραφίας αλλά και με ενσωμάτωση άλλων κειμένων (με ελκυστικό περιεχόμενο και διαχρονικές αξίες ).
Είμαι σίγουρη ότι αν ρωτήσεις ένα παιδί που έχει εξεταστεί στα λατινικά της Γ' λυκείου βασικά πράγματα δεν έχει ιδέα. Ούτε καν για τη ρωμαϊκή περίοδο στον Ελλαδικό χώρο.
Δεν μιλάω για τη ρωμαϊκή ιστοριογραφία, αλλά για την ιστορία της Ρώμης. Είμαι σίγουρη ότι αν ρωτήσεις ένα παιδί που έχει εξεταστεί στα λατινικά της Γ' λυκείου βασικά πράγματα δεν έχει ιδέα. Ούτε καν για τη ρωμαϊκή περίοδο στον Ελλαδικό χώρο. Για αυτό ωστόσο δεν έχει διαμαρτυρηθεί κανείς.
Άσε τι μου θύμισες... Μας είχε ρωτήσει πότε έγιναν κάποια γεγονότα ο καθηγητής που μας έκανε θεματογραφία στα Λατινικά στο α' εξάμηνο. Δεν ξέραμε την τύφλα μας. Μιλάμε για μεγάλη ξεφτίλα. Ο άνθρωπος αναγκάστηκε να αφιερώσει ένα μάθημα, για να μας μάθει βασικούς σταθμούς της ρωμαϊκής ιστορίας.
Ας αλλάξουν τα βιβλία... Τι περιμενουν;;
Συνάδερφοι καλησπέρα.Θα αναλάβω μια μαθητρια στα Λατινικά της β΄λυκειου κ ενω κανω χρονια β΄κ γ΄λυκειου Λατινικα δεν εχω κανει β΄Λυκείου με το νεο σύστημα(Λατινικα μονο στη γ΄).Ακολουθειτε το διαχωρισμό κεφαλαιο 1-20 'οπως ηταν παλαια στην β΄ή κανετε μονο γραμματική όλων των κεφαλαίων κ καθόλου καθόλου κειμενα;
Κανένας δρόμος δεν οδηγεί (πια) στη ΡώμηΠολλοί δεν θα καταδεχτούν να το θεωρήσουν καν ως είδηση, αλλά και όσοι το θεωρήσουν ας μη μιλήσουν για είδηση «που έσκασε σαν βόμβα», γιατί πρόκειται μάλλον για το χρονικό μιας προαναγγελθείσης «μεταρρυθμιστικής» κίνησης. http://www.tovima.gr/printed_post/kanenas-dromos-den-odigei-pia-sti-rwmi/