*

Ψηφοφορία

Θεωρείτε ότι οι διορισμοί στην ειδική αγωγή είναι τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;

ναι
17 (35.4%)
όχι
13 (27.1%)
μάλλον ναι
11 (22.9%)
μάλλον όχι
5 (10.4%)
δεν γνωρίζω
2 (4.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 47

Η ψηφοφορία έληξε: Οκτώβριος 13, 2018, 10:47:46 μμ

Αποστολέας Θέμα: Οι διορισμοί στην ειδική αγωγή ως τέχνασμα παράκαμψης προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ;  (Αναγνώστηκε 29141 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Μόνο το Σύνταγμα δεν αλλάζει εύκολα. Όλοι οι άλλοι νόμοι... σε μία βραδιά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vougan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
    • Προφίλ
Τελικά, από τη συζήτηση έχω συμπεράνει ότι το μόνο πρόβλημα με την ειδική είναι ότι, ενώ αποτελεί διακριτό και ιδιαίτερα ευαίσθητο κλάδο της εκπαίδευσης, ωστόσο η προϋπηρεσία σε αυτόν προσμετράται ως προϋπηρεσία και στους πίνακες της γενικής, κάτι που δεν έχει νόημα, αφού μάλιστα το αντίστροφο δεν ισχύει. Είναι, άλλωστε γνωστό ότι πολλοί μόνιμοι πια εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διορίστηκαν ως καθηγητές γενικής με μοναδικό προσόν την προϋπηρεσία τους στην ειδική. Ποιος μπορεί να αποκλείσει ότι αυτό δε θα συμβεί και με τους 4500 νέους διορισμούς στην ειδική αγωγή;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2018, 09:31:21 πμ από vougan »

Αποσυνδεδεμένος Aneta

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 807
    • Προφίλ
Τελικά, από τη συζήτηση έχω συμπεράνει ότι το μόνο πρόβλημα με την ειδική είναι ότι, ενώ αποτελεί διακριτό και ιδιαίτερα ευαίσθητο κλάδο της εκπαίδευσης, ωστόσο η προϋπηρεσία σε αυτόν προσμετράται ως προϋπηρεσία και στους πίνακες της γενικής, κάτι που δεν έχει νόημα, αφού μάλιστα το αντίστροφο δεν ισχύει. Είναι, άλλωστε γνωστό ότι πολλοί μόνιμοι πια εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διορίστηκαν ως καθηγητές γενικής με μοναδικό προσόν την προϋπηρεσία τους στην ειδική. Ποιος μπορεί να αποκλείσει ότι αυτό δε θα συμβεί και με τους νέους 4500 νέους διορισμούς στην ειδική αγωγή;

πολυ σωστη σκεψη...και θα δουμε και παλι ατομα χωρισ ασεπ να μας τρωνε τις θεσεις στη γενικη..

xriana1

  • Επισκέπτης
Τελικά, από τη συζήτηση έχω συμπεράνει ότι το μόνο πρόβλημα με την ειδική είναι ότι, ενώ αποτελεί διακριτό και ιδιαίτερα ευαίσθητο κλάδο της εκπαίδευσης, ωστόσο η προϋπηρεσία σε αυτόν προσμετράται ως προϋπηρεσία και στους πίνακες της γενικής, κάτι που δεν έχει νόημα, αφού μάλιστα το αντίστροφο δεν ισχύει. Είναι, άλλωστε γνωστό ότι πολλοί μόνιμοι πια εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διορίστηκαν ως καθηγητές γενικής με μοναδικό προσόν την προϋπηρεσία τους στην ειδική. Ποιος μπορεί να αποκλείσει ότι αυτό δε θα συμβεί και με τους νέους 4500 νέους διορισμούς στην ειδική αγωγή;

Αυτό κατάλαβες εσύ;;;
......Συγκεκριμένα, η προωθούμενη ρύθμιση επαναπροσδιορίζει την ΕΑΕ ως αναπόσπαστο μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος και όχι ως ένα αυτόνομο παράλληλο σύστημα δομών, το οποίο στερείται της απαιτούμενης επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τις αντίστοιχες  δομές της γενικής και επαγγελματικής  εκπαίδευσης.  Τονίζεται ότι το προτεινόμενο σύστημα εξυπηρετεί και προάγει τις αρχές της συνεκπαίδευσης   και   του   σχολείου   για   όλους,   οι   οποίες   συνιστούν θεμελιώδη χαρακτηριστικά των σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων. Ειδικότερα, με την προτεινόμενη ρύθμιση καθορίζονται με σαφήνεια και ομοιομορφία για όλους τους κλάδους πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι όροι και οι προϋποθέσεις, βάσει των οποίων αποδεικνύεται η εξειδίκευση  στην ΕΑΕ.......

Από την την απόφαση ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ 1277/2018 του στε δεν προκύπτει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Konstantinos83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Κάποιοι από εσάς εδώ μέσα που συμμετέχετε με τόσο ζήλο στους διαλόγους, θα πρέπει επιτέλους να καταλάβετε, αφού πρώτα ενημερωθείτε, οτι:
1. Πολλοί κάτοχοι μεταπτυχιακής ειδίκευσης στην ΕΑΕ κόπιασαν για υψηλού επιπέδου σπουδές, τώρα εάν δεν καταλαβαίνετε με ποιο τρόπο κόπιασαν, μάλλον δεν είστε απόφοιτοι και οι ίδιοι προγραμμάτων υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων για να γνωρίζετε τί εστί ή έχετε στον κύκλο σας μόνο περιπτώσεις ατόμων που απέκτησαν διπλώματα μόνο με την εξ' αποστάσεως μέθοδο παράδοσης μεταφρασμένων εργασιών, όπως έχει λέτε. Κατα συνέπεια, κρίνετε με βάση μια κοντόφθαλμη οπτική προβαίνοντας σε άδικες γενικεύσεις και μαζικές υποτιμήσεις των προσόντων.
2. Η προϋπηρεσία στην ΕΑΕ προσμετράται και στη Γενική Εκπαίδευση, καθώς οι εκπαιδευτικοί της ΕΑΕ δουλεύουν πάνω στη βάση και τις κατευθυντήριες του τυπικού αναλυτικού προγράμματος όμως με διαφοροποιημένο & εξατομικευμένο τρόπο για τους μαθητές με δυσκολίες μάθησης. Κατά συνέπεια, δεν είναι δυνατό ένας χωρίς ειδίκευση-προϋπηρεσία στην ειδική να μεταφέρει την προϋπηρεσία της Γενικής στην ΕΑΕ λόγω άγνοιας αντικειμένου και των ειδικών παιδαγωγικών μεθόδων και λόγω μη βεβαιωμένης εμπειρίας. Όμως το αντίστροφο, συμβαίνει για το λόγο που προανέφερα.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Κάποιοι από εσάς εδώ μέσα που συμμετέχετε με τόσο ζήλο στους διαλόγους, θα πρέπει επιτέλους να καταλάβετε, αφού πρώτα ενημερωθείτε, οτι:
1. Πολλοί κάτοχοι μεταπτυχιακής ειδίκευσης στην ΕΑΕ κόπιασαν για υψηλού επιπέδου σπουδές, τώρα εάν δεν καταλαβαίνετε με ποιο τρόπο κόπιασαν, μάλλον δεν είστε απόφοιτοι και οι ίδιοι προγραμμάτων υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων για να γνωρίζετε τί εστί ή έχετε στον κύκλο σας μόνο περιπτώσεις ατόμων που απέκτησαν διπλώματα μόνο με την εξ' αποστάσεως μέθοδο παράδοσης μεταφρασμένων εργασιών, όπως έχει λέτε. Κατα συνέπεια, κρίνετε με βάση μια κοντόφθαλμη οπτική προβαίνοντας σε άδικες γενικεύσεις και μαζικές υποτιμήσεις των προσόντων.
2. Η προϋπηρεσία στην ΕΑΕ προσμετράται και στη Γενική Εκπαίδευση, καθώς οι εκπαιδευτικοί της ΕΑΕ δουλεύουν πάνω στη βάση και τις κατευθυντήριες του τυπικού αναλυτικού προγράμματος όμως με διαφοροποιημένο & εξατομικευμένο τρόπο για τους μαθητές με δυσκολίες μάθησης. Κατά συνέπεια, δεν είναι δυνατό ένας χωρίς ειδίκευση-προϋπηρεσία στην ειδική να μεταφέρει την προϋπηρεσία της Γενικής στην ΕΑΕ λόγω άγνοιας αντικειμένου και των ειδικών παιδαγωγικών μεθόδων και λόγω μη βεβαιωμένης εμπειρίας. Όμως το αντίστροφο, συμβαίνει για το λόγο που προανέφερα.

Απο βραδυνή (3/1/2018):
http://www.vradini.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%AC-%CE%BF-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%B1/

ΟΡΓΙΟ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ

Η κατάσταση στον ΔΟΑΤΑΠ είναι τελικά ανεξέλεγκτη, αφού ο Οργανισμός έχει επιστρέψει στο παλαιό αμαρτωλό παρελθόν του ΔΙΚΑΤΣΑ.
Εκτός από τα πάνω από 3.000 πτυχία του Πανεπιστημίου Λευκωσίας της Κύπρου και τα πάνω από 300 πτυχία του Πανεπιστημίου Marconi της Ιταλίας, που έχουν αναγνωρισθεί ως παράνομα, πολλές είναι και οι άλλες περιπτώσεις παρανομιών.

---------------------------------------------------

Κατεπείγουσα έρευνα για το σκάνδαλο στον ΔΟΑΤΑΠ (4/5/2018)

http://www.vradini.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%AF%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1-%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%83/

Κατεπείγουσα ποινική έρευνα διενεργεί η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών για το μεγάλο σκάνδαλο με τις αναγνωρίσεις πτυχίων από τον ΔΟΑΤΑΠ. Αφορμή είχαν σταθεί ερωτήσεις βουλευτών στη Βουλή (Χρ. Μαντάς, Ι. Δέδες, Τρ. Μηταφίδης, Ελ. Σκουφά, Π. Σκουρολιάκος, Γ. Αμυράς, Θ. Παπαθεοδώρου, Ν. Νικολόπουλος κ.ά.)



PS. Δεν λέει σε ποια προγράμματα γίνονται έλεγχοι απο την Δικαιοσύνη. Μπορεί να είναι όλα οκ ή μπορει να μην είναι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2018, 10:39:15 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος Konstantinos83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απο βραδυνή (3/1/2018):
http://www.vradini.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%AC-%CE%BF-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CE%B1/

ΟΡΓΙΟ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ

Η κατάσταση στον ΔΟΑΤΑΠ είναι τελικά ανεξέλεγκτη, αφού ο Οργανισμός έχει επιστρέψει στο παλαιό αμαρτωλό παρελθόν του ΔΙΚΑΤΣΑ.
Εκτός από τα πάνω από 3.000 πτυχία του Πανεπιστημίου Λευκωσίας της Κύπρου και τα πάνω από 300 πτυχία του Πανεπιστημίου Marconi της Ιταλίας, που έχουν αναγνωρισθεί ως παράνομα, πολλές είναι και οι άλλες περιπτώσεις παρανομιών.

---------------------------------------------------

Κατεπείγουσα έρευνα για το σκάνδαλο στον ΔΟΑΤΑΠ (4/5/2018)

http://www.vradini.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%AF%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1-%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%83/

Κατεπείγουσα ποινική έρευνα διενεργεί η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών για το μεγάλο σκάνδαλο με τις αναγνωρίσεις πτυχίων από τον ΔΟΑΤΑΠ. Αφορμή είχαν σταθεί ερωτήσεις βουλευτών στη Βουλή (Χρ. Μαντάς, Ι. Δέδες, Τρ. Μηταφίδης, Ελ. Σκουφά, Π. Σκουρολιάκος, Γ. Αμυράς, Θ. Παπαθεοδώρου, Ν. Νικολόπουλος κ.ά.)


Οκ, πάμε πάλι, μήπως σας γίνει πιο κατανοητό με τη δεύτερη ανάγνωση:

Κάποιοι από εσάς εδώ μέσα που συμμετέχετε με τόσο ζήλο στους διαλόγους, θα πρέπει επιτέλους να καταλάβετε, αφού πρώτα ενημερωθείτε, οτι:
1. Πολλοί κάτοχοι μεταπτυχιακής ειδίκευσης στην ΕΑΕ κόπιασαν για υψηλού επιπέδου σπουδές, τώρα εάν δεν καταλαβαίνετε με ποιο τρόπο κόπιασαν, μάλλον δεν είστε απόφοιτοι και οι ίδιοι προγραμμάτων υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων για να γνωρίζετε τί εστί ή έχετε στον κύκλο σας μόνο περιπτώσεις ατόμων που απέκτησαν διπλώματα μόνο με την εξ' αποστάσεως μέθοδο παράδοσης μεταφρασμένων εργασιών, όπως λέτε. Κατα συνέπεια, κρίνετε με βάση μια κοντόφθαλμη οπτική προβαίνοντας σε άδικες γενικεύσεις και μαζικές υποτιμήσεις των προσόντων.
2. Η προϋπηρεσία στην ΕΑΕ προσμετράται και στη Γενική Εκπαίδευση, καθώς οι εκπαιδευτικοί της ΕΑΕ δουλεύουν πάνω στη βάση και τις κατευθυντήριες του τυπικού αναλυτικού προγράμματος όμως με διαφοροποιημένο & εξατομικευμένο τρόπο για τους μαθητές με δυσκολίες μάθησης. Κατά συνέπεια, δεν είναι δυνατό ένας χωρίς ειδίκευση-προϋπηρεσία στην ειδική να μεταφέρει την προϋπηρεσία της Γενικής στην ΕΑΕ λόγω άγνοιας αντικειμένου και των ειδικών παιδαγωγικών μεθόδων και λόγω μη βεβαιωμένης εμπειρίας. Όμως το αντίστροφο, συμβαίνει για το λόγο που προανέφερα

Αποσυνδεδεμένος steliou15

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω εντυπώσεις και με κάθε ειλικρίνεια ρωτώ.  Γιατί οι της γενικής έχουν θέμα με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των καθηγητών ειδικής;
Σάς μεταφέρω τη σκέψη μου. . Μπορεί να κάνω και λάθος.
Μεχρι το 1000 του πίνακα της γενικής βρίσκονται 200 φιλόλογοι ειδικής περίπου. Σωστά ;
Πόσοι από αυτούς ( της ειδικής ) δούλεψαν στην γενική και πήραν τη θέση κάποιου της γενικής ξέρουμε;
Μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού είναι από ότι πληροφορούμαι. Καταλαβαίνω ότι για αυτά τα 2-3 άτομα είναι αδικία , για τους υπόλοιπους ;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ

Οκ, πάμε πάλι, μήπως σας γίνει πιο κατανοητό με τη δεύτερη ανάγνωση:


Πάμε και σε μια φιλοκυβερνητική εφημερίδα:
https://www.kontranews.gr/POLITIKE/273020-Ste-Boyle-to-skandalo-toy-DOATAP-me-ten-biomechania-metaptychiakon-apo-ten-Kypro

Το σκάνδαλο  της βιομηχανίας μεταπτυχιακών  τίτλων σπουδών ειδικής αγωγής που ήρθαν κατά εκατοντάδες  από την Κύπρο την τελευταία διετία (2014-2016) και αναγνωρίστηκαν σε μια νύχτα, με προκλητικά  γρήγορες διαδικασίες, από τον ΔΟΑΤΑΠ, φέρνει σήμερα με ερώτησή του στη Βουλή, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Μαντάς.

--------------------------------------------------
Στο μικροσκόπιο 5.300 μεταπτυχιακά στην Ειδική Αγωγή

http://www.in.gr/2017/03/10/greece/sto-mikroskopio-5-300-metaptyxiaka-stin-eidiki-agwgi/

Σε αναταραχή βρίσκεται ο χώρος της Ειδικής Εκπαίδευσης και τωνμ εταπτυχιακών σπουδών, καθώς το υπουργείο Παιδείας προσανατολίζεται ναπεράσει από έλεγχο νομιμότητας 5.300 μεταπτυχιακούς τίτλους ΕιδικήςΑγωγής.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2018, 10:54:37 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος Titser

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω και δεν βλέπω και καμιά αντίδραση....με ποιά λογική θέλουν να προσλάβουν πρώτα ειδικής απο την στιγμή που υπάρχουν ΤΟΣΑ κενά σε δασκάλους που καλύπτουν πραγματικά ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ τάξεις? Τί πίνουν εκεί στο υπουργείο άραγε?? Καλύψαμε την γενική παιδεία και είπαμε να τρέξουμε και την ειδική??
Μήπως να είναι κ ο ειδικής διορισμένος και να περιμένει τον αναπληρωτή δάσκαλο για να ξεκινήσουν τα μαθήματα??

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω και δεν βλέπω και καμιά αντίδραση....με ποιά λογική θέλουν να προσλάβουν πρώτα ειδικής απο την στιγμή που υπάρχουν ΤΟΣΑ κενά σε δασκάλους που καλύπτουν πραγματικά ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ τάξεις? Τί πίνουν εκεί στο υπουργείο άραγε?? Καλύψαμε την γενική παιδεία και είπαμε να τρέξουμε και την ειδική??
Μήπως να είναι κ ο ειδικής διορισμένος και να περιμένει τον αναπληρωτή δάσκαλο για να ξεκινήσουν τα μαθήματα??

Οι συνάδελφοι της ειδικής δεν δουλεύουν μόνο σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης. Υπάρχουν δεκάδες (ίσως και εκατοντάδες) σχολεία ειδικής αγωγής που συνήθως εκτός από τον/την διευθυντή/διευθύντρια δεν υπάρχει κανένας άλλος μόνιμος συνάδελφος. Ξεκινάει η σχολική χρονιά και οι γονείς περιμένουν ατομική ειδοποίηση πότε θα μπορούν να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο, ανάλογα με το αν ήρθε το εξειδικευμένο προσωπικό που τους αφορά. Οι προσλήψεις της ειδικής δεν θα αφορούν μόνο δασκάλους, αλλά και συνοδούς, νοσηλευτές, λογοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές και πολλές άλλες ειδικότητες που είναι αναγκαίες στα ειδικά σχολεία και σήμερα το 99% του προσωπικού είναι αναπληρωτές. Στην γενική εκπαίδευση τα κενά είναι μεν πολλά, αλλά τα οργανικά κενά που καλύπτονται με αναπληρωτές στην γενική παιδεία είναι 5-10%, ενώ στην ειδική αγωγή ξεπερνούν το 90%. Δεν υπάρχει τίποτα πιο λογικό από το να γίνουν πρώτα διορισμοί εκεί. Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν σχεδόν 20 χρόνια στην ειδική αγωγή και ποτέ ΔΕΝ είχαν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν το διορισμό τους, ούτε από πίνακες, ούτε από ΑΣΕΠ, ούτε πιθανά. Νομίζω πως όποιος δεν κοιτάζει μόνο το ατομικό του συμφέρον, καταλαβαίνει ότι θα έπρεπε να δοθεί προτεραιότητα στην ειδική αγωγή.

Αποσυνδεδεμένος steliou15

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω και δεν βλέπω και καμιά αντίδραση....με ποιά λογική θέλουν να προσλάβουν πρώτα ειδικής απο την στιγμή που υπάρχουν ΤΟΣΑ κενά σε δασκάλους που καλύπτουν πραγματικά ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ τάξεις? Τί πίνουν εκεί στο υπουργείο άραγε?? Καλύψαμε την γενική παιδεία και είπαμε να τρέξουμε και την ειδική??
Μήπως να είναι κ ο ειδικής διορισμένος και να περιμένει τον αναπληρωτή δάσκαλο για να ξεκινήσουν τα μαθήματα??
Σκέψου ότι σχεδόν το 100% της χρηματοδότησης της ειδικής είναι ΕΣΠΑ . Στους αναπληρωτές γενικής δίνονται και χρήματα από κρατικό...

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ

Ντροπή σας. Σας έχει γίνει αναφορά στους διαχειριστές για τα κακεντρεχή σχόλια.

Οκ τότε να τα σβήσει ο Διαχειριστής.
Να σταματήσει την Έρευνα ο Εισαγγελέας.
Να σταματήσει τον Έλεγχο το Υπουργείο Παιδείας.
Να σταματήσουν να Ρωτούν οι ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΙ ΒΟΥΛΕΤΕΣ.

Και να προσποιηθούμε ότι όλα είναι εντάξει.

---------------------------------------------------
Αν εσύ ή κάποιος άλλος είστε 100% Νόμιμοι, καλό διορισμό σας εύχομαι.

Αλλιώς .... ?
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος Konstantinos83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οκ τότε να τα σβήσει ο Διαχειριστής.
Να σταματήσει την Έρευνα ο Εισαγγελέας.
Να σταματήσει τον Έλεγχο το Υπουργείο Παιδείας.
Να σταματήσουν να Ρωτούν οι ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΙ ΒΟΥΛΕΤΕΣ.

Και να προσποιηθούμε ότι όλα είναι εντάξει.

---------------------------------------------------
Αν εσύ ή κάποιος άλλος είστε 100% Νόμιμοι, καλό διορισμό σας εύχομαι.

Αλλιώς .... ?

Eξακολουθείτε και επιλέγετε να θίγετε αυτή την όψη του ζητήματος προσπαθώντας να υποτιμήσετε μαζικά τον κλάδο της ΕΑΕ, αφού σε κανένα σας σχόλιο/τοποθέτηση δεν αναφερθήκατε στα υψηλών προδιαγραφών προσόντα των εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Με τα σχόλια σας και τα links που παραθέσατε, θέλατε σκόπιμα να προβείτε σε συκοφαντική δυσφήμιση του κλάδου συνολικά κι αυτό είναι άδικο και κυρίως ανήθικο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 399
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 364
Σύνολο: 375

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.