*

Αποστολέας Θέμα: Β Αναθέσεις ΠΕ04  (Αναγνώστηκε 2497 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Β Αναθέσεις ΠΕ04
« στις: Δεκέμβριος 15, 2018, 07:58:37 μμ »
Η ανάρτηση αυτή αν και αναφερεται σε β αναθέσεις των πε04 αφορά άμεσα τις υπηρεσιακες μεταβολες. Έχει ξαναγραφτεί σε άλλη ενότητα αλλά νομίζω ότι αποτελεί ξεχωριστό θέμα για συζήτηση.

Θα ήθελα πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσω ότι προσωπικά μπορώ άνετα και με μεγάλη επάρκεια να διδάσκω όλα τα μαθήματα πε04 (όχι μόνο σε γυμνάσιο -όπου το θεωρώ αυτονόητο) αλλά και μέχρι την   Β-λυκείου. Όσο αφορά την  Γ  λυκείου νομίζω ότι την διαφορά στην διδασκαλία που απαιτεί το ισχύον εξεταστικό (δεν θα πω εκπαιδευτικό) σύστημα την κάνει η "φροντιστηριακή" εμπειρία του καθηγητή και όχι το γνωστικό αντικείμενο. Θα ήθελα επίσης αν καποιος θέλει να απαντήσει ας γράψει αν νιώθει ικανός να διδάξει τα μαθήματα β ανάθεσησς πε04 σε γυμνάσιο ή λύκειο (ή και στα δύο).
Αυτό που με έχει εξοργίσει στο θέμα (και θα φανει παρακάτω) είναι η υποκρισία των επιστημονικών συλλόγων πεο4 που προσπαθώντας να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις μια μικρής ομάδας ατόμων χρησιμοποιούν παιδαγωγικά και διδακτικά επιχειρήματα (που όντως υποστηρίζονται βιβλιογραφικά), με όποιον τρόπο και όποτε τους συμφέρει.

Με καθυστέρηση αρκετών μηνών έπεσαν πρόσφατα στην αντίληψη μου έγγραφα διαμαρτυρίας επιστημονικών ενώσεων εκπαιδευτικών ΠΕ04 -ΠΕΒ και ΕΕΦ- (την ίδια άποψη έχουν ΕΕΧ και γεωλόγοι)  με θέμα την εγκύκλιο 111364/03-07-2018 του υπουργείου παιδείας, που αφορούσε την εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας σε ότι αφορά τις υπεραριθμίες του κλάδου. Δεν θα ασχοληθώ με τις νομικές ασυναρτησίες που αναφέρονται μέσα στα κείμενα. Αυτές χαρακτηρίζουν τις γνώσεις και την ευφυΐα αυτών που τις έγραψαν, προσπαθώντας σαν "δικολάβοι" να ερμηνεύσουν με τον δικό τους τρόπο κάτι εντελώς σαφές από την νομοθεσία. Είναι πραγματικά ντροπή να υπογράφει κάποιος τέτοια κείμενα. Θα σταθώ μόνο σε ότι αφορά τις «παιδαγωγικές τους προτάσεις». Διαβάζοντάς καταλαβαίνει κανείς γιατί η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων του κλάδου ΠΕ04 είμαι μακριά όχι μόνο από οποιαδήποτε δράση των επιστημονικών τους ενώσεων αλλά και διαμαρτύρεται έντονα για τις παρακρατήσεις από τον μισθό τους προς πληρωμή της ετήσιας συνδρομής. Μέσα στο κείμενο αναφέρεται η πάγια άποψη των ενώσεων -δηλαδή μια μικρής ομάδας που συμμετέχουν στις συνελεύσεις, τις εκλογές και στην λήψη αποφάσεων και οι οποίοι έχουν μικρή ή καμία σχέση με την εκπαίδευση-ότι τα μαθήματα των ΠΕ04 θα πρέπει να τα διδάσκει κάθε ειδικότητα ξεχωριστά. Ας βγουν λοιπόν όλοι αυτοί και ας απαντήσουν.
1) Είστε υπέρ ή κατά στην ύπαρξη Β αναθέσεων στον κλάδο;
2) Αν είστε κατά (κάτι που προκύπτει από τα λεγόμενα σας) για τους παιδαγωγικούς και επιστημονικούς /διδακτικούς λόγους που αναφέρετε, πρέπει να είστε απόλυτοι σε αυτό. Δηλαδή να μην λέτε (όπως οι αναπληρωτές βιολόγοι), «ότι για λίγες ώρες Β ανάθεση δεν πειράζει , επειδή η Ελλάδα έχει πολλά νησιά». Οι παιδαγωγικοί και επιστημονικοί λόγοι που αναφέρετε ή υπάρχουν ή όχι.
3) Πιστεύετε (Εφόσον προτείνετε το κάθε μάθημα να διδάσκεται από την ειδικότητα του ) ότι ο κάθε εκπαιδευτικός του κλάδου θα πρέπει να κάνει μόνο το μάθημα του και φυσικά να συμπληρώνει σε δύο και τρία σχολεία; Που πρέπει να εφαρμοστει αυτό; Στις μεγάλες πόλεις; Σε όλη την Ελλάδα;
Αν τα προτείνετε όλα αυτά να το πείτε καθαρά στα μέλη σας. Τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που διδάσκουν άριστα μαθήματα Β ανάθεσης, που εργάζονται επί ώρες σπίτι τους για να είναι έτοιμοι για το μάθημα (τις ίδιες ώρες που ξοδεύουν και για το μάθημα της ειδικότητας), που αναζητούν πειράματα από το διαδύκτιο ή τρέχουν στα σεμινάρια των ΕΚΦΕ κ.α
Να πείτε ότι «ξέρετε, εμείς τα μέλη των ενώσεων που παίρνουμε αποφάσεις, λέμε αυτό. Εσείς τρέξετε να συμπληρώσετε σε δυο και τρία σχολεία, εφόσον είστε ανίκανοι να κάνετε τα μαθήματα Β ανάθεσης, κάτι που κάνετε χρόνια τώρα». Πείτε όλα αυτά στους απλούς καθηγητές και περιμένετε μετά τις αντιδράσεις τους.
Διαφορετικά κρατήστε στα κείμενα διαμαρτυρίας που δημοσιεύετε τις νομικές σας ασυναρτησίες και μην ανακατεύετε παιδαγωγικά και επιστημονικά θέματα.
Θα μου πείτε γιατί ασχολούμε με το θέμα εφόσον κανεις δεν λαμβάνει σοβαρά τα αιτήματα των επιστημονικών φορέων. Η απάντηση είναι ότι 'βάθος υπάρχει ο Κούλης '.  με την τρελλα που έχει για αξιολόγηση και απολυσεις μπορει να βάλει κανένα άσχετο υπουργό που πες πες οι επιστημονικοί μας φορείς να του πιπιλισουν το μυαλό και να κάνει άλλαγές "δηθεν για καλύτερη απόδοση των εκπαιδευτικών".
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2019, 06:34:46 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΠΕ04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:55:26 »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΠΕ04
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 12, 2019, 03:26:50 μμ »
...Λοιπόν. Σε αυτά που έγραψα δεν απάντησε κανείς. προφανώς το θέμα δεν ενδιαφέρει την συντριπτική πλειοψηφεία του κλάδου ΠΕ04 (μάλλον γιατί θεωρεί λογικά αυτά που αναφέρω). Σε άλλο sait προκάλεσα να απαντήσουν μερικοί τι σημαίνει 'πολύ και λίγη" β ανάθεση. Προφανώς και λόγω φόρτου εργασίας (παραμονή εξετάσεων) δεν απάντησε κανένας. Αν όμως απαντήσει κανείς θα ήταν καλύτερο να απαντήσει ςπί της ουσίας και όχι να αναφέρει πόσα μεταδιδακτορικά έχει.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Β Αναθέσεις ΠΕ04
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 14, 2019, 07:44:54 πμ »
Απάντησα άλλες δύο φορές εκτος από αυτές που φαίνονται στο esos αλλά δεν αναρτα όλα τα σχόλια.
Είναι συνηθισμένο, από ότι φαίνεται και το esos γελάει μαζί μας, όπως λες.
Δεν μπορώ τώρα να ξαναγράψω όσα έγραψα, αλλά όντως γιατί αγχώνεσαι; Νικησες! Θα διοριστούν εκατοντάδες Βιολόγοι για να διδάξουν Φυσικοχημεία στα χωριά και στα ΕΠΑΛ. Μη σε δω μετά να ζητάς να διοριστούν στο μαθημά τους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159543
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 282
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 273
Σύνολο: 285

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.