0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτα που γράφεις ειναι γνωστά ...Δυστυχώς όμως για τους περισσότερους έχουν θεωρητική αξία γιατι ξερεις ο ισχυρός δεν επιτρεπει να λειτουργει κατι το οποιο του περιοριζει την δυναμη του, ακομη κ αν προκειται για την ιδια την αξιοκρατια.Για να υπάρξουν ίσες ευκαιρίες, ως γνωστον, πρεπει να γίνει αναδιάρθρωση ολόκληρης της κοινωνίας αγαπητέ μου.Η Διαμ. μίλησε ταχα μου για "ισεςευκαιριες" οντας η ιδια κυημα της αναξιοκρατίας και αφού ιδια προωθήθηκε μέσω των ανισων ευκαιριών για ολους τους άλλους κ αφού εν τέλει ίδια " ηπιε" ολο το νεκταρ απο την υποστηριξη των μπαρμπαδων στην Κορωνη, ερχεται κατοπιν εορτης κ μιλαει για ισες ευκαιριες...για ολους κ με περισσό θρασσος βαλει εναντιον των μπαμπάδων στην Κορωνη..Αυτών δηλαδή που την ανέδειξαν.. Κάτι αντίστοιχο δηλ με δημόσιους λειτουργούς, εισαγγελείς κλπ που ενώ όταν ειναι στην ενέργεια κάνουν τα στραβά μάτια κ όταν συνταξιοδοτούνται τότε αυτόματα ανακαλύπτουν όλα τα λάθη.....των άλλων.Εν ολίγοις αξιοκρατία κ ισες ευκαιρίες ειναι ένας ωραίος μύθος που έφτιαξαν οι πονηροί, οι ισχυροί κ οι πλούσιοι μαζί με άλλους ωραίους μύθους πχ της ασυλίας βουλευτών, για να βολεύονται αυτοί κ να τα χαυτουν οι υπόλοιποι. Την πόρτα της αξιοκρατίας την περνάνε ελάχιστοι παγκοσμίως αγαπητέ, πολυ περισσότερο στην ελλαδα η οποια ξέρουμε τι είναι, , την διαβαινουν οι χαρισματικοί κ οι ιδιαίτερα ευφυείς.Οι υπόλοιποι, οι πολλοί είναι από την πίσω πόρτα ακόμη κ ανάμεσα μας, όταν πολλοί λένε ότι είναι επιτυχόντες πχ ΑΣΕΠ.Πολλοί/ες από εδω να μην κουνάνε το δάχτυλο κ να μην παριστάνουν την αφρόκρεμα επειδή εκμεταλλεύτηκαν ένα άθλιο κ διεφθαρμένο σύστημα. Είναι αυτοί οι οποίοι έτρεχαν στους Μπονιες για ν α κάνουν φροντιστήρια νω ηξεραν οτι δεν επιτρεπονταν, ενώ άλλοι δεν είχαν χρήματα ή ήταν αναπληρωτές. Είναι αυτοί που έκαναν 10 ιδιαίτερα από το δημοτικό ενώ άλλοι δεν είχαν ούτε για τα βασικά.Το χειρότερο βεβαια είναι ότι κάποιοι έρχονται κ μιλάνε για αξιοκρατία κ ίσες ευκαιρίες τη στιγμή που στο πέρασμα τους χωρίς ηθική κ χωρίς δισταγμό ισοπέδωσαν τα πάντα!Δεν απευθύνομαι προσωπικά βεβαίως ε κανεναν, ούτε κ σε αυτούς που έχουν καταφέρει κ ο εργο τους αναγνωριζεται παγκοσμίως.Απευθύνομαι σε αυτούς που νομίζουν ότι υπάρχει αξιοκρατία κ ίσες ευκαιρίες, σε αυτούς που εξαντλούνται περισσότερο στο γλυφοντας κ ερποντας για διδακτορικό " έτσι για να το εχουν" ,όπως λένε και λιγότερο στο ίδιο το αντικείμενο της έρευνας τους κ κυρίως σε αυτούς που κόπτονται υπέρ αξιοκρατίας την οποία τη θυμούνται εάν κ όταν τους βολεύει.
Aς μας εξηγήσει κάποιος γιατί πρέπει να διοριστεί ένας 35χρονος, 40χρονος,45χρονος, ή 55χρονος στη Βθμθα που: 1. Δεν έχει περάσει ΠΟΤΕ ΑΣΕΠ αλλά χώθηκε απο ενισχυτικές/ΣΔΕ/ και ολυμπιακες παιδείς/σιβιτανιδειο/ιδιωτικά σχολεία- ο θεός να τα κάνει-του μπάρμπα Γιάννη στην Κάτω Γούλα.2. Έκανε μεταπτυχιακό ειδικής. Τώρα ας μου εξηγήσει γιατί πρέπει να μείνει έξω, ένας 35χρονος, 45χρονος, 55χρονος που του έχουν βγει τα μάτια να διαβάζει ΑΣΕΠ 20 χρόνια και μπήκε ΕΤΣΙ στους πίνακες αναπληρωτών, ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΝΟΜΟΣ και επίσης έκανε μεταπτυχιακό ειδικής. Το μεταπτυχιακό ειδικής, είναι απαιτούμενο προσόν, το έχουν ΟΛΟΙ. Ένα 5χιλιαρο ήταν στις περισσότερες περιπτώσεις άλλωστε. Η προυπηρεσία διορίζει εδώ και ειναι 120 μήνες!!!!!!!πουθενα αλλού δεν είναι 120 μήνες!!μονιμοποιεί συμβασιούχους , πολλοί από αυτούς με ύποπτη προυπηρεσία στη γενική. Απλά είναι τα πράματα.
http://seepea-stella.blogspot.com/2019/03/blog-post_268.html Α’ ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ Ταχ. Δ/νση : Αγ. Ιωάννου 54 (ΡΟΔΑ) Ρόδος 113 2019 85100 Ρόδος Τηλ κ’ Fax: 22410-32251 ΠΡΟΣ : Συλ. Διδ.Θέμα: Απαράδεκτος ο μη υπολογισμός των Τμημάτων Ένταξης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον υπολογισμό οργανικών κενών από το ΥΠ.Π.Ε.Θ.Αρνητική έκπληξη στην εκπαιδευτική κοινότητα αποτέλεσε η φετινή εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ. (αριθμ. πρωτ. 37423/Ε2/08-03-2019) για τον προσδιορισμό κενών οργανικών θέσεων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η οποία για μια ακόμα χρονιά αναφέρει ότι “Τα Τμήματα Ένταξης, δεν θα ληφθούν υπόψη για τον υπολογισμό των οργανικών θέσεων.”.Το παραπάνω γεγονός έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις δηλωθείσες προθέσεις του Υπουργείου, σύμφωνα με τις οποίες η Υφυπουργός Παιδείας κα Τζούφη σε συνέντευξη της στις 02-11-2018 μας ενημέρωσε ότι γίνονται ενέργειες, ώστε να δοθούν οργανικές θέσεις στα Τμήματα Ένταξης Γυμνασίων και Λυκείων, - και όντως προς αυτή την κατεύθυνση προσδιορίστηκαν ξεκάθαρα τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στην Δευτεροβάθμια - με το άρθρο 40, παράγραφος 5β του Νόμου 4589/2019 (ΦΕΚ 13/ τ. Α΄/ 29-1-2019), οι ειδικότητες που θα τα στελεχώνουν.Αυτή η καταφανέστατη αδικία απέναντι στο προσωπικό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, απέναντι στα παιδιά με Ε.Ε.Α. και στους γονείς τους, δεν συμβαδίζει με την λογική ότι το Υπουργείο Παιδείας είναι Υπουργείο Παιδείας για όλους. Φαίνεται ότι η καλή του διάθεση σταματάει στην τελευταία τάξη του Δημοτικού, αφού μέχρι εκεί ένα Τμήμα Ένταξης έχει δικαίωμα να έχει οργανικό κενό. Επομένως, ένα παιδί που φοιτά σε αυτό δύναται να έχει σταθερό εκπαιδευτικό, αλλά μόλις αλλάξει βαθμίδα η δυνατότητα αυτή χάνεται και η εκπαίδευσή του μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.Η ακατανόητη αυτή ενέργεια του Υπουργείου προφανώς στοχεύει στους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή που θα πραγματοποιήσει για πρώτη φορά. Όπως ορίζει η νομοθεσία, διορισμοί μπορεί να γίνουν μόνο εάν έχουμε κενές οργανικές θέσεις, οι οποίες πρώτα δίνονται για μεταθέσεις του μόνιμου προσωπικού και έπειτα για διορισμό, σύμφωνα με το άρθρο 21 του Νόμου 3699/2008 “3. Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικοί ΕΑΕ της παραγράφου 1 του άρθρου 16, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.”.Αν δεν υπάρχουν οργανικές για τα 550+ τμήματα ένταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα οποία μπορούν να δώσουν 1000-1500 οργανικές θέσεις, καταλαβαίνουμε ότι η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα πάρει από την κατανομή των 4500 τα ελάχιστα οργανικά κενά, που απομένουν σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ προς όφελος προφανώς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.Επειδή δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι μια τέτοια άδικη και αποκρουστική μεθόδευση είναι στον σχεδιασμό του Υπουργείου, το καλούμε:α) να ζητήσει από τις υπηρεσίες του να υπολογίσουν τα οργανικά κενά και τα Τμήματα Ένταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,β) να δώσει επίσημα το πλήθος των οργανικών κενών στην ειδική αγωγή και των δύο βαθμίδων καιγ) να προχωρήσει σε ισομερή κατανομή των 4500 θέσεων.Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΡΙΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΞΑΦΗΣ
Ακριβώς!!!! Αυτό ακριβώς...δεν ξέρω τι φαντάζεστε ότι γινόταν στον Μπόνια, αλλά εγώ έχω φίλους που πήγαιναν φροντιστήριο και δεν ήταν ούτε καν στους επιτυχόντες κι άλλους, όπως κι εγώ, που με προσωπικό διάβασμα επιτύχαμε και αρκετούς που ήταν στους διοριστέους (τους μετρημένους με την αδικία που ξέρουμε). Σε διαγωνισμό αυτός που δεν έχει μπαρμπάδες μπορεί να δείξει την αξία του. Με τους άλλους τρόπους διορισμού το μέσον είναι καθοριστικό και το χρήμα που διαθέτεις. Αυτό δεν είναι αξιοκρατία κι ένα μικρό παιδί το αναγνωρίζει. Κάποιοι μορφωμένοι εδώ μέσα άνθρωποι σκοπίμως δεν θέλετε να αντιμετωπίσετε την αλήθεια. Δεν σας βολεύει προφανώς. Τα δικαστήρια και πάλι! Μόνο εκεί! Στο ευρωπαικό δικαστήριο θα φτάσει το θέμα...να το δείτε!
Συγγνώμη αλλά η συγκεκριμένη ανακοίνωση πάσχει σε πολλά σημεία κατά την άποψη μου.
και γιατί δεν λες που πάσχει;
Καταρχάς διορισμοί γίνονται σε περιοχές και όχι σε σχολεία, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια. Οι οριστικές τοποθετήσεις έπονται των διορισμών. Τα έχουμε ξαναπεί. Μετά αναφέρεται σε μια εγκύκλιο, η οποία αφορούσε υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων γενικής αγωγής, ενώ υπάρχει άλλη για ειδική αγωγή. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος της ειδικής, αναφέρεται σε κενά που έχουν ήδη δημιουργηθεί με ΦΕΚ ή δημιουργούνται με ώρες διδασκαλίας. Πως οι Δνσεις να υπολογίσουν κενά σε ΤΕ, οταν αυτά ιδρύονται με ΦΕΚ από το υπουργείο; Αν τα 500+ τμήματα ένταξης δημιουργούν 1500 θέσεις, τα υπόλοιπα Σμεα και Κεσυ πως θα στελεχωθούν; Αυτά είναι ορισμένα μόνο από τα σημεία. Κατά τα άλλα με μια λιτή ανακοίνωση, θα μπορούσαν απλά να ζητήσουν, να δημιουργηθούν οργανικές θέσεις σε ΤΕ στη δευτεροβάθμια, αφού πρώτα βέβαια έχουν ιδρυθεί αυτά (ή έστω ταυτόχρονα αν γίνεται).Δείτε το αντίστοιχο ΦΕΚ ίδρυσης στα ΤΕ της Πρωτοβάθμιαςhttps://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/%CE%A6%CE%95%CE%9A-%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%99%CE%94%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3.pdf
Πολύ σωστά!Μόνο στον γραπτό διαγωνισμό αποδεικνύεται η αξία του καθενός και το πόσο καλά κατέχει το διδακτικό του αντικείμενο και τις διδακτικές - παιδαγωγικές αρχές που καλείται να εφαρμόσει μέσα στη σχολική τάξη. Αυτή είναι η αλήθεια!
Η κασέτα ακόμα παίζει...Το διδακτικό αντικείμενο το κατέχεις απο τη στιγμή που είσαι πτυχιούχος. Η παιδαγωγική και διδακτική ικανότητα αποδεικνύεται μόνο στην πράξη και όχι από μια στείρα αξιολόγηση πολλαπλών επιλογών. Αλήθεια τι θυμάσαι και ακόμα περισσότερο τι εφάρμοσες στη τάξη από αυτά που κάποτε διάβασες για έναν διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι απλά μια ακόμα διαδικασία για να διαλέγεις από τη σωρό των ανέργων τους λίγους τυχερούς που θα δουλέψουν. Τίποτε περισσότερο...Το όποιο σύστημα, κάποιους ευνοεί περισσότερο και κάποιος λιγότερο. Τα υπόλοιπα για πιο άξιους και λιγότερο ικανούς είναι βούτυρο στο ψωμί του συστήματος. 10 χρόνια χωρίς διορισμούς και υποβάθμιση της παιδείας. Αυτό είναι το πρόβλημα και για αυτό σκοτωνόμαστε.
Η κασέτα ακόμα παίζει...Το διδακτικό αντικείμενο το κατέχεις απο τη στιγμή που είσαι πτυχιούχος.
Θα συμφωνήσω μόνο με τις δύο τελευταίες προτάσεις που γράφεις. Αλήθεια, έχεις σκεφτεί σε τι οφείλεται η υποβάθμιση της παιδείας; Μήπως και στο υπάρχον διδακτικό προσωπικό, που δεν είναι καταρτισμένο όπως θα έπρεπε, για να ασκήσει το συγκεκριμένο ευαίσθητο και υπεύθυνο λειτούργημα, που δεν επιμορφώνεται, δεν εξελίσσεται κλπ.; Μήπως και στους τρόπους που αυτό το προσωπικό επελέγη; Υποστηρίζεις ότι η "κασέτα" ακόμη "παίζει", γιατί μάλλον έτσι σε συμφέρει να λες. Δεκτό. Ελευθερία έκφρασης υπάρχει εξάλλου.Αν όμως, όλοι οι πτυχιούχοι κατείχαν άριστα το διδακτικό τους αντικείμενο, θα είχαμε "ουρές" συναδέλφων που θα είχαν γράψει από 90 και άνω στον γραπτό ΑΣΕΠ κι όχι μερικούς εκατοντάδες, που μάλιστα "έπιασαν" απλά τη βάση! Επιπλέον, δε θα υπήρχε δυσφορία των περισσοτέρων να (ξανα)δώσουν στον ΑΣΕΠ, αν ήταν κάτι τόσο απλό και εύκολο!Όσο για τις παιδαγωγικές θεωρίες, σίγουρα δεν τις έμαθα μόνο και μόνο για να απαντήσω σε 40 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και σαφέστατα οι μεγάλοι παιδαγωγοί (Έλληνες και ξένοι) δεν τις διατύπωσαν ούτε τις ανέπτυξαν, ώστε να μην έχουν πρακτική χρησιμότητα και εφαρμογή!Όλα, λοιπόν, είναι θέμα "οπτικής", αλλά όχι υποκειμενικότητας, γιατί σε "στάνταρ" ζητήματα δεν τίθεται θέμα υποκειμενικό!