*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη Πρόσληψης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ 2019-2020  (Αναγνώστηκε 83392 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasilisxania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 245
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αθηνά ήρεμα θα σου απαντήσω και εγώ λοιπόν τότε γιατί συμμετέχουν στις προκηρύξεις των ΕΠΑΣ εκπαιδευτικοί του Παιδείας δίχως επαγγελματική εμπειρια?Και στα ΕΠΑΛ τεχνικές ειδικότητες είναι ίδια βαθμίδα.Που είναι το κριτήριο της επαγγελματικής προϋπηρεσίας στα ΕΠΑΛ αφού ο υπουργός ευαγγελίζεται την ισότητα?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος markos1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Vasilisxania λέω να μη μπαίνουμε
άλλο στο κόπο να απαντάμε σε τρολ
της κυβέρνησης που μας δουλεύουν έξαλλου ξέρουμε
από το παρελθόν της προθέσεις της δεξιάς για
τη τεχνική εκπαίδευση να πάει σε ιδιώτες βλέπε νόμο Αρβανιτόπουλου και σε κάνα δίμηνο έπετε η συνέχεια ,με
μια από τα ίδια θα μας κάνουν κατάρτιση και θα μας στείλουν στον ΟΑΕΔ στα ΚΠΑ ...όμως αυτοί που μας τρολάρουν εδώ να ξέρεις ότι έχουν βρει την άκρη χωρίς προσόντα να είναι μόνιμοι σε κάποια δημόσια δομή αν και ιδεολογικά είναι υπέρ την ιδιωτικής πρωτοβουλίας αυτά για να μη νομίζετε ότι τρώμε σανό...Σε αυτό που ανέφερες Βασίλη για τα προσόντα διορισμού στα ΕπΑλ να δεις δεν θα σου απαντήσουν τα τρολακια δεν υπάρχει αντίλογος σε αυτό από έναν νοήμονα και γνώστη της τεχνικής εκπαίδευσης τους αποστομοσες μπράβο ρε Βασίλη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2020, 06:18:17 μμ από markos1976 »

Αποσυνδεδεμένος vasilisxania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 245
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Όταν φτάνουμε σε σημείο να λέμε πάρε διδακτική επάρκεια  με εξαργύρωση και να λέμε έλα απο το υπουργείο παιδείας,εκκλησιαστικά λύκεια, ναυτικά λύκεια κ.α πολλά να διδάξεις ΕΠΑΣ και αντίστροφα να λέμε εσείς από ΕΠΑΣ εκεί 10,20 χρόνια απομόνωση μορίων και αν μείνεις άνεργος ξεκινα απτό μηδέν δεν νοείται ισότητα δεν υφίσταται υγιής ανταγωνισμός δεν υφίσταται αξιοκρατία.

Αποσυνδεδεμένος ATHINAO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αρχικά αν κάποιος δεν έχει και διδακτική εμπειρία θα είναι στο δεύτερο πίνακα και δεν θα τον καλέσουν ποτέ! Δεύτερων προσωπικά πιστεύω ότι η επαγγελματική έμπειρα θα πρέπει να μοριοδοτείται σε όλες τις δομές τεχνικής εκπαίδευσης. Τέλος εκφράζω απλά την προσωπική μου άποψη δεν εκπροσωπώ κανέναν μην κρίνεται εξ ιδίων. Δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα 17 χρόνια.       
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2020, 06:19:44 μμ από ATHINAO »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vasilisxania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 245
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου μιλάμε για τεχνικές ειδικότητες, μόνο καλό θα κάνει η επαγγελματική εμπειρία αλλά να μην επισκιάσει εις διπλούν την πολύτιμη διδακτική, όπως επίσης να μην χρησιμοποιηθεί με βάση ανταλλακτικό εμπόριο για απόκτηση διδακτικής επάρκειας.Επιπλεον εγώ εστίαζω στην ισότητα αυτό ανέφερε ο υπουργός... ανύπαρκτη σε πολλά επίπεδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2020, 06:23:03 μμ από vasilisxania »

Αποσυνδεδεμένος vasilisxania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 245
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αυτό με το ότι αν δεν έχει κάποιος διδακτική θα είναι σε άλλο πίνακα? Υπάρχει κάπου στο προσχέδιο?

Αποσυνδεδεμένος markos1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όχι Βασίλη δεν υπάρχει κάτι τέτοιο
έχω διαβάσει το προσχέδιο απλά στο προσχέδιο
μια άλλη μεγάλη αλλαγή είναι να προηγούνται
στους πίνακες οι έχοντες παιδαγωγική επάρκεια η τουλάχιστον τριετή επαγγελματική εμπειρία και δυετή διδακτική εναλλακτικά ...

Αποσυνδεδεμένος ATHINAO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παρακάτω παραθέτω απόσπασμα από το προσχέδιο: 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: α) Οι υποψήφιοι ΠΕ, που διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας, προτάσσονται των υποψηφίων που δεν τη διαθέτουν και συμπεριλαμβάνονται σε ξεχωριστό αξιολογικό πίνακα κατάταξης. Στον ίδιο πίνακα συμπεριλαμβάνονται και όσοι δεν διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, αλλά έχουν τουλάχιστον πέντε (5) χρόνια εμπειρίας εκ των οποίων τουλάχιστον δτρία (3) χρόνια διδακτικής εμπειρίας (ένα έτος διδακτικής εμπειρίας για εκπαιδευτικό κατηγορίας ΠΕ ισοδυναμεί με 736 διδακτικές ώρες και ένα έτος επαγγελματικής εμπειρίας ισοδυναμεί με 300 ημερομίσθια).
Οι τίτλοι με τους οποίους πιστοποιείται η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια των υποψηφίων (Παράρτημα Γ’) καθώς και τα 3 χρόνια εμπειρίας δεν μοριοδοτούνται.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (1500 μόρια κατ’ανώτατο όριο) ΤΕ.8 Διδακτική Εμπειρία 0,1 μόριο/ ώρα
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (1080 μόρια κατ’ανώτατο όριο) ΤΕ.9 Επαγγελματική Εμπειρία 0,2 μόρια/ημέρα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 22, 2020, 07:44:57 μμ από ATHINAO »

Αποσυνδεδεμένος SOTOSLAV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα προσόντα που οφείλει να κατέχει ένας εκπαιδευτικός στις ΕΠΑΣ είναι μια σύνθεση διαφορετικών πραγμάτων:

α) επαγγελματική εμπειρία απαραίτητη και μάλιστα πρέπει να πριμοδοτείται στο σύνολο της χωρίς περιορισμούς σε μέγιστο βαθμό
β) διδακτική εμπειρία απαραίτητη και μάλιστα πρέπει να πριμοδοτείται στο σύνολο της χωρίς περιορισμούς σε μέγιστο βαθμό
γ) ιδιαίτερες γνώσεις απαραίτητες (βλεπε μεταπτυχιακά, Η/Υ κλπ) πριμοδότηση όμως σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με τα α) και β).
(Τα χαρτιά-πτυχία δεν βγάζουν εκπαιδευτικούς, τους δίνουν μόνο κάποια επιπλέον εφόδια-γνώσεις σε θεωρητικό επίπεδο. Δίνουν ;;;)
δ) κοινωνικά κριτήρια (αριθμός τέκνων, ανεργία)
ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ η διάκριση εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ και των εκπαιδευτικών του υπουργείου Παιδείας (όλοι ξέρουμε τι εννοώ) !

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ -ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΟΝΟ ΠΕΡΥΣΙ- Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΣ !

ΑΝ ΔΕΝ  δουν τα πράγματα από αυτή την σκοπιά η υποβάθμιση των σχολών δεν είναι μακρυά (sic)

Αποσυνδεδεμένος vasilisxania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 245
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πολύ σωστά αν θέλει το υπουργείο ισότητα να ισχύσει το 1,3 της αποκτηθησας εμπειρίας σε ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, επίσης το προσχέδιο Αθήνα μιλάει για διδακτική επάρκεια όχι εμπειρία αναφορικά με την κατάταξη σε πίνακες που αναφέρεις.

Αποσυνδεδεμένος MATHEMATICS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ορισμένοι που εδώ σχίζουν τα ρούχα τους για ισότητα, δικαιοσύνη και κάτι άλλα ωραία δεν μας έχουν πει κουβέντα για την πρόταξη σε όσους ανήκουν στον Ν.2190 και στη μετάλλαξη του. Πως είναι δυνατόν μόνο μία ώρα σε εκείνα τα χρονάκια προ εικοσαετίας να είναι πάνω από Εμπειρίες δεκαετιών (διδακτικές και επαγγελματικές),  διδακτορικά, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες και ότι άλλο μπορεί να μοριοδοτείται;

Αποσυνδεδεμένος vasilisxania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 245
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Υπάρχουν άτομα υπαγόμενα στο νομό που αναφέρετε τα οποία ενώ κάλλιστα θα μπορούσαν να επαναπαυθουν συμμετέχουν ενεργά και δραστηριοποιούνται σε κάθε διεκδίκηση των αναπληρωτών και ωρομισθιων συναδέλφων τους, όπως επίσης είναι άτομα με παιδαγωγική επάρκεια και πολυετή εμπειρία,αν πρέπει να στοχοποιηθει ένας νόμος είναι αυτος περί μη αναγνώρισης της προϋπηρεσίας.Υ.Σ έχω πολλά ρούχα στην ντουλάπα για σκισιμο περί ισότητας.Υ.Σ 2 Δεν ανήκω στον 2190.

Αποσυνδεδεμένος vasilisxania

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 245
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Επίσης να προσθέσω μιας και στη βράση κολλάει το σίδερο, αναλογικά αν σκεφτείς τι σε 'αδικει' περισσότερο, κάποια άτομα μεμονωμένα η ολόκληρα χρόνια που δεν προσμετρώνται στους πίνακες του Παιδείας αφήνωντας μας έξω από προκηρύξεις βλέπε 2ΓΕ.Α ναι και η ισότητα που αναφέρω και ξανάφερω δεν είναι δικά μου λόγια,ο υπουργός την επικαλέστηκε.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Θρσυτητα είναι εσένα που προφανώς εργάζεσαι
στο Παιδείας να αναγνωριζεται η προϋπηρεσία
σου στις σχολές Επας οαεδ ενώ σε εμάς στο Παιδείας  όχι....που βλέπεις το παράλογο η προϋπηρεσία
μας είναι σε δομή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη τυπική εκπαίδευση και αν ζούσαμε σε μια νορμάλ χώρα
δε θα συζητάγαμε τα αυτονόητα ....Τι σχέση έχει η εκπαίδευση ενηλίκων τα έχεις μάλλον μπερδέψει μπες και εσύ σαν τον προηγούμενο σε άλλο φόρουμ να τρολάρεις
https://www.pde.gr/index.php?topic=2160.14 Κάτι από τα παλιά τα χρόνια...
Οι όροι σε κάθε προκήρυξη είναι συγκεκριμένοι. Αν δεν δεχόσαστε τη μοριοδότηση στο Εργασίας, ας μην δουλεύατε εκεί. Αν δεν είναι εκπαίδευση "ενηλίκων" (αφού πρόκειται για κατάρτιση και επαγγελματική καθαρά εκπαίδευση), ποιος ο λόγος ύπαρξής τους; Κάλλιστα οι ειδικότητες προσφέρονται στα Επαλ. Ας ενταχθούν και οι υπόλοιπες π.χ. μαγειρική που έχει και ζήτηση σε αυτά που αφορούν 17χρονα. Η μαθητεία λειτουργεί περίφημα στα επαλ. Επομένως! Σε περίπτωση κατάργησής τους, ίσως είχατε δικαίωμα αναγνώρισης της προυπηρεσίας, επειδή θα βρισκόσαστε θεωρητικά άνεργοι.
Πότε και με ποια λογική δημιουργήθηκαν οι σχολές του οαεδ; Για να καλύψουν ποιες ανάγκες; Μόνο μέσω επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό θα δεχόμουν την αναγνώριση της όποιας προυπηρεσίας. Αυτό το μπάχαλο που έχουν δημιουργήσει διαιωνίζει αδικίες. Και επειδή όποιος διαφωνεί μαζί σας θεωρείται "τρολ" σας αφήνω στον αγώνα σας. Καλή τύχη!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159731
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 336
Σύνολο: 353

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.