*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη Πρόσληψης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ 2019-2020  (Αναγνώστηκε 26682 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 583
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη Πρόσληψης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ 2019-2020
« Απάντηση #168 στις: Φεβρουάριος 08, 2020, 06:33:57 πμ »
Mάριστα. Κατάρτιση και δεξιότητες με τις ευλογίες του ΕΣΠΑ 2021-2027 να αξιοποιηθούν 5,5 δις...... για δεξιότητες δεξιότητες δεξιοτητες. Μάλιστα. Βέβαια δεν μας είπε ΞΕΚΑΘΑΡΑ  αν αυτές οι δεξιότητες και η κατάρτιση γίνει σε ΕΠΑΣ ή σε Σεκ. Αλλά μάλλον λίγη σημασια έχει . Στα μάτια τους έχει σημασία ότι επενδύουν τόσα δις για να βγάλουν καταρτιζόμενους με δεξιότητες και πέρα από το 2021 με τους οποίους εκπαιδευτές ( ή εκπαιδευτικούς ) πάρουν. Ούτε κσι αυτό έχει γιαυτους σημασία .
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dippos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Διαβάστε και τα «ευχάριστα» νέα για το μέλλον:

ΘΕΜΑ: «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΕΛ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΟΑΕΔ»

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 26/02/2020 πραγματοποιήθηκε Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΕΛ  και στη συνέχεια έλαβε χώρα προγραμματισμένη συνάντηση  του Δ.Σ. της ΟΕΛ με τον Διοικητή του ΟΑΕΔ κ. Πρωτοψάλτη Σπυρίδων παρουσία της αναπληρώτριας  Γενικής Διευθύντριας  Εκπαίδευσης κ. Θεοδωρίδου Αθανασίας και της αναπληρώτριας Διευθύντριας Εκπαίδευσης Α2 κ. Μπαρτσώκα Μαρίας. Στη συνάντηση  συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα :
   α. Το μέλλον της μαθητείας του ΟΑΕΔ ενόψει της κυβερνητικής πρότασης των υπουργείων Παιδείας και Εργασίας. Ο Διοικητής μας γνωστοποίησε ότι με τις μέχρι  τώρα επαφές που είχε με τον Γενικό Γραμματέα Εκπαίδευσης και δια Βίου Μάθησης κ. Βούτσινο Γεώργιο, η πρόθεση του υπουργείου, όπως διαμορφώνεται σήμερα και μετά από διαπραγματεύσεις,  , είναι οι σχολές του ΟΑΕΔ, να συνεχίσουν να λειτουργούν στο νέο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Οι μαθητές θα μπορούν να εγγράφονται στις σχολές με το απολυτήριο του Γυμνασίου, η πρακτική άσκηση μαθητείας θα παραμείνει στα τέσσερα (4) εξάμηνα ενταγμένα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και το πτυχίο ειδικότητας το οποίο θα παίρνουν θα κατατάσσεται στο επίπεδο 3. Άλλωστε όπως μας ανέφερε και σήμερα στα πτυχία που δίνει ο ΟΑΕΔ αναγράφεται και πάλι  το επίπεδο 3.
Επίσης μας ανέφερε ότι στο επικείμενο Νομοσχέδιο θα επιχειρηθεί να μπει μια τάξη στην λειτουργία των σχολών που λειτουργούν υπό την αιγίδα διαφόρων υπουργείων ώστε να μην υπάρχουν αλληλοεπικαλύψεις με επίπεδα πτυχίων και ειδικοτήτων. Μας ανέφερε επίσης ότι τα πτυχία επιπέδου 3 θα χορηγούνται μόνο από τον ΟΑΕΔ   με αποτέλεσμα να είναι εξασφαλισμένη κατά τη γνώμη του η προσέλευση υποψηφίων σπουδαστών στις σχολές του ΟΑΕΔ και ότι θα γίνει επαναπροσδιορισμός των επιπέδων των επαγγελματικών προσόντων.
   Τα μέλη της ΟΕΛ εκφράσαμε στον Διοικητή, όπως είναι φυσικό τον προβληματισμό μας αφού τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με τις θέσεις μας. Του επισημάναμε για μια ακόμη φορά ότι αποτελεί κόκκινη γραμμή το να παραμείνουν οι σχολές μας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση  και ότι τα πτυχία ειδικότητας που χορηγούμε σήμερα έχουν επαγγελματικά δικαιώματα πτυχίων επιπέδου 4, όπως αποτυπώνεται  από την επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΠΠΕΠ. Στο πλαίσιο αυτό έχει εκδοθεί  υπουργική απόφαση  ΦΕΚ 513/τΒ/29-02-2016 που απονέμει πλήρη αντιστοιχία τίτλων των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του ΟΑΕΔ με αυτά των ΕΠΑΛ επιπέδου 4. Επίσης στην Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων σχετικά με το είδος των προσόντων που αποκτώνται μέσω του προγράμματος μαθητείας (Q20)  αναφέρεται ότι το Πιστοποιητικό Φοίτησης στην Επαγγελματική Σχολή του ΟΑΕΔ (ΕΠΑ.Σ.) είναι επιπέδου 4 (EQF / NQF Level 4).
Επίσης του αναφέραμε ότι τυχόν πρόθεση του Υπουργείου για επαναπροσδιορισμό των επιπέδων των επαγγελματικών προσόντων είναι μια αρκετά χρονοβόρα διαδικασία με αποτέλεσμα στο χρονικό διάστημα μέχρι τον επαναπροσδιορισμό   αυτών να μην υπάρχει προσέλευση υποψήφιων μαθητών λόγω του ασαφούς περιβάλλοντος που θα δημιουργηθεί.
   β. Όσον αφορά το οργανόγραμμα εκφράσαμε  στον Διοικητή την ικανοποίησή μας για το ότι έκανε δεκτές πολλές από τις παρατηρήσεις μας  αλλά και την αντίθεσή μας σε ένα πολύ σημαντικό για εμάς ζήτημα, το να έχουν δικαίωμα ανάληψης θέσεων Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων / Επικεφαλής Αυτοτελών Γραφείων, και διοικητικοί υπάλληλοι στις ακόλουθες διευθύνσεις :
      Α. Διεύθυνση Μαθητείας ή Διεύθυνση Γ1.
         αα. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης.
         ββ. Τμήμα Εφαρμογής Προγραμμάτων και Συμβάσεων.
      Β. Διεύθυνση Προγραμμάτων Μεθοδολογίας και Διασύνδεσης  ή Διεύθυνση Γ2.
         βα. Τμήμα Σχεδιασμού Προγραμμάτων.
         ββ. Τμήμα Υποδομών και Μέσων.
      Γ. Διεύθυνση Επαγγελματικής Κατάρτισης.
         γα. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης ΙΕΚ.
         γβ. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης ΚΕΚ.
      Δ. Σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης το άρθρο (ιγ) Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ).
   γ. Ενημερώσαμε επίσης τον Διοικητή σχετικά με το θέμα της επιστροφής των παρακρατηθέντων  αποδοχών 25% από τους συναδέλφους οι οποίοι ήταν σε καθεστώς διαθεσιμότητας, μετά και από τη νέα αρνητική απάντηση από το Τμήμα Μισθοδοσίας του Οργανισμού. Του ζητήσαμε, για να μην χρειαστεί να καταφύγουν οι συνάδελφοι στα Διοικητικά Δικαστήρια,    να προχωρήσει άμεσα σε τροπολογία που θα διευθετήσει το πρόβλημα. Ο Διοικητής ανάφερε ότι θα εξεταστεί το οικονομικό όσο και το νομικό σκέλος του προβλήματος, ωστόσο δεν το βλέπει αρνητικά.

Αγαπητοί Συνάδελφοι-σες , για όλα τα παραπάνω (και κυρίως το θέμα για το μέλλον των Σχολών μας) θα πρέπει να προβληματιστούμε και να εργαστούμε όλοι με ενότητα και συσπείρωση με βάση τις αρχές μας και τα ομόφωνα ψηφίσματα των συνεδρίων μας για την προάσπιση των σχολικών δομών μας και των συμφερόντων του κλάδου μας.


Για το Δ.Σ.


        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



  ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ                                      ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΗΤΡΟΣΥΛΗΣ

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1600
  • Φύλο: Άντρας
  • Παν το πολύ τη φύσει πολέμιον
    • Προφίλ
Αναμενόμενα...
Το πότε θα γίνουν όλα αυτά δε μας είπαν...
Θα μπουν τον Οκτώβρη καινούρια τμήματα ΕΠΑΣ ή θα έχουμε για πολλούς ξαφνικό θάνατο?
Άραγε
όσοι τυχεροί επιβιώσουν (ως ωρομίσθιοι πάντα - τέλος οι αναπληρωτές), πόσες ώρες θα δικαιούνται?
οι ΤΕ γίνονται ΔΕ κλπ?
η νέα μοριοδότηση ποια σχέση θα έχει με την ισχύουσα?
επίπεδο 3 σημαίνει και υποβάθμιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων ή όχι?
η νέα δευτεροβάθμια (όπως την ονομάζουν) θα οδηγεί τουλάχιστον σε εθνικό απολυτήριο ή όχι?
πόσα παιδιά εκτιμούν ότι μπορούν να ακολουθήσουν ένα τέτοιο πρόγραμμα?
με τις προυπηρεσία μας στις υπάρχουσες ΕΠΑΣ τι πρόκειται να γίνει?

Καλό βράδυ

Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος dippos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Ανακοίνωση από ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ο.Α.Ε.Δ.
https://oaednews.blogspot.com/2020/03/blog-post_3.html#.XmE_RnIzbIU

Μύθοι και αλήθειες για το θεσμό της Μαθητείας του ΟΑΕΔ
https://oaednews.blogspot.com/2020/03/blog-post_5.html#.XmE_rHIzbIU
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2020, 10:34:26 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tomari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τελευταίοι και καταϊδρωμένοι για την εξ αποστάσεως

http://www.oaed.gr/nea-arthro/-/asset_publisher/ebcGfvDrjPsQ/content/kainotoma-psephiaka-ergaleia-gia-ten-ex-apostaseos-ekpaideuse-kai-katartise-stis-ekpaideutikes-domes-tou-oaed?redirect=http%3A%2F%2Fwww.oaed.gr%2Fnea-arthro%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_ebcGfvDrjPsQ%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-3%26p_p_col_count%3D1

Κάποιοι έχουμε ξεκινήσει ήδη eclass, αν περιμέναμε από τα κεντρικά με τον άβακα θα κάναμε ακόμα μάθημα...

Αποσυνδεδεμένος oromisthiosss

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πώς ακριβώς έχετε ξεκινήσει την τηλεκπαίδευση συνάδελφε; Σας έχει ζητηθεί κάτι συγκεκριμένο από το σχολείο;

Τελευταίοι και καταϊδρωμένοι για την εξ αποστάσεως

http://www.oaed.gr/nea-arthro/-/asset_publisher/ebcGfvDrjPsQ/content/kainotoma-psephiaka-ergaleia-gia-ten-ex-apostaseos-ekpaideuse-kai-katartise-stis-ekpaideutikes-domes-tou-oaed?redirect=http%3A%2F%2Fwww.oaed.gr%2Fnea-arthro%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_ebcGfvDrjPsQ%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-3%26p_p_col_count%3D1

Κάποιοι έχουμε ξεκινήσει ήδη eclass, αν περιμέναμε από τα κεντρικά με τον άβακα θα κάναμε ακόμα μάθημα...

Αποσυνδεδεμένος tomari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πώς ακριβώς έχετε ξεκινήσει την τηλεκπαίδευση συνάδελφε; Σας έχει ζητηθεί κάτι συγκεκριμένο από το σχολείο;

Όχι συνάδελφε το σχολείο δεν έχει ζητήσει κάτι. Άλλωστε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι εθελοντική για εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Απλά δημιούργησα μαθήματα στο open eclass και ενημέρωσα τους μαθητές ώστε αν θέλουν να μπαίνουν και να κρατούν επαφή με το μάθημα για όσο θα είναι κλειστά τα σχολεία. 

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1600
  • Φύλο: Άντρας
  • Παν το πολύ τη φύσει πολέμιον
    • Προφίλ
Να ζητήσει η διοίκηση από το παιδείας ή απευθείας από τη cisco webex κωδικούς, έτσι ώστε να υπάρχει πρόσβαση σε  σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Τα εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι απίστευτα στην πλατφόρμα αυτή και πάει σφαίρα!
Τα παιδιά αυτή τη στιγμή ΟΥΤΕ σπουδάζουν ΟΥΤΕ δουλεύουν... Τι δεν καταλαβαίνουμε;...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2020, 07:49:26 μμ από porcupinetree »
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος Giorg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μόνο ασύγχρονη και αυτή για τα όποια θεωρητικά μαθήματα. Η σύγχρονη είναι ουτοπική για πολλούς λόγους (π.χ. 1 υπολογιστής ανά σπίτι κι αν, δίκτυα χαμηλής ταχύτητας από πριν και όχι τώρα, κλπ.).
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2020, 02:04:18 πμ από Giorg »

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1011651
  • Σύνολο θεμάτων: 17420
  • Σε σύνδεση σήμερα: 274
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 244
Σύνολο: 255

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.