*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη για νέους πίνακες διορισμών/προσλήψεων Ειδικής Αγωγής 2019  (Αναγνώστηκε 659852 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες ή τα ανάπηρα παιδιά (για εσένα έχει σημασία, για εμένα όχι) δεν αντιπροσωπεύονται από κανένα "κίνημα". Κάθε ένα είναι ξεχωριστό, όπως όλα τα παιδιά. Εμένα με ενοχλεί σίγουρα περισσότερο ο όρος αναπηρία παρά ο όρος ειδικές ανάγκες. Δεν περιόρισε κανείς τη δημόσια έκφραση του λόγου σου, αλλά δε σου επιτρέπω να κάνεις μαθήματα σε εμένα συγκεκριμένα για δόκιμους και αδόκιμους όρους.

Στο θέμα τώρα. Συμφωνούμε ότι σε κάθε επαγγελματικό χώρο υπάρχουν οι καλοί, οι ανεπαρκείς και οι κακοί. Δεν συμφωνούμε ως προς τη σχέση που έχει αυτή η επαγγελματική ικανότητα με την προϋπηρεσία ή όχι στην ειδική αγωγή. Το σημαντικό είναι να διαθέτει κανείς κυρίως συναισθηματική ευφυία, αγάπη και υπομονή. Τις γνώσεις τις θεωρώ αυτονόητες εφόσον μιλάμε για εκπαιδευτικούς.

Και επειδή αναφέρεις ότι είναι "κρίμα" να διοριστεί κάποιος στην ειδική αγωγή χωρίς να έχει προσφέρει "ούτε 1 μέρα σε αυτό το χώρο"  και χωρίς να "έχει την παραμικρή ιδέα αναφορικά με την ειδική αγωγή" θα ήθελα να μου πεις στις πόσες μέρες προϋπηρεσίας λέει το "κίνημα" ότι κάποιος έχει ιδέα από ειδική αγωγή.

Το παιδάκι μου το χαίρομαι.
Εννοείται πως το κάθε παιδί είναι διαφορετικό - με αναπηρία ή όχι - και αυτή ακριβώς είναι η μαγεία της παιδικής ηλικίας. Άλλωστε γι' αυτό το επάγγελμα/λειτούργημα του παιδαγωγού είναι τόσο ξεχωριστό. Όταν αναφέρομαι σε κίνημα, κάνω λόγο για την πλειονότητα των ατόμων με αναπηρία. Τυγχάνει να έχω στο φιλικό μου περιβάλλον άτομα με αναπηρία και έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις γι' αυτό το θέμα. Ωστόσο είναι δικαίωμα του καθενός να αυτοπροσδιορίζεται όπως θέλει...

Στο δεύτερο σκέλος τώρα, χωρίς την εμπειρία στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, δεν μπορείς να δεις τη θεωρία στην πράξη και να αποφασίσεις αν σου ταιριάζει αυτός ο χώρος ή όχι. Γενικές παιδαγωγικές γνώσεις έχουν όλοι, το πως, όμως, θα διαφοροποιήσεις το υλικό για ένα παιδί με αυτισμό λόγου χάρη, πως θα διαχειριστείς κάποιες εκρήξεις θυμού που ενδεχομένως να προκύψουν και πως θα διαμορφώσεις ένα ασφαλές και σταθερό περιβάλλον γι' αυτά τα παιδιά είναι κάτι που δεν μπορείς να το μάθεις, αν δεν το δοκιμάσεις στην πράξη. Ειδικά όταν όλοι γνωρίζουμε πως πολλά από τα μεταπτυχιακά της Ειδικής Αγωγής αποκτήθηκαν σε Βουλγαρία και Ιταλία, χωρίς καθόλου πρακτική άσκηση στο πρόγραμμα σπουδών, το θέμα γίνεται ακόμα πιο σοβαρό.

Από τα παραπάνω καταλαβαίνετε ότι δεν μπορώ να απαντήσω στο τελευταίο ερώτημα. Χρειάζεται σίγουρα και προσωπική ενασχόληση με το αντικείμενο, αλλά και πρακτική εμπειρία, προκειμένου κάποιος να έχει το απαραίτητο υπόβαθρο για να απασχοληθεί σε αυτές τις δομές

Οι ειδικοί παιδαγωγοί αναλαμβάνουν την εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και όχι ατόμων με αναπηρία

Για την ακρίβεια ένας Ειδικός Παιδαγωγός αναλαμβάνει την εκπαίδευση ενός ατόμου με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες κατά κύριο λόγο στο Τ.Ε. Στα Ειδικά Σχολεία αναλαμβάνει και την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία. Δεν αποκλείεται βέβαια και η συνύπαρξη μεταξύ αυτών (παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία).

Και για να κλείσω εδώ. Οι συνάδελφοι που θα διοριστούν στην ειδική αγωγή δεν θα πρέπει να φοβούνται ακόμα κι αν δεν διαθέτουν προϋπηρεσία. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες είναι παιδιά όπως όλα τα παιδιά, δεν είναι μπαμπούλες. Ούτε είναι τα ειδικά σχολεία εφιάλτης όπως θέλουν να τα εμφανίζουν κάποιοι για δικούς τους λόγους. Ούτε είναι καλύτεροι επαγγελματίες όσοι μιλάνε με ανωτερότητα περί δόκιμων ή όχι όρων και βιάζονται να χαρακτηρίσουν εκ των προτέρων τις ικανότητες των άλλων. Εκπαιδευτικών και μαθητών.

Καλό μεσημέρι.

Πιστέψτε με, θα ένιωθα πραγματικά τυχερός αν είχα την ευκαιρία να διοριστώ σε Ειδικό Σχολείο. Για μένα είναι η δομή που μου ταιριάζει περισσότερο και πάντοτε προτείνω σε συναδέλφους να περάσουν από εκεί. Ειδικά ορισμένα Ειδικά Σχολεία είναι πρότυπα και πλήρως στελεχωμένα. Δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να είναι κανείς επιφυλακτικός ή ακόμα χειρότερα να "φοβάται" αυτά τα παιδιά. Επίσης, επειδή αντιλαμβάνομαι ότι συνεχίζετε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς, αν ανατρέξετε στα γραφόμενα μου θα δείτε ότι ουδέποτε χαρακτήρισα τις ικανότητες των παιδιών. Ο βασικός μου ενδοιασμός έχει να κάνει με την εκπαίδευση και την εμπειρία που πρέπει να λάβει κάποιος, προκειμένου να ανταπεξέλθει πλήρως στις υποχρεώσεις του ως εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής.

Αυτά, λοιπόν, από μένα και σταματάω την κουβέντα κάπου εδώ, γιατί βλέπω πως πολλές φορές ο γραπτός λόγος παρεξηγείται. Και είναι κρίμα (δεύτερη φορά που το χρησιμοποιώ :p) να χαλάμε τις καρδιές μας.

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, καλό διορισμό στους τυχερούς και συγνώμη αν κάποιες αισθάνθηκε προσβεβλημένος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ


Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ


 Το σημαντικό είναι να διαθέτει κανείς κυρίως συναισθηματική ευφυία, αγάπη και υπομονή. Τις γνώσεις τις θεωρώ αυτονόητες εφόσον μιλάμε για εκπαιδευτικούς.

.
Marilita...απο αυτα που εχεις γραψει μεχρι τωρα κραταω τα παραπανω.Σημαντικο για ενα εκπαιδευτικο η ευφυια...σωστο...η υπομονη επισης...η γνωση επισης...η αγαπη επισης.ΑΛΗΘΕΙΑ ομως  πως μπορει η αγαπη για τα παιδια με ειδικες αναγκες να χαρακτηρισει εναν εκπαιδευτικο οταν ενας εκπαιδευτικος στα 10-15 χρονια αναπληρωτης δεν μπηκε ουτε μια φορα σε ταξη αυτων των παιδιων.ΟΧΙ  μονο δεν μπηκε σε ταξη αλλα στο παραπεντε εκανε απανεργοποιηση της αιτησης.Μιλησες για την προυπηρεσια....εναν παραγοντα ο οποιος ειναι καθοριστικος ακομη και εργασια χειρος..ποσον μαλιστα για σχολεια για παιδια με ειδικες αναγκες.Ξεχασες επισης δυο αλλους παραγοντες που χαρακτηριζουν ενα εκπαιδευτικο και ειναι η μεταδοτικοτητα και επικοινωνια.Δυο παραγοντες που πιστευω οτι δεν αρκει μονο να τους εχεις μεσα σου αλλα με την εμπειρια μπορεις να τους βελτιωσεις περισσοτερο και ιδιαιτερα αν αφορα παιδια με ειδικες αναγκες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος natalia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εσείς  tolakis έχετε θέση διορισμού ?

Αποσυνδεδεμένος hkal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Όλα για τα κλικς
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία δημοσίευσης της πρόσκλησης σε ΦΕΚ.
Σε,περίπου 1ώρα,θα είναι στο διαδίκτυο.
ΦΕΚ 26/ΑΣΕΠ/27-07-20  .Μπράτης

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εσείς  tolakis έχετε θέση διορισμού ?
ΔΥΣΤΥΧΩΣ.....με 7 χρονια προυπηρεσια μονο στην ειδικη ειμαι απο τους χαμενους λογω των 35 που μπηκαν απο γενικη και ειναι στην κατηγορια που ανεφερα προηγουμενως...

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Το ΦΕΚ 26 ΑΣΕΠ βγήκε για όποιους ενδιαφέρονται. Μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα του εθνικού τυπογραφείου.
Καλό διορισμό στους ενδιαφερόμενους.

https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2020/07/prosklhsh-3ea-4ea.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2020, 10:06:29 μμ από kapoioskapoukapote »
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

kelif

  • Επισκέπτης
Το ΦΕΚ 26 ΑΣΕΠ βγήκε για όποιους ενδιαφέρονται. Μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα του εθνικού τυπογραφείου.
Καλό διορισμό στους ενδιαφερόμενους.

https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2020/07/prosklhsh-3ea-4ea.pdf

 Μες στο φεκ δεν λεει παντως οτι μονο οσοι ειναι στον κυριο πινακα κανουν αιτηση διορισμου ενω οι του επικουρικου οχι..εκτος αν δεν το ειδα γιατι το διαβασα λιγο βιαστηκα ..σε μια -δυο ειδικοτητες ,δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη ποιες ,ηταν ελαχιστοι του κυριου πινακα ..γιατι να μην  κανουν αιτηση και οι του επικουρικου ωστε αν αρνηθουν θεσεις  διορισμου οι του κυριου πινακα να μην μεινουν κενες οι θεσεις ..κριμα ειναι αν δεν συμπληρωθουν απο τους κυριους πινακες να χαθουν..πωτη φορα γινονται διορισμοι στην ειδικη..

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Καλο διορισμο σε ολους.

Σιδεροκεφαλοι. Οσοι θελουν να διοριστουν 100%  δηλωνουν τα παντα.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Υπάρχει περίπτωση να μάθουμε τα οργανικά κενά κάθε νομου?

Αποσυνδεδεμένος Aneta

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 807
    • Προφίλ
Μες στο φεκ δεν λεει παντως οτι μονο οσοι ειναι στον κυριο πινακα κανουν αιτηση διορισμου ενω οι του επικουρικου οχι..εκτος αν δεν το ειδα γιατι το διαβασα λιγο βιαστηκα ..σε μια -δυο ειδικοτητες ,δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη ποιες ,ηταν ελαχιστοι του κυριου πινακα ..γιατι να μην  κανουν αιτηση και οι του επικουρικου ωστε αν αρνηθουν θεσεις  διορισμου οι του κυριου πινακα να μην μεινουν κενες οι θεσεις ..κριμα ειναι αν δεν συμπληρωθουν απο τους κυριους πινακες να χαθουν..πωτη φορα γινονται διορισμοι στην ειδικη..

ΣΕΛ 505 ΣΤΟ ΦΕΚ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟ

.ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β ́: ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣΕνότητα 1η.
Έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης:Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60, ΠΕ61, ΠΕ70, ΠΕ71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΤΕ01, ΤΕ02 και ΤΕ16, οι οποίοι είναι εγγε-γραμμένοι  στους  τελικούς  αξιολογικούς  πίνακες  κατάταξης  Β ́  (Εκπαιδευτικών  Ειδικής  Αγωγής  και  Εκπαίδευσης)  του ΑΣΕΠ (Γ ́ 937, όπως τροποποιήθηκε με το Γ ́1170 και Γ ́ 908, όπως τροποποιήθηκε με το Γ ́1171).ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:1.   Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν μόνο οι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β ́ (Κύριους) και όχι αυτοί που είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς επικουρικούς πίνακες των διατάξεων της παρ.4 του άρθρου 58 του ν.4589/2019.2.    Η  δήλωση  προτίμησης  υποβάλλεται  άπαξ  και  είναι  αμετάκλητη.  Η  εντός  της  καθορισμένης  προθεσμίας  υποβολή αίτησης αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή στη διαδικασία δι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2020, 10:47:41 μμ από Aneta »

Αποσυνδεδεμένος Diorisimus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 EAE
    • Προφίλ
Καλησπέρα και καλό διορισμό σε όλους!

Γνωρίζετε πότε θα ανοίξουν οι αιτήσεις στον ΟΠΣΥΔ;

Αποσυνδεδεμένος Ekpaideutikos18

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Καλό διορισμό!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159774
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 500
Σύνολο: 512

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.