0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θέλει θάρρος να κυνηγάς τα όνειρα σου και δεν χωράνε ψωροεγωισμοί και περηφάνιες. Και πόρτες θα χτυπήσεις και αφίσες θα κολλήσεις και θα χαμογελάς σαν διαφήμιση για οδοντόκρεμες, όλα για τα παιδιά.
Τί ακριβώς προτείνεις εκτός από γενικότητες; Να διεκδικεί ο συνάδελφος με διδακτορικό διορισμό μαζί με εκείνον που συγκέντρωσε προϋπηρεσία με το γνωστό και μόνο ελληνικό "μέσον" ή ο Ασεπιτης να καλύψει το συνάδελφο που τον έστειλε στις τελευταίες θέσεις του πίνακα αναπληρωτών επειδή έκανε δημόσιες σχέσεις με το λυκειάρχη; Πολύ ουτοπικό.Ας μην κοροιδευομαστε.
Εγώ και κάποιοι άλλοι δεν κάναμε τίποτα από τα παραπάνω αλλά διοριστήκαμε. Το μόνο που κάναμε είναι να διεκδικούμε το δίκιο μας με βάση το Σύνταγμα. Ο νόμος ήταν για τους αρχαίους το θεμέλιο της Δημοκρατίας αλλά και της προσωπικής ελευθερίας. Όποιος δεν έχει <<δυνάστη>> του τον Νόμο (δηλαδή το Σύνταγμα των σύγχρονων Δημοκρατιών) θα αναγκαστεί να έχει αφεντικό άλλους δυνάστες... Αυτά έλεγαν οι άρχαίοι ημων πρόγονοι...
Αν εσύ βλεπεις γενικότητες σε αυτά που λέω παραθέτω το ακόλουθο σκεπτικό ώστε να σου παρουσιάσω τις θέσεις μου....Η θέση μου είναι σύστημα ΑΣΕΠ που θα λαμβάνει υπόψη τα πάντα κ ακαδημαϊκά κ προϋπηρεσία κ επιτυχία ασεπ. Εφόσον λυκειάρχες καθόριζαν πίνακες κ κατάταξη γιατί δεν έκανες προσφυγη με δικηγόρο σε διοικητικό δικαστήριο, ΣτΕ ή με όποιο άλλο τρόπο σου παρέχει το σύνταγμα κ οι νομοι; Διαβάζουμε εδώ πληρωμένα μάστερ, αγορασμενες προϋπηρεσίες, λαδωμενες επιτυχίες ΑΣΕΠ κλπ κλπ κλπ. Σε όλο αυτό το πάρτυ αν ισχύει είσαι συμμέτοχη ή συννένοχη τελικά;;; Εγώ για να σε προλάβω νιώθω κ τα δυο. Η προϋπηρεσία δε καθορίζει από μόνη της ένα προφίλ εκπαιδευτικου παρότι ειναι βαρύνουσας σημασίας προφανώς.
Οπως θα έχεις διαπιστώσει κάθε κυβέρνηση χρησιμοποιούσε τις λεγόμενες μεταβατικές διατάξεις για να βολεύει όσους πήγαιναν "επισκέψεις" στο υπουργείο με τις ευλογίες ΟΛΜΕ και ΔΟΕ. Τώρα πια μετά την 527/2015 "ξυπνήσαμε" και κάνουμε προσφυγές. Για την ΠΔΣ το έμαθα αργά. Δεν διέθετα ούτε θράσος, ούτε δημόσιες σχέσεις. Συγγνώμη που απλώς δούλευα και διάβαζα για το διαγωνισμό, όπως και άλλοι συνάδελφοι.Επομένως ούτε συμμετείχα, ούτε νιώθω ένοχη. Υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι στην ίδια κατηγορία.
Πολλοί αντί επιβράβευσης της πάλης μας ενάντια στο σαθρό σύστημα μας κράζουν κιόλας.Ξέρεις,Ρέα,αν δεν ανήκουν σε αυτό τρελλαίνονται επειδή οι ίδιοι δεν μπόρεσαν και δεν μπορούν να επιδείξουν τα ανάλογα οπότε μόνο το...κράξιμο απομένει για αυτούς...
Εσείς συνάδελφε ΚΑΛΑ κάνατε. Εσείς γράψατε ΑΣΕΠ δεν τρέχατε σε διευθυνταδες σε ενισχυτικές /ΣΔΕ κλπ ούτε διρστηκατε με μεταπτυχιαακά του 5χιλιαρου. ΄Όσοι σας βρίζουνε είναι απλώς αυτοί που το έδεσαν κόμπο ότι θα διοριστουνε με το νόμο Γαβρόγλου και τους τη δίνετε στα νεύρα. Το θέμα είναι ότι θέλουμε και εμείς μία ευκαιρία. Η οποία ΔΕΝ υπάρχει αυτή τη στιγμή. με 120 μηνες προυπ. που ΚΑΝΕΙΣ δεν ξέρει από ΠΟΥ είναι, είναι ΑΣΤΕΙΟ να λέμε ότι έχουμε ελπίδες. Και η τωρινή συβερνση είπε ότι θα τα αλλάξει αυτά, είπε ότια θα βάλλει γραπτό ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ τι τελικά εννοεί ο Μητσοτάκης αριστεία και αξιολογηση.
Ν. Κεραμέως στην πρωινή εκπομπή του ant1:Η κάλυψη βασικών αναγκών στην ειδική αγωγή είναι ύψιστη προτεραιότητα της κυβέρνησης.Οι προσλήψεις στη γενική αγωγή είχαν προαναγγελθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση αλλά δεν είχαν προϋπολογιστεί.Υπάρχουν και στην γενική αγωγή βασικές ανάγκες αλλά δεν θα γίνουν προσλήψεις οριζοντίως, θα γίνει πρώτα καταγραφή των αναγκών.Δεν απάντησε σε ερώτημα τηλεθεατή για προσμέτρηση της φετινής προϋπηρεσίας.Γιατί άργησαν φέτος οι αιτήσεις αναπληρωτών; Γι' αυτό ρωτήστε την προηγούμενη κυβέρνηση.....Ανακοίνωσε την επαναφορά των σχολικών συμβούλων, και περιέγραψε την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ως επιβράβευση των αρίστων και παροχή κινήτρων για βελτίωση μέσω επιμόρφωσης.