0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρέα, δεν αναφέρομαι σε όσους δικαιούνταν να διοριστούν βάσει της επιτυχίας τους, αλλά αυτό δεν έγινε γιατί καταστρατηγήθηκε ο νόμος με διάφορους τρόπους, και τώρα αισθάνονται ότι τους ξανακλείνουν την πόρτα με το σύστημα μοριοδότησης.Αναφέρομαι σε όσους παρουσιάζουν τον γραπτό διαγωνισμό ως τον απόλυτο κριτή της αξιοσύνης ενός εκπαιδευτικού. Ε, δεν είναι. Πώς να το κάνουμε; Και στον ιδιωτικό τομέα να δουλέψεις, δεν σε βάζουν να περάσεις γραπτές εξετάσεις, για να δουν αν θα σε προσλάβουν.Ξαναλέω: Είναι άλλη συζήτηση το ποιο σύστημα δίνει περισσότερες ευκαιρίες και άλλη ποιο επιλέγει τον καλύτερο εκπαιδευτικό. Δεν ταυτίζονται απολύτως αυτά τα δύο.
Δεν είμαστε Α.Σ.Ε.Π.ολάγνοι.Θεωρώ όμως την εξέταση αυτή τον πιο αξιοκρατικό τρόπο επιλογής καθηγητών-όχι φυσικά αυτόν που βρίσκει τους άριστους.Γιατί δεν γίνεται σε μια εξέταση να γίνει αυτό,Δεν θέλουν να καταλάβουν κάποιοι βέβαια πως η εκπαίδευση είναι μια συνεχής διαδικασία ακόμα και για τον δάσκαλο/καθηγητή.Πράγμα που δεν κάνει το κράτος-παρωδία που ζούμε.Συν τοις άλλους εννοείται πως όποιος έδωσε γραπτό,πολλάκις μάλιστα και με υψηλό γραπτό,σίγουρα εκ των πραγμάτων προηγείται από κάποιον που δεν μπήκε καν στον κόπο!Οι εξετάσεις οι γραπτές παντού(από τις πανελλήνιες και τα πανεπιστήμια μέχρι τις σχολές...οδήγησης) καταδεικνύουν τον καλύτερο(συγκριτικός βαθμός) όχι τον τέλειο!Μην εθελοτυφλούμε λοιπόν!Θα θέλατε (ακόμσ και από το υπουργείο)σε λίγο καιρό να σας πουν μερικοί(που δεν έδωσαν πανελλήνιες και δεν μπήκαν στο Πανεπιστήμιο):<<Και τί έγινε που έδωσες πανελλήνιες,μπήκες πανεπιστήμιο & πήρες πτυχίο;>>Συν την κλοπή μας την αντισυνταγματική που ακόμα εκκρεμεί η δικαίωσή μας επί 15ετία(!) ε;
Εντάξει. Συμφωνώ ότι δεν είναι ο μόνος τρόπος. Όμως αυτόν κληθηκαμε να υπηρετήσουμε. Προχωράμε αφού τελειώσουμε με τις αδικίες που προκαλέσαμε.
Οι εξετάσεις οι γραπτές παντού(από τις πανελλήνιες και τα πανεπιστήμια μέχρι τις σχολές...οδήγησης) καταδεικνύουν τον καλύτερο(συγκριτικός βαθμός) όχι τον τέλειο!
Καλημέρα σε όλους !!!! Χρόνια τώρα ενημερώνομαι από το forum και ενημερώνω , όπως και πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι. Τα σημεία των καιρών όμως με ξεπερνάνε και εδώ, όπως ας πούμε η κοπελίτσα που θέλει να οργώσει την Ελλάδα στη θέση μου και να θυσιαστεί ... βλέπει εμένα εχθρό της και όχι αυτόν που της δίνει τα 300 ευρώ το μήνα ή αυτόν που δεν διορίζει εμένα για να έρθει και η σειρά της . Απαντάω λοιπόν στη δημαγωγία σου, που παρουσιάζεις ως δίκιο, πως αν ήμασταν στην ίδια αφετηρία , δηλαδή 10 χρόνια πριν κι εγώ , ναι θα δεχόμουν να αναμετρηθώ και μπορεί και να σου έδινα και τη θέση μου και να έκανα άλλα πράγματα, τώρα όμως όχι ,κάθε χρόνο αναπληρώνω τον εαυτό μου που λείπει γιατί δεν διορίζεται , και ναι είμαι καλύτερη από εσένα γιατί έχω την εμπειρία της τάξης που δεν έχεις και ναι έχω έναν άλλο πολιτισμό γιατί σε κάθε σχολείο αντιμετωπίζω τους συναδέλφους μου με σεβασμό και ήθος και δεν μπαίνω σαν αρπακτικό να τους πάρω ότι θα ήθελα να έχω. Στρέψε αλλού τα βέλη σου λοιπόν , δεν είμαι εγώ το πρόβλημα της ζωής σου!!!
kgiannis στην θέση μας τί θα έκανες;Να δίνουμε γραπτές εξετάσεις στα 28 μας αρχόμενοι,δίνοντας 1.000
Επαναλαμβάνω:γιατί να μην έρθει ένας χωρίς πανελλήνιες και χωρίς πτυχίο και να σου πει:<<ποιές εξετάσεις;Και τί έγινε;>>Ας διοριστώ κι εγώ.Και το υπουργείο να το δεχθεί!