0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μέσα σε 2-3 ημέρες θα δηλώσουμε τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοί περιοχές;
Στην ειδική αγωγή με ποια σειρά τρέχει το σύστημα; Πρώτα τα ειδικά σχολεία μετά τα κεδασυ και τέλος οι παράλληλες;
Ξεκινάει με τον πρώτο. Ελέγχει τις επιλογές του με την σειρά. Υποθετικά οι 6 πρώτοι στον πίνακα ειδικής δήλωσαν ακριβώς τα ίδια....Α' ΑθήναςΚΕΔΑΣΥ Α' Αθήνας
Αρα μετά τα ΣΜΕΑΕ τρέχουν οι παράλληλες και τελευταία τα κεδασυ;
Καλησπέρα σε όλους.Μήπως γνωρίζει κάποιος με ποιον τρόπο τρέχει το σύστημα για τα κενά που υπάρχουν σε μαθήματα τα οποία όμως τα έχουν ανάθεση πολλές ειδικότητες πχ. η τεχνολογία???Πως γίνεται η πλήρωση αυτών των θέσεων από αναπληρωτές?
Ευχαριστώ πολύ!Και πως διασφαλίζεται ότι γίνεται δίκαια αυτή η κατανομή μεταξύ των κλάδων?
το υπηρεσ συμβουλιο δεν εχει βοηθεια απο τη νομοθεσια για το ζητημα αυτο, παρα μονο την εγκυκλιο που βγαινει καθε χρονο για τον προσδιορισμο των οργανικων κενων και την οποια δυναται (και απο όσο γνωριζω σε καποιες περιπτωσεις αυτο γινεται) να τη χρησιμοποιει διασταλτικα και στα λειτουργικα κενα. Ειδικοτερα στην 21020/Ε2 αναφερεται οτι "8. Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων/ειδικοτήτων, κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους/ειδικότητες. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων/ειδικοτήτων, η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικου" που πρακτικα σημαινει οτι τη μια χρονιά θα μπορουσαν να το δωσουν σε πε81 και την επομενη σε πε82 κ.ο.κ . Στην πραξη ομως το δινουν στην ειδικοτητα που εχει το μεγαλυτερο ελλειμμα σε ωρες αποκλειστικά Α αναθεσης
Αυτό γίνεται βάσει κάποιων "στρατηγικών"...1. Ορθολογικά. Υπάρχει πχ κενό σε ΕΠΑΛ 5 ωρών σε ΠΕ83 και 18 ώρες τεχνολογίας σε ένα γυμνάσιο. Δίνεται ένα κενό ΠΕ83.2. Ποσοστιαία. Σε 4 πχ κενά τεχνολογίας δίνεται ένα σε ΠΕ81, ένα σε ΠΕ82, ένα σε ΠΕ84 και ένα σε ΠΕ87 για παράδειγμα.3. Τυχαία. Δίνουν στην τύχη σε έναν ΠΕ83.4.
Υποψιάζομαι ότι είναι αδύνατον λοιπόν κάποιος να καταλάβει αν γίνεται ισομερώς ανάμεσα στους κλάδους....AYTA που ανεφερα πριν τα εχω δει με τα ματια μου να συμβαινουν στην περιοχη μου σε σχετικη υπηρεσιακη διαδικασια. Δε γνωρζω τι γινεται σε αλλες δδε. Τα παντα ειναι πιθανα. Επιπλεον η καθε δδε δεν υποχρεουται (αν και θα πρεπε) να δινει στη δημοσιοτητα το σκεπτικο της ως προς την καταχωρηση των κενων για τις προσληψεις αναπληρωτων και ετσι δεν βαζει αγχος σε σχεση με το αν θα μπορεσει τελικα ενας υποψηφιος αναπληρωτης να δει αν τηρειται η δικαιοσυνη/νομιμοτητα στην καταχωρηση των κενων σε ειδικοτητες με κοινες Α αναθεσεις. Απο κει και περα καθε υποψηφιος αναπληρωτης εχει δικαιωμα να αιτηθει τη γνωστοποιηση των σχετικων υπηρεσιακων δεδομενωνΠαράδειγμα πχ. η Α' Αθήνας στην ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ- ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Α ΦΑΣΗ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΔΕ Α ΑΘΗΝΑΣ 31201/22-09-2023 αναφέρει ότι την Τεχνολογία την δίνει σε 1 ΠΕ82, 1 ΠΕ83 ΚΑΙ 2 ΠΕ84..... Αυτό δεν δείχνει ξεκάθαρα ότι γίνεται αδικία σε έναν κλάδο??αν εννοεις γιατι δηλωσαν 2 πε84 και οχι και πχ πε83, ισχυει αυτο που εγραψα προηγουμενως οτι δηλ θα υπηρχαν επιπλεον και ωρες αποκλειστικης Α αναθεσης στο πε84 (κάτι βεβαια που η Α Αθήνας συνηθίζει να κάνει πάντα από όσα ξέρω)