*

Αποστολέας Θέμα: Απορία για κατανομή μαθημάτων  (Αναγνώστηκε 23548 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος filro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #84 στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 07:57:38 μμ »
Καταλαβαίνω τι λες, ωστόσο ζήτησα την ανάκληση πολύ νωρίτερα, αλλά άργησε να απαντήσει η ΔΔΕ. (Χώρια που, προτού καν ζητήσω ανάκληση, ο ίδιος διευθυντής με διαβεβαίωνε ότι θα ξαναγινόταν κατανομή μόλις πήγαινα). Με την ίδια λογική, εξάλλου, θα μπορούσε ένας σύλλογος να αποφασίσει να αφήσει τα ζόρικα μαθήματα/περισσότερα αντικείμενα για τον αναπληρωτή και να τον υποχρεώσει να πάρει ό,τι περισσεύει. Ξαναλέω ότι καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά η κατανομή (πρέπει να) γίνεται με όρους σχετικής δικαιοσύνης, έτσι δεν είναι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:06:28 »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 452
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #85 στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 08:27:26 μμ »
Σε επικοινωνία με τον διευθυντή, ενημερώθηκα ότι τα μαθήματα (ΠΕ02) έχουν ήδη μοιραστεί και θα πάρω ό,τι απέμεινε (8 διδακτικά αντικείμενα, από τα οποία δεν έχω ξαναδιδάξει κανένα, 7 από το λύκειο κι 1 από το γυμνάσιο). Ζήτησα ανακατανομή (είτε ολική είτε τροποποίηση) μαθημάτων εξηγώντας ότι ο φόρτος εργασίας θα είναι ακραίος και άρα η προετοιμασία ανεπαρκής, αλλά ο διευθυντής δεν το δέχτηκε.

Καλως ήλθες στον φανταστικό κόσμο των ΠΕ04!

Με την ίδια λογική, εξάλλου, θα μπορούσε ένας σύλλογος να αποφασίσει να αφήσει τα ζόρικα μαθήματα/περισσότερα αντικείμενα για τον αναπληρωτή και να τον υποχρεώσει να πάρει ό,τι περισσεύει.

Μα..αυτό συμβαίνει συνήθως μιας και οι αναπληρωτές είναι οι τελευταίοι που τοποθετούνται στα σχολεία.


Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #86 στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 09:02:41 μμ »
Η συνάδερφος δεν είναι αναπληρωτής, αλλά μόνιμη. Την αντιμετωπίζουν όμως ως ξένο σώμα και της φέρονται αφ' υψηλού. Ο ίδιος ο διευθυντής καλύπτει τους παλιούς. Οπότε δύσκολα τα πράγματα... Περιθώριο συνεννόησης με τους συναδέρφους να υποθέσω ότι δεν υπάρχει; Δηλαδή να τους πεις αυτά που είπες και στον διευθυντή; Ή πρόκειται για μια κλίκα; Συγγνώμη που γράφω έτσι ωμά, αλλά έτσι μου φαίνονται.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2023, 09:09:14 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #87 στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 09:10:43 μμ »
Η συνάδερφος δεν είναι αναπληρωτής, αλλά μόνιμη. Την αντιμετωπίζουν όμως ως ξένο σώμα και της φέρονται αφ' υψηλού. Ο ίδιος ο διευθυντής καλύπτει τους παλιούς. Οπότε δύσκολα τα πράγματα... Περιθώριο συνεννόησης με τους συναδέρφους να υποθέσω ότι δεν υπάρχει; Δηλαδή να τους πεις αυτά που είπες και στον διευθυντή; Ή πρόκειται για μια κλίκα; Συγγνώμη που γράφω έτσι ωμά, αλλά έτσι μου φαίνονται.
Αν ξέρεις ότι ο σύμβουλος είναι συνεργάσιμος, πες του ότι θα απευθυνθείς και σε αυτόν. Άλλωστε θα αξιολογηθείς και από αυτόν....
Δλδ τι θα πει στον σύμβουλο; Δεν θέλω να κάνω το τάδε μάθημα γιατί μου φαίνεται δύσκολο;
Να μιλάμε με σοβαρά επιχειρήματα!
Επίσης είναι παιδαγωγικά σωστό να αλλάζουν οι μαθητές καθηγητή σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα;
Τέλος για ποια κλίκα μιλάς; Κλίκα θα ήταν αν όταν χώριζαν μαθήματα ήταν εκεί η συνάδελφος και την κάνανε στην άκρη αλλά όταν αυτοί χώριζαν μαθήματα δεν γνώριζαν καν αν θα τους έρθει κάποιος και πότε θα τους έρθει
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:06:28 »

Αποσυνδεδεμένος filro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #88 στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 09:44:25 μμ »
Serraios, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου,
αλλά από πού συνάγεις ότι "δεν θέλω να κάνω το τάδε μάθημα γιατί μου φαίνεται δύσκολο"; Αυτό που έγραψα ήταν πολύ διαφορετικό και αφορούσε τη δίκαιη κατανομή μαθημάτων και τον υπερβολικό φόρτο εργασίας. Και ναι, δεν είναι παιδαγωγικά σωστό να αλλάζουν οι μαθητές καθηγητή σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά είναι μάλλον προτιμότερο από το να έχουν έναν καθηγητή εξουθενωμένο που θα πασχίζει να είναι αποτελεσματικός και δεν θα τα καταφέρνει, όχι από τεμπελιά, αλλά επειδή θα του έχει ανατεθεί κάτι που εκ των πραγμάτων είναι ανέφικτο, δηλαδή 8 διαφορετικά, άγνωστα αντικείμενα - που περιλαμβάνουν "κατεύθυνση" κι έχουν, σχεδόν όλα, τράπεζα θεμάτων. Τέλος, η συνάδελφος που μίλησε για κλίκα εννοούσε, προφανώς, ότι οι "παλιοί" γνωρίζονται και συχνά αλληλοϋποστηρίζονται και άρα είναι πιθανό να το κάνουν σε βάρος κάποιου νεόφερτου.

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2253
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #89 στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 10:48:43 μμ »
Δλδ τι θα πει στον σύμβουλο; Δεν θέλω να κάνω το τάδε μάθημα γιατί μου φαίνεται δύσκολο;
Να μιλάμε με σοβαρά επιχειρήματα!
Επίσης είναι παιδαγωγικά σωστό να αλλάζουν οι μαθητές καθηγητή σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα;
Τέλος για ποια κλίκα μιλάς; Κλίκα θα ήταν αν όταν χώριζαν μαθήματα ήταν εκεί η συνάδελφος και την κάνανε στην άκρη αλλά όταν αυτοί χώριζαν μαθήματα δεν γνώριζαν καν αν θα τους έρθει κάποιος και πότε θα τους έρθει

Serraios, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου,
αλλά από πού συνάγεις ότι "δεν θέλω να κάνω το τάδε μάθημα γιατί μου φαίνεται δύσκολο"; Αυτό που έγραψα ήταν πολύ διαφορετικό και αφορούσε τη δίκαιη κατανομή μαθημάτων και τον υπερβολικό φόρτο εργασίας. Και ναι, δεν είναι παιδαγωγικά σωστό να αλλάζουν οι μαθητές καθηγητή σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά είναι μάλλον προτιμότερο από το να έχουν έναν καθηγητή εξουθενωμένο που θα πασχίζει να είναι αποτελεσματικός και δεν θα τα καταφέρνει, όχι από τεμπελιά, αλλά επειδή θα του έχει ανατεθεί κάτι που εκ των πραγμάτων είναι ανέφικτο, δηλαδή 8 διαφορετικά, άγνωστα αντικείμενα - που περιλαμβάνουν "κατεύθυνση" κι έχουν, σχεδόν όλα, τράπεζα θεμάτων. Τέλος, η συνάδελφος που μίλησε για κλίκα εννοούσε, προφανώς, ότι οι "παλιοί" γνωρίζονται και συχνά αλληλοϋποστηρίζονται και άρα είναι πιθανό να το κάνουν σε βάρος κάποιου νεόφερτου.

θα συμφωνήσω με το filro. Ιδιαίτερα στους φιλολόγους το να έχεις πολλά διδακτικά αντικέιμενα είναι εξουθενωτικό. Αντε και να το παραβλέψεις το εξουθενωτικό αλλά απο ένα σημείο και μετά αν δεν προλαβαίνεις κάτι πρέπει να γίνει. Ακόμα και η συνάδελφος να μην ήταν εκεί όταν έγινε η μοιρασιά πρέπει να υπολογίσουν και να μοιράσουν τα μαθήματα σε πακέτα που θα είναι ίδιου περίπου  βάρους για όλους. Παρόντες και μελλοντικούς συναδέλφους. Όσο για το σύμβουλο αν πάρει ο συνάδελφος και πει οτι του έχουν φορτώσει 8 διδακτικά αντικείμενα (ή πιο σωστά έχει διπλάσιο φόρτο απο τους υπόλοιπους) ενώ οι άλλοι έχουν 4 τους έχει σκίσει και κυρίως το διευθυντή.

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #90 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 11:36:39 πμ »
Serraios, σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου,
αλλά από πού συνάγεις ότι "δεν θέλω να κάνω το τάδε μάθημα γιατί μου φαίνεται δύσκολο"; Αυτό που έγραψα ήταν πολύ διαφορετικό και αφορούσε τη δίκαιη κατανομή μαθημάτων και τον υπερβολικό φόρτο εργασίας. Και ναι, δεν είναι παιδαγωγικά σωστό να αλλάζουν οι μαθητές καθηγητή σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά είναι μάλλον προτιμότερο από το να έχουν έναν καθηγητή εξουθενωμένο που θα πασχίζει να είναι αποτελεσματικός και δεν θα τα καταφέρνει, όχι από τεμπελιά, αλλά επειδή θα του έχει ανατεθεί κάτι που εκ των πραγμάτων είναι ανέφικτο, δηλαδή 8 διαφορετικά, άγνωστα αντικείμενα - που περιλαμβάνουν "κατεύθυνση" κι έχουν, σχεδόν όλα, τράπεζα θεμάτων. Τέλος, η συνάδελφος που μίλησε για κλίκα εννοούσε, προφανώς, ότι οι "παλιοί" γνωρίζονται και συχνά αλληλοϋποστηρίζονται και άρα είναι πιθανό να το κάνουν σε βάρος κάποιου νεόφερτου.

Όπως θα γνωρίζεις όμως τις αναθέσεις μαθημάτων δεν τις κάνει ο Διευθυντής ούτε οι συνάδελφοι μεταξύ τους αλλά ο Σύλλογος Διδασκόντων. Στον Σύλλογο μπορείς να μην υπογράψεις την απόφαση και να γράψεις αναλυτικά τις ενστάσεις σου, μετά μπορείς να κοινοποιήσεις την απόφαση στην ΔΔΕ που ανήκεις στον σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης και στον σύμβουλο των Φιλολόγων. Φυσικά μπορούν να πιέσουν άλλα όχι να επιβάλουν. Από την άλλη και εσένα μπορούν από το σχολειό σου να σε πιέσουν με διαφορετικά μέσα π.χ. πρόγραμμα, εφημερίες, ανάθεση πολλών εργασιών κλπ κλπ δλδ θέλω να πω ότι θα πρέπει να ξέρεις ότι η δράση ίσως φέρει και αντίδραση. Τελειώνοντας ο λόγος που πραγματικά με κάνει να σχολιάζω και με βγάζει απο τα ρούχα μου (και δεν είναι προσωπικό) είναι πως πριν καν μιλήσεις με τους συνάδελφους σου, που μπορεί να μην έχουν κανένα θέμα με το αλλάξουν αντικείμενα, εσύ σκέφτεσαι τι να κάνεις για να τους επιβάλεις κάτι άλλο. Οχι ότι θεωρώ πιο τιμίους ή πιο συναδελφικους τους συνάδελφους σου που άφησαν τα πιο σκληρά αντικείμενα για εσένα.
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #91 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 11:53:34 πμ »
Serraie, μάλλον είσαι τυχερός. Αν μάλιστα είσαι φιλόλογος και έχεις βρει σχολείο όπου τις αναθέσεις τις κάνει ο Σύλλογος (όχι τυπικά, αλλά πραγματικά) πες μου πού είναι αυτό το σχολείο για να ζητήσω να έρθω. Εννοείται ότι η συνάδερφος θα ανοίξει μέτωπο αν καλέσει τον σύμβουλο, αλλά αυτό πρέπει να είναι η έσχατη λύση.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #92 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 12:26:27 μμ »
Οι αναθεσεις γινονται με βαση το αρ 100 του 4823 . Διαβάζοντάς το,  αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι στην πραξη συμβaινουν τα εξης:
 Στην αρχή του διδακτικού έτους και το αργότερο εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την έναρξή του, οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν στον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας τις προτιμήσεις τους ως προς τις αναθέσεις διδασκαλίας των μαθημάτων στις τάξεις και στα τμήματα , που κατα τη γνωμη μου σημαινει οτι θα  συμβει τελικα  ένα απο τα παρακατω γεγονότα:
α) θα κατσουν οι φιλολογοι να συζητησουν τις αναθεσεις τους και θα τα βρουν μεταξυ τους, υποβαλλωντας στη συνεχεια τις συμφωνημενες προτιμησεις τους στον διευθυντη.
Αυτος ή
α1) θα συμφωνησει μαζι τους και θα εισηγηθει τις αναθεσεις οπως ακριβως του τις εδωσαν οι φιλολογοι και οι οποιες τυπικα θα επικυρωθουν απο τον συλλογο
ή
α2) δε θα συμφωνησει μαζι τους γιατι πχ θα εχουν αφησει αδιαθετα τα αρχαια ή Νεα αναλαμβανοντας φιλοσοφιες (δικαιωμα τους βεβαια των φιλολογων) με αποτελεσμα να μη συμπληρωνει ωραριο πχ ο οργανικα ανηκοντας πε78 του σχολειου

(ειναι δικαιωμα ομως  και υποχρεωση ταυτοχρονα του διευθυντη, οπως προκυπτει απο νομοθεσια που εχει παρατεθει στο παρελθον για το συγεκριμενο ζητημα βλ καθηκοντολογιο κ.α, να φροντιζει για τη συμπληρωση του ωραριου των εκπκων του σχολειου)

 και κατα συνεπεια προβαινει σε διαφορετικη εισηγηση προς το ΣΔ. Ο συλλογος ή θα υπερψηφισει την προταση διευθυντη ή θα την καταψηφισει και τοτε θα γινει το
" Στην περίπτωση μη λήψης της απόφασης του πρώτου εδαφίου από τον Σύλλογο Διδασκόντων, κατά την πρώτη συνεδρίασή του στην αρχή του διδακτικού έτους, την απόφαση λαμβάνει ο Διευθυντής ή Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας, χωρίς να δεσμεύεται από τις δηλώσεις προτίμησης των εκπαιδευτικών" δηλ και στην περιπτωση αυτη θα γινει αυτο που θελει ο διευθυντης (=και γαλάτα και μαλάτα για τον διευθυντη),

β) εαν οι φιλολογοι διαφωνησουν μεταξυ τους για τις αναθεσεις, τοτε ο καθενας ξεχωριστα δυναται να υποβαλλει στον διευθυντη τις ποροτιμησεις του και μετα αυτος (διευθυντης) θα κανει τη δικη του εισηγηση
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: AN EΙΣΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΦΤΙΑΞΤΑ (με οποιον τροπο θελεις :D)  με τον διευθυντη παρά με τοςυ συναδελφους σου φιλολογους...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2023, 12:28:52 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #93 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 12:26:47 μμ »
Είπα το απλό αν θέλεις να αντιδράσεις αυτό να το κάνεις γραπτά και να το στείλεις σε αυτούς που μπορούν να σε βοηθήσουν. Οχι δεν είμαι ΠΕ02 αλλά ΠΕ03.
Τυχερό δεν με λες, έχω υπάρξει σε σχολειό που όταν κάποιος συνάδελφος μίλησε με την ΔΔΕ για κάτι που τον αφορούσε, τοτε η Διεύθυνση προσωπικού επέβαλε στον διευθυντή να συμμορφωθεί αλλά για να τον γλυκάνει τον προέτρεψε να αναφέρει στην ΔΔΕ κάθε "λάθος" του συνάδελφου π.χ. αργούσε 5λεπτα το πρωί να τον βάλει αδικαιολογήτως απών στο myschool κλπ κλπ.
Οπότε είπα λέω και θα ξαναπώ ότι πρώτα κουβεντιάζεις με τους συνάδελφους, μετά πας στον Διευθυντή και μετά πας σε συμβούλους και ΔΔΕ. 
Δεν θέλω να φανταστώ λοιπόν τι μπορεί να γίνει με τα σοβαρά προβλήματα αν ποτέ αυτά προκύψουν στο σχολειό! Ξύλο θα παίζουν ή θα κάνει μηνύσεις ο ένας στον άλλο; Γιατί στην περιοχή μου υπάρχει και αυτό να δω σε ένα σχολειό 3 συνάδελφους να έχουν κάνει μήνυση ο ένας στον αλλο!! Ο φίλος victor123 το ξερει!
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #94 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 03:14:33 μμ »
Συμφωνούμε ότι ο σύμβουλος είναι η έσχατη λύση. Πρώτα βρίσκουμε λύση με το διευθυντη. Αν τώρα ο διευθυντής είναι. ... Είτε το υπομένεις σιωπηλά είτε πας παραπανω. Υπάρχουν άλλες επιλογές;

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2023, 03:17:30 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #95 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 03:47:58 μμ »
Όπως θα γνωρίζεις όμως τις αναθέσεις μαθημάτων δεν τις κάνει ο Διευθυντής ούτε οι συνάδελφοι μεταξύ τους αλλά ο Σύλλογος Διδασκόντων. Στον Σύλλογο μπορείς να μην υπογράψεις την απόφαση και να γράψεις αναλυτικά τις ενστάσεις σου, μετά μπορείς να κοινοποιήσεις την απόφαση στην ΔΔΕ που ανήκεις στον σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης και στον σύμβουλο των Φιλολόγων. Φυσικά μπορούν να πιέσουν άλλα όχι να επιβάλουν. Από την άλλη και εσένα μπορούν από το σχολειό σου να σε πιέσουν με διαφορετικά μέσα π.χ. πρόγραμμα, εφημερίες, ανάθεση πολλών εργασιών κλπ κλπ δλδ θέλω να πω ότι θα πρέπει να ξέρεις ότι η δράση ίσως φέρει και αντίδραση. Τελειώνοντας ο λόγος που πραγματικά με κάνει να σχολιάζω και με βγάζει απο τα ρούχα μου (και δεν είναι προσωπικό) είναι πως πριν καν μιλήσεις με τους συνάδελφους σου, που μπορεί να μην έχουν κανένα θέμα με το αλλάξουν αντικείμενα, εσύ σκέφτεσαι τι να κάνεις για να τους επιβάλεις κάτι άλλο. Οχι ότι θεωρώ πιο τιμίους ή πιο συναδελφικους τους συνάδελφους σου που άφησαν τα πιο σκληρά αντικείμενα για εσένα.

Συμφωνώ και χαίρομαι για την επισήμανση. Το σχολείο είναι χώρος εργασίας και είμαστε μεγάλα παιδιά. Δεν είναι δυνατόν να μετατρέπεται σε ρινγκ και να εμπλέκονται τόσα άτομα για το κάθε τι. Οι επιλογές είναι απλές. Υπομένεις για μια χρονιά, εκφράζεις μια χλιαρή διαμαρτυρία για την τιμή των όπλων που δεν εισακούεται  καθ το υπομένεις, το συζητάς και ίσως κάποιος υποχωρήσει και βελτιωθεί η κατάσταση, το συζητάς και επιμένεις και γίνεται τσακωμός αλλά ίσως πετύχεις κάτι, ή το πας παραπάνω με όποιες συνέπειες. Σχετικά με το τελευταίο υπάρχουν δυο θεωρίες: ότι αν πατήσεις πόδι σε παίρνουν στα σοβαρα και το σκέφτονται πριν σε αδικήσουν ή ενοχλήσουν, ή ότι σε βάζουν στο μάτι και περνάς κόλαση. Τα δεδομένα είναι αυτά πάντως. Ο καθένας κάνει αυτό που τον εκφράζει. Εγω θα πω το α, άλλος θα πει το β. 

Αποσυνδεδεμένος blethalassa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • ...κύριε Κλεό, θα μας κάνεις τον ρέφερι ?
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #96 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 05:25:07 μμ »
Επίσης, έχει ο καιρός γυρίσματα.... 8)
Συνάδελφοι βολεμένοι με 3 αντικείμενα έχει τύχει να ξεβολευτουν αλλάζοντας σχολείο για χ, ψ, λόγους...
Εκεί τους περίμεναν 8 αντικείμενα που  είχαν ξεχάσει πως έδιναν κι ίδιοι χωρίς να ιδρώνει τ αυτί τους σε νέους αναπληρωτές... Και μάλιστα με "κατεύθυνση" μέσα...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2023, 05:27:38 μμ από blethalassa »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Απορία για κατανομή μαθημάτων
« Απάντηση #97 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 06:28:48 μμ »
Επειδή φαίνεται ότι κάτι δεν ξέρω καλά. Σε ποιο σχολείο συνεδριάζει ο σύλλογος για τις αναθέσεις; Σε κανέναν. Άρα γιατί μιλάμε για πράγματα που δεν εφαρμόζονται; Οι φιλόλογοι συνεννοούνται μεταξύ τους και πάνε στον διευθυντή. Αυτό. Κάποιο πρόβλημα αντιμετώπισα κι εγώ, που το ανέφερα προηγουμένως, κάποιο πρόβλημα και οι αναπληρωτές που ήρθαν αργότερα. Το λύσαμε μεταξύ μας τελικά με κάποιες υποχωρήσεις και με γνώση του διευθυντή που δεν ήθελε να πάμε σε σύμβουλο....
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2023, 06:34:39 μμ από erietta »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159819
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 356
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.