*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας  (Αναγνώστηκε 2179 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2019, 11:49:44 μμ »
Συνάδελφοι της α/θμιας θα ήθελα να παρακαλέσω για τα "φώτα" σας στο παρακάτω θέμα. Θα το θέσω με παράδειγμα.
Σε ΠΥΣΠΕ υπάρχουν 25 λειτουργικα κενά από τα οποία τα 10 αφορούν κανονικό ωράριο και τα 15 ολοήμερο (δηλαδή σε 10 σχολεία δεν υπάρχει δάσκαλος και οι μαθητές μοιράζονται στο κανονικό ωράριο σε άλλες τάξεις και επομένως ούτε ολοήμερο (10 ολοήμερο) και σε 5 σχολεία υπάρχουν δάσκαλοι αλλά δεν υπάρχει ολοήμερο (5 ολόημερο). Δεν υπάρχει κανένας στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ και το υπουργείο αποσπά 10 δασκάλους από άλλα ΠΥΣΠΕ (όπως πάντα λιγότερους από τα κενά). Ποιο από τα παρακάτω είναι υποχρεωμένο να κάνει το ΠΥΣΠΕ
α) Να γεμίσει πρώτα τα 10 κανονικού ωραρίου και μετά τα 15 ολοήμερου (με αναπληρωτές);
β) Να ανακοινώσει όλα τα κενά και να βάλει τους εκπαιδευτικούς ανάλογα με την δήλωση τους με αποτέλεσμα κάποια σχολεία να γεμίσουν και κάποια άλλα να του λείπουν και κανονικού και ολοήμερου (για αναπληρωτές);
γ) Υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφέυγει;
Αν γνωρίζει κανείς ας γράψει. Επίσης αν υπάρχει κάποια νομοθεσία που να ισχύει ας γράψει το ΦΕΚ.
Ρωτάω για να μάθω λόγω ενός προβλήματος που έχει προκύψει με ένα γνωστό μου.
Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:34:16 »

Αποσυνδεδεμένος kr606343

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 17, 2019, 11:35:05 πμ »
Συνάδελφοι της α/θμιας θα ήθελα να παρακαλέσω για τα "φώτα" σας στο παρακάτω θέμα. Θα το θέσω με παράδειγμα.
Σε ΠΥΣΠΕ υπάρχουν 25 λειτουργικα κενά από τα οποία τα 10 αφορούν κανονικό ωράριο και τα 15 ολοήμερο (δηλαδή σε 10 σχολεία δεν υπάρχει δάσκαλος και οι μαθητές μοιράζονται στο κανονικό ωράριο σε άλλες τάξεις και επομένως ούτε ολοήμερο (10 ολοήμερο) και σε 5 σχολεία υπάρχουν δάσκαλοι αλλά δεν υπάρχει ολοήμερο (5 ολόημερο). Δεν υπάρχει κανένας στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ και το υπουργείο αποσπά 10 δασκάλους από άλλα ΠΥΣΠΕ (όπως πάντα λιγότερους από τα κενά). Ποιο από τα παρακάτω είναι υποχρεωμένο να κάνει το ΠΥΣΠΕ
α) Να γεμίσει πρώτα τα 10 κανονικού ωραρίου και μετά τα 15 ολοήμερου (με αναπληρωτές);
β) Να ανακοινώσει όλα τα κενά και να βάλει τους εκπαιδευτικούς ανάλογα με την δήλωση τους με αποτέλεσμα κάποια σχολεία να γεμίσουν και κάποια άλλα να του λείπουν και κανονικού και ολοήμερου (για αναπληρωτές);
γ) Υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφέυγει;
Αν γνωρίζει κανείς ας γράψει. Επίσης αν υπάρχει κάποια νομοθεσία που να ισχύει ας γράψει το ΦΕΚ.
Ρωτάω για να μάθω λόγω ενός προβλήματος που έχει προκύψει με ένα γνωστό μου.
Ευχαριστώ.

03-09-2015 Αρ. Πρωτ.: 137644/Ε1
Ο διαχειριστής του pde μου απαγόρευσε, σήμερα 20/3/2020, να μιλάω και να στέλνω προσωπικά μηνύματα. Ας αναρωτηθούν κάποιοι για ποιόν λόγο υπάρχει λογοκρισία στο pde, και ποιος και με τι σκοπούς την ενορχηστρώνει.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 17, 2019, 04:07:20 μμ »
03-09-2015 Αρ. Πρωτ.: 137644/Ε1


ασχετο με το προβλημα που διατυπωσε ο συναδελφος platonas...

@platonas

το πιο προσφατο εγγραφο που βρηκα ειναι αυτο:
https://www.ipaidia.gr/paideia/egkiklios-gia-tin-kalipsi-leitourgikon-anagkon-sta-oloimera-dimotika

Στο πρωινό πρόγραμμα, ώστε να στελεχωθούν όλα τα πρωινά τμήματα.

οποτε η απαντηση σου ειναι οτι το α), πρεπει πρωτα να δοθουν τα κενα στο πρωινο προγραμμα
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 17, 2019, 04:58:58 μμ »
sliver Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:34:16 »

Αποσυνδεδεμένος kr606343

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 17, 2019, 05:38:35 μμ »
το πιο προσφατο εγγραφο που βρηκα ειναι αυτο:
https://www.ipaidia.gr/paideia/egkiklios-gia-tin-kalipsi-leitourgikon-anagkon-sta-oloimera-dimotika

Στο πρωινό πρόγραμμα, ώστε να στελεχωθούν όλα τα πρωινά τμήματα.

οποτε η απαντηση σου ειναι οτι το α), πρεπει πρωτα να δοθουν τα κενα στο πρωινο προγραμμα

Το συγκεκριμένο έγγραφο αναφέρεται σε ΕΑΕΠ. Οπότε μάλλον δεν ισχύει αφού τα ΕΑΕΠ έχουν καταργηθεί.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, παρόλο που το έγγραφο φαίνεται να μην ισχύει, λογικά, όπως είπε και ο sliver, η απάντηση α) είναι η σωστή.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2019, 05:42:15 μμ από kr606343 »
Ο διαχειριστής του pde μου απαγόρευσε, σήμερα 20/3/2020, να μιλάω και να στέλνω προσωπικά μηνύματα. Ας αναρωτηθούν κάποιοι για ποιόν λόγο υπάρχει λογοκρισία στο pde, και ποιος και με τι σκοπούς την ενορχηστρώνει.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 17, 2019, 06:11:19 μμ »
συναδελφε kr606343, μαλλον δεν το διαβασες σωστα το εγγραφο, γιατι δηλωνει ξεκαθαρα οτι:

ΘΕΜΑ: «Οδηγίες σχετικά με την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία»

Για την εύρυθμη λειτουργία των ολοήμερων δημοτικών σχολείων οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70 τοποθετούνται κατά προτεραιότητα, ως εξής:

– Στο πρωινό πρόγραμμα, ώστε να στελεχωθούν όλα τα πρωινά τμήματα.
– Στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, πλην των Ε.Α.Ε.Π., τουλάχιστον ένας εκπαιδευτικός.


αρα ισχυει για ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2019, 06:58:42 μμ από sliver »
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος kr606343

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 17, 2019, 06:58:42 μμ »
συναδελφε kr606343, μαλλον δεν το διαβασες σωστα το εγγραφο, γιατι δηλωνει ξεκαθαρα οτι:

ΘΕΜΑ: «Οδηγίες σχετικά με την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία»

Για την εύρυθμη λειτουργία των ολοήμερων δημοτικών σχολείων οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70 τοποθετούνται κατά προτεραιότητα, ως εξής:

– Στο πρωινό πρόγραμμα, ώστε να στελεχωθούν όλα τα πρωινά τμήματα.
– Στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, πλην των Ε.Α.Ε.Π., τουλάχιστον ένας εκπαιδευτικός.


αρα ισχυει για τα μη ΕΑΕΠ

Εννοώ ότι αναφέρεται σε σχολεία τύπου ΕΑΕΠ και τύπου μη ΕΑΕΠ.
Ούτε τα πρώτα υπάρχουν πια, ούτε τα δεύτερα.

Τα σημερινά σχολεία είναι άλλου τύπου. Το ολοήμερό τους είναι δύο ωρών και όχι τεσσάρων.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2019, 07:00:32 μμ από kr606343 »
Ο διαχειριστής του pde μου απαγόρευσε, σήμερα 20/3/2020, να μιλάω και να στέλνω προσωπικά μηνύματα. Ας αναρωτηθούν κάποιοι για ποιόν λόγο υπάρχει λογοκρισία στο pde, και ποιος και με τι σκοπούς την ενορχηστρώνει.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 17, 2019, 06:59:36 μμ »
αναφερεται σε ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. το εκανα πριν με bold για να ξεχωριζει.

οπως και να εχει, συμφωνουμε οτι το α) ειναι το σωστο
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2019, 07:01:18 μμ από sliver »
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος kr606343

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 17, 2019, 07:01:01 μμ »
αναφερεται σε ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. το εκανα πριν με bold για να ξεχωριζει.

Είναι τα παλιά ολοήμερα δημοτικά σχολεία (ΟΔΣ), με το 4ωρό πρόγραμμα.

Τα σχολεία που έχουμε τώρα ονομάζονται "Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο" (ΕΤΟΔΣ) και το ολοήμερό τους έχει 2 διδακτικές ώρες την μέρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2019, 07:34:31 μμ από kr606343 »
Ο διαχειριστής του pde μου απαγόρευσε, σήμερα 20/3/2020, να μιλάω και να στέλνω προσωπικά μηνύματα. Ας αναρωτηθούν κάποιοι για ποιόν λόγο υπάρχει λογοκρισία στο pde, και ποιος και με τι σκοπούς την ενορχηστρώνει.

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 21, 2022, 05:32:01 μμ »
Συνάδελφοι θέλω την γνώμη σας σε ένα ερώτημα. Επειδή το να ακούς και άλλες γνώμες είναι καλό.
Ας υποθέσουμε ότι είστε ΠΕ06 πρωτοβάθμιας και έχετε τις δύο παρακάτω επιλογές.
Επιλογή 1η.  21 ώρες σε σχολειο Α μακριά από το σπίτι σας και χωρίς μεταφορικό μεσο.
Επιλογή 2η.  12 ώρες σε σχολείο Α μακριά από το σπίτι σας και χωρίς μεταφορικό μεσο και 9 ώρες σε σχολείο Β σχεδόν δίπλα στο σπίτι σας (απόσταση 30 sec).
Τα δύο σχολεία είναι της ίδιας "συνομοταξίας" από πλευράς διευθυντή και επιπέδου παιδιών.
Τι από τα δύο θα επιλέγατε. Εγω χωρίς δεύτερη σκέψη, τη 2η επιλογή. Αλλά θα ήθελα και άλλες γνώμες.
Ευχαριστώ.

Συνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 21, 2022, 06:19:09 μμ »
Συνάδελφοι θέλω την γνώμη σας σε ένα ερώτημα. Επειδή το να ακούς και άλλες γνώμες είναι καλό.
Ας υποθέσουμε ότι είστε ΠΕ06 πρωτοβάθμιας και έχετε τις δύο παρακάτω επιλογές.
Επιλογή 1η.  21 ώρες σε σχολειο Α μακριά από το σπίτι σας και χωρίς μεταφορικό μεσο.
Επιλογή 2η.  12 ώρες σε σχολείο Α μακριά από το σπίτι σας και χωρίς μεταφορικό μεσο και 9 ώρες σε σχολείο Β σχεδόν δίπλα στο σπίτι σας (απόσταση 30 sec).
Τα δύο σχολεία είναι της ίδιας "συνομοταξίας" από πλευράς διευθυντή και επιπέδου παιδιών.
Τι από τα δύο θα επιλέγατε. Εγω χωρίς δεύτερη σκέψη, τη 2η επιλογή. Αλλά θα ήθελα και άλλες γνώμες.
Ευχαριστώ.
Εννοείται το Β, υπο την προϋπόθεση ότι θα είναι μέρα και σχολείο ( αν σε βάλουν έστω και μια μέρα να μετακινείσαι στο άλλο δεν κερδίζεις τίποτα)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2022, 06:20:45 μμ από topsy »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις λειτουργικών κενών α/θμιας
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 21, 2022, 07:30:11 μμ »
Συνάδελφοι θέλω την γνώμη σας σε ένα ερώτημα. Επειδή το να ακούς και άλλες γνώμες είναι καλό.
Ας υποθέσουμε ότι είστε ΠΕ06 πρωτοβάθμιας και έχετε τις δύο παρακάτω επιλογές.
Επιλογή 1η.  21 ώρες σε σχολειο Α μακριά από το σπίτι σας και χωρίς μεταφορικό μεσο.
Επιλογή 2η.  12 ώρες σε σχολείο Α μακριά από το σπίτι σας και χωρίς μεταφορικό μεσο και 9 ώρες σε σχολείο Β σχεδόν δίπλα στο σπίτι σας (απόσταση 30 sec).
Τα δύο σχολεία είναι της ίδιας "συνομοταξίας" από πλευράς διευθυντή και επιπέδου παιδιών.
Τι από τα δύο θα επιλέγατε. Εγω χωρίς δεύτερη σκέψη, τη 2η επιλογή. Αλλά θα ήθελα και άλλες γνώμες.
Ευχαριστώ.
Το Β είναι η καλύτερη επιλογή. Το ιδανικό θα είναι 3 μέρες στο σχολείο τοποθέτησης και 2 στο κοντινό σχολείο διάθεσης.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 538
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.