0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολλα λαθη ομως, serraie.Αναγωγες επι αναγωγων.Ποσοστα επι ποσοστων.Αριθμοι επι αριθμων.Οχι αυτο, το αλλο.Μετατροπες πλεονασματων σε ελλειμματα.
Απο την κοινωνιολογια αλλα δεν ειναι πρωτη αναθεση για εσας! Σορρυ εκανα λαθος το κανω συνεχεια επειδη βλεπω μονοι ΠΕ80 να το κανουν
Αρα έχουμε συνολικά 13 χιλιαδες κενα για αβθμια και βθμια, που ίσως μειωθουν σε 12 χιλιαδες μετά τις μεταθεσεις... Αρα παμε για ένα ποσοστό κάλυψης 80-90% των οργανικών κάθε ειδικότητας..... Πάνω κάτω δηλαδή θα ξερουμε ποσοι θα διοριστουν από κάθε ειδικοτητα και χωρίς τη κατανομη.. Χθες είχα κάνει πρόβλεψη για 14-15 χιλιαδες οργανικα κενα. Τελικά είναι 13 χιλιαδες...
H ΠΕΑΔ εδω λεει οτι ειναι μονο για την βθμια 13000 κενα. Ελπίζω να μην παει κουβα και μας κοροιδευουν ολοι μετα..https://www.facebook.com/groups/pead2014/permalink/3659967360780275/?comment_id=3659972064113138&reply_comment_id=3659978647445813¬if_id=1616501995655394&ref=notif¬if_t=group_comment_mention
Με εχουν μπλοκαρει εκει.Κι εδω κοντα ειμαι, το νιωθω.Τι λεει, φοβερε Serraie;;Εν περιληψει, αν θες..
Δεν μπορει να ισχυει αριθμός 13000 στη ββαθμια μόνο. Συνολικά στη γενική παιδεία εννοει το ρεπορτάζ..