0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1.Τα πλεονάσματα αφορούν ορισμένες περιφερειες όχι όλες.. 2.οι πλεονασματικοι κάποια ανάγκες σε διάσπαρτες ώρες έστω των σχολείων σίγουρα καλύπτουν, οπότε όταν φύγουν με απόσπαση κάποιοι αναπληρωτες θα χρειασθούν .3.τυχόν νέες ώρες λογω αυξησης ,διάσπασης τμηματων σχολειων πάντα προκύπτουν οι οποίες καλύπτονται με αναπληρωτες...
ΠΕ03 εισαι; Ποσοι δλδ πρεπει να ειναι; 30 ειδικότητες υπάρχουν, μακαρι να ειναι 1500 αλλα πολυ δυσκολα..
Καλημέρα και λόγω της ημέρας θα ήθελα κάποιος να με φωτίσει στο εξής ερώτημα:Πως γίνεται ένας κλάδος να εμφανίζει πχ 1000 πλεονάσματα, να έχει 30 οργανικά κενά και να προσλαμβάνει κάθε χρόνο πάνω από 1000 αναπληρωτές με μια πολύ καλή κατανομή ακόμη και σε φαινομενικά υπερπλεονασματικους νομούς; Αλήθεια δεν το καταλαβαίνω. Μιλώ προφανώς για τους ΠΕ86.
Δεν ειναι λίγοι απο την στιγμλη που τα Αγγλικά θα μπουν και στα νηπιαγωγεία;
Τόσο περίπου πιστεύω και γω 250-350 . Τα νηπιαγωγεία σαφώς θα πάνε ως λειτουργικά πακέτα με δημοτικά αλλά σε καμία περίπτωση δε λογαριάζονται ως κενά . Οργανικά για διορισμούς εννοώ. Τα οργανικά μας είναι 441 στην αβαθμια και 12ββαθμια. Όσα περισσότερα από αυτά καλύψουν τόσο το καλύτερο. Ευχόμαστε οι ΠΕ06...
Μα πως γίνεται σχεδον στα περισσότερα γυμνάσια οι ξενόγλωσσοι να συμπληρώνουν ωραριο με ιστορία;
Μα στα 441+12 δεν πρέπει να προστεθούν και τα 178 του 2020? Δεν είναι σύνολο, λοιπόν, 631 τα κενά? Οπότε αν καλυφθεί το 80% των κενών, αυτό μας κάνει περίπου 500 διορισμούς! Κάνω κάπου λάθος? Όσο χάλια και αν είναι τα μαθηματικά μου! Ευχόμαστε οι ΠΕ06 όπως και οι υπόλοιπες ειδικότητες!
Κανεις λάθος οτι θεωρεις οτι οσοι θα συνταξιοδοτηθούν θα δώσουν οργανικά κενα! Επίσης οσοι προσληφθούν θα έχουν παραπανω ώρες απο οσους αποχώρησαν οπότε και 178 να μην ηταν πλεονασμα δεν θα δωσουν 178 κενα αλλα 140-145.Πιστεύω ομως οτι ειναι πολιτική απόφαση να πάρει αρκετούς ΠΕ06..