0 μέλη και 18 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε, είναι πολύ μεγάλη η διαφορά αυτή. Είναι οι "λεπτομέρειες" που εμένα τουλάχιστον μου ανέφεραν ότι δεν έχουν ρυθμιστεί.
Ολοι εσεις που υποστηριζετε, με ευκολια, οτι εχουν βγει χοντρικα (και αθροιστικα και επιμερους) οι αριθμοι για τις 5 "βασικες" ειδικοτητες, για τους λογους στους οποιους αναφερεστε καθε φορα(συνταξιοδοτησεις, αναγκαιοτητα λογω πανελλαδικων μαθηματων, η πεποιθηση στον κοσμο περι διαχωρισμου βασικων και μη ειδικοτητων, κλπ), που πιστευετε οτι θα κυμανθουν για τις υπολοιπες δηλαδη(ξεχωριστα για καθε μια)?Χοντρικα παντα..
Τι ΠΕ εισαι συναδελφε; Ωραιο νικναμε!
Δεν έκανα φίλε μου τα παραπάνω ποστ για να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν. Είναι όμως εξοργιστικό να παίζουμε με τα νούμερα λες και είναι κιλά πατάτες. Οι ζωές μας εξαρτώνται. Σκέψου ένας γεωλόγος (τυχαία το αναφέρω) να είναι στο 10 και από τη μια να αγωνία αν θα πάρουν τόσους και από την άλλη να βλέπει τον άλλο να παίζει με τις εκατοντάδες. Επίσης διαφωνώ με την με συγχωρείτε κουτοπονηριά που έχουν μερικοί και λένε εγώ είμαι το 1000 και είμαι σίγουρα μέσα άρα δεν με νοιάζει. Τους νοιάζει και τους παρανοιάζει. Και εγώ είμαι στο 32 στους ΠΕ83 και είμαι σίγουρα μέσα. Αν πάρει 32 ακριβώς θα πάω στο κωλονησι ενώ αν πάρει 100 θα είμαι δίπλα στο σπίτι μου. Είναι λοιπόν εκ του πονηρού να σου λέω δεν με νοιάζει ποσους θα πάρει γιατί εγώ είμαι σίγουρα μέσα.
Το έχω ξανά γράψει. Η μισή Ελλάδα έχει μηδέν κενά δασκάλων και η άλλη μισή είναι άδεια. Δεν έχουμε επιλογές. Εκεί που θα πάει το 1 των δασκάλων μπορεί να πάει και το 1000 άνετα. Προτου μιλήσεις και συγκρίνεις το δύο ειδικότητες με τελείως διαφορετικό πλήθος και κατανομή κενών θα ήταν καλύτερο να ενημερωθείς.
Thanx! ΠΕ86. Απλα θα ηθελα να ξερω αν υπαρχει η ιδια περισση ευκολια στην εξαγωγη συμπερασματων και για ολους εμας τους υπολοιπους ή εκει φανταζουν αχαρτογραφητα τα νερα.
Συνάδελφε οι ΠΕ86 έχουν μεγάλο πλεονασμα στην βθμια, αλλα στην αθμια υπάρχουν τρομερα κενα και δεν υπαρχουν οργανικές, επίσης προσλαμβάνουν καθε χρονο μεγαλο αριθμο αναπληρωτων τοσο σε αθμια οσο και βθμια! Οποτε οπως ολες οι ειδικότητες εχει τα θετικα και τα αρνητικά της, πιστεύω οτι οι ΠΕ86 θα δουν πολλες οργανικές στην αθμια και λιγοτερες στην βθμια αλλα πιστεύω οτι θα ειναι πάνω απο 400 θεσεις. Η λογική λεει οτι με την τηλεκπαίδευση και με την εισοδο μας σε μια νεα εποχή χρειάζονται στα σχολεία, επίσης σε πολλα σχολεία βγάζουν το φίδι απο την τρυπα σε οτι εχει να κανει με νεες τεχνολογίες! Ελπίζω να εισαι μεσα στους διορισθέντες!
Εγώ να ενημερωθώ; Οκ. Το σταματάω γιατί δεν έχει νόημα. Οι δάσκαλοι πάνω από όλα. Είναι οι μόνοι που τους συμβαίνει αυτό. Ενω οι ΠΕ86 πχ δεν έχουν κενά. Για αυτό παίρνουν εκατοντάδες αναπληρωτές στην πρωτοβάθμια ( οργανικά κενά θα έπρεπε να έχουν συσταθεί αλλά δεν έγινε). Στα τέτοια μας όμως όλοι οι άλλοι. Από το 2001 που δουλεύω με διακοπές ενδιάμεσα φυσικά τέτοιο φαταουλίστικο και εγωιστικό κλάδο μοναχοφάηδων όπως των δασκάλων δεν έχω ξαναδεί.
Συγνώμη συνάδελφε, προσωπικά δεν γνωρίζω κάτι. Ούτε για τον δικό μου κλάδο δεν γνωρίζω καν... Μόνος ένας συνάδελφος είδα κατά το παρελθόν ότι έχει αναφέρει συγκεκριμένα νούμερα, δεν είμαι σε θέση να έχω τέτοια πληροφόρηση.Μην μας παρεξηγείς, τα νούμερα στο περίπου κυκλοφορούν πιο εύκολα για τις μεγάλες ειδικότητες γιατί εμπλέκονται περισσότεροι άνθρωποι.
Άλλο σου απαντάω αλλά λες. Καλά κρασιά. Σου λέω ότι η γεωγραφική κατανομή των κενων δεν αφήνει κανέναν να πάει στη μισή Ελλάδα οπότε οι υπόλοιποι πιάνουν τα πάντα. Οι τελευταίοι 200-300 δάσκαλοι θα ζοριστουν μόνο. Αλλά ο φθόνος , η μιζέρια και η υπεροψία ορισμένων έναντι των δασκάλων έχει βαρεσει κοκκινο.
Τα γνωριζω ολα αυτα αλλα λεγοντας 400 ηδη σκεφτομαι πολλους να ξεκαρδιζονται διαβαζοντας τετοιο νουμερο. Ισως και οχι αδικα..Μακαρι ομως..Στο αρχικο μου ποστ αυτο ηθελα κυριως να διερευνησω (και λιγο ειρωνικα ειναι η αληθεια)..αν δηλαδη περισσεουν 2000 πως περιπου θα κατανεμονταν βαση λογικης παντα.. Μπορει να ειναι και 90+ που τοσο σθεναρα υποστηριζε η ΑΣΕΠΟΥΛΑ ή και καποιοι αλλοι εδω μεσα..