0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με συνταξιοδοτησεις; Πραγματικά δεν εχω δει πανω απο 5 ΠΕ86 να εχουν παρει συνταξη σε οσα διαβαζω απο ΠΔΕ και ΔΔΕ..Κατανοητο αυτο που λες και ξεκαθαρο απλα με την λογική αυτη που λες δεν νομιζω να υπαρχουν διορισμοι σε ΠΕ86 πανω απο 50.Φυσικά επιμένω να ρωταω για ολους γιατι πιστευω πραγματικα οτι στην βθμια ΠΕ02,03,04 και μετα σε μικροτερο αριθμο ΠΕ06,ΠΕ86 θα καλύψουν την μεγαλη πιτα σε διορισμους αυτο το βλεπω και απο αναπληρωτες, οκ ειναι λειτουργικα κενα, αλλα ειναι μια εικονα!
Ξέρεις εσύ κανέναν άλλον τρόπο να άρονται οι υπεραριθμίες πέρα από συνταξιοδοτήσεις και αύξηση των ωρών των μαθημάτων; Κι όμως, στη
Ξανά κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.
Για μένα συγκεκριμένα δε νομίζω κανένας Πληροφορικός εδώ μέσα να θεωρεί ότι δεν ενδιαφέρομαι για τους αναπληρωτές συναδέλφους. Από την πρώτη στιγμή είπα και ότι πρέπει να ιδρυθούν οργανικές για όλες τις κοινές ειδικότητες και ότι οι διορισμοί θα πρέπει να είναι ανάλογοι των κενών. Απλά δεν είναι μικρής σημασίας να τηρηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες...
Μέχρι στιγμής από Facebook δασκάλων οι συνταξιοδοτήσεις δασκάλων είναι 1790. Δεν είναι όλες οι ΠΕ ακόμη! Χάθηκε η μπάλα λέμε. Για να δούμε αριθμούς και στη
Για ΠΕ07 μπορεί να κάνει κάποιος μια εκτίμηση που θα κυμανθούν οι αριθμοί των διορισμών; και επειδή είναι κοινή ειδικότητα, που πιστόνονται οι θέσεις; στην α'βάθμια ή στη β'βαθμια;
Οταν υπαρχουν υπεραριθμοι σε μια περιφερεια, πως απασχολουνται εφοσον δεν καλυπτουν τα κενα;