0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λαθος κανει ο ΠΕΑΔ και δικιο εχει ο Κορδης.Τι εννοει λοιπον ο Κορδης;Αν παει καποιος στον πινακα κενων/πλεονασματων θα δει στο συνολο καθε ειδικοτητας ενα προσημο + η -Περσι στην δευτεροβάθμια αυτο ηταν +3150 οποτε η δευτεροβαθμια εχει πλεονασμα.Περσι οι συνταξιοδοτησεις ηταν περιπου 2200 και φετος αλλες 4400 συνολο 6600 αποχωρησειςδλδ -6600 αν τωρα κανουμε τις πραξεις θα δουμε οτι εχουμε+3150-6600=-3450Αυτα ειναι τα οργανικα κενα μεταθεσεων που τα αθροιζει μαζι με τα -9550 της αθμιας και του βγαζει -13000 κενα μεταθεσεων.https://www.especial.gr/pinakes-leitourgikwn-kenwn-apospasewn-defterovathmias-2020-enhmerwsh-sunedriasewn-kysde/
Συναδελφε σευχαριστουμε,θα μπορουσες να προσθεσεις απο κατω απο το γενικο αθροισμα μια γραμμη μονο με αθροισμα κενων;
Trust no one, Lasid, Patreas, είναι 3 άτομα που προσφέρουν πιο πολλά στους εκπαιδευτικους με τις πληροφορίες τους, απ' οτι οι αιρετοί... Αυτή είναι η αλήθεια......
Δε θα το κάνω. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί είναι παντελώς λάθος. Και αυτό που κάνει ο Κορδής κι αυτό που κάνουν στους πίνακες. Προφανώς και δε βγαίνουν έτσι τα συνολικά οργανικά κενά. Δείχνει απέραντη ασχετοσύνη. Δηλαδή για να καταλάβω:Μια ειδικότητα σε 3 διευθύνσεις π.χ.:- Στην 1η έχει πλεόνασμα 50 άτομα.- Στην 2η έχει πλεόνασμα 150 άτομα.- Στην 3η έχει έλλειμμα 25 άτομα. Άρα με τη μεγαλοφυή λογική τους, αυτή η ειδικότητα δεν έχει κανένα οργανικό κενό, γιατί +50 +150 -25 = +175 πλεόνασμα. Δε βλέπετε το εμφανέστατο λογικό λάθος στο να προσθέτεις πλεονάσματα με ελλείμματα; Το άφησα στον πίνακα, γιατί το έχει και στις εικόνες και ήταν ένας τρόπος να ελέγχω στο τέλος αν τα μετέφερα σωστά. Αλλά το άθροισμα δεν έχει καμία απολύτως λογική. Ούτε λοιπόν και το 13.000 ισχύει. Ας βγάλουν αύριο και της δευτεροβάθμιας και θα σας πω πόσα είναι τα "πραγματικά" οργανικά κενά (σε εισαγωγικά γιατί προφανώς λείπουν άπειρες οργανικές. Για παράδειγμα θαυμάστε τα μηδενικά στους ΠΕ91.02 και ΤΕ16 στον πίνακα που ανέβασα). Είναι εξαιρετικά απλό. Προσθέτεις μόνο τα ελλείμματα. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά για να είμαστε ακριβείς, εγώ συνήθως απλά επεξεργασία δεδομένων άλλων κάνω. Δεν έχω δικές μου πληροφορίες από πουθενά...
Συναδελφε δεν εχει σημασια τι πιστευουμε και τι οχι. Σημασια εχει οτι εδωσε εναν αριθμο και εμεις προσπαθουσαμε να καταλαβουμε το τι και το πως, οποτε εδωσα την εξηγηση.
Για μενα εχει σημασια το πλεονασμα, κι ας αλληλοεξουδετερωνονται κενα/πλεονασματα.Δειχνει τις αναγκες ευγλωττα.Αν η γενικη εικονα ειναι το + μπροστα, αυτο δηλωνει οτι καποιοι κανουν λιγες ή καθολου ωρες.Ενω αν ενας κλαδος εχει το - σημαινει ποσο εχει αδειασει.Εδω δεν γραφαμε για ειδικοτητες που εχουν πλεοναζον προσωπικο;Πως δηλαδη αντιστρεφεται η πραγματικοτητα;Εχεις πλεονασμα και θες και διορισμους ενώ οι αλλοι με ελλειμμα θα παρουν ισως και λιγοτερους;Αυτα δεν τα καταλαβαινω, συγχωρεστε με. Νομιζω οτι αδικα κοιταμε τα κενα μεταθεσεων.Δεν σημαινουν τιποτα.
Αν με το καλό διοριστείς σε κανένα νηπιαγωγείο (αν και αμφιβάλλω ότι είσαι νηπιαγωγός. Ενδεχομένως να μην είσαι καν ενεργός εκπαιδευτικός κι απλά να σπας την πλάκα σου εδώ μέσα) και κλείσει/συγχωνευτεί το νηπιαγωγείο σου, θεωρώ ότι οικειοθελώς κι αδιαμαρτυρήτως θα δεχτείς να μετατεθείς σε ελλειμματική περιοχή. Άλλωστε θα ήταν αδιανόητο/ασυγχώρητο να παραμείνεις υπεράριθμος και να κάνεις λιγότερες ώρες. Σωστά;;;