0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μπορείς να εξηγήσεις τα νούμερα διότι φαίνονται λίγο μπερδεμένα;
Κι οι αποσπάσεις σε φορείς πρέπει να κοπούν. Μετατάξεις σε όσους θέλουν μόνιμες. Κρατάνε οργανικές κι είναι άφαντοι για χρόνια.
Αμ δεν πάει έτσι. Καταρχήν όποιος παίρνει απόσπαση σε φορέα δουλεύει και το καλοκαίρι μέχρι 1η/9, άρα δεν είναι ότι οι συνάδελφοι δε θέλουν να πάρουν μετάταξη ούτε και έχει νόημα να μην την πάρουν. Κατά δεύτερο ισχύει το ότι, όταν κάποιος δουλεύει διαρκώς με απόσπαση, αυτό γίνεται γιατί πολύ απλά δεν έχει εγκριθεί θέση πε για μετάταξη στον συγκεκριμένο φορέα. Γι'αυτό δε φταίει ο φορέας και σίγουρα όχι ο αποσπασμένος. Φταίει το Εσωτερικών που δεν αλλάζει τα οργανοδιαγράμματα. Αυτά είναι τα παράλογα του συστήματος και βλέπουμε κάτι άσχετους να δουλεύουν σε φορείς... Κάτι που βεβαίως είναι παράλογο. Δηλαδή σε κρίνει ικανό ως αποσπασμένο κι όχι ως μόνιμο; Ενώ αντίθετα παίρνουν με απολυτήριο Λυκείου μόνιμες θέσεις. Το ξέρω γιατί ένας φίλος μου δουλεύει έτσι και πολύ θα ήθελε μια μονιμότητα.
Δεν είπα κάτι διαφορετικό. Είπα ότι θα πρέπει να καλυφθούν με μόνιμο προσωπικό. Το ίδιο λέμε.
Πίνακας Γ΄ κενών και πλεονασμάτων Γενικής Παιδείας ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΔΡΑΜΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ Γ' Σχολικό έτος 2021-2022 Δ/νση
Συγγνώμη αλλά, όπως το έγραψες, ήταν σα να κατηγορείς τους αποσπασμένους. Δηλαδή αυτό το " Μετατάξεις σε όσους θέλουν μόνιμες. Κρατάνε οργανικές κι είναι άφαντοι για χρόνια." είναι πολύ επιθετικό και χρησιμοποιείς ενεργητικό ρήμα. (οι αποσπασμένοι) είναι άφαντοι, κρατάνε οργανικές, ε συγγνώμη, δε φαίνεται να ρίχνεις ευθύνες αλλού.Άλλο "θα πρέπει να καλυφθούν με μόνιμο προσωπικό" κι άλλο " Κρατάνε οργανικές κι είναι άφαντοι για χρόνια."
Μετά το λεκτικό κάθε ειδικότητας, υπάρχουν τεσερρις αριθμοί στη σειρά, που εκφράζουν αντιστοιχα:Ώρες διδασκαλίας- οργανικά ανηκοντες- αριθμός υπεραριθμων- ελλειμματα(-) /πλεονασματα(+)Π.χ :Πε02. 2474 - 132 - 6 - 2Όπου δεν υπάρχει αριθμός προφανώς ειναι 0.