0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η ΓΓ σήμερα στην ΕΡΤ:Οι εκπαιδευτικοί που δεν μπορούν για οποιοδήποτε λόγο να εφαρμόσουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα πηγαίνουν κανονικά στο σχολείο.Θα πηγαίνουν για να δίνουν το παρών; ή θα κάνουν μάθημα από τις δυο συνδέσεις που σηκώνει το κάθε σχολείο; Αυτή είναι η λύση; τα παιδιά ακάλυπτα κ οι καθηγητές απλώς παρόντες; και μετά λουφαρω εγω αν κάνω από το σπίτι μου ταυτόχρονο μάθημα στο Α1 κ Α2 και μέτε διορθώνω ασκήσεις;
Μίλησα από την πλευρά του εργαζόμενου εκπαιδευτικού σε αυτά, όχι του γονιού. Ύλη υπάρχει και πολύ καλά καθορισμένη ανά επίπεδο σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες.
Το ταυτόχρονο μάθημα δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει. Δε νομίζω ότι μιλά κανένας προσωπικά σε εσένα. Τέλος πάντων, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. Στην Ελλάδα είμαστε. Αν τον παίρνει, δεν κάνει και τίποτα κι όλα καλά. Ακάλυπτα δεν ξέρω αν μείνουν τα παιδιά, ελπίζω πως όχι. Αν δεν μπορεί ή δε θέλει ένας εκπαιδευτικός να κάνει τηλεκπαίδευση, κάποιος άλλος θα μπορεί.
Εγω έχω 21 ώρες κ ο άντρας μου 20. οι υπολογιστές μας είναι στο ίδιο γραφείο (δωμάτιο) κ δεν μεταφέρονται. δεν μπορούμε να κάνουμε ταυτόχρονα μάθημα, ούτε συνεχώς ο ένας να κάνει από το κινητό. το σχολείο σηκώνει δυο συνδέσεις. Δεν μπορεί ο ενασ μας να είναι συνέχεια σχολείο, θέλουν κ άλλοι. Δεν μας βγαίνουν οι ωρες, κάτι πρέπει να κόψουμε από το ωράριο μας, όχι το ωράριο τωνπαιδιών, για να χωρέσουν. Ποιος θα κάνει μάθημα σε μαθητες άλλου συναδέλφου που «δεν μπορεί»; και τι σημαίνει δεν μπορεί; θα ειναο σχολείο μα πίνει καφέ 8-2; δεν μπορώ σημαίνει ότι κάνω μάθημα έστω μια φορά την εβδομάδα το κάθε αντικείμενο κ μετά ασχολούμαι με την ασύγχρονη με όποιον τρόπο βρω εφικτό, πχ εκτυπώνοντας τις απαντήσεις των παιδιών κ διορθώνοντας στο σχολείο. αυτό ναι το δέχομαι.
Δεν το παίζω έξυπνη αλλά γιατί οι υπολογιστές δεν μεταφέρονται; Έχω μεταφέρει αρκετές φορές τον φορητό μου υπολογιστή και μόνη έκανα τις συνδέσεις, δεν ήταν κάτι. Ωραία, δε διαφωνώ με τον συνδυασμό σύγχρονης και ασύγχρονης αν και στη σύγχρονη λόγω απουσιών θα συμμετέχουν πιο πολλοί μαθητές θεωρώ οπότε υπάρχει πιθανότητα να μάθουν και κάτι. Η ασύγχρονη έχει μπόλικη δουλειά για τον εκπαιδευτικό αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ασχολούνται τα παιδιά.
Το μάθημα της σύγχρονης για να είναι ουσιαστικό και όχι απλά να διαβάζουμε το βιβλίο παρέα με τα παιδιά και να το εξηγούμε, χρειάζεται πολύ χρόνο προετοιμασίας. Έκανα πολύ όμορφα μαθήματα στην προηγούμενη καραντίνα, όπου είχα ετοιμάσει παρουσίαση με έξτρα φωτογραφίες, βίντεο, online πειράματα, λυμένες ασκήσεις που παρουσιάζονταν η λύση σταδιακά, κ.λπ. για την σύγχρονη και ασκήσεις και εργασίες για την ασύγχρονη πάνω στο ίδιο μάθημα. Στα παιδιά φάνηκε να αρέσει αυτό το μάθημα και συμμετείχαν. Απαιτείται όμως πολύς χρόνος για να προετοιμαστεί. Και αν έχεις αρκετά δίωρα και μονόωρα μαθήματα είναι ανθρωπίνως αδύνατο να ετοιμάσεις π.χ. 23 τέτοια διαφορετικά μαθήματα και για τις 23 ώρες και να κάνεις και ταυτόχρονα 23 ώρες. Διαφορετικά, αν κάνεις το ίδιο μάθημα σε περισσότερα τμήματα, τότε είναι λιγότερα τα μαθήματα που πρέπει να ετοιμάσεις και μπορεί να βγει κάπως.Το ζήτημα είναι ότι το σύγχρονο online μάθημα δεν είναι απλά λεω στα παιδιά αυτά που θα τους έλεγα στο δια ζώσης. Ξέρω πολλούς συναδέλφους που έμπαιναν και διάβαζαν για ατελείωτες ώρες το σχολικό βιβλίο στους μαθητές και αυτό το ονόμαζαν σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία και περηφανεύονταν γιατί ’έγραφαν’ περισσότερες ώρες από άλλους συναδέλφους. Αντί 2 ώρες που είχε το πρόγραμμα, έκαναν και 2,5. Γιατί όχι; Πού η δυσκολία και πού και η αξία όμως.Αν κάνεις σωστή δουλειά είναι αδύνατον να ‘γράψεις‘ τόσο εύκολα πολλές ώρες!
Συγχαρητήρια! Αλλά το σχολείο λειτουργεί με κανόνες, ωρολόγιο πρόγραμμα, τα οποία σεβόμαστε, αν θέλουμε να είμαστε στο σύστημα αυτό.
Συγχαρητήρια και σε σένα συνάδελφε που σέβεσαι με τόσο ωραίο τρόπο το επάγγελμά σου.
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που δείχνει ακριβώς πόσο λάθος ήταν το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ για την αντιμετώπιση κρουσμάτων στα σχολεία.
Άδεια ειδικού σκοπού για τους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα για τους γονείς με παιδιά στο γυμνάσιοhttps://www.alfavita.gr/ekpaideysi/336840_lockdown-theodorikakos-ti-ishyei-gia-dimosioys-ypalliloys-me-paidia-sto-gymnasio
Γιατί στα υπνοδωμάτια του σπιτιου δεν χωράει γραφείο με υπολογιστή. Δεν το πιστεύω ότι απαντάω σε τέτοιες ερωτήσεις. Οκ λοιπόν έχουμε ενιαία κουζινα καθιστικό κ εκεί είναι τα δυο γραφεία, το δωμάτιο του παιδιού που δεν χωράει γραφείο κ το υπνοδωμάτιο μας που δεν χωρούσαν καν τα δυο κομοδίνα στις δυο πλευρές του κρεβατιού. Πού θα τον πάμε, στη βεράντα; Πολλά παιδιά ασχολούνται στην ασύγχρονη κ πιο ουσιαστικά. δηλαδή στη σύγχρονη που συνδέονται κ παίζουν με το κινητό τους ή κοιμούνται, ξέρουμε ότο ασχολούνται; ή που τους ρωτάς κατι, δεν απαντούν κ μετά τους ειδοποιεί κάποιος να ανακτήσουν επαφή με το περιβάλλον κ σου στέλνουν ένα μήνυμα συγγνώμη κυρία είχε κολλήσει το σύστημα κ προσπαθούσα να μιλήσω κλπ... Που ξέρεις ποιος σε κοροϊδεύει κ ποιος όχι, αλλά δεν αποδεικνύεται. Ενώ αν παραδίδεις κ μετά ζητάς ασκήσεις, ξέρεις τι γίνεται κ μπορείς κ να πιέσεις κάποιον.