*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 947705 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4071
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2814 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 01:06:08 μμ »
Και να πω κ κάτι άλλο. Όταν ανοίξουμε, κάποια παιδιά θα γυρίσουν σε σχολεία που οι καθηγητές τους έχουν πεθάνει. Έχουμε ακούσει για θανάτους συναδέλφων, ειδικά στη Β. Ελλάδα. Δεν το καταλαβαίνουμε πολύ μου φαίνεται, η μισή ελλάδα ειδικά ζει σε μια τραγωδία. Πέρα από τις προσωπικές απώλειες που έχει ο καθένας μας. Ας είμαστε λίγο φειδωλοί στο τι συζητάμε. Δεν φτάνει που έχουμε τις αηδίες για τα διαγωνίσματα. Μην τα βασανίζουμε άλλο τα παιδιά.
Με τους δυο παγκόσμιους πολέμους του προηγούμενου αιώνα, διαταράχτηκε η εκπαίδευση παρομοίως. Δεν εμπόδισε αυτό να βγουν επιστήμονες, καλλιτέχνες, διανοητές, απ αυτές τις γενιές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:54:23 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2815 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 02:14:11 μμ »
Δεν μιλαμε για "λιγοτερες ασκησεις".
Μιλαμε για χαμενες εβδομαδες μαθηματων. Για υποτονικη εως ανυπαρκτη σχολικη διαδικασια.
Δεν γινονται μαθηματα. Το webex ειναι ενας διαυλος επικοινωνιας.
Τα παιδια μοιραια θα ερθουν πισω. Το νιωθουν και το ξερουν καλα. Και εμεις οι εκπαιδευτικοι εχουμε αλλον ρολο, νομιζω.
Εχουμε συρρικνωση της σχολικης χρονιας στα ορια της εξαφανισης, και εμεις συνεχιζουμε να υποτιμουμε το σχολειο.
Εμεις οι ιδιοι που υπερασπιζομασταν (πιο παλια) την αξια του εκπαιδευτικου στην ταξη!!
Εχουν δικιο δηλαδη εκεινοι που μας λενε τεμπεληδες;
Ποιος τεμπελιάζει; Μήπως όσοι ολημερίς κατηγορούν την τηλεκπαίδευση, γιατί ακόμη δεν έχουν μάθει να στέλνουν ένα μέιλ και τους πείραξαν οι πλατφόρμες; Άνθρωποι παίρνουν πτυχία, άνθρωποι λαμβάνουν πιστοποιήσεις στην ξένη γλώσσα μέσω ψηφιακών-ηλεκτρονικών-διαδικτυακών εργαλείων και εσύ υποτιμάς την προσπάθεια τόσων ανθρώπων να βοηθήσουν τους μαθητές τους να μη σταθεί ο ιός εμπόδιο στην συνέχεια των σπουδών τους και στην πρόοδό τους; Δεν έχει διακοπεί η εκπαίδευση, παρά μόνο μία εβδομάδα - πολύ πολύ κακώς - λόγων των τεχνικών προβλημάτων στην webex. Τίποτα δεν αντικαθιστά το μάθημα στην τάξη, ιδιαίτερα για την πρώτη βαθμίδα...στο δημοτικό ήδη δεν γίνεται σωστή δουλειά, σκεφτείτε τώρα...όση προσπάθεια και να καταβάλουν οι δάσκαλοι, οι μικροί μαθητές δεν μπορούν να ανταποκριθούν το ίδιο, τα πρωτάκια -φετινά και περσινά- θα πρέπει να λάβουν ενισχυτικά μαθήματα γραφής και ανάγνωσης.

Τα εφηβόπουλά μας όμως, μπορούν μια χαρά να εκπαιδευτούν, να μορφωθούν, να εργαστούν. Θέλουν; Ε, όχι, όλοι δεν θέλουν. Καθημερινά δίνουμε μάχη στην τάξη να πείσουμε για την αξία της μόρφωσης και τώρα πιο μεγάλη μάχη, έχοντας να ανταγωνιστούμε insta, viber, tic-toc, φεισμπουκ, παιχνίδια ιντερνετικά, σειρές και άλλα δεινά!!! Και όμως κάθε μέρα κερδίζουμε έναν ακόμη μαθητή.

Υποτιμάς τον αγώνα, πολλών δήμων να εξοπλίσουν με συσκευές τα νοικοκυριά φτωχών οικογενειών και να στηρίξουν τη σύνδεση. Είναι μεγάλο το έργο...και έχουμε παλέψει πολύ τόσες εβδομάδες, για να ακούμε τέτοιες μπαρούφες!!! Αρκετά!!!! Και μάθημα τελικά γίνεται. Και αξιολογούμε! Και μια χαρά μαθαίνει, όποιος επιθυμεί. Όσους συγκινήσουμε, πείσουμε, ζορίσουμε από τους απρόθυμους και ανοίξει μικρόφωνο, τετράδιο κλπ. κέρδος είναι για όλους μας. 'Οταν όμως σε μια τάξη των 25 κάνω μάθημα με τους 20, ενεργούς, δεν το λες ΜΗ ΜΑΘΗΜΑ. Και αυτή είναι εμπειρία πολλών...κυνηγάμε και τους 5 και τον 1 ακόμη. Δεν θα απελπιστώ, αλλά ναι, αν δεν πειστεί και μείνει τώρα ή στη συνέχεια ή δεν μάθει δυο πράγματα, θα το θεωρήσω ήττα προσωπική. Δες λοιπόν πού βρίσκεται η προσωπική σου ευθύνη και μετά έλα να μας ρίξεις στη μούρη ότι δεν κάνουμε τίποτα!!!


Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2816 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 02:24:50 μμ »
Παρατηρήσεις
1.Αφου το υπουργείο ζητάει διαγωνισματα on line τότε να φανταστώ θα ζητήσει και on line πανελλήνιες?
2.Η χρόνια είναι χαμενη από άποψη γνώσεων, εκτός των μαθημάτων που δεν δίνουν πανελλήνιες. Το ότι η ύλη προχώρα πιο αργά και άλλα τέτοια δεν μας αφορούν. Τι να το κάνω που η ύλη προχώρα πιο αργά στην Α λυκείου. Στην Β και στην Γ πρέπει να θεωρούνται δεδομένα(να ναι καλά τα φροντιστήρια)
3.Αν η τηλεκπαιδευση πήγαινε σούπερ τότε γιατί η μείωση ύλης σε πανελλήνιες και η κατάργηση της βάσης του 10?
4.Μερικοι νομίζετε πως με το μάθημα της τηλεκπαιδευσης που κάνετε πιάσατε τον παπα από τα α@#€&.Χαλαρωστε λίγο
5.Ποσοι από εσάς αν ανοίξουν τα σχολεία θα βάλετε πιο εύκολα θέματα με την δικαιολογία της τηλεκπαίδευσης?

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4071
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2817 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 02:58:03 μμ »
Παρατηρήσεις
1.Αφου το υπουργείο ζητάει διαγωνισματα on line τότε να φανταστώ θα ζητήσει και on line πανελλήνιες?
2.Η χρόνια είναι χαμενη από άποψη γνώσεων, εκτός των μαθημάτων που δεν δίνουν πανελλήνιες. Το ότι η ύλη προχώρα πιο αργά και άλλα τέτοια δεν μας αφορούν. Τι να το κάνω που η ύλη προχώρα πιο αργά στην Α λυκείου. Στην Β και στην Γ πρέπει να θεωρούνται δεδομένα(να ναι καλά τα φροντιστήρια)
3.Αν η τηλεκπαιδευση πήγαινε σούπερ τότε γιατί η μείωση ύλης σε πανελλήνιες και η κατάργηση της βάσης του 10?
4.Μερικοι νομίζετε πως με το μάθημα της τηλεκπαιδευσης που κάνετε πιάσατε τον παπα από τα α@#€&.Χαλαρωστε λίγο
5.Ποσοι από εσάς αν ανοίξουν τα σχολεία θα βάλετε πιο εύκολα θέματα με την δικαιολογία της τηλεκπαίδευσης?
Υπάρχει μια ενδιάμεση κατασταση από το «δεν γίνεται τίποτα, όλα είναι χαμένα» και το «εγω που ειμαι γ@μ@τος καθηγητής δουλεύω μια χαρά, όσοι βρίσκετε προβλήματα είστε τεμπέληδες». Καμία από τις δυο προσεγγίσεις δεν βοηθά.

Μείωση ύλης χρειαζόταν ακόμα κ με ανοιχτά σχολεία. λόγω απουσιών μαθητών κ καθηγητών για ύποπτα συμπτώματα (φέτος δεν πάμε σχολείο με πυρετό για να πάρουμε παράσημο ευσυνειδησίας), λόγω αναστολής λειτουργίας τμημάτων κλπ, ήταν προφανές εξαρχής ότι η χρόνια θα ήταν ιδιαίτερη.

Και τέλος πάντων, όσο κ αν δεν είναι ωραίο, τα κλειστά σχολεία είναι ασφαλή για όλους. βλέπετε ότι το περιβόητο άνοιγμα της αγοράς δεν ήρθε. τα πράγματα είναι δύσκολα. πεθαίνουν σχεδον 100 τη μέρα. οι υγειονομικοί έχουν εξαντληθεί. έλεος πια με την κανονικότητα. αυτά μπορούμε, αυτά κάνουμε. αν εσείς θεωρείτε ότι αξίζει να πεθάνει έστω κ ένας παραπάνω για να γίνει κανονικά το μάθημα, μήπως να το δείτε αλλιώς;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:00:39 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:54:23 »

Αποσυνδεδεμένος panwapolaegw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2818 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:01:58 μμ »
Τί γίνεται στην Ευρώπη;

Γερμανία: ANOIXTA σχολεία (μεχρι τωρα)
Ιταλία: ANOIXTA σχολεία
Γαλλία: ANOIXTA σχολεία
Ισπανία: ANOIXTA σχολεία
Μ. Βρετανία: ANOIXTA σχολεία
Ελβετία: ANOIXTA σχολεία
Ιρλανδία: ANOIXTA σχολεία
Πορτογαλία: ANOIXTA σχολεία
Ολλανδία: ANOIXTA σχολεία
Τσεχία: ANOIXTA σχολεία
Δανία: ANOIXTA σχολεία
Σουηδία: ANOIXTA σχολεία
Αυστρία: ΔΗΜΟΤΙΚΑ σχολεία ΑΝΟΙΧΤΑ


https://www.efsyn.gr/node/267315
Στις παραπάνω χώρες υποτιμούν την ανθρωπινη ζωή όπως πολύ γλαφυρά τονίζεται απο διάφορους εδω μέσα.
Οι μέγιστοι ανθρωπιστές....

Ο JURE παριστάνει οτι δεν καταλαβαίνει. ΟΚ.

Υ.Γ Τα επιχειρήματά σας για τη στήριξη της ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ του WEBEX θα γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης σύντομα. Ο εκπαιδευτικός έχει συγκεκριμένο ΡΟΛΟ στην ΤΑΞΗ, όχι στο PC του. Καλό είναι να έχει δεξιότητες στις νέες τεχνολογίες αλλά συνοδευτικά. Για την τάξη είσαι εκπαιδευτικός, JURE. Oxι για το σπιτάκι σου. Και μιλάμε για παιδιά. Σεμινάρια, ναι, παίρνουμε μεσω υπολογιστή, αλλά ξέρεις πόση αξία έχουν....Μην κοροιδευόμαστε!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:17:10 μμ από panwapolaegw »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4071
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2819 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:22:07 μμ »
Αλλων χωρων το σύστημα υγείας μπορεί να αντέξει περισσότερους, άρα έχουν ένα περιθώριο να αρρωστήσει περισσότερος κόσμος. αυτό κ μόνο. ούτε εκείνοι είναι πιο πολύ υπέρ της μάθησης, ούτε εδώ είμαστε πιο ανθρωπιστές. τόσο απλα.

Να μην πούμε τώρα κ για διάφορες στα σχολεία όπου πχ το κυλιόμενη έναρξη από διαφορετικές εισόδους μπορεί να εφαρμοστεί.... ή ότι τα παιδθα δεν τα παραλαμβάνει ο παππούς κ η γιαγιά από το σχολείο. ή ίσως τα παιδθα κάθονται ένα ένα.

την ίδια συζήτηση κάναμε κ για τις μάσκες. γιατί άλλοι έτσι κ εμείς γιουβέτσι...
Αφού έχουμε μια κυβέρνηση τσίρκο. δεν έγινε καμία προετοιμασια. Θα κάψουμε κ ο,τι προσφέρει κάποια ασφάλεια;

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2820 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:27:22 μμ »
Παρατηρήσεις
1.Αφου το υπουργείο ζητάει διαγωνισματα on line τότε να φανταστώ θα ζητήσει και on line πανελλήνιες?
2.Η χρόνια είναι χαμενη από άποψη γνώσεων, εκτός των μαθημάτων που δεν δίνουν πανελλήνιες. Το ότι η ύλη προχώρα πιο αργά και άλλα τέτοια δεν μας αφορούν. Τι να το κάνω που η ύλη προχώρα πιο αργά στην Α λυκείου. Στην Β και στην Γ πρέπει να θεωρούνται δεδομένα(να ναι καλά τα φροντιστήρια)
3.Αν η τηλεκπαιδευση πήγαινε σούπερ τότε γιατί η μείωση ύλης σε πανελλήνιες και η κατάργηση της βάσης του 10?
4.Μερικοι νομίζετε πως με το μάθημα της τηλεκπαιδευσης που κάνετε πιάσατε τον παπα από τα α@#€&.Χαλαρωστε λίγο
5.Ποσοι από εσάς αν ανοίξουν τα σχολεία θα βάλετε πιο εύκολα θέματα με την δικαιολογία της τηλεκπαίδευσης?
Οι πρώτοι που ζήτησαν μείωση στην ύλη επίσημα ήταν οι των φροντιστηρίων. Ψάξτε το λίγο. Η ύλη δεν είναι το παν. Και σε ένα κεφάλαιο μπορείς να καταλάβεις την ποιοτική διαφορά ενός από έναν άλλον. Η ύλη για τις πανελλήνιες θα ακολουθήσει φαντάζομαι αναλόγως πού έφθασαν στα σχολεία.
Η υποτίμηση ξεκινά από διαφόρους χωρίς λόγο. Το λυπηρό είναι ότι διάφορες ελμε στέλνουν τέτοιου ύφους υποτιμητικά μηνύματα χωρίς όμως να έχουν το θάρρος να ζητούν να επαναληφθεί η χρονιά ως χαμένη. Αυτό είναι πιο υποκριτικό. Όσο και αν θυμώνω με τον υποβιβασμό της συνολικής σημαντικής προσπάθειας που έχει γίνει, το μέλος «πάνω από όλα εγώ» είναι πιο έντιμο και ειλικρινές σε σχέση με τους συνδικαλιστές που φωνάζουν: όχι αξιολόγηση των μαθητών, όχι wevex, όχι απουσίες, χωρίς να παραδέχονται ότι αν δεν βοηθήσουν στη στήριξη της τηλεκπαίδευσης με όσα μέσα διαθέτουν θα φτάσουμε στο σημείο αυτό. Να χαθεί η χρονιά μαζί και οι κόποι μας. Οι μαθητές μου πραγματικά δουλεύουν πολύ. Μαθαίνουν πολλά. Δεν προχωρώ γρήγορα, αλλά προτιμώ να πω δέκα φορές κάτι παρά να το προσπεράσουμε γρήγορα, μιλώντας με τους δυο τρεις άριστους που κάνουν το μάθημα να πετάει!
Θα έλεγα ότι τώρα είναι πιο φορτωμένα τα παιδιά που διαβάζουν. Ζητούν να ανοίξουμε κι αυτά. Για το μικρό μέρος και σχολείο όπου βρίσκομαι, αντιλήφθηκα αργά τον λόγο που δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά να ανοίξουμε. Κρύβουν τα κρούσματα και κρύβουν για λόγους στιγματισμού ότι νοσούν. Η μάσκα είναι προστατευτική, αλλά θα προτιμούσα να έχω εμβολιαστεί προτού μπω ξανά στην τάξη. Δεν βλέπω όμως να γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2821 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:28:44 μμ »
Τί γίνεται στην Ευρώπη;

Γερμανία: ANOIXTA σχολεία (μεχρι τωρα)
Ιταλία: ANOIXTA σχολεία
Γαλλία: ANOIXTA σχολεία
Ισπανία: ANOIXTA σχολεία
Μ. Βρετανία: ANOIXTA σχολεία
Ελβετία: ANOIXTA σχολεία
Ιρλανδία: ANOIXTA σχολεία
Πορτογαλία: ANOIXTA σχολεία
Ολλανδία: ANOIXTA σχολεία
Τσεχία: ANOIXTA σχολεία
Δανία: ANOIXTA σχολεία
Σουηδία: ANOIXTA σχολεία
Αυστρία: ΔΗΜΟΤΙΚΑ σχολεία ΑΝΟΙΧΤΑ


https://www.efsyn.gr/node/267315
Στις παραπάνω χώρες υποτιμούν την ανθρωπινη ζωή όπως πολύ γλαφυρά τονίζεται απο διάφορους εδω μέσα.
Οι μέγιστοι ανθρωπιστές....

Ο JURE παριστάνει οτι δεν καταλαβαίνει. ΟΚ.

Υ.Γ Τα επιχειρήματά σας για τη στήριξη της ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ του WEBEX θα γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης σύντομα. Ο εκπαιδευτικός έχει συγκεκριμένο ΡΟΛΟ στην ΤΑΞΗ, όχι στο PC του. Καλό είναι να έχει δεξιότητες στις νέες τεχνολογίες αλλά συνοδευτικά. Για την τάξη είσαι εκπαιδευτικός, JURE. Oxι για το σπιτάκι σου. Και μιλάμε για παιδιά. Σεμινάρια, ναι, παίρνουμε μεσω υπολογιστή, αλλά ξέρεις πόση αξία έχουν....Μην κοροιδευόμαστε!!!!
Στην Κύπρο τα κλείνουν. Γυμνάσια και Λύκεια.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2822 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:30:41 μμ »
Παρατηρήσεις
1.Αφου το υπουργείο ζητάει διαγωνισματα on line τότε να φανταστώ θα ζητήσει και on line πανελλήνιες?
2.Η χρόνια είναι χαμενη από άποψη γνώσεων, εκτός των μαθημάτων που δεν δίνουν πανελλήνιες. Το ότι η ύλη προχώρα πιο αργά και άλλα τέτοια δεν μας αφορούν. Τι να το κάνω που η ύλη προχώρα πιο αργά στην Α λυκείου. Στην Β και στην Γ πρέπει να θεωρούνται δεδομένα(να ναι καλά τα φροντιστήρια)
3.Αν η τηλεκπαιδευση πήγαινε σούπερ τότε γιατί η μείωση ύλης σε πανελλήνιες και η κατάργηση της βάσης του 10?
4.Μερικοι νομίζετε πως με το μάθημα της τηλεκπαιδευσης που κάνετε πιάσατε τον παπα από τα α@#€&.Χαλαρωστε λίγο
5.Ποσοι από εσάς αν ανοίξουν τα σχολεία θα βάλετε πιο εύκολα θέματα με την δικαιολογία της τηλεκπαίδευσης?
Εσείς; Τι κάνετε εσείς;

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2823 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:34:07 μμ »
Οι πρώτοι που ζήτησαν μείωση στην ύλη επίσημα ήταν οι των φροντιστηρίων. Ψάξτε το λίγο. Η ύλη δεν είναι το παν. Και σε ένα κεφάλαιο μπορείς να καταλάβεις την ποιοτική διαφορά ενός από έναν άλλον. Η ύλη για τις πανελλήνιες θα ακολουθήσει φαντάζομαι αναλόγως πού έφθασαν στα σχολεία.
Η υποτίμηση ξεκινά από διαφόρους χωρίς λόγο. Το λυπηρό είναι ότι διάφορες ελμε στέλνουν τέτοιου ύφους υποτιμητικά μηνύματα χωρίς όμως να έχουν το θάρρος να ζητούν να επαναληφθεί η χρονιά ως χαμένη. Αυτό είναι πιο υποκριτικό. Όσο και αν θυμώνω με τον υποβιβασμό της συνολικής σημαντικής προσπάθειας που έχει γίνει, το μέλος «πάνω από όλα εγώ» είναι πιο έντιμο και ειλικρινές σε σχέση με τους συνδικαλιστές που φωνάζουν: όχι αξιολόγηση των μαθητών, όχι wevex, όχι απουσίες, χωρίς να παραδέχονται ότι αν δεν βοηθήσουν στη στήριξη της τηλεκπαίδευσης με όσα μέσα διαθέτουν θα φτάσουμε στο σημείο αυτό. Να χαθεί η χρονιά μαζί και οι κόποι μας. Οι μαθητές μου πραγματικά δουλεύουν πολύ. Μαθαίνουν πολλά. Δεν προχωρώ γρήγορα, αλλά προτιμώ να πω δέκα φορές κάτι παρά να το προσπεράσουμε γρήγορα, μιλώντας με τους δυο τρεις άριστους που κάνουν το μάθημα να πετάει!
Θα έλεγα ότι τώρα είναι πιο φορτωμένα τα παιδιά που διαβάζουν. Ζητούν να ανοίξουμε κι αυτά. Για το μικρό μέρος και σχολείο όπου βρίσκομαι, αντιλήφθηκα αργά τον λόγο που δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά να ανοίξουμε. Κρύβουν τα κρούσματα και κρύβουν για λόγους στιγματισμού ότι νοσούν. Η μάσκα είναι προστατευτική, αλλά θα προτιμούσα να έχω εμβολιαστεί προτού μπω ξανά στην τάξη. Δεν βλέπω όμως να γίνεται.
Το ζήτησαν ναι αλλά άσχετο την απόφαση την παίρνει το υπουργειο

Αποσυνδεδεμένος panwapolaegw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2824 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:47:38 μμ »
Το μη χειρον βέλτιστον, δηλαδή...
Δεν είπε κανείς οτι δεν δουλεύουν οι μαθητές ή οι εκπαιδευτικοι. Αρκεί αυτό όμως;

Στο δημοτικό το WEBEX δεν αποδίδει. Μην φοβόμαστε να το καταγράψουμε.
Στο Γυμνάσιο - Λύκειο, οι μαθητές απλά διατηρούν επαφή. Μέχρι εκεί.
Κάθε τι περισσότερο είναι για αυτοαποθέωση του γράφοντος.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2825 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:55:00 μμ »
Εσείς; Τι κάνετε εσείς;
Ότι κάνεις και εσύ κάνω. Απλά κοιτάω και λίγο παραπέρα.Κοιταω όταν πάνε τα παιδιά γ λυκείου τι κενά θα έχουν. Διότι όπως ξέρεις περσυ 2 μήνες κενό καλύφθηκαν με 10 μέρες μάθημα Σεπτέμβρη. Πιστεύεις έτσι δεν θα πηγαίνει κάθε φορά? Επίσης το μαθαίνουν πολλά τι σημαίνει? Αν τους μαθαίνεις το 1 και 1 όντως μαθαίνουν πολλά. Εννοείτε μην το πάρεις προσωπικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:56:38 μμ από math22 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4071
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2826 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 03:57:12 μμ »
Το μη χειρον βέλτιστον, δηλαδή...
Δεν είπε κανείς οτι δεν δουλεύουν οι μαθητές ή οι εκπαιδευτικοι. Αρκεί αυτό όμως;

Στο δημοτικό το WEBEX δεν αποδίδει. Μην φοβόμαστε να το καταγράψουμε.
Στο Γυμνάσιο - Λύκειο, οι μαθητές απλά διατηρούν επαφή. Μέχρι εκεί.
Κάθε τι περισσότερο είναι για αυτοαποθέωση του γράφοντος.

Για τις μικρές τάξεις του δημοτικού έχω κ εγω επιφυλάξεις.
Για το νηπιο το θεωρώ γελοίο.
Για το γυμνάσιο κ λύκειο, γνώμη μου: υπάρχει μια ανισότητα πχ αν κάποιος μπαίνει από κινητό ή αν έχει κακή σύνδεση. Προφανώς προχωράς πιο αργά για να μην νιώθουν αποκλεισμένοι όσοι ακούν με διακοπές ή όσοι δυσκολεύονται να αντιγράψουν στην οθόνη. Αυτοί που θα συμμετείχαν στην τάξη, συμμετέχουν κ μαθαίνουν. αυτοί που στην τάξη ήθελαν λίγο σπρώξιμο, εξακολουθούν να θέλουν, μόνο που τώρα είναι πιο δύσκολο. Αυτοί που δεν παρακολουθούν/είναι αργοί/δυσκολεύονται/δεν έχουν κίνητρα, είναι οι μεγάλοι χαμένοι. Αυτά τα λίγα που θα μάθαιναν στην τάξη, κινδυνεύουν να μην τα μάθουν ούτε αυτά. Σε επιμέρους μαθήματα δεν γίνεται η εμβάθυνση που θα γινόταν στην τάξη. Σε αλλά που λίγο με συζήτηση βολεύεσαι, μπορεί να προχωρήσει, αν έχουν διάθεση για συμμετοχή. Δεν θα έλεγα ότι δεν μαθαίνουν τίποτα, σίγουρα πάντως οι περισσότεροι δεν μαθαίνουν όλα αυτά που θα μάθαιναν στην τάξη. Σε ο,τι απαιτεί εξάσκηση πχ γράψιμο, επίλυση άσκησεων, υπάρχει θέμα. Αξιολόγηση εξαποστασεως είναι χρήσιμη μόνο για ανατροφοδότηση. Βαθμοί δεν θα έπρεπε να μπουν, προαγωγικές δεν πρέπει να γίνουν. μας λειπει χρόνος μαθήματος, όχι εξέτασης. ο βασικός λόγος που θα βαλω τα διαγωνίσματα τώρα, είναι ότι μετά αν ανοίξουμε θέλω να κάνω μάθημα.

Κενά θα έχουν τα παιδιά. η ύλη σε καμία τάξη δεν μπορεί να μείνει ως έχει.  είναι πολιτική απόφαση κι αυτό, όπως πολιτική απόφαση είναι κ το άνοιγμα. Με αυτά τα δεδομένα, αν είναι να πεθαίνει κόσμος, προτιμώ πολιτική απόφαση μείωσης ύλης στη Γ κ συγκροτημένο σχέδιο αναδιάταξης ύλης σε όλες τις τάξεις σε βάθος χρόνου κ με συνοχή.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2827 στις: Δεκέμβριος 11, 2020, 04:02:57 μμ »
Με αυτά τα δεδομένα, αν είναι να πεθαίνει κόσμος, προτιμώ πολιτική απόφαση μείωσης ύλης στη Γ κ συγκροτημένο σχέδιο αναδιάταξης ύλης σε όλες τις τάξεις σε βάθος χρόνου κ με συνοχή.
Αυτο ναι σε βάθος 6ετιας όμως

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 543

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.