*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 955814 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4746 στις: Μάρτιος 19, 2021, 11:02:08 μμ »
Ναι, είμαστε. Εσύ είπες ότι πρέπει να περνάνε όλοι τις τάξεις λογω Συντάγματος. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Αφου επιμένεις και δεν κάνεις πλάκα, 9χρονη υποχρεωτική είναι μέχρι το απολυτήριο γυμνασίου. Οχι 9 χρόνια συνολο. Δεν ορίζει προυπηρεσια το Συνταγμα... Και 15 χρόνια να έχεις κάνει ς στην Α' Γυμνασίου θεωρείται ότι χρωστάς την υποχρεωτική σου εκπαίδευση. Και αν εισαι ανήλικος θεωρητικά οι γονείς σου διώκονται αν σταματήσεις το σχολείο πριν την υποχρεωτική...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2021, 11:07:06 μμ από gioas »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:51:01 »

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4747 στις: Μάρτιος 19, 2021, 11:18:45 μμ »
Αφου επιμένεις και δεν κάνεις πλάκα, 9χρονη υποχρεωτική είναι μέχρι το απολυτήριο γυμνασίου. Οχι 9 χρόνια συνολο. Δεν ορίζει προυπηρεσια το Συνταγμα... Και 15 χρόνια να έχεις κάνει ς στην Α' Γυμνασίου θεωρείται ότι χρωστάς την υποχρεωτική σου εκπαίδευση. Και αν εισαι ανήλικος θεωρητικά οι γονείς σου διώκονται αν σταματήσεις το σχολείο πριν την υποχρεωτική...
Αυτό που γράφεις τώρα είναι το σωστό. Κάθε ένας μέχρι 16 ετών υποχρεούται να βρίσκεται σε σχολείο και το σχολείο να τον δέχεται. Σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται το σχολείο ή οι εκπαιδευτικοί να του δώσουν απολυτήριο, όπως λανθασμένα έλεγες πριν.

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4748 στις: Μάρτιος 19, 2021, 11:37:41 μμ »
Ποτε δεν είπα ότι το Συνταγμα επιβάλει να τελειώσει κάποιος την υποχρεωτική  εκπαίδευση. Ή ότι είναι παρανομο να αφήνεις μαθητές ή ότι υποχρεούνται οι εκπαιδευτικοί να του δώσουν απολυτήριο. Είπα ότι από τη στιγμή που το Συνταγμα ορίζει 9χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, πρέπει κατά τη γνώμη μου να γίνεται χωρις όρους και προυποθεσεις, δηλαδή ΝΑΙ να ΜΗΝ μένουν οι μαθητες στην ίδια ταξη. Οχι ότι είναι παρανομο οταν μένουν. Ασε όσους θες εσυ, νόμιμος είσαι. Απλά δε συμφωνώ.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4749 στις: Μάρτιος 20, 2021, 12:42:10 πμ »
EMMAKI, ο ασκός του Αιόλου ήταν ΈΝΑΣ.....


Εχεις δικιο!!!
My fault! Δεν το ηξερα
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:51:01 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4750 στις: Μάρτιος 20, 2021, 03:40:42 πμ »
Οι καθηγητές που καθ' έξιν αφήνουν μαθητές στην ίδια τάξη ή βαθμολογούν σωρηδόν κάτω από τη βάση το κάνουν για να προωθήσουν την παραπαιδεία. Εκβιάζοντας οι ίδιοι για ιδιαίτερα στους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4751 στις: Μάρτιος 20, 2021, 06:34:13 πμ »
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν εννοούσα να μένουν τα παιδιά στο Δημοτικό, κάθε άλλο. Αλλά να παραδεχτούμε ότι σε αρκετές περιπτώσεις το Δημοτικό δεν κάνει καλά την δουλειά που θα έπρεπε να κάνει. Η πιο σοβαρή δουλειά θα έπρεπε να γίνεται εκεί. Αν δεν μάθει το παιδί τα ρήματα στο δημοτικό, π.χ.,  τι να κάνω εγώ στο Γυμνάσιο με αυτή την περίπου αχανή ύλη που πρέπει να διδάξω.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4752 στις: Μάρτιος 20, 2021, 07:15:53 πμ »
Οι καθηγητές που καθ' έξιν αφήνουν μαθητές στην ίδια τάξη ή βαθμολογούν σωρηδόν κάτω από τη βάση το κάνουν για να προωθήσουν την παραπαιδεία. Εκβιάζοντας οι ίδιοι για ιδιαίτερα στους μαθητές.
Η πείρα μου δείχνει το αντίθετο. Βάζουν υψηλούς βαθμούς για να γίνουν αρεστοί. Κατόπιν ξεκινούν την προπαγάνδα: ως εδώ ήταν εύκολα του χρόνου δυσκολεύει η ύλη και θα χρειαστεί βοήθεια. Μαθητής με 17 και πάνω δύσκολα δέχεται να πέσει βαθμολογικά. Τρώει το τυράκι και δηλητηριάζεται στο εξής. Τέρμα τα λεφτά και ο ελεύθερος χρόνος! Άσε που οι καλοί μόνιμοι ιδιαιτεράδες ζητούν πολλά λεφτά και διαλέγουν τους καλούς μαθητές! Με αυτόν που μένει θα κάνουν πελατεία; Κάνεις λάθος. Προφανώς δεν γνωρίζεις ή παραπληροφορείς για ίδιον όφελος. Πόσα μαθήματα κάνεις αλήθεια σε ιδιαίτερα εσύ;

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4753 στις: Μάρτιος 20, 2021, 08:01:10 πμ »
Όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλες τις χώρες από τις πιο καπιταλιστικές μέχρι τις χώρες του πρωην κομμουνιστικού μπλοκ παρεχουν δωρεάν δημόσια παιδεία σε όσους την επιλέξουν. Υποχρεούνται από το Συνταγμα τους. Αυτοί που το θέσπισαν αυτό δεν εξέτασαν τους τρόπος διοίκησης κάθε χώρας, αν είναι Μπανανία κλπ. Η εκπαίδευση είναι αγαθό και η υποχρεωτική της μορφή αποτελεί την βάση για τους πολιτες κάθε χώρας. Τώρα τι θα επιλέξει κάθε πολιτης να παρει εναπόκειται στον ίδιο και στις συνθηκες που (επί)βιώνει. Γνώμη μου είναι πως τουλάχιστον η υποχρεωτική εκπαίδευση πρέπει να παρέχεται χωρίς όρους και προυποθεσεις.
Παρέχεται εκπαίδευση. Προσλαμβάνεται από όλους και με τον ίδιο τρόπο; Χωρίς λογική αυτή η άποψη. Σε καμία περίπτωση η υποχρεωτικότητα της εκπαίδευσης δεν αφορά την υποχρέωση του εκπαιδευτικού να κρίνει θετικά και μόνο τον εκπαιδευόμενο. Είναι υποχρεωμένος να προσπαθήσει να προσφέρει το καλύτερο δυνατό. Να πείσει για την αξία της. Αλλά παιδιά με χίλια δυο προβλήματα στο σπίτι δύσκολα παρακινούνται να ενδιαφερθούν για τη μόρφωσή τους. Ίσως όμως την επόμενη χρονιά να το σκεφτόταν αλλιώς ή οι συνθήκες να έχουν αλλάξει. Αν οι εκπαιδευτικοί λειτουργούν ενοχικά, δεν βοηθούν κανέναν μαθητή τους. Έχουν υποχρέωση όχι μόνο δικαίωμα να αποκτήσουν βασικές γνώσεις. Δεν είναι προσωπική επιλογή το να μείνεις αγράμματος. Είναι μια καταστροφική συμπεριφορά για το σύνολο.

Ρωτήστε τα αν θέλουν να κλείσουν τα σχολεία, ώστε να μην πληρώνουμε για τη μόρφωσή τους και να διαθέσουμε αυτά τα χρήματα αλλού. Ρωτήστε τα για το προφανές! Αν αυτά δεν θέλουν να μορφώνονται, να επιστρέψουμε στο σύστημα της αρχαίας Ελλάδας. Κάθε δικαίωμα έχει αποκτηθεί με αίμα. Χρειάζεται ίση προσπάθεια για να διατηρηθεί! Και από εμάς που διδάσκουμε και από τα παιδιά που διδάσκονται! Στη χώρα μας παλεύουμε με τη λογική, αναζητούμε ακόμη τα αυτονόητα. Και διαβάζοντας εδώ μέσα δήθεν εκπαιδευτικούς αναρωτιέμαι, κατανοούν το σύστημα στο οποίο λειτουργούν; Φαίνεται πως όχι. Οι μαθητές δεν χρειάζονται κανένα επιπλέον μάθημα αν προσέχουν και ακούν τον καθηγητή τους! Έτσι θα είχαν πολύ ελεύθερο χρόνο ακόμη και στην Γ λυκείου! Τι τα μάθαμε να κάνουν; Να μην προσπαθούν καθόλου αφού θα χρειαστούν ούτως ή άλλως φροντιστήριο για να μπουν σε μια σχολή. Είναι τουρίστες έξι χρόνια και τα δυο τελευταία πιέζονται μέχρι εξαντλήσεως, χωρίς ουσία και χωρίς να ξέρουν τι θέλουν να πετύχουν. Το αποτέλεσμα: δεν μαθαίνουν τίποτα.

Α τετράμηνο εν μέσω πανδημίας. Οι πολλοί θεώρησαν ότι τα παιδιά ψυχολογικά εξαντλημένα δεν θα ήταν δίκαιο να βαθμολογηθούν ή να βαθμολπγηθούν με ακρίβεια. Η δική μου στάση. Τους έθεσα μπροστά στο αποτέλεσμα που πετυχαίνουν σε κάθε στάδιο της πορείας τους. Μαθητής που θα έπαιρνε 9 (κανονικά του 5) αφού δεν είχε δει ούτε το εξώφυλλο, θεωρώντας ότι δεν μετρά τίποτα στην τηλεκπαίδευση, συνειδητοποιώντας ότι δεν ισχύει για τα μαθήματά μας κατάφερε με την αξία του να πάρει 11! Στο τετράμηνο που τρέχει κινείται στο 15 με 16! Άλλοι κατάφεραν και κρατούν το 10! Σημαντικό. Είναι δική τους νίκη. Δεν χαρίζω, κερδίζουν μόνα τους. Δεν ξέρω τι διδάσκουν στα παιδιά εκείνοι που τα λυπούνται, τα υποτιμούν, βαθμολογώντας τα χαριστικά! Τα παιδιά δεν είναι ηλίθια. Όταν κοιμούνται και παίρνουν 13 γιατί να προσπαθήσουν; Ξέρουν επίσης ότι αυτό είναι ταυτόχρονα βολικό και για τον καθηγητή. Έτσι στα μάτια του χάνει την αξία του. Η ορθή βαθμολόγηση, η δίκαιη θέλει κόπο από μέρους μας. Ελπίζω τα παιδιά μου να τύχουν σε κάποιον που κάνει τη δουλειά του σε όλα τα σημεία με συνείδηση!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4754 στις: Μάρτιος 20, 2021, 08:17:27 πμ »
Οι καθηγητές που καθ' έξιν αφήνουν μαθητές στην ίδια τάξη ή βαθμολογούν σωρηδόν κάτω από τη βάση το κάνουν για να προωθήσουν την παραπαιδεία. Εκβιάζοντας οι ίδιοι για ιδιαίτερα στους μαθητές.

Εντελώς παράλογο και άδικο το σχόλιο σου. Δεν υπάρχουν μαθητές που πρέπει να βαθμολογηθούν χαμηλά ή κάτω από την βάση; Ίσως και ελάχιστοι να την επαναλάβουν;
Δεν έχω συναντήσει πουθενά αυτό που λάθος υποστηρίζεις. Αν συμβαίνει κάπου, σημαίνει πως υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα είτε με τους διδάσκοντες είτε με τους μαθητές, είτε με όλους μαζί.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2021, 10:25:11 πμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος kindergarten

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4755 στις: Μάρτιος 20, 2021, 10:25:35 πμ »
Τι ωραιος αυτος ο 83χρονος εκπαιδευτικος που μετα τον εμβολιασμο του, επεστρεψε στα διδακτικα του καθηκοντα....
Τι ωραια που περναμε, ρε παιδια!
Εμπρος στον δρομο που χαραζει η νεολαια στην εκπαιδευση...

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4756 στις: Μάρτιος 20, 2021, 10:45:14 πμ »
Τι ωραιος αυτος ο 83χρονος εκπαιδευτικος που μετα τον εμβολιασμο του, επεστρεψε στα διδακτικα του καθηκοντα....
Τι ωραια που περναμε, ρε παιδια!
Εμπρος στον δρομο που χαραζει η νεολαια στην εκπαιδευση...

Πρέπει να προέχουμε τα δήθεν αστεία μας, γιατί ένα αστείο είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4757 στις: Μάρτιος 20, 2021, 11:06:06 πμ »
            18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2021 Πηγή: Protagon.gr
              Ο μύθος της τηλεκπαίδευσης   
                                                                                                                                                                                                                   
Το πολύμηνο κλείσιμο των σχολείων αφήνει τρομακτικές πληγές στο σώμα μιας ολόκληρης μαθητικής γενιάς. Και δυστυχώς με τον χρόνο θα ανακαλύπτουμε συνεχώς και νέες. Η απάντηση λοιπόν δεν μπορεί να είναι η αυτάρεσκη απόδοση ευσήμων του υπουργείου Παιδείας στον εαυτό του, επειδή «όλα πάνε καλά στην τηλεκπαίδευση»

https://www.protagon.gr/apopseis/o-mythos-tis-tilekpaidefsis-44342247051
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4758 στις: Μάρτιος 20, 2021, 11:50:09 πμ »
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν εννοούσα να μένουν τα παιδιά στο Δημοτικό, κάθε άλλο. Αλλά να παραδεχτούμε ότι σε αρκετές περιπτώσεις το Δημοτικό δεν κάνει καλά την δουλειά που θα έπρεπε να κάνει. Η πιο σοβαρή δουλειά θα έπρεπε να γίνεται εκεί. Αν δεν μάθει το παιδί τα ρήματα στο δημοτικό, π.χ.,  τι να κάνω εγώ στο Γυμνάσιο με αυτή την περίπου αχανή ύλη που πρέπει να διδάξω.
Και όμως μόνο αυτό θα είχε νόημα. Να επαναλάβει κάποιος την Α Β ή Γ. Μετά είναι αργά. Αλλά η επανάληψη πρέπει να αποσυνδεθεί εντελώς από την έννοια της τιμωρίας. Και την όποια βαθμολογία. Τα παιδιά πρέπει να κατακτούν δεξιότητες, όχι βαθμούς ούτε καν γνώσεις. Δεξιότητες. Αυτές είναι που θα μείνουν.
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος kindergarten

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4759 στις: Μάρτιος 20, 2021, 01:04:35 μμ »
Ποιος σου ειπε οτι αστειευτηκα;
Το τι ειναι σοβαρο ή οχι, ειναι εσωτερικη υποθεση του καθενος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159795
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 405

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.