0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως αυτή τη στιγμή που μιλάμε, κάπου 50.000 με 100.000 γονείς, πληρώνουν χωρίς δεύτερη σκέψη μερικές χιλιάδες ευρώ ο κάθε ένας, για να βγάλει το παιδί του την ύλη με τηλεκπαίδευση στο φροντιστήριο.
Μην συγκρίνεις τα άστρα με την γλάστρα 😜😜😜Η τηλεκπαιδευση στο δημόσιο μπορεί να θεωρείτε ανάγνωση του βιβλίου μόνο, ενώ σε φροντιστήριο υπάρχουν γραφίδες.Δεν μαλωνω τον συνάδελφο που απλά δεν έχει τα μέσα να κάνει σωστή τηλεκπαιδευση στο δημόσιο. Καλά κάνει διότι αυτό ήταν υποχρέωση του κράτους. Γι αυτό και έλεγα τότε με τα ταμπλετ στα παιδιά πως πρέπει να δωθουν γραφίδες σε καθηγητές
Πολύ εύκολα βγάζεις συμπεράσματα για τα δημόσια σχολεία. Αν και δεν είναι οι γραφίδες ή τα λοιπά τεχνολογικά μέσα που κάνουν τη διαφορά στο μάθημα, υπάρχουν αρκετά δημόσια σχολεία, στα οποία οι καθηγητές έχουν πληρώσει από την τσέπη τους για laptop, γραφίδες, κάμερες, ακουστικά με μικρόφωνα κλπ.
Αυτό λες αλήθεια; Μάλλον δεν καταλαβαίνεις και τι γράφεις!Μην συγκρίνεις τα άστρα με την γλάστρα 😜😜😜Η τηλεκπαιδευση στο δημόσιο μπορεί να θεωρείτε ανάγνωση του βιβλίου μόνο, ενώ σε φροντιστήριο υπάρχουν γραφίδες.Δεν μαλωνω τον συνάδελφο που απλά δεν έχει τα μέσα να κάνει σωστή τηλεκπαιδευση στο δημόσιο. Καλά κάνει διότι αυτό ήταν υποχρέωση του κράτους. Γι αυτό και έλεγα τότε με τα ταμπλετ στα παιδιά πως πρέπει να δωθουν γραφίδες σε καθηγητέςΔεν ξέρω ποια είναι τα άστρα και ποια η γλάστρα.Ο μαϊντανός φυτεύεται σε γλάστρα;Αφού δεν σου παρέχει το Δημόσιο σχολείο τα μέσα να κάνεις την δουλειά σου γιατί δεν δηλώνεις παραίτηση να πας σε φροντιστήριο που οι εργασιακές σχέσεις είναι ρόδινες και τους παρέχουν τα πάντα;Άλλο να κρίνω τα κακώς κείμενα στο Δημόσιο σχολείο με σκοπό την βελτίωση και άλλο να εκθειαζω φαντασιακές καταστάσεις στον ιδιωτικό τομέα!
ΔΤα κακως κειμενα του δημοσιου σχολειου κρινουμε. Πρεπει να παραιτηθουμε επειδη πιθανον στον ιδιωτικο τομεα τα φροντιστηρια και τα σχολεια διαθετουν εξοπλισμο; Να διεκδικησουμε δεν μπορουμε;
Αυτό το πράγμα με τη γραφίδα έχει καταντήσει γραφικό. Να μου πεις ότι δεν μπορείς να κανεις μάθημα κατεύθυνσης γιατί θες να να εις τα παιδθα να κάνουν ασκήσεις κ να περνάς από πάνω να βλέπεις, το δέχομαι; προφανώς ισχύει κ δεν ειναο δικαιολογία. Αλλά να επικαλείσαι μονιμα ένα προβκημα που λύνεται ανέξοδα πχ η κάμερα παίρνει το χαρτι που γράφεις με το χέρι,δεν στέκει.
Στην τηλεκπαίδευση χάνω τους μαθητές που με έχουν περισσότερο ανάγκη, τους αδύνατους μορφωτικά, οικονομικά, κοινωνικά. Προφανως και η ύλη αφομοιώνεται διαφορετικά απο τον κάθε μαθητή αλλά τα βασικά κάθε τάξης, όσα δηλαδή χρειάζονται για τις επόμενες χρονιές, στην κανονική τάξη τα μαθαίνανε ΟΛΟΙ. Με κόπο, με συνεχείς επαναλήψεις με το να είμαι απο πάνω τους και να τους πρήζω. Διαδικτυακά αυτό δεν γίνεται. Η εναλλακτική όμως δεν είναι να χαθεί η χρονιά για όλους. Έστω και αυτό το υποκατάστατο μαθήματος είναι καλύτερο απο να μην κάνουν απολύτως τίποτα. Υπάρχουν όμως καλύτερες λύσεις και αυτό ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΕΙ το καλοκαίρι και όχι να πάμε τελείως απροετοίμαστοι. Προσωπικά θεωρώ πολύ πιο αποτελεσματική την εκ περιτροπής διδασκαλία καθώς λιγότεροι μαθητές αυξάνουν την αποτελεσματικότητα του μαθήματος Όσον αφορα τα τεχνικά μέσα, εμένα με βολεύει απλη σελίδα paint και γραφίδα, συνάδελφος δείχνει στην κάμερα χειρόγραφη σελίδα, άλλος πίνακα google και geogebra, παρόμοια αποτελέσματα έχουμε