*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 588739 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 255
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4424 στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 08:27:27 μμ »
Έτσι είναι...
εγώ είμαι πολύ μπροστά στην ύλη και έχω αρκετή συμμετοχή στο μάθημα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορώ να βαθμολογήσω αντικειμενικά διότι:
1. πολλά παιδιά ντρέπονται ακόμα και τώρα να μιλήσουν.
2. όταν εξετάζω ξέρω ότι πολλά παιδιά έχουν ανοιχτό βιβλίο ή στις ασκήσεις χρησιμοποιούν λυσάρια. Εγώ το καταλαβαίνω, στους γονείς όμως δεν μπορώ να το αποδείξω.
3. υπάρχουν παιδιά του γυμνασίου που δεν έχουν έλεγχο από το σπίτι και παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια κ.α. την ώρα του μαθήματος. Κατά μία έννοια αυτά τα παιδιά δεν φέρουν ευθύνη ώστε να βαθμολογηθούν πολύ χαμηλά όπως δυστυχώς έκαναν πολλοί συνάδερφοι.
Αν ένα παιδί μέσα στην τάξη παίζει ηλεκτρονικό θα του επιβληθεί κάποια ποινή, στο σπίτι όμως τα παιδιά συχνά δεν ελέγχονται. Ο χαμηλός βαθμός πρέπει επόμένως να μπει στον γονιό που παραμελεί το παιδί,  και όχι στο παιδί. Δεν έχουμε απέναντί μας φοιτητές αλλά ανήλικα παιδιά. Πως είναι δυνατον να βαθμολογούμε ένα παιδί με βάση την απόδοση και συμμετοχή του στο webex;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:35:31 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4425 στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 08:42:34 μμ »
Οι καθηγητές που δεν έβαλαν βαθμολογία δεν σημαίνει ότι δεν δίδαξαν εξίσου ευσυνείδητα με όσους έβαλαν. Ακριβώς για λόγους συνείδησης αποφάσισαν να μην βαθμολογησουν. Και επειδή εμπλέκεται η συνείδηση του καθενός δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε ούτε αυτόν που βαθμολόγησε και ίσως λάθος ούτε και αυτόν που δεν έδωσε βαθμολογία
Νόμιμα και ευσυνείδητα έχει στηρίξει ο καθένας τις επιλογές του. Δεν φοβόμαστε τίποτα. Λειτουργούμε πάντα με γνώμονα το καλό των μαθητών μας. Γνωρίζω στο περιβάλλον μου αρκετά άτομα που έλεγαν στα παιδιά ότι όσα κάνουμε στην τηλεκπαίδευση θα επαναληφθεί, πως απλώς κρατάμε μια επαφή, δεν αξιολογούσαν, δεν έκαναν ερωτήσεις, προχωρούσαν λίγο ή καθόλου, αφού έβλεπαν βιντεάκια. Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις! Να μιλήσετε ειλικρινά! Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Οφείλουν να αναπληρώσουν τώρα το χαμένο έδαφος. Διαφορετικά επανάληψη της χρονιάς για όλους εκτός όσων κριθούν ότι πέτυχαν τους μαθησιακούς στόχους. Έχω μαθητές που βρίσκονται στο επίπεδο της β λυκείου αν και είναι β γυμνασίου. Θα τα υποχρεώσουμε να κάνουν ξανά τα ίδια; Θα τα καθυστερήσουμε άδικα; Γιατί σκεφτόμαστε πάντοτε τον μαθητή που μετά δυσκολίας είναι μαθητής αγνοώντας εκείνον που είναι συνεπέστατος; Επαρκέστατος; Γιατί κρίνουμε από το έδαφος και πιο χαμηλά και όχι από την κορυφή; Σε αυτή τη χώρα αδικούνται πάντα όσοι προσπαθούν. Όσοι ξεχωρίζουν για τιε ικανότητές τους. Όχι, όμως εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να τους στερούμε αυτά που δικαιούνται.

Είναι δυστυχία της ελληνικής φυλής ο φθόνος προς τους ανθρώπους που συνεχώς αγωνίζονται για το καλύτερο. Να κριθούν αντικειμενικά και να επαναλάβουν την τάξη όσα παιδάκια δεν εισέπραξαν όσα έπρεπε. Δεν είναι τιμωρία είναι ευκαιρία! Μια και δυο εβδομάδες δεν καλύπτουν τίποτα! Όπως με την έναρξη της φετινής χρονιάς. Λόγια του αέρα. Τα παιδιά όμως μένουν αγράμματα. Και αυτό θα το βρούμε μπροστά μας. Ήδη είμαστε στον πάτο των αξιολογήσεων. Άνθρωποι με πτυχία που άλλα τους λες και αλλα καταλαβαίνουν.

Λίγη σοβαρότητα στο έργο μας. Είναι πρωτίστως ανθρώπινο. Δευτερευόντως κοινωνικό. Πάνω από όλα ζήτημα ελευθερίας.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠατρίC-ΘρηCκεία-Οικογένεια
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4426 στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 08:58:50 μμ »
Έχω συνάδερφο που στους μαθητές που δεν πατάγανε στο τηλεμάθημα έβαλε 10. Εγώ πάλι έβαλα παύλα. Εγώ όμως θα κληθώ σε απολογία. Αξιολογήστε με παρακαλώ. Και μη μου πείτε ότι τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν για στατιστικούς λόγους, όπως υπονοείτε κάποιοι.
Μιλάμε απροκάλυπτα πλέον για φ α σ ί ζ ο υ σ ε ς τακτικές του υπουργείου. Όλοι θυμόμαστε τον Αρβανιτόπουλο. Έχουν μαζωχτεί ακροδεξιοί και νοσταλγοί της επταετίας και των κρατικών καταστολών κι εδώ στο pde κάνα δυο χαραχτηριστικές περιπτώσεις και νομίζουν πως θα λιανίσουν το λαό και τους κοινωνικούς αγώνες τους αγώνες για την παιδεία και κάθε εργατικό κεκτημένο μες από ποτάμια αίματος παλαιότερα. Είναι γ ε λ α σ μ έ ν ο ι. Κι οι ίδιοι κι η υπουργός τους κι ο πρωθυπουργός τους κι όλη η κουστωδία που τους συνοδεύει με κοστούμια και γραβάτες κι από μέσα σάπιοι μέχρι μυελού.

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 255
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4427 στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 10:07:53 μμ »
Για το ότι κάποιοι μαθητές δεν παρακολουθούν δεν φταίω εγώ αλλά οι γονείς των παιδιών. Στη τάξη έχω εγώ την ευθύνη όχι στο σπίτι του κάθε παιδιού.
Και φυσικά υπάρχουν οι φιλότιμοι μαθητές που δεν έχουν χάσει τίποτα στη τηλεκπαίδευση και έχουν ωφεληθεί αφάνταστα. Θα μου πουν κάποιοι γιατί δεν έβαλα σε αυτά τα παιδιά βαθμό. Δεν μπορώ να βάλω μόνο σε 10 παιδιά από μία τάξη βαθμό και να μη βάλω στους άλλους δέκα επειδή έχω καταλάβει ότι απαντούν από τα λυσάρια ή την ώρα του μαθήματος παίζουν ηλεκτρονικά.
Στοχοποιώ παιδιά έτσι. Ούτε κάποιος νόμος με καλύπτει. Ο νόμος κοιτάει  ψυχρά πόσες ώρες είναι διδαγμένο ένα μάθημα.


Επαναλαμβάνω ότι είναι άλλο πράγμα η εκ μέρους μας παράδοση του μαθήματος και άλλο το κατά πόσο είναι δυνατό να αξιολογήσουμε αντικειμενικά ένα παιδί μέσω της τηλεκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:35:31 »

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 255
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4428 στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 10:19:53 μμ »
Η ύλη ορθά θεωρείται διδαχθείσα, και τα παιδιά θα κριθούν και στις εξετάσεις του Ιουνίου για το κατα πόσο διάβαζαν κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών.
Εγώ αδυνατώ απλά να βαθμολογήσω αντικειμενικά αυτή τη στιγμή, και επιφυλάσσομαι να αξιολογήσω τους μαθητές μου, στα διά ζώσης μαθήματα και στις εξετάσεις του Ιουνίου .
Έχω εκπλαγεί με τη στάση του Υπουργείου. Γιατί επιμένει όταν λες ότι  αδυνατώ να  κάνω κάτι;

Διδάξαμε την ύλη κανονικά και η βαθμολογία θα γίνει κατευθείαν στο β τετράμηνο. Τόσο τραγικό είναι;

Είναι δυνατόν να δημιουργεί το Υπουργείο τέτοιες αντιπαλότητες με τους εκπαιδευτικούς για τόσο επουσιώδη ζητήματα, και μάλιστα αυτή την εποχή;

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4429 στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 10:25:57 μμ »
Η ύλη ορθά θεωρείται διδαχθείσα, και τα παιδιά θα κριθούν και στις εξετάσεις του Ιουνίου για το κατα πόσο διάβαζαν κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών.
Εγώ αδυνατώ απλά να βαθμολογήσω αντικειμενικά αυτή τη στιγμή, και επιφυλάσσομαι να αξιολογήσω τους μαθητές μου, στα διά ζώσης μαθήματα και στις εξετάσεις του Ιουνίου .
Έχω εκπλαγεί με τη στάση του Υπουργείου. Γιατί επιμένει όταν λες ότι  αδυνατώ να  κάνω κάτι;

Διδάξαμε την ύλη κανονικά και η βαθμολογία θα γίνει κατευθείαν στο β τετράμηνο. Τόσο τραγικό είναι;

Είναι δυνατόν να δημιουργεί το Υπουργείο τέτοιες αντιπαλότητες με τους εκπαιδευτικούς για τόσο επουσιώδη ζητήματα, και μάλιστα αυτή την εποχή;
Συμφωνούμε. Θα διαφωνήσω ότι το θέμα το δημιούργησε το υπουργείο. Το θέμα έγινε από τους συνδικαλιστές συγκεκριμένων παρατάξεων που την τρίχα την κάνουν τριχιά πάντοτε και κινούνται μονίμως οπισθοδρομικά. Είναι ευθύνη και δικαίωμα του υπουργείου να συγκεντρώσει στοιχεία. Όλες οι ερμηνείες για τις προθέσεις και τους στόχους είναι απλώς ερμηνείες.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1340
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4430 στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 10:30:22 μμ »
Νόμιμα και ευσυνείδητα έχει στηρίξει ο καθένας τις επιλογές του. Δεν φοβόμαστε τίποτα. Λειτουργούμε πάντα με γνώμονα το καλό των μαθητών μας. Γνωρίζω στο περιβάλλον μου αρκετά άτομα που έλεγαν στα παιδιά ότι όσα κάνουμε στην τηλεκπαίδευση θα επαναληφθεί, πως απλώς κρατάμε μια επαφή, δεν αξιολογούσαν, δεν έκαναν ερωτήσεις, προχωρούσαν λίγο ή καθόλου, αφού έβλεπαν βιντεάκια. Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις! Να μιλήσετε ειλικρινά! Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Οφείλουν να αναπληρώσουν τώρα το χαμένο έδαφος. Διαφορετικά επανάληψη της χρονιάς για όλους εκτός όσων κριθούν ότι πέτυχαν τους μαθησιακούς στόχους. Έχω μαθητές που βρίσκονται στο επίπεδο της β λυκείου αν και είναι β γυμνασίου. Θα τα υποχρεώσουμε να κάνουν ξανά τα ίδια; Θα τα καθυστερήσουμε άδικα; Γιατί σκεφτόμαστε πάντοτε τον μαθητή που μετά δυσκολίας είναι μαθητής αγνοώντας εκείνον που είναι συνεπέστατος; Επαρκέστατος; Γιατί κρίνουμε από το έδαφος και πιο χαμηλά και όχι από την κορυφή; Σε αυτή τη χώρα αδικούνται πάντα όσοι προσπαθούν. Όσοι ξεχωρίζουν για τιε ικανότητές τους. Όχι, όμως εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να τους στερούμε αυτά που δικαιούνται.

Είναι δυστυχία της ελληνικής φυλής ο φθόνος προς τους ανθρώπους που συνεχώς αγωνίζονται για το καλύτερο. Να κριθούν αντικειμενικά και να επαναλάβουν την τάξη όσα παιδάκια δεν εισέπραξαν όσα έπρεπε. Δεν είναι τιμωρία είναι ευκαιρία! Μια και δυο εβδομάδες δεν καλύπτουν τίποτα! Όπως με την έναρξη της φετινής χρονιάς. Λόγια του αέρα. Τα παιδιά όμως μένουν αγράμματα. Και αυτό θα το βρούμε μπροστά μας. Ήδη είμαστε στον πάτο των αξιολογήσεων. Άνθρωποι με πτυχία που άλλα τους λες και αλλα καταλαβαίνουν.

Λίγη σοβαρότητα στο έργο μας. Είναι πρωτίστως ανθρώπινο. Δευτερευόντως κοινωνικό. Πάνω από όλα ζήτημα ελευθερίας.
Ντροπή σου να λες πως συναδελφοι έβλεπαν βιντεακια αντί να κάνουν μάθημα. Προσβάλεις όλο το κλάδο.

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 255
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4431 στις: Φεβρουάριος 24, 2021, 10:51:09 μμ »
..... Θα διαφωνήσω ότι το θέμα το δημιούργησε το υπουργείο. Το θέμα έγινε από τους συνδικαλιστές συγκεκριμένων παρατάξεων ....
Δεν με ενδιαφέρει ποιός το εκμεταλλεύτηκε. Ξέρω ότι απλά εγω δεν μπορούσα να βαθμολογήσω... τι δεν καταλαβαινεις;;;;

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4432 στις: Φεβρουάριος 25, 2021, 07:56:02 πμ »
Ντροπή σου να λες πως συναδελφοι έβλεπαν βιντεακια αντί να κάνουν μάθημα. Προσβάλεις όλο το κλάδο.
Ντροπή σε εμένα που το επισημαίνω και όχι σε αυτούς που το κάνουν; Εγώ προσβάλλω τον κλάδο και όχι οι άεργοι; Ποία αντίληψη! Λυπάμαι.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5866
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4433 στις: Φεβρουάριος 25, 2021, 09:11:28 πμ »
Ντροπή σε εμένα που το επισημαίνω και όχι σε αυτούς που το κάνουν; Εγώ προσβάλλω τον κλάδο και όχι οι άεργοι; Ποία αντίληψη! Λυπάμαι.

Όταν παρουσιάζεις την εξαίρεση ως κανόνα, τότε η "επισήμανσή σου" μπορεί να θεωρηθεί μόνο ως προβοκατόρικη.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2507
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4434 στις: Φεβρουάριος 25, 2021, 12:33:10 μμ »
Ναι, όλοι ξέρουμε τους καθηγητές που παίζουν μόνο βίντεο, δεν χωρεί αμφιβολία. Αλλά αυτός είναι ένας στους 30, στους 40, εξαρτάται και τον Σύλλογο. Σε αυτόν κανένα έλεος... Αλλά δεν αντέχω το "τεμπέληδες καθηγητές" με προσβάλλει....

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4435 στις: Φεβρουάριος 25, 2021, 05:02:29 μμ »
Ναι, όλοι ξέρουμε τους καθηγητές που παίζουν μόνο βίντεο, δεν χωρεί αμφιβολία. Αλλά αυτός είναι ένας στους 30, στους 40, εξαρτάται και τον Σύλλογο. Σε αυτόν κανένα έλεος... Αλλά δεν αντέχω το "τεμπέληδες καθηγητές" με προσβάλλει....
Στα υπόλοιπα που έγραψα; Κανένα σχόλιο για τα άλλα; Έγραψα περιπτώσεις. Και ένας που υπάρχει κάποια παιδιά από 50-200 έμειναν σε κάποια μαθήματα αστοιχείωτα. Είναι βλάβη! Με ευθύνη του συγκεκριμένου. Να αναγκαστεί να εργαστεί και Πάσχα και όλο τονκαλοκαίρι αν χρειάζεται. Οι άλλοι γιατί;

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2507
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4436 στις: Φεβρουάριος 25, 2021, 06:14:29 μμ »
TimPap δεν διαφωνώ μαζί σου, αλλά δεν θεωρώ ότι το Υπουργείο είναι διατεθειμένο να εντοπίσει αυτόν τον έναν. Αν ήθελε, θα τον είχε εντοπίσει. Κι εγώ υφίσταμαι βλάβη από αυτόν τον έναν, γιατί εγώ κάθε φορά πληρώνω τα σπασμένα. Βρήκα φέτος μαθητές Α΄ Λυκείου που δεν θυμόντουσαν καν τι είναι το υποκείμενο απαρεμφάτου. Κάποιος φταίει γι' αυτό και το Υπουργείο που πέρυσι δεν επέτρεψε να προχωρήσει η ύλη.

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1193
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4437 στις: Φεβρουάριος 27, 2021, 09:58:19 μμ »
Συνάδελφοι ισχύει πως θα παραταθεί το σχολικό έτος;
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30520
  • Τελευταία: Istorokos
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1076971
  • Σύνολο θεμάτων: 18119
  • Σε σύνδεση σήμερα: 789
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 70
Επισκέπτες: 660
Σύνολο: 730

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.