0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα. Μετά από αυτή την εξέλιξη που χρειάζεται να ξανααξιολογηθουν οι νεοδιοριστοι, ξέρετε μήπως αν τελικά και όσοι δεν επιθυμούν να συνεχίσουν με 4ετη θητεία χρειάζεται τελικά να αξιολογηθουν; Βάσει των ανωτέρω μηνυμάτων σας καταλαβαίνω πως όχι.Ωστόσο σε προκηρύξεις για πειραματικά, θέσεις διευθυντων, συμβούλων κτλ αναφέρουν στη μοριοδοτηση ότι η θητεία λαμβάνει αυξημένη μοριοδοτηση 1,5 μόριο ανά έτος αντί 1 που δίνουν τα υπόλοιπα σχολεία, μόνο για θετικά αξιολογημενη θητεία σε πειραματικά. Αυτό συνεπώς σημαίνει ότι κάποιος που πήγε με μονοετη θητεία και δεν αξιολογηθηκε επειδή δεν επιθυμεί ανανέωση, χάνει και τη μοριοδοτηση του πειραματικου για το ένα έτος αυτό?
Επικοινώνησε την προηγούμενη εβδομάδα ο διευθυντής μου με την προϊσταμένη της ΔΕΠΠΣ.Αν είσαι με μονοετή φέτος και θέλεις να κάνεις αίτηση για θητεία τετραετή πρέπει να αξιολογηθείς ξανά σε όλα τα πεδία ως το Μάρτιο. Δεν πρέπει μόνο αν αξιολογήθηκες για την μονιμοποίηση σου πέρσι σε πειραματικό - πρότυπο. Αν λοιπόν είσαι κατηγορία που πρέπει, ζητάς από τον αρμόδιο στη διεύθυνση σου να ανοίξει ξανά την πλατφόρμα για όλα τα πεδία και αρχίζεις.Τα παραπάνω μπορείς να τα επιβεβαιώσεις αν έχεις απορίες παίρνοντας άμεσα τηλέφωνο στη ΔΕΠΠΣ.Αυτά.
Αξιολόγηση λοιπόν όλων (με μονοετη ή αποσπαση) με εξαίρεση μόνο όσους ήταν πέρυσι σε πειραματικο και αξιολογηθηκαν ως νεοδιοριστοι.Τελικά δυστυχώς ισχυει αυτό που υπεθετα. Το λέει ξεκάθαρα στην εγκύκλιο. Ακόμα και αν κάποιος δεν επιθυμεί να ανανεώσει τη μονοετη θητεία του και θέλει να επιστρέψει στην οργανική του, πρέπει να αξιολογηθει.Από του χρόνου τα πειραματικά θα έχουν κατά 80% αναπληρωτες. Να μου το θυμηθείτε.Όλα αυτά για 2 ώρες μείωση ωραρίου και χωρίς φυσικά κανένα επίδομα...
Sutor, ne supra crepidam!
Λάβατε (όσοι το δεχτήκατε για τον άλφα ή βήτα λόγο) μιαν απόφαση. Ν' απομακρυνθείτε απ' το δημόσιο σχολειό της γειτονιάς και να υπηρετήσετε την κυβερνητική πολιτική και το αντίστοιχο αφήγημα που πλασάρει στους ψηφοφόρους της. Από κει και πέρα ο καθένας, συμφωνώντας ή διαφωνώντας μαζί μου, βγάζει τα συμπεράσματά του. Υπεράνω κριτικής ουδείς.
Προσωπικά, ήταν το μόνο κενό της πόλης.Οπότε μην γενικεύεις και μείνε στο σανδάλι.Με αγάπη στο λέω και κλείνω εδώ.
Το παιχνίδι χάνεται από την αρχή όταν τα παιδιά στοιβάζονται σε τμήματα των 25 ατόμων. Πώς γίνεται να προωθούν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας, όταν παραβιάζουν βασικές παιδαγωγικές αρχές; Όταν το προσωπικό καλύπτεται με αναπληρωτές που αλλάζουν κάθε χρόνο και μπορεί να χρειαστεί να φτάσει Νοέμβριος για να καλυφθούν οι ανάγκες; Αντί να είναι συνδεδεμένα με τα πανεπιστήμια και να αποτελούν χώρους έρευνας και πρακτικής εφαρμογής νέων διδακτικών πρακτικών, έχουν καταλήξει να προσελκύουν γονείς που τα έχουν περάσει για τζάμπα ιδιωτικά σχολεία, τα οποία υποτίθεται πως θα απασχολήσουν καλύτερα τα παιδιά που θα παρκάρουν εκεί σε σχέση με ένα τυπικό δημοτικό σχολείο.
συν του ότι ποντάρουν στο τζάμπα σχολικό λεωφορείο από την περιφέρεια. Πολλοί δεν μπορούν να πάνε και να φέρουν τα παιδιά τους προς και από το σχολείο και θέλουν μια βολική διέξοδο. Αν η τύχη είναι με το μέρος τους στην κλήρωση, συνεχίζουν μέχρι τέλους (ειδικά στα δημοτικά). Κατά τα άλλα είναι και χειρότερα ίσως από σχολεία γειτονιάς, με γονείς και μαθητές τουρίστες στην περιοχή που δεν τους ενδιαφέρουν οι εγκαταστάσεις, ο σύλλογος γονέων συνήθως δεν είναι δραστήριος προς θετικές κατευθύνσεις και πράγματι πολλοί πάνε τσαμπουκαλεμένοι με τα λεφτά του δημοσίου νομίζοντας πως είναι σε λαϊκό ιδιωτικό. Τα πειραματικά βουλιάζουν και το πείραμα απέτυχε.
Το παιδί μου είναι μαθητής σε ένα από τα παλιότερα πειραματικά της Ελλάδας και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι τα περισσότερα από αυτά που γράφεις δεν ισχύουν. Οι γονείς είναι πάνω στα παιδιά τους, ενημερώνονται συχνά, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων είναι δυναμικός με δράσεις και βάζει πλάτη για το σχολείο και οι καθηγητές είναι εκεί χρόνια και κάνουν εξαιρετική δουλειά σε επίπεδο μαθήματος και ομίλων. Οσο για το τζάμπα λεωφορείο να ξέρεις ότι τα δρομολόγια προκυρησσονται αλλά μπορεί να βγει ο διαγωνισμός άγονος λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος (τρία χρόνια πηγαινόφερνα με το αυτοκίνητο το παιδί μου λόγω έλλειψης λεωφορείων και αν με ρωτάς, άξιζε πραγματικά τον κόπο). Όσους δεν τους ενδιέφερε πραγματικά και ειδικά αυτούς που πίστευαν ότι θα βρουν ένα ιδιωτικό σχολειο, χρόνο με τον χρόνο, έφευγαν και γυρνούσαν στο σχολείο της γειτονιάς τους για να γλιτώνουν και την ταλαιπωρία.