0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για τους φετινους διορισμούς αυτό είναι σίγουρο, οπότε η κουβέντα για το αν πρέπει να παραιτηθούν ή όχι οι της ειδικής δεν έχει και τόσο νόημα. Για την επόμενη φουρνιά όμως; Εκεί είναι το μεγάλο θέμα.
Θα ηθελα μια απαντηση απο καποιον που γνωριζει στο εξης. Στην περιοχή μου δοθηκαν καποια κενα για μεταθεση τα οποια καλυφθηκαν ολα και κατοπιν δοθηκαν τα κενα για οριστικες τοποθετησεις βελτιωσεις κλπ. Οι τοποθετησεις εγιναν σημερα παρ ολα αυτα παραμενουν 2 οργανικα κενα(θεσεις με πάνω από 12 ωρες) αλλα δεν υπαρχει κανεις υπεραριθμος η μετατιθεμενος η σε διαθεση για να καλυψει αυτές τις θέσεις οι οποιες θα παραμεινουν κενες. Οι αιτησεις μεταθεσης στην περιοχή δεν ικανοποιηθηκαν ολες.(παρ ολα αυτα τα κενα υπάρχουν και ειναι αδιαθετα).Μπορει να γινει διορισμός σε αυτά τα κενα;Κι αν οχι γιατι η ΔΔΕ δεν είχε δωσει ολα τα κενα εξ αρχης αλλα τα εμφανιζει τωρα;
ακριβώς δηλώνω παραίτηση αλλά το επίσημο απολυτήριο δεν ξέρω σε πόσο καιρό βγαίνω ώστε να ορκιστώ στην γενική. Λογικά αναφέρεις στην παραιτηση και τον λόγο.
Τι ΠΕ εισαι;
Φυσικος ειμαι αλλα δε νομιζω οτι εχει σημασια.
Ρωτησα για αυτον ακριβως τον λογο, ολους τους ΠΕ04 τους βλεπουν σαν ΠΕ04 οταν ειναι να δωθουν κενα υπεραριθμων κλπ και οχι μονο σαν Φυσικους
Δεν πολυέβγαλα άκρη από αυτά που έγραφαν. Ένας έλεγε ότι έγινε μεταφορά των οργανικών των κοινών ειδικοτήτων από τη
Πήραν κάποιες από τις κενές καρέκλες Δευτεροβάθμιας που βρίσκονται στην αποθήκη του Υπουργείου Παιδείας (https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.msg1081765#msg1081765), όχι απαραίτητα από τις ειδικότητες που αναφέρει η τροπολογία στην επόμενη παράγραφο, τους «έγραψαν» στο πίσω μέρος τον νέο κλάδο και αναμένουν το «φορτηγό» (Υ.Α.) που θα τις μεταφέρει σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας. Ουδεμία επίπτωση έχει αυτή η ενέργεια στα οργανικά κενά (για τις υπηρεσιακές μεταβολές) της Δευτεροβάθμιας.Το περίεργο είναι ο ορισμός (και όχι σύσταση) συγκεκριμένου αριθμού οργανικών θέσεων στους «νέους» κλάδους του ν. 4521/2018 (είναι αυτοί που προέκυψαν από συγχώνευση/ομαδοποίηση «παλιών» κλάδων). Είναι λίγο μυστήριο πώς προέκυψαν αυτά τα νούμερα (τα οποία είναι σε όλους τους κλάδους περισσότερα από τους υπηρετούντες μόνιμους εκπαιδευτικούς). Μάλλον έχασαν την μπάλα στο μέτρημα στο αρμόδιο Τμήμα και σου λέει ας το αναφέρουμε/ορίσουμε ρητώς. Θα είχε ενδιαφέρον ένας αντίστοιχος ορισμός σε όλους τους κλάδους.