0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το οργανικα μεταθεσεων όπως και των διορισμων γίνονται σε επίπεδο πυσδε όπου διαιρούνται τα ωρολογια προγράμματα ολων των τμημάτων των σχολείων κατά ειδικότητα, δια του 12...γι'αυτό και δεν ταυτίζονται με τα πραγματικά κενα που λογικά θα προκύπτουν αν υπολογιστούν ξεχωριστά κατα σχολεία αρκετά περισσότερα.. σ αυτό το θέμα έγιναν κατά καιρούς καταγγελίες από συνδικαλιστές αλλά η πρακτική αυτή βολεύει ο υπουργειο ωστε να φαίνονται..λιγότερες ανάγκες σε προσωπικό...
ναι.δεν είναι εμετικό να έχει στο πρόγραμμά του ένα παιδί της τρίτης δημοτικού εκτός απ' το δάσκαλο μουσικόθεατρολόγομηχανικό υπολογιστώναγγλικό γαλλικόεικαστικόγυμναστή και να τονίσω κάτι αυτό που λέω είναι απολύτως αληθές δεν είναι καθόλου υπερβολή.κατάντησαν οι άθλιοι παραγοντίσκοι, τύπου Μπράτη, την πρωτοβάθμια αποθήκη πτυχιούχων
Όντως, έχεις απόλυτο δίκιο! Και σε τελική, γιατί να έχει και δάσκαλο; Ας την αναλάβει ο παπάς αυτή τη δουλειά... Ένας για κάθε σχολείο, μη σου πω για πέντε, ένα τη μέρα. Και τις υπόλοιπες αλληλοδιδακτική.
ναι.δεν είναι εμετικό να έχει στο πρόγραμμά του ένα παιδί της τρίτης δημοτικού εκτός απ' το δάσκαλο μουσικόθεατρολόγομηχανικό υπολογιστώναγγλικό γαλλικόεικαστικόγυμναστή
Στην εποχή που ζούμε οι δάσκαλοι είναι περιττοί στα σχολεία πια πλέον και μόνο για οικονομία υπάρχουν ακόμα. Ήρθε ο καιρός να αντικατασταθούν με φιλόλογους, μαθηματικούς και φυσικούς. Δεν μπορούν να έχουν οι δάσκαλοι σωστή κατάρτιση για όλα αυτά τα αντικείμενα. Μη ξεχνάμε η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Τα κάκιστα αποτελέσματα των δασκάλων φαίνονται μετά στο γυμνάσιο.
γαλλικό σε ποιο σχολείο έχει στην τρίτη δημοτικού;
στη δικιά μου περίπτωση είχε δυστυχώς δυστυχώς δυστυχώς
Παράθεση από: MiVaLo στις Σήμερα στις 09:51:32 μμ στη δικιά μου περίπτωση είχε δυστυχώς δυστυχώς δυστυχώς