0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
περισσοτερους από τι?
Δεν λέει αυτό ακριβώς. Εννοεί ότι θα κόψει κάποια από τα κενά φιλολόγων και μαθηματικών επειδή τα διδάσκουν ήδη ως β΄ ανάθεση μόνιμοι γαλλικών και πληροφορικής για να καλύψουν ωράριο.
Πανω απο ολα ειμαστε εμεις. Στο «εμεις» βαλτε την ειδικοτητα του ο καθενας...!Να βοηθησω, gvasilis; Προσφερομαι...Περισσοτερους απο ....τα οργανικα κενα τους.
Ωχ...αναιρω οσα εγραψα...Ανησυχω...ανησυχω... (τραγουδιεται με ρυθμο)
Δεν λέει αυτό ακριβώς. Εννοεί ότι θα κόψει κάποια από τα κενά φιλολόγων και μαθηματικών επειδή τα διδάσκουν ήδη ως β΄ ανάθεση μόνιμοι γαλλικών και πληροφορικής για να καλύψουν ωράριο. Απλά του εξήγησα ότι οι φιλόλογοι αποκλείεται να το πάθουν αυτό γιατί είναι σαφώς η βασικότερη και σημαντικότερη ειδικότητα, άρα δεν γίνεται να το πάθει αυτό από μια δευτερεούσα ειδικότητα. Ύστερα ο φίλος ni9os του εξήγησε ακριβώς το ίδιο, ότι αυτή είνια η βασικότερη και σημαντικότερη ειδικότητα, άρα δεν γίνεται να το πάθει αυτό από μια δευτερεούσα ειδικότητα. Το μόνο που δεν λύσαμε είναι πώς είναι δυνατό να είμαστε και οι δύο το ίδιο, η σημαντικότερη και βασικότερη ειδικότητα. Καταλαβαίνεις το μπέρδεμα!
Καλημέρα. Μια ερώτηση: Στους πίνακες που έχουν ανέβει με τα οργανικά κενά, τα κενά από τα μουσικά και τα διαπολιτισμικά σχολεία στις ειδικότητες πλην των μουσικών ειδικοτήτων έχουν περαστεί στα σύνολα; Γιατί βλέπω ότι υπάρχουν 105 ΠΕ02, 51 Πε03 κτλ σε αυτά τα σχολεία...
Ισοκατανομή κάνει; Δηλαδή αν βάλεις +200 θέσεις στους ΠΕ86, αφαιρεί ισόποσα 200 θέσεις από όλες τις άλλες ειδικότητες; Ή με κάποια άλλη λογική;