0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχει ζητηθεί με non-paper το ακόλουθο από τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι αύριο:«Με βάση το πρωινό ωρολόγιο πρόγραμμα και τον αριθμό των τμημάτων που προβλέπεται να λειτουργήσουν το σχολικό έτος 2021-2022 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, να μας γνωρίσετε ανά περιοχή μετάθεσης τον ελάχιστο αριθμό εκπαιδευτικών στους κλάδους ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ79, ΠΕ86 και ΠΕ91 που θα μπορούσαν επιπλέον των ήδη υπηρετούντων οργανικά εκπαιδευτικών να καταλάβουν οργανικά κενά πέραν των ήδη συστημένων (οργανικών) θέσεων.»Πολύ θετικό για αυτές τις ειδικότητες, εφόσον βέβαια τελεσφορήσει.Από αυτό προκύπτει ότι οι κατανομές ακόμα συζητιούνται και θα πάρει κι άλλο (πέρα από αυτή την εβδομάδα).Οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες προφανώς πάνε για μετά τις 30/6 (είχε φανεί από καιρό ότι δεν θα είναι κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους για πολλούς λόγους).
Ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες. Ο ένας θα πει οι ώρες των μαθημάτων ο άλλος θα πει τις χρειάζονται για να συμπληρώσουν οι δάσκαλοι, ο άλλος θα πει ότι οργανικό δώσαμε και πριν.... Μετά είναι όπως λες και οι μεταθέσεις που δεν έγιναν. Τι ρωτάς του διευθυντές για κάτι που φαίνεται και χωρίς αυτούς. Για να δεις ποιοί είναι διαθέσιμοι να εξυπηρετήσουν χωρίς πλαίσιο. Αν είναι να περιμένουν ελεημοσύνες οι κοινές ειδικότητες από τοπικούς νταβατζηδες δεν πρέπει να είναι και πολύ αισιόδοξοι
Το non paper είναι κατί θετικό γιατί δειχνει οτι η προκήρυξη προχωρά έστω και αργά.Αλλά θεωρώ οτι είναι περιττό απο τη στιγμή που υπάρχει το myschool!Τώρα δηλαδή θα εξαρτώνται τόσοι άνθρωποι απο το τι θα δηλώσει ο Χ διευθυντής;Ή μηπως το υπουργείο θα βασιστεί σε οτι δεδομένα του στείλουν χωρίς κάποια διασταύρωση;Δεν μου αρέσει γιατι δίνει περιθώρια να γίνουν μαγειρέματα.
Μπορεί να φτιάξει οργανικές σε περιοχές που δεν έχουν ικανοποιηθεί οι αιτήσεις μετάθεσης της τελευταίας χρονιάς; Δεν είναι εξαιρετικά άδικο ένας εκπαιδευτικός Αθμιας που προσπαθεί να πάρει χρόνια μετάθεση Θεσσαλονίκη ή Αθήνα ή.... να βλέπει να πιάνεται η θέση από κάποιον νεοδιόριστο;