0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Trust, δεν ανήκω σε ειδικότητα κοινή και ίσως να μη τα ξέρω και τόσο καλά. Δεν ξέρω όμως αν ισχύει σίγουρα αυτό που λες, ή βάζεις και λίγο παραπάνω.. Για παράδειγμα, στη δική μου διεύθυνση προσληφθηκαν 10 αναπληρωτές Πε86. Όμως υπάρχουν 20 υπεράριθμοι. Θέλω να πω ότι δεν ξέρω αν μπορούσαν να ιδρύσουν μεγαλύτερο αριθμό, ακόμα κι αν ήθελαν. Μη παραξηγηθω, δεν τους υπερασπιζομαι πουθενά..
Καλημέρα συνάδελφοι, να ρωτήσω κάτι άσχετο με την τωρινή ροή της συζήτησης, πως γίνεται ο αριθμός των προσλήψεων αναπληρωτών ΠΕ70 (γενικής εκπαίδευσης) να είναι μικρότερος από τα οργανικά κενά τους (6103 αριθμός αναπληρωτών, 6406 αριθμός οργανικών κενών αν δεν κάνω λάθος) χωρίς να είναι μάλιστα 2η ανάθεση άλλης ειδικότητας, ενώ σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες της δευτεροβάθμιας αλλά και των ΠΕ.60 ο αριθμός των προσλήψεων αναπληρωτών είναι αρκετά μεγαλύτερος του αριθμού των οργανικών κενών τους;
Είναι γελοίοι οι αριθμοί των οργανικών . Και νομίζω και η επερχόμενη κατανομή.
Καλημέρα σας!!Με τις μετατάξεις από την β/θμια σε α/θμια των κοινών ειδικοτήτων τι μπορεί να γίνει? Δεν διαφοροποιούνται πλέον κατά πολύ τα κενά που δόθηκαν?
Καλημέρα! Θα ξαναρωτήσω, ποιος μπορεί να μου εξηγήσει τι σημαίνει αυτό:Συστήνονται, πλέον των υφιστάμενων, επτακόσιες είκοσι μία (721) οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με μεταφορά ισάριθμων θέσεων από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ευχαριστώ!
Λογικά εννοεί ότι θα μεταφέρει κενές οργανικές της Δευτεροβάθμιας στην πρωτοβάθμια.