0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είμαστε εκπαιδευτικοί σημαίνει επίσης ότι ξέρουμε πώς να διορθώνουμε τον άλλο χωρίς να τον κάνουμε να αισθανθεί προσβεβλημένος. Για παράδειγμα, θα μπορούσε η επισήμανση του λάθους να γίνει σε προσωπικό μήνυμα και όχι δημόσια. Και σίγουρα η επιλογή του ύφους μας επηρεάζει το πώς θα αισθανθεί ο άλλος και πώς θα αντιδράσει στις επισημάνσεις μας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκφραζόμαστε, καλό θα είναι να είμαστε πιο προσεκτικοί. Λέω εγώ τώρα. ΥΓ. Παρεμπιπτόντως, ειρωνεία και όχι ειρωνία.
Πολλά είναι λάθος, αλλά αυτοί ήταν οι όροι της προκήρυξης, οπότε συμμετέχοντας αποδέχεσαι τους όρους.Η μοριοδότηση των παιδιών γιατί σε χαλάει; Αυτό φταίει και όχι όλα τα υπόλοιπα; Σιγά τα πολλά μόρια δηλαδή που δίνονται..
Με χαλά γιατί δεν είναι κάτι στο οποιο εχουν ολοι προσβαση, κατι το οποιο δεν μπορουν να αποκτησουν όλοι. Τα άλλα κριτήρια κάποιος κουτσά στραβά μπορεί να τα παρει. Τα παιδιά όχι. Αυτός που δεν έχει παντρευτεί ή αυτός που έχει οργανικό προβλημα. εμένα με προσπερ΄σανε άτομα με μηδενική προυπηρεσια που ειχαν παιδια και 2 άριστες γλώσσες. Γιατί δεν είχα μέσο να κάνω προυπηρεσ'ια και να έχω χρήματα να παντρευτώ, κτλ ή να κάνω μεταπτυχιακό νωρίτερα.3 παιδια=9 μορια=1 δευτερο πτυχιο+1 σεμιναριο. 2παιδια=6 μορια=2 γλώσσες σε επίπεδο
ΑπόΑπορριπτέους Εκπαιδευτικού των Προκηρύξεων 3ΕΑ/2019, 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019 υπό την εκπροσώπηση και την υποστήριξη των ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ και την πλειοψηφία των Τοπικών Συλλόγων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΠέμπτη, 13 Αυγούστου 2020ΑΣΕΠ – Κεντρική ΥπηρεσίαΠουλίου 6, Αθήνα, Τ.Κ. 11523Θέμα: «Αίτηση προς τη Διοίκηση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού την ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ της εν λόγω Ανεξάρτητης ΑρχήςΑξιότιμε Πρόεδρε κ. Καραβοκύρη και λοιπό Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΣΕΠΜε την εφαρμογή του νόμου 4589/2019, ή αλλιώς τον περίφημο «νόμο Γαβρόγλου» όπως αποκαλείται από τον εκπαιδευτικό κόσμο, τέθηκε σε ισχύ το νέο Σύστημα Μόνιμων Διορισμών στην Εκπαίδευση.Από την έκδοση των προσωρινών πινάκων και των τριών προκηρύξεων (3ΕΑ/2019, 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019), είναι πια καταφανέστατη η προβληματική, ασαφής και μη σωστή λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος αιτήσεων του ΑΣΕΠ!Στο πλαίσιο της επεξεργασίας των αιτήσεων, που υποβλήθηκαν προέκυψε σημαντικός αριθμός υποψηφίων, πάνω από 10.000 εκπαιδευτικοί που αποκλείστηκαν από την διαδικασία λόγω τεχνικών προβλημάτων, δυσλειτουργιών του συστήματος και ασαφειών, που προέκυψαν κατά την διαδικασία έκδοσης και πληρωμής των παραβόλων αξίας 3
Σαν τα 120 μόρια προϋπηρεσίας δεν φτάνει τίποτα! Αλλά οι έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία χαλιούνται μετά από τα διδακτορικά κλπ.Όσον αφορά το σκεπτικό σου, με την ίδια λογική κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι και στα υπόλοιπα κριτήρια μοριοδότησης δεν έχουν όλοι πρόσβαση, και μπαίνουμε μετά σε έναν φαύλο κύκλο..Καλώς ή κακώς, μπήκαν λίγο απ' όλα.. το πιο σκανδαλώδες είναι τα 120 μόρια προϋπηρεσίας, ενώ σε ΟΛΕΣ τις άλλες προκηρύξεις ΑΣΕΠ είναι 84!
Το ζήτημα του παραβόλου παύει να είναι εκπαιδευτικό ζήτημα. Καθίσταται πλέον ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ, καθώς πάνω από 10.000 πολίτες τιμωρούνται για λάθη άλλων. Πάνω από 10.000 πολίτες αποκλείονται από τη δυνατότητα εργασίας για 3 χρόνια. Πάνω από 10.000 πολίτες και οι οικογένειές τους αντιμετωπίζουν ΑΜΕΣΟ ΠΡΟ
'Για ποιους λόγους έγινε ανακοινοποίηση των πινάκων στο ορθό από το ΑΣΕΠ, χωρίς επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου; Για ποιους λόγους πραγματοποιήθηκαν Τα λάθη του ΑΣΕΠ διορθώνονται κατά περίπτωση; Το λάθος του ηλεκτρονικού συστήματος και η απουσία ασφαλιστικής δικλείδας γιατί δεν διορθώνεται;'Πότε έγινε ανακοινοποίηση των πινάκων;;
Εγινε στην 1 ΓΕ .