0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
https://www.pde.gr/index.php?topic=35892.msg1087843#msg1087843Έχουν κατά καιρούς νομοθετηθεί διάφορες ισοπεδωτικές ρυθμίσεις. Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο (εμπνεύσεως Θεοδωρικάκου και υπογραφής
Το υπουργείο μας κλείνει το μάτι για ένα ακόμη παιδάκι. Καραντίνα, νέο σχέδιο νόμου προσλήψεων...μην πείτε ότι δεν το ξέρατε μετά Ζήτω ο εκσυγχρονισμός του συστήματος διορισμών για το δημόσιο. Λέτε να εφαρμοστεί και για τους μετακλητούς του κάθε υπουργού / βουλευτή;;; Πόση αριστεία πχιά
Γιατί είναι απαραίτητα κακό να συμβαίνει αυτό; Δεν θα βόλευε, για παράδειγμα, ένας μαθηματικός από τη Λήμνο, να διοριστεί στη Λήμνο και να μην θέλει και να μην μπορεί να φύγει;Όχι όπως τώρα που διορίζεται κάποιος εκεί και φεύγει κάθε χρόνο, διαταράσσοντας τη λειτουργία του σχολείου..
γιατι που ειναι το κακο να δουλέψει καποιος στη λημνο που δεν ειναι απο εκει?
Δεν είπα ότι είναι κακό. Αυτό που είναι κακό, είναι να διοριστεί κάποιος στη Λήμνο, και να φεύγει κάθε χρόνο από τη Λήμνο, οπότε τα παιδιά θα είναι κάθε χρόνο με άλλον εκπαιδευτικό.
σε αυτο δε φταιει το σύστημα διορισμών...
Κατ’ αρχάς το Νομοσχέδιο δεν αφορά τους διορισμούς εκπαιδευτικών αλλά τους διορισμούς στο υπόλοιπο Δημόσιο.Κατά δεύτερον, το Νομοσχέδιο υποχρεώνει όσους είναι μόνιμοι κάτοικοι των συγκεκριμένων Δήμων να υπηρετήσουν στις προκηρυσσόμενες θέσεις (εφόσον επιλεγούν) επί μία τουλάχιστον δεκαετία. Θα μπορούσε αυτός ο όρος να αφορά οποιονδήποτε επιλεγεί σε αυτή τη θέση, ώστε να αποτρέπεται η χρησιμοποίησή της ως εφαλτήριο διορισμού στο Δημόσιο και μετά μιας γρήγορης μετάθεσης σε άλλο μέρος. Έτσι όσοι από άλλο Δήμο διεκδικούσαν τη θέση, θα ήξεραν εξ αρχής τι τους περιμένει και ενδεχομένως θα τους δινόταν η ευκαιρία να φτιάξουν και τη ζωή τους σε ένα άλλο μέρος (κίνητρο για αποκέντρωση).Η ένστασή μου έχει να κάνει με το εξής: από τη στιγμή που η δυσανάλογα υπέρμετρη πριμοδότηση της εντοπιότητας σε αυτούς τους Δήμους (ενώ άλλα κριτήρια που ξέραμε πλέον εκμηδενίζονται: εμπειρία, τίτλοι σπουδών, ξένες γλώσσες, γνώσεις πληροφορικής) την καθιστά αποφασιστικό παράγοντα στην επιλογή των διοριστέων (στη δε περίπτωση της επιλογής προσωπικού με σειρά προτεραιότητας, δηλ. με μόρια, χωρίς γραπτό διαγωνισμό, όχι απλά αποφασιστικό αλλά αποκλειστικό), κατά πόσο η εντοπιότητα καθιστά κάποιον ικανότερο και καταλληλότερο για την κατάληψη της θέσης.Επίσης θεωρώ ότι τίθεται και θέμα Συνταγματικότητας (Σ.Σ. προφανώς είναι άλλοι αρμόδιοι να αποφανθούν για αυτό), διότι μπορεί μεν το άρθρο 101 παρ.4 του Συντάγματος να λέει ότι:«4. Ο κοινός νομοθέτης και η Διοίκηση, όταν δρουν κανονιστικά, υποχρεούνται να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών και ορεινών περιοχών, μεριμνώντας για την ανάπτυξή τους.»αλλά αυτό θα μπορούσε να εξασφαλιστεί με τον όρο της υπηρέτησης επί δεκαετία οποιουδήποτε διοριστέου, ανεξαρτήτως Δήμου μόνιμης κατοικίας.Επειδή δικαίωμα στην εργασία και διεκδίκησης των θέσεων προς διορισμό δεν έχουν μόνο οι κάτοικοι αυτών των Δήμων, έχει ενδιαφέρον να δούμε εάν θα λέει κάτι για αυτό και σε σχέση με το άρθρο 22 του Συντάγματος η σχετική Έκθεση της Επιστημονικής Υπηρεσίας της