*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019  (Αναγνώστηκε 36637 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 28, 2021, 10:54:09 μμ »
Οτι και να πω τώρα είναι αργά.
Από το 13 που ξεκινήσαμε να ¨ενοχλούμε¨ παρουσιάζαμε αναλυτικά την κατάσταση.
ΔΕν υπήρχαν οργανικά κενά Φυσικών. Μόνο λειτουργικά και αυτά δημιουργούνταν για να εξυπηρετούνται οι μόνιμοι (όχι μόνο Φυσικοί) πολλές φορές παρανόμως. Επαναλαμβάνω ότι έχουμε καταγράψει αυτές τις περιπτώσεις και αντιδρούσαμε σε όλες όσες εντοπίζαμε. Επίσης αυτές οι εξυπηρετήσεις αφορούσαν και αναπληρωτές, κυρίως Φυσικούς και όχι μόνο που προσλαμβάνοταν σε κενά άλλης ειδικότητας ξεκάθαρα, πάλι καταγεγραμμένα. Το ίδιο θα κάνουμε και φέτος. Με μικρό αποτέλεσμα όμως. Διότι χάρη σε αυτές τρώνε ψωμί αρκετοί άνθρωποι.
 Από τότε προειδοποιούσαμε με τις προσλήψεις φυσικών και ότι με το χτίσιμο προυπηρεσίας αυξάνοταν οι προσδοκίες διορισμού ενώ αυτό ήταν πλάνη καθώς δεν υπήρχαν οργανικά κενά. Μπορεί αυτοί οι φυσικοί να έβρισκαν δουλειά για κάποιους μήνες αλλά όχι με τις καλύτερες συνθήκες και σίγουρα χωρίς να υπάρχει κοντινή προοπτική διορισμού. Εγώ προσωπικά το θεωρώ εκμετάλλευση όπως και ότι κόβονταν οι θέσεις από άλλες ειδικότητες. Ομως αυτα που λέγαμε ήταν ενοχλητικά.
Όμως πλέον υπάρχουν οργανικά κενά. Και κάθε χρόνο θα είναι περισσότερα. Ισως με μεγάλη υπομονή όλα να έρθουν στην θέση τους.
Ουδεμία αίσθηση είχα τόσα χρόνια ότι γίνεται τέτοιο είδους καταπάτηση. Είχα την λογική εντύπωση ότι αφού ο νόμος βάζει μαζί στον ίδιο τομέα να διδάσκουν τα μαθήματα των φυσικών επιστημών στα γυμνάσια και λύκεια συγκεκριμένες ειδικότητες έχει προνοήσει δια του λόγου το ασφαλές.
Νομίζω ότι η άποψή σου είναι σχετική γιατί μιλάμε για δευτεροβάθμια εκπαίδευση και όχι για πανεπιστήμια.
Στο δημοτικό ο δάσκαλός κάνει όλα τα μαθήματα, στο γυμνάσιο ομαδοποιούνται από κλάδους σε μια διάκριση μεν αλλά ομαλή δε, και στο λύκειο τονίζεται περισσότερο ο ρόλος της ειδικότητας.
Δηλαδή δεν μπορεί ο φυσικός να διδάξει βιολογία στην α,β,γ γυμνασίου όταν μάλιστα στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ στο γνωστικό του εξετάστηκε και στην βιολογία σε επίπεδο α έτος τουλάχιστον του πανεπιστημίου;
Έχεις την εικόνα του αντίστοιχου καθηγητή στις ΗΠΑ για παράδειγμα; Ένα έτος το διδακτικό αντικείμενο και ένα έτος η διδακτική του μαθήματος και τα ψυχοπαιδαγωγικά.
Και εν τέλει συνάδελφε, δεν θα μπορούσε να γίνει εσωτερικό σεμινάριο για τους ΠΕ 04 για να είναι πλήρης στην διδασκαλία τους στο γυμνάσιο; Εγώ θα έθετα ποτέ ερώτημα σε εσένα αν μπορείς να διδάξεις φυσική στο γυμνάσιο; Αστειευόμαστε;
Σο λύκειο και βασικά προς την τρίτη λυκείου που είναι αρκετά υψηλό το επίπεδο που προσεγγίζει εκείνο πρωτοετών του πανεπιστημίου, εκεί νομίζω ότι είναι φανερή η δυσκολία να διδάσκει κάποιος πλην της αυτής ειδικότητας.
Τα παιχνίδια του υπουργείου και των διαφόρων κλάδων και συμφερόντων τα βλέπουμε.
Οι φυσικοί έχουν μείνει οι μισοί, οι πληροφορικοί ,οι γυμναστές, ανέπαφοι σχεδόν υπερδιπλάσιοι. Οι ξενόγλωσσοι συνολικά ισάριθμοι με τους φιλολόγους. Οι βιολόγοι έρχονται να πάρουν τις θέσεις των φυσικών.
Αυτό είναι το δικό μου συμπέρασμα.
Το υπουργείο θα πράξει νομότυπα αλλά κατ' ουσία θα έχει καταλύσει κάθε σοβαρότητα νομιμοποιώντας τις γελοιότητες τόσων χρόνων. Αγγλικά και στα νηπιαγωγεία...
Και εσύ τουλάχιστον σαν έστω σαν εκφραστής της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών, δεν βλέπεις το δάσος;
Αξίζει κατά την γνώμη σου η υποβάθμιση τους; Δηλαδή είσαι ευχαριστημένος με την ανυπαρξία εργαστηρίων;
Είσαι εντάξει με την απουσία επιστημονικού εγγραμματισμού; Σε ικανοποιεί το επίπεδο μόρφωσης που λαμβάνουν οι μαθητές μας;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:13:12 »

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 28, 2021, 11:00:10 μμ »
Οπως καταλαβαινεις το Υπουργειο υπέβαλε αιτημα στο ΝΣΚ και πηρε την απαντηση αυτη που δημοσιευσε δεν ειναι δλδ προσωπικη τους αποψη..
μισό λεπτό κατάλαβες τι λέει;
Ουσιαστικά να διαχωριστεί ο κλάδος. Και γιατί όχι αν αυτό πιστεύουν στο ΙΕΠ;
Συντεχνιακά δεν έχει αξία πέρα των διευκολύνσεων σε μεταθέσεις κλπ.
Τουλάχιστον να μην λέμε ότι έχουμε ένα κλάδο όπως λένε οι φιλόλογοι ή οι μαθηματικοί.
Εμείς είμαστε ένα μάτσο για τα μάτια του κόσμου δηλαδή για να μην είναι εξόφθαλμο που βάλανε κάθε πτυχιούχο να έχει ειδικότητα στην εκπαίδευση...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 28, 2021, 11:10:04 μμ »
Δεν διδάσκουμε τα ίδια μαθήματα πουθενα. Ουτε στο γυμνάσιο έχουμε κοινές α αναθέσεις. οι νόμοι είναι συγκεκριμένοι. Σου είπαν ψέματα για να δικαιολογήσουν τις εξυπηρετήσεις. Ομως οι εξυπηρετήσεις έχουν όρια και καθώς φαίνεται δεν είσαι βύσμα για να σε διορίσουν σε κενό άλλης ειδικότητας.
Οταν λες να κάνει ο ένας τα μαθήματα του άλλου, εννοείς μόνο οι Φυσικοί τα άλλα μαθήματα. Εμείς, όπως σου είπαν αυτοί που έλεγαν ενοποιημένα στο γυμνάσιο προσλαμβανόμαστε σε αυτή την περιοχή μόνο για το λύκειο. Μια ενοποίηση τι σημαίνει? Οτι θα παίρνουν Βιολόγους για να κάνουν Φυσική? μα τότε εσένα πότε θα σε πάρουν?
Προφανώς η ενοποίηση είναι προσχηματική και σημαίνει αυτό που πρακτικά συνέβαινε στην περιοχή σου. Μόνο φυσικοί στο γυμνάσιο για όλα τα μαθήματα. Τι πανεπιστήμια και παιδαγωγικές

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 28, 2021, 11:29:45 μμ »
Οι νόμοι φτιάχνονται όπως ξέρεις πολύ καλά εδώ στην Ελλάδα πολλές φορές μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουν συμφέροντα.
Εδώ σε ρωτάω κάτι συγκεκριμένο. Ποιο ο λόγος να είναι οι φυσικοί , οι χημικοί, οι βιολόγοι, οι γεωλόγοι στον ίδιο κλάδο; Γιατί να έχουν έως και 11 ώρες δεύτερης ανάθεσης ο ένας τα μαθήματα του άλλου;
Είναι διαστροφή  ή έχει κάποιο νόημα από παιδαγωγικής σκοπιάς;
Επίσης γιατί ήταν αρχικά ο κλάδος ενωμένος; Και μην ξεχνάς διαχωρίστηκε λίγο πριν τα μνημόνια. Παρέμεινε έτσι λόγο των περικοπών, και επίσης ξέρεις ότι πολλές εσωτερικές μεταβολές σχετίζονται με το μνημόνιο, οι συγχωνεύσεις των σχολείων, η αφαίρεση του τρίωρου των εργαστηρίων, οι εσωτερικές αλλαγές στις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων του κλάδου. Οι του υπουργείου και οι άλλοι κλάδοι βλέπουν τον ΠΕ04 δεν βλέπουν τι ώρες κάνει ο βιολόγος, ο φυσικός κλπ. Έκοψαν ώρες φυσικής και έδωσαν στην βιολογία. Καλώς; Όχι γιατί έγινε με δόλο. Να υπάρχει εσωτερική τριβή και ανταγωνισμός μεταξύ μας και να μην κοιτάμε να αυξηθούν οι ώρες των φυσικών επιστημών συνολικά.
Αυτό κάνει πως δεν καταλαβαίνει τώρα η υπουργός.
Σου λέει θέλω να διορίσω αυτά τα νούμερα και θα το βουλώσουν της δευτεροβάθμιας αφού θα τρώγονται αναμεταξύ τους.
Όχι συνάδελφε. Πρέπει να δώσει 50-50 μεταξύ των πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Είναι διαφορετικές βαθμίδες με διαφορετικές ανάγκες. Όχι αυτό το αίσχος του Γαβρόγλου που δεν διόριζε στα πανεπιστήμια και έφερε τους διδάκτορες να τους κάνει αναπληρωτές στην δευτεροβάθμια...
Κάθε βαθμίδα έχει το ρόλο και τη ιδιαίτερη φυσιογνωμία της.
Εμείς τι ζητάμε; Αυτά τα ωρολόγια προγράμματα για να διοριστούν 50 φυσικοί, 200 χημικοί , 60 Γεωλόγοι και 300 βιολόγοι; Και τι έγινε νομίζεις;
Θα βγει ένας άλλος υπουργός και θα σκεφτεί, να ικανοποιήσω και τους φυσικούς, που τώρα θα βγουν στα κάγκελα και θα ουρλιάζουν, πως;
Έλα μωρέ, θα κόψω απ' τους βιολόγους και πάει λέγοντας.
Αυτό κάνουμε όταν είμαστε εσωστρεφείς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:13:12 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 28, 2021, 11:59:44 μμ »
οι ειδικότητες χωρίστηκαν επειδή το ζήτησαν οι φυσικοί. Ετσι μου είπαν.
Εγώ ζητώ να χωριστούν τελείως. ΔΕν χωρίζονται τελείως διότι υπήρχε πλεόνασμα Φυσικών, που χρειάζονταν τα άλλα μαθήματα.
Οταν χώρισαν και πήγαν να βγάλουν υπεραριθμίες οι χημικοί της Α αθήνας συνειδητοποίησαν ότι παντού βγαίνουν υπεράριθμοι. Ετσι πήραν την ενιαία υπεραριθμία επειδή τότε ήταν χημικός ο Γ.Γ. του υπουργείου.
Οι ώρες της Βιολογίας αυξήθηκαν σε όλο τον κόσμο πριν δεκάδες χρόνια μαλιστα και πάλι στην ελλαδα είναι λιγότερες. Ο κόσμος προχωράει.
Καταλαβαίνεις ότι για να αυξηθούν οι ώρες των Φ.Ε. πρέπει να μειωθούν άλλες ώρες. Δεν είναι πιο ηθικό να ζητάμε ενωμένοι να αυξηθούν εις βάρος άλλων (Αλλα ναι το κάνουμε). Ενωνμένοι μπορούμε να ζητάμε περισσότερα αλλά δεν σημαίνει ότι θα μας τα δώσουν. Αλλά σε ποιά βάση να ενωθούμε? Πως κερδίζουν οι φυσικές επιστήμες αν διοριστώ εγώ ή εσύ? πως περνάει καλύτερα η φυσική στους μαθητές αν την διδάσκω εγώ? ή εσύ την βιολογία?
Μήπως όλο αυτό το εαν εαν είναι απλώς μια προσπάθεια να βρεθεί ένας τρόπος να νομιμοποιηθεί η πρόσληψη ή ο διορισμος επιπλέον Φυσικών σε ώρες άλλων μαθημάτων. Ε λοιπόν δεν χρειάζεται να νομιμοποιηθεί. Μπορεί να συνεχίζεται να γίνεται παράνομα.
Αν θέλετε να έρθουμε κοντά τότε ένα καλό βήμα είναι να χάσουν οι φυσικοί προνόμια. Να συμβιβαστούν. πχ. είμαι πρόθυμος να συζητήσω ενοποίηση στο γυμνάσιο Με ενιαίο science με μία ασφαλιστική δικλείδα : όχι δύο μαζί από την ίδια ειδικότητα σε ένα γυμνάσιο, όχι δηλαδή ενοποίηση για βόλεμα ειτε δικών σας είτε δικών μας. Βεβαια για να είμαι ειλικρινής το λέω διότι το έχω υπολογίσει και με συμφέρει
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2021, 12:01:53 πμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 29, 2021, 01:00:06 πμ »
Αγαπητέ συνάδελφε δεν είναι ο ένας κλάδος εναντίον του άλλου δεν είναι η μια ειδικότητα εναντίον της άλλης.
Υπάρχει μια εσωτερική φιλοσοφία στα συστήματα εκπαίδευσης και στην βάση αυτής ανυψώνεται το οικοδόμημα της εκπαίδευσης.
Οι φυσικές επιστήμες είναι τόσο σημαντικές όσο αντιλαμβανόμαστε εμείς και ίσως κάποιοι εξαιρετικά μορφωμένοι από άλλους κλάδους. Δεν είναι υποκειμενισμός. Η επανάσταση του ορθού λόγου έγινε με την φυσική και ακολούθως με την χημεία, την γεωλογία και βιολογία καθώς και όλες τις επιμέρους φυσικές επιστήμες.
Είναι πνευματική φτώχια και αναίρεση των προσπαθειών τόσων χρόνων να κατατριβόμαστε σαν κλάδος σε τέτοιες αντιπαραθέσεις.
Η επανάσταση  απ' την βάση, στην διδασκαλία της φυσικής , της χημείας , γεωλογίας, βιολογίας που έφεραν ερασιτεχνικές προσπάθειες όπως του Αθανασάκη, των αδελφών Σαββάλα , των Μανωλκίδη, κλπ με την άνθιση του φροντιστηρίου, ανέδειξε τις θετικές επιστήμες με ένα υψηλό επίπεδο διδασκαλίας έστω και θεωρητικό. Φτάσαμε σε μια αρκετά καλή κατάσταση σε σχέση με ανεπτυγμένες χώρες και υστερούσαμε μόνο στη σύνδεση των ατομικών πρωτοβουλιών με τα πανεπιστήμια , την διδακτική των μαθημάτων και με τα εργαστήρια. . Πολλοί μαθητές μας διέπρεψαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και αργότερα στο εξωτερικό.
Εδώ φτάσαμε στον μηδενισμό. Δεν έχει νόημα να διδάσκεται το μάθημα της φυσικής, έχει ξεπεραστεί...
Από τι;
Είναι απαράδεκτο να υποβαθμίζεται έτσι στο λύκειο αλλά και στο γυμνάσιο με την απουσία εργαστηριακού εξοπλισμού.
Τέλος πάντων μην νομίζεις ότι μιλώντας σε δήθεν ειδήμονες για τα προβλήματα του κλάδου θα καταλάβουν τι συμβαίνει. Οι περισσότεροι είναι ημιμαθείς ή εγωιστές για να δουν την αλήθεια. Σιγά μην περίμενα τίποτα καλύτερο απ' την Ζαχαράκη. Ή την Μακρή. Θα έβαζα ένα ερωτηματικό για την Κεραμέως μόνο και μόνο γιατί έχει ακουστεί ότι σπούδασε νομική στο Χάρβαντ και άρα σαν μαθήτρια είχε μορφωτικό υπόβαθρο να ξεχωρίζει την σημασία κάθε μαθήματος.
Αρκετά το κουράσαμε για σήμερα. Να επαναλάβω όμως κάτι που είπα  σε άλλο μήνυμα, η φτώχεια είναι άσχημος σύμβουλος. Κοιτάζεις να σωθείς όπως όπως. Και η Ελλάδα σήμερα είναι φτωχή χώρα και οι εκπαιδευτικοί φτωχοί άνθρωποι στην πλειοψηφία τους. Αυτό που γίνεται τώρα με τις κατανομές άλλες εποχές θα φάνταζε κακόγουστη φάρσα. Εδώ όμως είναι αγώνας επιβίωσης και αυτό είναι που θολώνει την κρίση.
Όμως παρόλα αυτά ας δείξουμε ότι δεν έχουμε χάσει την αίσθηση του τι αντιπροσωπεύουμε.
Και στο λέω έχοντας τραβήξει πάρα πολλά τα χρόνια αυτά. Ποτέ δεν έχασα την αίσθηση του σκοπού για τον οποίο ξεκίνησα να σπουδάσω, και αυτός ήταν η πραγματική αγάπη για την επιστήμη και ειδικά και γενικά. Μια αγάπη που ήθελα να τη δασώσω στους μαθητές μου αφού εγώ δεν μπορούσα να φανώ τόσο αντάξιό της.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 29, 2021, 10:39:35 πμ »
δεν βλεπω καποια συνδεση με τους διορισμους σε αυτα που λες. Ολα αυτα θεωρητικά θα μπορουσαν να αλλαξουν χωρις άλλους διορισμους και χωρίς αλλαγες στις ωρες. Δεν βλεπω μηδενισμο της φυσικής, τα εργαστηρια ειναι προβληματικά για όλους. Καπου δεν μ αρεσουν αυτα που λες για υποβαθρα μαθητων και εξαιρετικά μορφωμένους που καταλαβαινουν και άλλοι όχι. Επίσης συμφωνω ότι η φτωχια θολώνει την κρίση. Οπότε μαζί σου.
Ασχετο τώρα, ως προς την κατανομή δεν βλέπω καποιο προβλημα να γινει με βαση τα οργανικά ελλείματα, και όχι διορισμούς πάνω σε πλαονάσματα καθως δεν βοηθάει σε καποιο από αυτά που είπες

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 29, 2021, 11:16:43 πμ »
Γνωρίζει κάποιος για την προέλευση ή τη  βασιμότητα του πίνακα που κυκλοφορεί και  δίνει 21 θέσεις διορισμού φυσικών και 493 βιολόγων;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 29, 2021, 11:21:01 πμ »
Δώσε ένα λινκ να σου πω

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 29, 2021, 11:26:15 πμ »
Δεν έχει αναρτηθεί, κυκlοφορεί μέσω μέιλ ένα pdf.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 29, 2021, 11:31:40 πμ »
Σε παρακαλώ τότε ανέβασε το εδώ ή στείλε μου στο email να το ανεβάσω εγώ. Σου στέλνω το mail σε πμ

Αποσυνδεδεμένος Ulysses1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 29, 2021, 11:40:44 πμ »
έγραψα ένα κατεβατό απάντηση αλλά όταν το ανάρτησα δεν το είδα να δημοσιεύεται.
Δεν πειράζει, θα ξαναγράψω μετά από λίγες ώρες γιατί έχω δουλειές.
Προσωπικά δεν θα παρακαλέσω κανένα για το αίσχος να μειώσουν τις ανάγκες της φυσικής και των αριθμό των διδασκόντων φυσικών κατά το ήμισυ.
Το μέλλον θα τους κρίνει όλους.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 29, 2021, 11:54:57 πμ »
O θεός;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοι ΠΕ04 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 29, 2021, 11:59:04 πμ »
Γνωρίζει κάποιος για την προέλευση ή τη  βασιμότητα του πίνακα που κυκλοφορεί και  δίνει 21 θέσεις διορισμού φυσικών και 493 βιολόγων;
Τα νούμερα πάντως αυτά μοιάζουν με τα υποθετικά σενάρια με ίδιο ποσοστό κάλυψης των οργανικών αλγεβρικών άθροισμα των πριν τις μεταθεσεις, του trust ή του τιμπλαλεξη. Σαν σενάρια έχουν κάποια αξία αλλά δεν είναι του υπουργείου.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2021, 12:05:33 μμ από gvasilis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 483

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.