0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα συνάδελφοι,Σήμερα λάβαμε την ανωτέρω σχετική ενημέρωση από τον διευθυντή της μονάδας μέσω τηλεδιάσκεψης, και αμέσως μου έκανε εντύπωση η επιλεκτική στόχευση στις τρεις ειδικότητες (ΠΕ02, ΠΕ03. ΠΕ04), ενώ θα περίμενε κανείς ότι μια τέτοια υποχρέωση θα ίσχυε οριζόντια για όλους τους διδάσκοντες. Σε σχετική ερώτηση ο διευθυντής δήλωσε άγνοια, επί του σκοπού αυτής της εντολής. Κατόπιν δε συζητήσεων που είχα με συναδέλφους όλοι σχεδόν συμφώνησαν, πως ίσως αυτό να σχετίζεται με την επερχόμενη αξιολόγηση ή / και την τράπεζα θεμάτων (που φημολογείται πως θα επεκταθεί και στο γυμνάσιο). Θα ήθελα λοιπόν, να διευκρίνιζε κάποιος που τυχόν γνωρίζει περισσότερα, τι μπορεί να εξυπηρετεί αυτή η νέα μεθόδευση του ΥΠΑΙΘ και μάλιστα επιλεκτικά. Ευχαριστώ
Τα μαθήματα αυτά δίνονται πανελλαδικά οπότε πρέπει να προσαρμοστεί η ύλη την επόμενη χρονιά σε όλες τις ταξεις
Εντάξει, αλλά αυτό δεν εξηγεί επαρκώς την εφαρμογή του μέτρου στα γυμνάσια
πιο πολυ θελουν να δουν που ειμαστε. πιο πολυ παγιδα μου μοιαζει, εαν δλδ πει καποιος οτι ειναι καλα στην υλη θα πουνε μετα οτι η τηλεκπαιδευση παει μπαλα και ολα καλα, αμα πει οτι δεν ειναι καλα στην υλη μπορει να γινει καμμια παραταση ετους μπας και μαζευτει τπτ. ειλικρινα κανεις δεν ξερει τι παιζει
Όχι ακριβώς. Στα αγγλικά δε ζητάνε ύλη, ενώ ζητάνε στη Χημεία (που δεν ανήκει στην Α' ομάδα).