*

Αποστολέας Θέμα: Απορία προς πολλούς  (Αναγνώστηκε 6903 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 03, 2021, 03:59:41 μμ »
Εσείς είστε ευχαριστημένοι από το επιπεδο των σπουδών της σχολής σας, της βασικής σχολής σας;
Εννοώ ότι γενικά έχετε μια καλή εικόνα για τις σπουδές που παρέχει το ελληνικό πανεπιστήμιο;
Εγώ σπούδασα φιλολογία Αθήνας, 2001-2005, κατεύθυνση ΜΝΕΦ.
Το επίπεδο των χρόνων εκείνων, το θεωρώ απαράδεκτο.
Οι μισοί καθηγητές ήταν τελείως ανυπόστατοι, χωρίς δημοσιεύσεις, χωρίς έργο, και αδιάφοροι συν τοις άλλοις.
ΈΚαναν ένα μάθημα υπαγόρευσης που αν το έκανε εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο, θα τον έπαιρναν με τις ντομάτες, κι όμως είχαν την αίσθηση ότι ήταν κορυφαίοι και επιτελούσαν σπουδαίο έργο, υποτιμώντας μάλιστα τους φοιτητές επειδή ο βασικός τους προορισμός ήταν η δευτεροβάθμια εκπαίδευση και όχι η έρευνα.
Σιγά σιγά άρχισαν να έρχονται νεότεροι, με σπουδές έξω, με δημοσιεύσεις, και πιστεύω ότι τώρα το επίπεδο των διδασκόντων είναι κλάσεις ανώτερο.

Στο μεταπτυχιακό που έκανα στο ίδιο τμήμα, δωρεάν με εξετάσεις, το 1/3 των σεμιναρίων ήταν επίσης απαράδεκτο.

Γενικά ο,τι σοβαρό έμαθα στην επιστήμη μου, το έμαθα με προσωπική μελέτη κυρίως.

ΠΙστεύω ότι το επίπεδο των σπουδών τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει, όμως επιεδή όλοι είμαστε μιας κάποιας ηλικίας, νομίζω ότι γενικά έχουμε ανάλογες εμπειρίες (ξέρω βέβαια ότι στη φιλολογία τουλάχιστον, όσοι σπούδασαν Θεσσαλονίκη, ΓΙάννενα ή Κρήτη έιχαν πολύ καλύτερους καθηγητές τότε).

Μην θεοποιούμε καταστάσεις. ΤΟ υλικό που φεύγει από εμάς, που ξέρουμε πώς είναι, αυτό το υλικό μπαίνει στο πανεπιστήμιο και αυτό το υλικό βγαίνει. Δεν μεταμορφώνονται ως δια μαγείας στις σχολές. Κι εκέι οι διδάσκοντες προφανώς ρίχνουν τις απαιτήσεις όσο περνάνε τα χρόνια, γιατί κάποιοι πρέπει να παιρνουν πτυχίο. Το θέμα μας λοιπόν είναι αν ο δικός μας μαθητής που ξέρουμε το επίπεδό του, θα πάρει πτυχίο ενός ΑΕΙ ή αν θα το πάρει από Βουλγαρία ή από κολλέγιο; ΤΙ το συγκλονιστικό θα συμβεί που θα του αλλάξει το επίπεδο μέσα στο ελληνικό ΑΕΙ;

Είμαστε μια χώρα όπου σπαταλάται περισσότερη ενέργεια και σκέψη για το πώς θα μπει κανεις σε μια σχολή και όχι για το αν και πώς θα βγει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορία προς πολλούς
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:08:51 »

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 03, 2021, 04:39:18 μμ »
Εσείς είστε ευχαριστημένοι από το επιπεδο των σπουδών της σχολής σας, της βασικής σχολής σας;
Εννοώ ότι γενικά έχετε μια καλή εικόνα για τις σπουδές που παρέχει το ελληνικό πανεπιστήμιο;
Εγώ σπούδασα φιλολογία Αθήνας, 2001-2005, κατεύθυνση ΜΝΕΦ.
Το επίπεδο των χρόνων εκείνων, το θεωρώ απαράδεκτο.
Οι μισοί καθηγητές ήταν τελείως ανυπόστατοι, χωρίς δημοσιεύσεις, χωρίς έργο, και αδιάφοροι συν τοις άλλοις.
ΈΚαναν ένα μάθημα υπαγόρευσης που αν το έκανε εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο, θα τον έπαιρναν με τις ντομάτες, κι όμως είχαν την αίσθηση ότι ήταν κορυφαίοι και επιτελούσαν σπουδαίο έργο, υποτιμώντας μάλιστα τους φοιτητές επειδή ο βασικός τους προορισμός ήταν η δευτεροβάθμια εκπαίδευση και όχι η έρευνα.
Σιγά σιγά άρχισαν να έρχονται νεότεροι, με σπουδές έξω, με δημοσιεύσεις, και πιστεύω ότι τώρα το επίπεδο των διδασκόντων είναι κλάσεις ανώτερο.

Στο μεταπτυχιακό που έκανα στο ίδιο τμήμα, δωρεάν με εξετάσεις, το 1/3 των σεμιναρίων ήταν επίσης απαράδεκτο.

Γενικά ο,τι σοβαρό έμαθα στην επιστήμη μου, το έμαθα με προσωπική μελέτη κυρίως.

ΠΙστεύω ότι το επίπεδο των σπουδών τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει, όμως επιεδή όλοι είμαστε μιας κάποιας ηλικίας, νομίζω ότι γενικά έχουμε ανάλογες εμπειρίες (ξέρω βέβαια ότι στη φιλολογία τουλάχιστον, όσοι σπούδασαν Θεσσαλονίκη, ΓΙάννενα ή Κρήτη έιχαν πολύ καλύτερους καθηγητές τότε).

Μην θεοποιούμε καταστάσεις. ΤΟ υλικό που φεύγει από εμάς, που ξέρουμε πώς είναι, αυτό το υλικό μπαίνει στο πανεπιστήμιο και αυτό το υλικό βγαίνει. Δεν μεταμορφώνονται ως δια μαγείας στις σχολές. Κι εκέι οι διδάσκοντες προφανώς ρίχνουν τις απαιτήσεις όσο περνάνε τα χρόνια, γιατί κάποιοι πρέπει να παιρνουν πτυχίο. Το θέμα μας λοιπόν είναι αν ο δικός μας μαθητής που ξέρουμε το επίπεδό του, θα πάρει πτυχίο ενός ΑΕΙ ή αν θα το πάρει από Βουλγαρία ή από κολλέγιο; ΤΙ το συγκλονιστικό θα συμβεί που θα του αλλάξει το επίπεδο μέσα στο ελληνικό ΑΕΙ;

Είμαστε μια χώρα όπου σπαταλάται περισσότερη ενέργεια και σκέψη για το πώς θα μπει κανεις σε μια σχολή και όχι για το αν και πώς θα βγει.
Το θέμα είναι ότι ο μαθητής που θα περνούσε Ιατρική εδώ δε θα πήγαινε να σπουδάσει το αντικείμενο αυτό στη Βουλγαρία. Ξέρω άτομο που εδώ έδωσε 3 φορές πανελλαδικές και πέρασε μονο τη μια (δεν υπήρχε τότε η βάση του 10 νομίζω) και την επόμενη χρονιά πήγε Βουλγαρία και σπούδασε Ιατρική. Μάντεψε, ο μαθητής αυτός πέρασε όλα τα μαθήματα και δίχως καθυστέρηση πήρε το πτυχίο του!

Όσο για το επίπεδο σπουδών μου, έμεινα αρκετά ευχαριστημένη θα έλεγα. Στην Αγγλική Φιλολογία δεν περνούσες εύκολα τα μαθήματα και οι πιο πολλοί καθηγητές ήταν πολύ καλοί στον τομέα τους. Δεν είχα ψάξει δημοσιεύσεις που μπορεί να είχαν αλλά δεν κρίνω τώρα πια απαραίτητα την αξία ενός καθηγητή από αυτό μόνο. Φυσικά δεν αντιλέγω πως είναι σημαντικό στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αρκετοί από τους νεότερους που δίδασκαν τότε βλέπω πως έχουν εξελιχθεί με δημοσιεύσεις στο ενεργητικό τους, συμμετοχή σε projects κλπ. Σαφώς και θα μπορούσε η κατάσταση να ήταν καλύτερη αλλά έμεινα όντως ευχαριστημένη. Δεν το συζητώ ότι η προσωπική μελέτη και η εμβάθυνση που μπορεί να κάνεις μόνος μπορεί να σε πάνε πολλά βήματα παραπέρα, αλίμονο αν τελείωνε η κατάκτηση της γνώσης στο πτυχίο.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2021, 04:46:11 μμ από English »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 03, 2021, 05:23:06 μμ »
Το θέμα είναι ότι ο μαθητής που θα περνούσε Ιατρική εδώ δε θα πήγαινε να σπουδάσει το αντικείμενο αυτό στη Βουλγαρία. Ξέρω άτομο που εδώ έδωσε 3 φορές πανελλαδικές και πέρασε μονο τη μια (δεν υπήρχε τότε η βάση του 10 νομίζω) και την επόμενη χρονιά πήγε Βουλγαρία και σπούδασε Ιατρική. Μάντεψε, ο μαθητής αυτός πέρασε όλα τα μαθήματα και δίχως καθυστέρηση πήρε το πτυχίο του!

Όσο για το επίπεδο σπουδών μου, έμεινα αρκετά ευχαριστημένη θα έλεγα. Στην Αγγλική Φιλολογία δεν περνούσες εύκολα τα μαθήματα και οι πιο πολλοί καθηγητές ήταν πολύ καλοί στον τομέα τους. Δεν είχα ψάξει δημοσιεύσεις που μπορεί να είχαν αλλά δεν κρίνω τώρα πια απαραίτητα την αξία ενός καθηγητή από αυτό μόνο. Φυσικά δεν αντιλέγω πως είναι σημαντικό στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αρκετοί από τους νεότερους που δίδασκαν τότε βλέπω πως έχουν εξελιχθεί με δημοσιεύσεις στο ενεργητικό τους, συμμετοχή σε projects κλπ. Σαφώς και θα μπορούσε η κατάσταση να ήταν καλύτερη αλλά έμεινα όντως ευχαριστημένη. Δεν το συζητώ ότι η προσωπική μελέτη και η εμβάθυνση που μπορεί να κάνεις μόνος μπορεί να σε πάνε πολλά βήματα παραπέρα, αλίμονο αν τελείωνε η κατάκτηση της γνώσης στο πτυχίο.
όταν λέω προσωπική μελέτη εννοώ ότι τα βασικά που μ χρειάστηκαν μετά στο μεταπτυχιακό κ το διδακτορικό τα έμαθα μόνη μου, όχι από τη σχολή. Οι καθηγητές του φιλολογικού ήταν άθλιοι.

Η ιατρική είναι μια περίπτωση. δεν θέλουν όλοι όμως ιατρική, υπάρχουν πολλά αλλα παιδιά που θα έβρισκαν μια καλύτερη τύχη σε οτιδήποτε άλλο εκτός από την ταλαιπωρία των πανελληνίων. Αλλά κ αυτοί που σπουδάζουν σε ΑΕΙ κ μάλιστα σε σοβαρές επιστήμες, κ έχουν μπει με 12αροα κ 13αρια, τι καταπληκτικό επίπεδο φανταζόμαστε ότι έχουν; εμείς οι ίδιοι για τα σχολικα μαθήματα τους βάλαμε τέτοιους βαθμούς, πώς περνάνε μετά κ γίνονται επιστήμονες; αυτό το σκεφτήκαμε ποτέ; 

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 03, 2021, 05:30:14 μμ »

[...] Δλδ θα πρέπει τα παιδιά να κάνουν κατόρθωμα για να είναι άξια?
Το να κάνεις το ίδιο πράγμα έξυπνα  δεν είναι μια δεξιότητα που πρέπει να μαθαίνουν και να εξασκούνται σε αυτή?

+++
Ναι, θα έπρεπε να μαθαίνουν να κάνουν το ίδιο πράγμα έξυπνα και με άλλο τρόπο. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις.
Όπως "καλές" και "κακές" σχολές υπάρχουν στην Ελλάδα, το ίδιο συμβαίνει και στο εξωτερικό. Και να μην είναι μία σχολή άριστη, αν έχεις όρεξη για μελέτη, μπορείς να αξιοποιήσεις τον χρόνο σου εκεί και να μάθεις αυτό που θες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορία προς πολλούς
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:08:51 »

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 03, 2021, 05:36:10 μμ »
όταν λέω προσωπική μελέτη εννοώ ότι τα βασικά που μ χρειάστηκαν μετά στο μεταπτυχιακό κ το διδακτορικό τα έμαθα μόνη μου, όχι από τη σχολή. Οι καθηγητές του φιλολογικού ήταν άθλιοι.

Η ιατρική είναι μια περίπτωση. δεν θέλουν όλοι όμως ιατρική, υπάρχουν πολλά αλλα παιδιά που θα έβρισκαν μια καλύτερη τύχη σε οτιδήποτε άλλο εκτός από την ταλαιπωρία των πανελληνίων. Αλλά κ αυτοί που σπουδάζουν σε ΑΕΙ κ μάλιστα σε σοβαρές επιστήμες, κ έχουν μπει με 12αροα κ 13αρια, τι καταπληκτικό επίπεδο φανταζόμαστε ότι έχουν; εμείς οι ίδιοι για τα σχολικα μαθήματα τους βάλαμε τέτοιους βαθμούς, πώς περνάνε μετά κ γίνονται επιστήμονες; αυτό το σκεφτήκαμε ποτέ;
Δε διαφωνώ ότι υπάρχει πολλές φορές καλύτερη τύχη από ένα τμήμα ΑΕΙ. Τα ΙΕΚ μια χαρά επαγγελματική κατάρτιση προσφέρουν. Σημασία έχει κάποιος να κάνει κάτι που του αρέσει αλλά και το σχολείο και η πολιτεία οφείλει να ενημερώνει τους μελλοντικούς σπουδαστές ή φοιτητές για τις τάσεις στην αγορά εργασίας, τις διεξόδους κλπ.
Προσωπικά, έχοντας και την εμπειρία από μεταπτυχιακές σπουδές σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, θα έλεγα πως εκεί το επίπεδο σπουδών είναι σαφώς προσανατολισμένο στη σύγχρονη εποχή. Εδώ κάποιες φορές τα συγγράματα ήταν απαρχαιωμένα. Για το επίπεδο των διδασκόντων θα έλεγα πως και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό υπήρχαν και οι πολύ καλοί και οι μέτριοι. Άθλιους δεν γνώρισα όσον αφορά στο γνωστικό κομμάτι, στη συμπεριφορά είχα καποιους που είχαν θέματα δυστυχώς.
Και φυσικά δύσκολο, όχι όμως ακατόρθωτο, ο μαθητής που είχε δυσκολίες στο σχολείο να γίνει ο άριστος φοιτητής.

Αποσυνδεδεμένος Korina92

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 03, 2021, 05:40:35 μμ »
Δε συμφωνώ σε καμία περίπτωση ότι οι περισσότερες σχολές στην Έλλάδα δεν είναι καλές. Ίσα ίσα με τα
χρόνια θεωρώ πως πολλές σχολές, που κάποτε ήταν στη μαύρη λίστα, ξαφνικά έγιναν σχολές και επαγγέλματα του μέλλοντος.Το παράδειγμα της Βουλγαρίας, απλά είναι ακραία λανθασμένο. Δε θα συγκρίνω με τίποτα σπουδές(5 ετών) με σπουδές 2 ετών και... καληνύχτα... Ούτε συμφωνώ ότι τα καλύτερα μυαλά έφυγαν στο εξωτερικό. Όχι ρε παιδιά για όνομα του Θεόυ. Άπειρα δυνατά μυαλά στη χώρα μας και άνθρωποι που προσπαθούν. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η ερώτησή μου είναι... αναγνωρίζονται πια ισότιμα όλα αυτά; πχ μία κοπέλα που βγαίνει νηπιαγωγός από ιεκ ή κολλέγιο, θα έχει τη δυνατότητα να αναμετράται με κάποιον που τελείωσε ένα πανεπιστήμιο;

Αποσυνδεδεμένος MiVaLo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Λατρεύω την
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 03, 2021, 08:35:43 μμ »
Οι εξετάσεις έχουν καταστρέψει την ανάπτυξη συνεργατικής εμπειρίας και ομαδικού πνεύματος , μια διαδικασία που έπρεπε να προάγεται με την διδασκαλία και την μάθηση.
Οι Έλληνες είμαστε ατομιστές εκ' παραδόσεως και μοιάζουμε με δεινόσαυρους προς εξαφάνιση στο σύγχρονο περιβάλλον. Γιατί; Γιατί παντού οι άνθρωποι προκόβουν όταν μπορούν να συνεννοούνται και να συνεργάζονται. Γιατί το πνεύμα της δημοκρατίας βρίσκεται στο συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι.
Εδώ η δημοκρατία είναι θέμα Ρουσφετιού, και ο διάλογος θέμα Συνθηματολογίας.
Σε ένα σύλλογο ενός σχολείου να βρεθείς,  καταλαβαίνεις ότι ο καθένας κοιτάει αυστηρά την γραφειοκρατία και τίποτα άλλο...
Αν αξιολογούνταν κανονικά ένα σχολείο θα έπιανε όχι πάτο αλλά απόπατο γιατί οι μαθητές κατ' ουσία εκπαιδεύονται στην "λούφα και την παραλλαγή"
Διαβάζει ο καθένας μόνος του με ιδιαίτερα γιατί "έτσι μόνο μαθαίνει"
Προσέχει πως "ξοδεύει" τις 114 απουσίες χωρίς δικαιολογητικά "για να έχει καβάντζα"
Τον νοιάζει μόνο ο βαθμός που "τον παζαρεύει" με τον εκπαιδευτικό για να μην κάνει "παράταιρο" χαβαλέ
Δίνει στο τέλος πανελλαδικές εξετάσεις "για να ξεπεράσει" σε μόρια τους άλλους
Το σχολείο μιας χώρας παρτάκιδων είναι μια μηχανή αναπαραγωγής κλώνων... 

Αποσυνδεδεμένος apap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 03, 2021, 09:01:44 μμ »
Τα κολλεγια δεν αποδιδουν κανενα πτυχιο...Τα κολέγια ειναι Παραρτήματα Πανεπιστήμιων και αυτά αποδίδουν τα πτυχια...Το ΑΤΕΕΝ αποδίδει επαγγελματικη ισοδυναμια μετα απο αιτηση του πτυχιουχου και προφανως δεν εχει δικαιωμα να απορρίψει κανενα τιτλο που εχει απονεμηθεί  οπως οριζουν οι διαδικασιες του αντίστοιχου Πανεπιστήμιου...Δεν αποδιδει ακαδημαικη ισοδυναμια δεν μπορει να συνεχισεις για μεταπτυχιακο η διδακτορικο στην Ελλαδα πραγμα το οποιο παρακάμπτεται με φοιτηση σε αντίστοιχα πρόγραμμα τα στο εξωτερικο...και φυσικα μετα αναγνωριζεται κανονικα απο τον ΔΟΑΤΑΠ...


Η ερώτησή μου είναι... αναγνωρίζονται πια ισότιμα όλα αυτά; πχ μία κοπέλα που βγαίνει νηπιαγωγός από ιεκ ή κολλέγιο, θα έχει τη δυνατότητα να αναμετράται με κάποιον που τελείωσε ένα πανεπιστήμιο;

Αποσυνδεδεμένος bloodymary195

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 03, 2021, 09:38:41 μμ »
Το θέμα για' μένα είναι εάν τα εργασιακά δικαιώματα που παρέχονται στους πτυχιούχους των ιδιωτικών κολλεγίων είναι ισότιμα με αυτά των κρατικών πανεπιστημίων. Εδώ υπάρχουν πανεπιστημιακά τμήματα ξένων χωρών των οποίων οι απόφοιτοι πρέπει να μπουν στην διαδικασία εξετάσεων εξομοίωσης του πτυχίου τους από το ΔΟΑΤΑΠ, ενώ άλλοι πρέπει να παρακολουθήσουν και κάποια εξάμηνα σπουδών του εδώ τμήματος. Αν μέσες άκρες αυτό είναι αναγκαίο να συμβεί και με ένα πτυχίο από ιδιωτικό κολλέγιο, τότε για μένα είναι δώρον άδωρον. Τώρα το αν θα ήταν καλό ή όχι να υπάρχει πλήρης ισοτιμία των πτυχίων και άρα και των εργασιακών δικαιωμάτων, είναι μία άλλη συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος apap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 03, 2021, 09:40:32 μμ »
Και κατι επειδη εχουμε συσσωρεύσει πολλούς διδάκτορες και γενικα γραμματιζούμενους ανθρωπους στην χωρα μήπως να καταργηθεί και το άρθρο του Συντάγματος που απαγορεύει τα ιδιωτικά ΑΕΙ... 8)

Αποσυνδεδεμένος apap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 03, 2021, 09:45:10 μμ »
Αυτο ισχυει για την ακαδημαϊκή ισοδυναμία...Για την επαγγελματική ισοδυναμία αποφασιζει το ΑΤΕΕΝ που στην ουσια διεκπεραιώνει την κοινοτικη οδηγια που οδηγεί στην επαγγελματική ισοδυναμία με τα πτυχία των ελληνικών ΑΕΙ...Με αλλα λογια ολα αναγνωρίζονται κανονικά εφοσον πληρουν τις διαδικασιες που θετει το Πανεπιστημιο και οχι η χωρα...

Εδώ υπάρχουν πανεπιστημιακά τμήματα ξένων χωρών των οποίων οι απόφοιτοι πρέπει να μπουν στην διαδικασία εξετάσεων εξομοίωσης του πτυχίου τους από το ΔΟΑΤΑΠ, ενώ άλλοι πρέπει να παρακολουθήσουν και κάποια εξάμηνα σπουδών του εδώ τμήματος.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 03, 2021, 09:53:36 μμ »
Και κατι επειδη εχουμε συσσωρεύσει πολλούς διδάκτορες και γενικα γραμματιζούμενους ανθρωπους στην χωρα μήπως να καταργηθεί και το άρθρο του Συντάγματος που απαγορεύει τα ιδιωτικά ΑΕΙ... 8)
Άλλο θέμα αυτό όμως, ειναο ιδεολογικό καθαρα. Αλλά μην κοροϊδευομαστε ότι η εισαγωγή σε αει μέσω πανελληνίων είναι οικονομική διαδικασια, ούτε ότι από μόνη της εξασφαλίζει ποιότητα κ επίπεδο.

Το πρόβλημα έγκειται εκεί: ότι το κράτος πριμοδοτεί διαφορα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια κόβοντας θέσεις από τα αει. το ότι αυτό δεν το θεωρούμε σωστό όμως, δεν σημαίνει ότι είναι ασύμφορη επιλογή απαραιτήτως για το παιδί που θα επιλέξει αυτό αντί να δώσει μια περιουσία σε φροντιστήρια κ νοίκια σε μια επαρχιακή πόλη....

Αποσυνδεδεμένος apap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 03, 2021, 10:18:30 μμ »
Οταν το ελληνικο κρατος δεν εχει αποδώσει στα ημεδαπά τμηματα ΑΕΙ και ΤΕΙ επαγγελματικά δικαιωματα θα κατσει να δει τα δικαιωματα των αντίστοιχων ξένων...? Απειλήθηκε με πρόστιμα απο την ΕΕ και για αυτο προχωρησε την διαδικασια...
Προφανως οι κρατιστές που υπαρχουν σε ολο το πολιτικο φασμα στην Ελλαδα...αντισταθηκαν οσο μπορουσαν...βεβαια τα δικα τους παιδια πανε σε ιδιωτικα σχολεια και στα καλυτερα πανεπιστημια του εξωτερικου... :(

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Απορία προς πολλούς
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 04, 2021, 12:43:28 μμ »
H κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως, με ένα ντενεκέ λάδι αγοράζεις από πτυχίο , μέχρι 2-3 μεταπτυχιακά , διδακτορικά , προφίσενσι, ιταλικά, βουλργαρικα, ρουμανικά, επιμορφωσεις,  τώρα θα σκάσουν κ τα κολλέγια κ θα γίνει μία φούσκα στους πίνακες που βασικά θα τα έχουν αγοράσει όλοι αυτά.

Αν δεν αλλάξει το σύστημα να μπει γραπτός ΑΣΕΠ για να μετράνε αυτά ΜΕΤΑ που θα έχεις γράψει εξετάσεις με τα δυο σου του χεράκια ΕΣΥ , απλά είναι πληρωμένη επετηρίδα, ποιός πρόλαβε  κ τα έσκασε πρώτος κ στη συνέχεια πήρε προυπηρεσία με το εξωφρενικό ταβάνι 120 μόρια που δεν υπάρχει πουθενά αλλού σε ΑΣΕΠ.

Προφανώς για να βάζουν μέσα κ τα κολλέγια, κάτι θα αλλάξει  , αλλιώς δουλευομαστε αφού ειδικά Βθμια οι πίνακες έχουν εξωφρενικούς αριθμούς υποψηφιων.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159791
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 515

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.