0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@ haracΕχοντας δει και τις τρεις ενότητες , πιστεύω ότι δεν μπορούν να τα διδάξουν όλες οι ειδικότητες, επειδή δεν έχουν πλήρη γνώση του ΑΠΣ που αναφέρεται συνεχώς σε όλες τις ενότητες. Προσωπικά διδάσκω ξένη γλώσσα στο δημοτικό, οπότε δεν έχω άμεση επαφή με διάφορα μαθήματα όπως γλώσσα, φυσική κλπ. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις περί εργαστηρίων κλπ έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχουν ακόμα σχολεία με πίνακες κιμωλίας και χωρίς υπολογιστείς στην τάξη. Οσο για την σύνδεση στην σελίδα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!
3 ενοτητες έχουν ανέβει μέχρι στιγμής;
Επειδή φέτος δίδαξα τα εργαστήρια δεξιοτήτων από την εμπειρία μου νοιώθω ότι η ειδικότητα δεν είναι το πρόβλημα, υπάρχει πολύ υλικό για να επιλέξεις και να προσαρμόσεις/προσαρμοστείς. Το μεγάλο πρόβλημα είναι η διδακτική ώρα! Οι προτεινόμενες δραστηριότητες είναι για 60' και το σημαντικό κομμάτι αναστοχασμού-ανατροφοδότησης γίνεται βιαστικά ή μετατίθεται για την επόμενη εβδομάδα. Δημιουργείται έτσι ένας φαύλος κύκλος με εκκρεμότητες που μένουν για την επόμενη φορά επειδή δεν έφτασε η ώρα και εκ των πραγμάτων κάνεις ένα μικρό κομμάτι αυτών που σκόπευες αρχικά. Επιπλέον το μάθημα είναι μονόωρο , οπότε βάλτε και καμμιά αργία..... Εμείς φέτος είδαμε και προτείναμε (αυτός ήταν άλλωστε και ο σκοπός της πιλοτικής εφαρμογής) να γινονται 2 κύκλοι ανά έτος και όχι και οι 4.
Ωραια, τελειωσα και τη 4η και δινει οτι το προγραμμα ειναι ολοκληρωμενο κατα 77%. Τι μας κρυβει το τελικο τμημα;