0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
English ποτέ δεν τους ένοιαζε να καλύψουν τα κενά. Και ναι τα παιδιά δεν κάνουν Αγγλικά. Μην σου φαίνεται παράξενο. Αν σκεφτούμε λίγο την τελευταία δεκαετία μέχρι και πριν 4 χρόνια δεν έπαιρνε τόσους Αγγλικών.
Το θέμα ειναι ότι δεν μπορεί να προσλάβει αναπληρωτές μόνο για τα νηπιαγωγεία, καθώς η τοποθέτηση πρέπει να είναι σε δημοτικό.Αρα χοντρικά τα κενά θα υπολογίζονται βάσει των δημοτικών κ πάλι.Τα νηπιαγωγεία θα χρησιμεύσουν σε πιο ευκολη ίσως συμπλήρωση ωραρίου.Σιγουρα είναι θετικό μέτρο για το κλάδο μας αλλά σε" δεύτερο χρόνο"
Ναι, αλλά έστω κι έτσι κάποιοι πρέπει να πάνε στα νηπιαγωγεία, που σημαίνει προσλήψεις για όσες ώρες δεν καλύψουν μόνιμοι. Η τοποθέτηση θα είναι σε δημοτικό (ή Γυμνάσιο, Λύκειο αν είναι κρατικού προϋπολογισμού, όπως έμαθα εδώ στο φόρουμ) και η διάθεση σε 1-4 δημοτικά κ νηπιαγωγεία. Άτομο που δουλεύει σε διεύθυνση μου έλεγε πως το γεγονός ότι δε γίνεται να προσληφθούν αναπληρωτές μόνο για τα νηπιαγωγεία δε σημαίνει κάτι ιδιαίτερο εκτός ίσως από το ατελείωτο τρέξιμο σε σχολεία. Οι ώρες που υπάρχουν δε γίνεται να εξαφανιστούν.Επίσης υπολόγισε χονδρικά αριθμό τμημάτων νηπιαγωγείων (όσα θα κάνουν Αγγλικά) επί 2 ώρες την εβδομάδα ώστε να δεις τον αριθμό που προκύπτει. Το αν αυτές οι ώρες διατίθενται προς συμπλήρωση ωραρίου κι όχι ως σχολείο-α τοποθέτησης, γιατί να μας νοιάζει τόσο; Το τρέξιμο εδώ κι εκεί είναι δεδομένο για μας.
Σε όλα αυτά συμφωνω( κ για αυτό που λες για το Γυμνάσιο λυκειο- μαζι το συζητούσαμε αυτό)Ομως, το γεγονός ότι δεν μπορούμε να έχουμε τοποθέτηση σε νηπιαγωγείο σημαίνει ότι αν δεν υπάρχει στην περιοχή του νηπιαγωγείου σχολείο όπου να μπορούμε να τοποθετηθουμε, οι ώρες του νηπιαγωγείου δεν δικαιολογούν πρόσληψη αναπληρωτή κ άρα δεν αυξάνουν τις θέσεις.Αν πχ σε μια περιοχή(υποθετικά) υπάρχουν 10 νηπιαγωγεία με 2 ώρες το καθένα ,σύνολο 20 ώρες κ δεν υπάρχει άλλο σχολείο που να δικαιολογεί τοποθετηση εκεί ,τοτε δεν προσλαμβάνεται αναπληρωτής για τις ώρες μονο των νηπιαγωγείων .Ναι ,οι ώρες δεν εξαφανίζονται μεν αλλά δεν δίνουν κ αυξηση κενού δε.
Ακομα δεν μπορω να καταλάβω γιατί η πρωτοβάθμια δεν θα χρειαστεί παραπάνω ΠΕ06 με 2 ώρες ανα τμήμα νηπιαγωγείου απο την Αθηνα μεχρι τον Εβρο κ το τελευταιο χωριό της Κρητης.
Να ρωτήσω... από πού προκύπτει ότι δεν γίνεται τοποθέτηση σε νηπιαγωγείο; Φέτος υπήρχε τουλάχιστον μία συνάδελφος με 18 ώρες σε πολυδυναμο νηπιαγωγείο και συμπλήρωνε σε δημοτικό. Επιπλέον, τα 10 νηπιαγωγεία σε μια περιοχή συνήθως δεν σημαίνουν 20 ώρες αλλά τουλάχιστον 20 ώρες. Θα μπορούσαν να είναι 40 ή 60 κτλ.
Να ρωτήσω... από πού προκύπτει ότι δεν γίνεται τοποθέτηση σε νηπιαγωγείο;
Όπως λέει κι ο Lasid, σίγουρα το πρόγραμμα εκμάθησης Αγγλικών στα νηπιαγωγεία θα δημιουργήσει πρόσθετες ανάγκες για εκπαιδευτικούς ΠΕ06.
Σαφώς είναι θετικό ,όπως είπα κ πριν.Ομως δεν θεωρώ ότι πάει με τη λογική "25 νηπιαγωγεία σε ένα νόμο επί 2 ώρες το καθένα σύνολο 50 ώρες δια 24 =2 θέσεις αγγλικών παραπάνω(για τους λόγους που προανέφερα).
Σαφώς είναι θετικό ,όπως είπα κ πριν.Ομως δεν θεωρώ ότι πάει με τη λογική "25 νηπιαγωγεία σε ένα νόμο επί 2 ώρες το καθένα σύνολο 50 ώρες δια 24 =2 θέσεις αγγλικών παραπάνω.