0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι ορίζεται ως "ποιοτική διαφορά" ανάμεσα σε έναν απόφοιτο Πανεπιστημίου από έναν άλλο;
Καλά trust εντάξει μεταξύ μας μιλάμε. Ναι είναι μια χαρά χρήσιμα. Μη μου πεις όμως ότι πολλοί δεν τα κάνουν έτσι. Πχ εικαστικούς η πλειοψηφία δεν έχω δει να κάνει τπτ . Θεατρολόγους οκ . Και πληροφορικούς αρκετοί απλά τα αφήνουν στον υπολογιστή. Γυμναστές προσωπικά στα τόσα χρόνια δεν έχω δει να κάνουν κάτι άλλο από παιχνίδι με την μπάλα . Όχι ότι δεν χρειάζεται. Αλλά να έβλεπα ένα χορό, ένα άθλημα κάτι. Δε λέω ότι είναι όλοι έτσι. Εγώ μιλάω μόνο με αύρα που έχω δει εγώ. Αλλά οκ άλλο τι λέμε ότι γίνεται και άλλο τι πραγματικά γίνεται. Και για να μη νομίζετε ότι κάνω επίθεση άλλοι συνάδελφοί μου έχουν μεταφέρει τα καλύτερα. Ενδεχομένως να έτυχε οι δικές μου εντυπώσεις να είναι τέτοιες. Απλά καμιά φορά δεν μπορώ και τις μεγαλοστομίες.
Συνάδελφοι συγχαρητήρια για τον διορισμό μας τα κατάφερα και εγώ, 26η πανελλαδικά στους Εργοθεραπευτες και θα διοριστω χάρη στο πτυχίο της Φιλολογίας για να λέμε και την αλήθεια...δεν το περίμενα αλλά καλύπτονται 92% των οργανικών μας κενών (58/62). Ευελπιστώ Αττική ή Εύβοια, αλλιώς Αχαΐα ή Καλαμάτα (Δυτική Ελλάδα) μαξ Λαμία. Καλή τοποθέτηση σε όλους και όλες μας .
Δε θες να γενικεύσεις, αλλά γενικεύεις. Μένω στο ότι είναι χρήσιμα τα αντικείμενα. Από κει και πέρα, όλοι έχουμε διάφορες εμπειρίες από τα σχολεία που έχουμε δουλέψει. Αρνούμαι όμως να απαξιώσω κάποιον κλάδο ή κάποιο αντικείμενο επειδή ένας δάσκαλος που πέτυχα σε κάποιο σχολείο δεν ήταν καν για να μπαίνει σε τάξη κι είχε μόνο εικονικές ώρες κι ολοήμερο. Κι όταν λέω ένας, εννοώ 3 στο ίδιο σχολείο. Εννοώ 13θεσιο σχολείο με 15 οργανικά τοποθετημένους, που έφερνε αναγκαστικά έναν αναπληρωτή. Ο καθένας βέβαια έχει το δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει. Μετά όμως μη ζητάει συμπαράσταση από τους "τεμπέληδες" να του συμπαρασταθούν που δεν έχει 100% κάλυψη των κενών του. Δανεικά είναι αυτά.
Να σε ρωτήσω ρε trust no one στο δημοτικό τι ακριβώς κάνετε οι1¹1 πληροφορικοι; Εντάξει κάτι θα κάνετε δεν μπορεί έστω και αν απασχολείτε απλά τα παιδιά, αλλά η ουσία ποια είναι του Δημοτικού; δεν είναι ,ο δάσκαλος που πρέπει να μάθει στα παιδιά τα βασικά;Να στο πω αλλιώς, στο σούπερ μάρκετ αυτός που είναι στο ταμείο, αυτός που είναι στα ράφια και αυτός που είναι υπεύθυνος του καταστήματος ασχολούνται με την ίδια δουλειά; Ναι συνεργαζόμενοι και κάνοντας ο καθένας αυτό που του αντιστοιχεί δεν λένε είμαστε όλοι το ίδιο.Άρα αποδέξου την ποιοτική διαφορά που έχεις εσύ από έναν δάσκαλο πχ.Άλλωστε τα ίδια λεφτά δεν παίρνεις;
Ευχαριστούμε!!!! Γνωρίζεις αν μπορούν να γίνουν προσλήψεις από τον επικουρικό;; Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο πίνακας; Θα φτάσει πιστεύετς στο 62-63;; Ευχαριστώ!!
Οι δάσκαλοι τα κάνουν όλοι όλα τέλεια?
Οι μετατάξεις που δημοσιεύτηκαν στο Alfa vita επηρεάζουν τα κενά μας;
Εντάξει έχεις δίκιο να θυμώνεις . Δεν παίρνω κάτι πίσω γιατί είναι η άποψη μου. Δεν είπα πάντω ςότι οι δάσκαλοι θα έκαναν καλύτερη δουλειά. Απλά, είναι μαθήματα που αν δεν θέλει ο εκπαιδευτικός, κανείς δεν θα τον ελέγξει. Και άρα μπορεί να λουφάρει . Και οι παράλληλες (που έχω εργαστεί και εγώ) μπορούν να λουφάρουν πιο εύκολα. Ο δάσκαλος είναι πιο δύσκολο να τεμπελιάσει γιατί αν δεν παραδώσει ύλη, θα τον λιντσάρουν οι ίδιοι οι γονείς. Και πάλι βέβαια πολλοί δάσκαλοι αγνοούν τα μαθήματα όπως θρησκευτικά κτλ επειδή αυτά δεν ενδιαφέρουν τους γονείς. Άρα δεν είναι ότι εξ' ορισμού ένας εκπαιδευτικός ειδικότητας είναι τεμπέλης. Απλά είναι πιο εύκολο ένας γυμναστής να τεμπελιάσει από ένα δάσκαλο τάξης ή αγγλικών. Μακάρι η αξιολόγηση να αναγκάσει τους τεμπέληδες οποιουδήποτε κλάδου, να δουλέψουν. αμφιβάλω. Αλλά μακάρι.
Έχει και δασκάλους που οι γονείς μόλις μάθουν ότι πήραν την τάξη των παιδιών τους, χτυπάνε το κεφάλι τους και κάνουν υπομονή να βγει η χρονιά. Το νόημα είναι άλλο. Η αντίληψη ότι εμείς κάνουμε κάτι πιο σημαντικό από σας. Εμείς θα λείψουμε. Εσείς είστε το επιδόρπιο που και να μην το φας, δε θα πάθεις κάτι. Κι όταν έχετε αυτή την αντίληψη, ενσυνείδητα ή ασυνείδητα τη βγάζετε στη συμπεριφορά σας απέναντι στις ειδικότητες. Και μετά τους λέτε μη συνεργάσιμους. Κι εσείς στη θέση τους έτσι θα ήσασταν. Χώρια του ότι τρέχουν από το ένα σχολείο στο άλλο. Επαναλαμβάνω όμως το νόημα της ανάρτησης μου. Μη ψάχνετε ομόνοια όταν οι ίδιοι είστε οι πρώτοι που κάνετε διαχωρισμούς σε βασικές και μη ειδικότητες.