0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η εγκύκλιος είναι ξεκάθαρη.Παράνομο ή όχι, οι διευθύνσεις που δεν ακολουθούν τις οδηγίες της, το πράττουν προφανώς για να εξυπηρετήσουν τους "παλιούς" και όχι για να τελειώνουν πιο γρήγορα.Ας μην γελιόμαστε και ας μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας.
Μα δεν υπάρχουν οδηγίες. Αν το υπουργείο ήθελε θα έστελνε μια εγκύκλιο για να ξεκαθαρίσει αυτή η κατάσταση. Αφήνει και δημιουργείται αυτή η κατάσταση.-Πράγματι θα έπρεπε να είναι πιο ξεκάθαρα όλα. Υπάρχει έστω μια οδηγία όμως. Γιατί δεν ακολουθείται;Προφανώς και οι διευθύνσεις δέχονται πιέσεις από αυτούς που ήδη είναι εκεί και όχι από αυτούς που δεν είναι.-Άρα εξυπηρετούν...αυτό υπονόησα και εγώ.Υπόψιν ότι στους "παλιούς" συγκαταλέγονται και οι περσινοί νεοδιόριστοι. Αντίστοιχα οι φετινοί του χρόνου θα είναι παλιοί, και να μου το θυμηθείς, πολλοί θα αλλάξουν φακούς στα γυαλιά τους στο συγκεκριμένο θέμα.-Συμφωνώ απόλυτα. Ήδη φάνηκε από τους περσινούς νεοδιόριστους.
Αυτό ακριβώς εννοώ ότι δεν είναι παράνομο. Το υπουργείο καλύπτει τις διευθύνσεις που κάνουν τις τοποθετήσεις πριν το διορισμό νέων συναδέλφων.Εχεις δίκιο στο οτι με βαση την εγκύκλιο που σου προανεφερα, περυσι, το υπουργειο καλυψε οσα πυσδε είχαν προλάβει να κανουν τις τοποθετησεις πριν τους διορισμους των νεων συναδελφων. Όμως αυτο εγινε μονο για την περυσινη χρονιά κι αυτό γιατί άργησε το υπουργειο να αντιδράσει ως προς τις λειτουργικες τοποθετησεις και όταν επιτελους ξυπνησε είχαν προλαβει μερικα ΠΟΝΗΡΑ πυσδε να τοποθετησουν τους παλιους ενω ξερανε οτι θα ερθουν νεοι συναδελφοι. Kλασσικη περιπτωση unfair play.Φετος προφανως και δε θα επρεπε να κανουν τα ιδια γιατι ισχυει κανονικά η βασικη εγκυκλιος των λειτουργικων τοποθετησεων η 137644/Ε1/03-09-2015 και η οποία ορίζει τις προτεραιοτητες.Δεν υπάρχει νομοθεσία ή εγκύκλιος που να ορίζει το χρονικό πλαίσιο. επειδη λες οτι δεν υπάρχει χρονικο πλαισιο, κοιταξε στο αρ.12 παρ.2 του πδ 100/97 όπου λεει ότι οι λειτουργικα υπεράριθμοι τοποθετουνται ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛ ΕΤΟΥΣ δηλ 1/9/2022. Επισης το ιδιο επαναλαμβανεται στην τελευταια σελ της 137644/Ε1/03-09-2015 όπου λεει ".. προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέχουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού δεν συμπληρώνουν ωράριο, χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι και τοποθετούνται ή διατίθενται για συμπλήρωση ωραρίου, μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά. Τι λενε λοιπον αυτες οι διαταξεις? οτι η τοποθετηση λειτ υπεραριθμ πρεπει να γινει 1/9/2022 και στη συνεχεια να τοποθετηθουν οι υπολοιποι με την προτεραιοτητα που οριζεται στην εγκυκλιο αυτη . Επομενως μια χαρα χρονικο πλαισιο εχει ορισει η κειμενη νομοθεσια για τις λειτουργικες τοποθετησεις (και στις οποιες προηγουνται οι νεοδιοριστοι εναντι των αποσπασμενων) η εναρξη του οποιου ειναι 1/9/22. Αρα όσα πυσδε τοποθετησαν παλιους μονιμους (λειτ υπερ, διαθεση πυσδε, αποσπασμ) ιουλιο παρανομησαν. Οσα πυσδε τοποθετησουν -κατοπιν εντολης υπουργειου- στα μεσα αυγουστου παλι παρανομουν με αποκλειστικη ευθυνη του υπουργειουΤο υπουργείο τα τελευταία χρόνια έστελνε εγκύκλιο στις διευθύνσεις να ολοκληρώνουν τις τοποθετήσεις συνήθως μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου. Άλλες το έκαναν, άλλες όχι...Τον ιουλιο 2018 και 2019 εστειλε τετοιες εγκυκλιους.Περυσι δεν εστειλε, οποτε η περυσινη ενεργεια διάφορων πυσδε να τοποθετησουν τους παλιους απο τα τελη ιουλιου ηταν παρανομη.Και επειδη εχω-προσωπικα-εικονα από αυτες τις διαδιακασιες σου λεω ότι υπήρχαν πυσδε (βλ στην ηπειρο) που φερθηκαν απολυτως συναδελφικα και σύννομα και τοποθετησαν ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ (παλιους και νεους) ταυτοχρονα χωρις να ακουστει το οποιοδηποτε παράπονο
Η σειρά τοποθέτησης δεν υπάρχει πουθενά σε νόμο ή σε διάταγμα ή σε υπουργική απόφαση. Αν το θέμα φτάσει σε δικαστήριο, ο δικαστής θα ψάξει νόμο/ΠΔ/ΥΑ, που δεν υπάρχει.Ως γνωστο στο διοικητικο δικαιο οι νομοι, πδ, ΥΑ βαζουν το γενικο πλαισιο και οι ερμηνευτικες εγκυκλιοι εξειδικευουν. Τα ΠΔ 50/96 και 100/97 μιλάνε ΡΗΤΑ για την προτεραιοτ λειτουργ υπεραριθμων και επειτα των υπο διαθεση πυσδε. Η εγκυκλιος συμπληρωνει τις προτεραιοτητες μιλωντας για τους αποσπασμένους.Επιπλεον δεν υπάρχει γραμμενο σε καποιο νομο του κρατους (και οχι του συνηγορου του πολιτη) ότι θα πρεπει να πεταξουμε στα σκουπιδια τις εγκυκλιους όταν εχουμε μονο αυτες να ρυθμιζουν-ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ-καποια ζητήματα. Και γω, όπως πολλοι συνάδελφοι στο παρελθον, εχουμε θιγεί απο εγκυκλίους . Γι αυτο λοιπον καλό θα είναι , κάποιος από μας, να προσφυγει σε διοικητικα δικαστηρια και να δημιουργηθει ένα δεδικασμενο που να λεει "κυρια πολιτεία απαγορευεται δια ροπαλου να ρυθμιζεις τις επαγγελματικές ζωες των πολιτών σου με εγκυκλίους κ άλλα τετοια κόλπα.ΜΟΝΟ ΜΕ ΦΕΚ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΠΔ θα λειτουργει η δημόσια διοικηση..."Δεν απάντησες στο παράδειγμα που δόθηκε:πρέπει να προηγηθεί νεοδιόριστος από αποσπασμένο εντός με 3 παιδιά και σύζυγο σε άλλο νησί; ΝΑΙ ή ΌΧΙ είναι η απάντηση. Δεν υπάρχει ΝΑΙ ΑΛΛΑ...ΑΣΦΑΛΩΣ πρεπει να προηγηθει γιατι αυτο λεει η εγκυκλιος .- απο μένα γι αυτο το ζήτημα
Η σειρά τοποθέτησης δεν υπάρχει πουθενά σε νόμο ή σε διάταγμα ή σε υπουργική απόφαση. Αν το θέμα φτάσει σε δικαστήριο, ο δικαστής θα ψάξει νόμο/ΠΔ/ΥΑ, που δεν υπάρχει.Δεν απάντησες στο παράδειγμα που δόθηκε:πρέπει να προηγηθεί νεοδιόριστος από αποσπασμένο εντός με 3 παιδιά και σύζυγο σε άλλο νησί; ΝΑΙ ή ΌΧΙ είναι η απάντηση. Δεν υπάρχει ΝΑΙ ΑΛΛΑ...