0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
η καταστροφη του αυτοκινητου εγινε προφανως σε χωρο εκτος σχολειουα) αν εγινε μετα το τελος των μαθηματων καταλαβαινετε οτι δεν μπορουν να κανουν κατιβ) αν εγινε πριν το τελος των μαθηματων το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να τιμωρησουν τους μαθητες επειδη εκαναν κοπανα απο το μαθημα
Φυσικά και γίνονταν. Πολύ χειρότερα τότε. Τέτοια εποχή υπήρξα κι εγώ μαθητής. Η νεολαία πολύ πιο σκληρή κι επιθετική απ' ό,τι σήμερα. Μαγκιές καθηγητών του τύπου "θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε" (κλασσική ατάκα για βαθμούς), α λα Χλαπάτσα, δεν πέρναγαν. Και τ' αμάξια φωτιές έπαιρναν κι οι πεταλούδες στα σχολειά κάθε μέρα στο προσκήνιο. Μη δουλευόμαστε τώρα. Οι σημερινοί καθηγητές που διαμαρτύρονται δε θ' άντεχαν λεπτό τότε. Έπρεπε να σ' αναγνώριζαν για πολύ ντόμπρο και μάγκα και ξηγημένο κι αλφάδι οι μαθητές για να επιβίωνες στην τάξη ως εκπαιδευτικός.
Θα'πρεπε να στηρίξουμε τον καθηγητή. Όχι το ότι ανταπέδωσε. Τον καθηγητή σαν καθηγητή, σαν συνάδελφο, σαν άνθρωπο, σα συνάνθρωπο. Ξέρουμε, καταλαβαίνουμε πολύ καλά τί αντιμετώπισε κι ότι δεν ήταν πρόθεσή του να σηκώσει χέρι. Ποιός ζημιώθηκε; Καθηγητές και μαθητές θύματα αντιεκπαιδευτικής πολιτικής... και όχι μόνο... Είναι ευθύνη όλων συμπεριλαμβανομένων και αυτών που δεν κάνουν ¨μάθημα¨αλλά και αυτών που κάνουν ¨ΜΑΘΗΜΑ". Όταν καίγεται το σπίτι του διπλανού σου, πόσο σίγουρος μπορείς να είσαι οτι δεν θα πιάσει φωτιά και το δικό σου;
Ακριβώς. Τα μαχαιρώματα και το ξύλο ήταν στην ημερήσια διάταξη. Απλά δεν υπήρχαν κάμερες, το ιντερνετ και η τατιάνα, και δεν τα μάθαινε ο κόσμος.Μετά εμφανίστηκαν οι κάμερες, και ηρέμησαν κάπως τα πράγματα.Τα πλάνα που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο, καμιά σχέση με την άγρια πραγματικότητα παλαιότερων χρόνων.https://www.youtube.com/watch?v=qd2M0lleWMM
Τωρα τι συγκρίνεις; Τα δικαια αιτηματα των μαθητών τοτε το 2009 1999 με τα καλοπαιδα που πετανε καπνογονα για χαβαλε στα ΕΠΑΛ;
Δηλαδή οι μαθητές μπορούν να σπάνε ανενόχλητοι και ατιμώρητοι τα αυτοκίνητα των καθηγητών;Ότι καταστροφή γίνεται έξω από το σχολείο, αν ο μαθητής είναι ανήλικος θεωρείται παραμέληση εποπτείας ανηλίκου, και ο λογαριασμός των σπασμένων πάει στον κηδεμόνα του μαθητή. Αν ο μαθητής είναι ενήλικος, ο καθηγητής που του έσπασαν το αυτοκίνητο μπορεί να στραφεί κατευθείαν κατά του μαθητή. Μια κρυφή κάμερα στο αυτοκίνητο ίσως βοηθάει στο να ανακαλύψεις τον δράστη, αν αυτός δεν φοράει κουκούλα. Περισσότερο βοηθάει να το παρκάρεις σε απόσταση ασφαλείας, και να περπατάς ένα πενταλεπτάκι.
Αμάν με αυτό το ΕΠΑΛ Πάτρας; Τόσο πολύ έχεις κακοποιηθεί; Έλα στην Αθήνα να σε πάω βόλτα σε κάποια σχολεία να δεις τι συμβαίνει και κράτα το ΕΠΑΛ Πάτρας εις ανάμνηση!!!
δεν βλεπω να διαφωνουμε σε κατι, εγω απαντησα σαυτους που ζητουσαν να κανει μηνυση και να τους τιμωρησει ο συλλογος καθηγητων και οπως γραφεις και εσυ δεν μπορει να κανει κατι ο συλλογος
Ο σύλλογος μπορεί να κάνει κάτι, τιμωρώντας την μαθήτρια που έπιασε τον καθηγητή από τον λαιμό. Το γεγονός ότι αμέσως μετά η μαθήτρια έφαγε το ξύλο της αρκούδας από τον καθηγητή, δεν αναιρεί την χειρονομία της αυτή. Επίσης πρέπει να τιμωρηθούν οι μαθητές που κατέγραφαν με κάμερα.Ο καθηγητής ήδη τιμωρήθηκε χωρίς δικαίωμα απολογίας, με διαδικασίες τατιάνας από το στρατοδικείο των δοτών ΠΥΣΔΕ της Κεραμέως. Οι μαθητές θα πρέπει και αυτοι να τιμωρηθούν από τον σύλλογο διδασκόντων, φυσικά με διαδικασίες σωστές, και κατόπιν απολογίας. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να σέβονται το δίκαιο, τον ρόλο τους και τον όρκο τους. Πρέπει με τις πράξεις μας να αποστομώνουμε οποιονδήποτε επιχειρεί να συγκρίνει τις διαδικασίες απόδοσης δικαιοσύνης στα σχολεία μας με την δικτατορία του κούλη και της κεραμέως.
συμφωνω με οσα γραφεις γιατι τα ξαναλες σε μενα; σου ειπα οτι απαντησα μονο στο κομματι της μηνυσης απο το συλλογο διδασκοντων που ζητησαν καποιοι, για το σπασμενο αυτοκινητο και εσυ ο ιδιος δεν προτεινεις τιμωρια απο το συλλογο γιατι απλως δεν προβλεπεται
Παντού σε όλα τα σχολεία υπάρχουν "δύσκολα" παιδιά καθώς και μονοδιάστατοι εκπαιδευτικοί... Να διαβάσετε βιολογία συνάδελφοι και ειδικά το κεφάλαιο που αναφέρεται στην "προσαρμογή" νέων δεδομένων. Όταν ένας οργανισμός δεν μπορεί να προσαρμοστεί στα εκάστοτε δεδομένα τον τρώει το σύνολο των γύρω... Προσαρμοστικότητα συνάδελφοι... προσαρμοστικότητα. Είχα μαθητή που είχε βίαιη συμπεριφορά στην τάξη... απέναντι στους συμμαθητές του αλλά και σε εμένα. Κατόπιν έμαθα πως το παιδί έτρωγε χοντρό ξύλο στο σπίτι. Το βοηθήσαμε με διάφορους τρόπους σε συνεργασία με τον διευθυντή και τον βελτιώσαμε... οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί το μόνον που ξέρουν να λένε είναι "Έχω τώρα μάθημα με το Γ2 με τον τάδε μέσα... πωωωω; πως θα περάσει η ώρα;" Ε όχι κυρίες και κύριοι. Ο εκπαιδευτικός δεν είναι μόνο μία μηχανή που αναπαράγει εξισώσεις και κείμενα στον πίνακα... είναι και πολλά άλλα.
Παντού σε όλα τα σχολεία ....... είναι και πολλά άλλα.
Ακριβώς. Τα μαχαιρώματα και το ξύλο ήταν στην ημερήσια διάταξη. Απλά δεν υπήρχαν κάμερες, το ιντερνετ και η τατιάνα, και δεν τα μάθαινε ο κόσμος.Μετά εμφανίστηκαν οι κάμερες, και ηρέμησαν κάπως τα πράγματα. Τα πλάνα που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο, καμιά σχέση με την άγρια πραγματικότητα παλαιότερων χρόνων. https://www.youtube.com/watch?v=qd2M0lleWMMΓια διαβάστε και εδώ για ακραία επεισόδια με συμμετοχή 15χρονών μαθητών, επί εποχής Ανδρέα Παπανδρέου, μιας εποχής που σήμερα λέμε ότι ο λαός έτρωγε με χρυσά κουτάλια. Σε σύγκριση με τα παλιά, τα σημερινά μοιάζουν με παιδική χαρά.