*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί ΠΕ04 2022  (Αναγνώστηκε 17851 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος regi84

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 493
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 26, 2022, 07:46:07 μμ »
Κάποιοι μιλάνε για 100% κάλυψη σε β βαθμια. Πως λοιπόν κλάδος με μεγάλο αριθμό κενών θα καλυφθεί μόνο στο 50%;
Μήπως οι πληροφορίες βασίζονται στους περσινούς υπολογισμούς; Για να δουμε...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:11:22 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 26, 2022, 08:04:04 μμ »
Οι πληροφορίες είναι 100% στην δευτεροβάθμια με εξαίρεση βιολόγους γεωλόγους όπως πέρσι. Οι άνθρωποι που θα πάρουν αυτή την απόφαση και δοκιμάζουν τους αριθμούς τώρα είναι οι ίδιοι που πήραν την ίδια απόφαση πέρσι ενώ εξακολουθούν να υφίστανται και οι ίδιοι λόγοι. Ωστόσο όντως δεν έχει παρθεί η τελική απόφαση, αυτά που ακούγονται είναι τάσεις

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 30, 2022, 03:12:56 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/379037_diorismoi-fysikon-oi-nees-problimatikes-ton-kladon-pe04?fbclid=IwAR2j9_CZNHeZyiWGjfzjYfqNKakV_lVZEmoqh4jpa-nPWK_qQf2caUaaGKw

Η διαβόητη πλέον στον χώρο της εκπαίδευσης (και όχι μόνο) στρέβλωση της κατανομής των περσινών διορισμών εις βάρος των φυσικών, όσον αφορά τους κλάδους ΠΕ04, έχει ήδη οδηγηθεί στον δρόμο της δικαιοσύνης.

Δεδομένων των επικείμενων φετινών διορισμών, όπως έχει επανειλημμένα ανακοινωθεί από κυβερνητικά χείλη, είναι επιβεβλημένη η υπενθύμιση των προβλημάτων, που, ειρήσθω εν παρόδω, έχουν, αναπόφευκτα, ως τελικούς αποδέκτες τους ίδιους τους μαθητές. Μας είπαν ότι ο αλγόριθμος υπολογισμού οργανικών κενών έβγαλε μόλις 87 θέσεις για φυσικούς έναντι πολλαπλασίων για χημικούς (305) και βιολόγους (424) και επίσης 87 για γεωλόγους, που όμως έχουν πολύ λιγότερες ώρες ανάθεσης στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

Εμείς αναρωτιόμαστε: Γιατί άραγε ο αλγόριθμος αυτός (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, σε ποια ακριβώς νομοθετική διάταξη αναγράφεται;) δεν συνάδει με τις περσινές αποφάσεις ΠΥΣΔΕ για οργανικά κενά, που ήταν 347 για φυσικούς, 225 για χημικούς, 343 για βιολόγους και 101 για γεωλόγους; Και γιατί ένας αλγόριθμος που σέβεται τον εαυτό του κατανέμει τα δύο τρίτα των διορισθέντων φυσικών στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα μόνο, ενώ προσφέρει απλόχερα πχ 30 θέσεις σε χημικούς στην περιζήτητη Β΄ Αθήνας; Ένας αλγόριθμος που υπερκαλύπτει ή καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες για τις άλλες ειδικότητες, ενώ αντίθετα καλύπτει ανεπαρκέστατα τις ανάγκες για φυσικούς αριθμητικά και τοπικά, είναι άραγε προϊόν μόνο μαθηματικής επεξεργασίας, ως οφείλει; Μας είπαν ότι στο παρελθόν (δηλαδή δέκα και βάλε χρόνια πίσω, για να μην ξεχνιόμαστε) διορίζονταν πολλαπλάσιοι φυσικοί, εξ ου και η περσινή κατανομή.

Εμείς αναρωτιόμαστε: Ο προφανώς αναλογικός αριθμός συνταξιοδοτήσεων, επί τόσα χρόνια χωρίς διορισμούς, δεν διατηρεί την ανάγκη διορισμού περισσοτέρων φυσικών; Μας είπαν ότι έχουν μειωθεί οι ώρες Φυσικής στο ωρολόγιο πρόγραμμα και άρα ήταν εύλογο να είναι μειωμένος ο αριθμός των διορισθέντων φυσικών. Φευ, αληθές! Τόσο αληθές, που οι μαθητές γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι πάλαι ποτέ τρεις ώρες φυσικής, που πλέον έχουν γίνει δύο στην Α΄ Λυκείου και στα τμήματα θετικού προσανατολισμού Β΄ Λυκείου, δεν φτάνουν ούτε για δείγμα για σοβαρή διδασκαλία της ύλης, με αποτέλεσμα να αιμορραγούν οικονομικά οι οικογένειές τους, λόγω της ανάγκης εξωσχολικής βοήθειας.

Παρ’ όλα αυτά, εμείς αναρωτιόμαστε: Γιατί τότε προσελήφθησαν τη φετινή χρονιά 336 φυσικοί στις δύο πρώτες φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών, ενώ ακολούθησαν και άλλοι στις επόμενες φάσεις; Και γιατί, παρά το γεγονός αυτό, το ποσοστό ωρών Φυσικής που διδάσκονται ως β΄ ανάθεση από άλλες ειδικότητες έχει φτάσει φέτος σε ύψη δυσθεώρητα στα γυμνάσια και λύκεια της επικράτειας; Μήπως να αφήσουμε κατά μέρος και τις προφανείς επιπτώσεις που αυτό επιφέρει στους μαθητές που διδάσκονται το αντικείμενο της Φυσικής από καθηγητές που δεν το έχουν σπουδάσει;

Μας είπαν ότι ο δυσανάλογα μεγάλος φετινός αριθμός αναπληρωτών φυσικών, σε σχέση με τα οργανικά κενά, οφείλεται στο ότι οι μόνιμοι φυσικοί κατέχουν δυσανάλογα πολλές θέσεις ευθύνης (διευθυντές, υποδιευθυντές, αποσπασμένοι εκτός τάξης κλπ). Εμείς αναρωτιόμαστε: Μήπως έχουν πέσει πολλές δυσαναλογίες δυσανάλογες της μαθηματικής λογικής; Μήπως οι φυσικοί είναι κατάλληλοι μόνο για αναπληρωτές και όχι για μόνιμοι; Και, εν τέλει, μήπως ο εμπαιγμός έχει αγγίξει τα όρια της αποσάθρωσης του συστήματος και της ανοχής μας;

Με εκτίμηση

Αναπληρωτές φυσικοί ΠΕ04.01
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2022, 03:27:09 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 30, 2022, 03:26:44 μμ »
ΜΕ διορθωμένα τα νούμερα
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/379037_diorismoi-fysikon-oi-nees-problimatikes-ton-kladon-pe04?fbclid=IwAR2j9_CZNHeZyiWGjfzjYfqNKakV_lVZEmoqh4jpa-nPWK_qQf2caUaaGKw

Η διαβόητη πλέον στον χώρο της εκπαίδευσης (και όχι μόνο) στρέβλωση της κατανομής των περσινών διορισμών εις βάρος των φυσικών, όσον αφορά τους κλάδους ΠΕ04, έχει ήδη οδηγηθεί στον δρόμο της δικαιοσύνης.

Δεδομένων των επικείμενων φετινών διορισμών, όπως έχει επανειλημμένα ανακοινωθεί από κυβερνητικά χείλη, είναι επιβεβλημένη η υπενθύμιση των προβλημάτων, που, ειρήσθω εν παρόδω, έχουν, αναπόφευκτα, ως τελικούς αποδέκτες τους ίδιους τους μαθητές. Μας είπαν ότι ο αλγόριθμος υπολογισμού οργανικών κενών έβγαλε μόλις 87 79 θέσεις για φυσικούς έναντι πολλαπλασίων για χημικούς (305) 332 και βιολόγους (424) 801 και επίσης 87 124 για γεωλόγους, που όμως έχουν πολύ λιγότερες ώρες ανάθεσης στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

Εμείς αναρωτιόμαστε: Γιατί άραγε ο αλγόριθμος αυτός (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, σε ποια ακριβώς νομοθετική διάταξη αναγράφεται;) δεν συνάδει με τις περσινές αποφάσεις ΠΥΣΔΕ για οργανικά κενά, που ήταν 347 367 για φυσικούς, 225 201 για χημικούς, 343 466 για βιολόγους και 101 121 για γεωλόγους; Και γιατί ένας αλγόριθμος που σέβεται τον εαυτό του κατανέμει τα δύο τρίτα των διορισθέντων φυσικών στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα μόνο, ενώ προσφέρει απλόχερα πχ 30 θέσεις σε χημικούς στην περιζήτητη Β΄ Αθήνας; Ένας αλγόριθμος που υπερκαλύπτει ή καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες για τις άλλες ειδικότητες, ενώ αντίθετα καλύπτει ανεπαρκέστατα τις ανάγκες για φυσικούς αριθμητικά και τοπικά, είναι άραγε προϊόν μόνο μαθηματικής επεξεργασίας, ως οφείλει; Μας είπαν ότι στο παρελθόν (δηλαδή δέκα και βάλε χρόνια πίσω, για να μην ξεχνιόμαστε) διορίζονταν πολλαπλάσιοι φυσικοί, εξ ου και η περσινή κατανομή.

Εμείς αναρωτιόμαστε: Ο προφανώς αναλογικός αριθμός συνταξιοδοτήσεων, επί τόσα χρόνια χωρίς διορισμούς, δεν διατηρεί την ανάγκη διορισμού περισσοτέρων φυσικών; Μας είπαν ότι έχουν μειωθεί οι ώρες Φυσικής στο ωρολόγιο πρόγραμμα και άρα ήταν εύλογο να είναι μειωμένος ο αριθμός των διορισθέντων φυσικών. Φευ, αληθές! Τόσο αληθές, που οι μαθητές γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι πάλαι ποτέ τρεις ώρες φυσικής, που πλέον έχουν γίνει δύο στην Α΄ Λυκείου και στα τμήματα θετικού προσανατολισμού Β΄ Λυκείου, δεν φτάνουν ούτε για δείγμα για σοβαρή διδασκαλία της ύλης, με αποτέλεσμα να αιμορραγούν οικονομικά οι οικογένειές τους, λόγω της ανάγκης εξωσχολικής βοήθειας.

Παρ’ όλα αυτά, εμείς αναρωτιόμαστε: Γιατί τότε προσελήφθησαν τη φετινή χρονιά 336 φυσικοί στις δύο πρώτες φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών, ενώ ακολούθησαν και άλλοι στις επόμενες φάσεις; Και γιατί, παρά το γεγονός αυτό, το ποσοστό ωρών Φυσικής που διδάσκονται ως β΄ ανάθεση από άλλες ειδικότητες έχει φτάσει φέτος σε ύψη δυσθεώρητα στα γυμνάσια και λύκεια της επικράτειας; Μήπως να αφήσουμε κατά μέρος και τις προφανείς επιπτώσεις που αυτό επιφέρει στους μαθητές που διδάσκονται το αντικείμενο της Φυσικής από καθηγητές που δεν το έχουν σπουδάσει;

Μας είπαν ότι ο δυσανάλογα μεγάλος φετινός αριθμός αναπληρωτών φυσικών, σε σχέση με τα οργανικά κενά, οφείλεται στο ότι οι μόνιμοι φυσικοί κατέχουν δυσανάλογα πολλές θέσεις ευθύνης (διευθυντές, υποδιευθυντές, αποσπασμένοι εκτός τάξης κλπ). Εμείς αναρωτιόμαστε: Μήπως έχουν πέσει πολλές δυσαναλογίες δυσανάλογες της μαθηματικής λογικής; Μήπως οι φυσικοί είναι κατάλληλοι μόνο για αναπληρωτές και όχι για μόνιμοι; Και, εν τέλει, μήπως ο εμπαιγμός έχει αγγίξει τα όρια της αποσάθρωσης του συστήματος και της ανοχής μας;

Με εκτίμηση

Αναπληρωτές φυσικοί ΠΕ04.01

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:11:22 »

Αποσυνδεδεμένος Κιρκη

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 650
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 30, 2022, 03:41:14 μμ »
Εσείς κύριε gvasilis έχετε διοριστεί . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θέλετε να διοριστούν και άλλες ειδικότητες εκτός από τη δική σας !!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 30, 2022, 03:44:38 μμ »
Εσείς κύριε gvasilis έχετε διοριστεί . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θέλετε να διοριστούν και άλλες ειδικότητες εκτός από τη δική σας !!
Λάθος έγώ θ'ελω να διοριστούν 467 Φυσικοί και 801 Βιολόγοι.
Οι άλλοι λένε ότι οι Βιολόγοι δεν είχαν 801 οργανικά κενά επειδή 300 τα κάλυψαν άλλοι ΠΕ04. Οι άλλοι λένε ότι δεν έχουμε 801 κενά. Αρα να μην διοριστούν τοσοι Βιολογοι.
Αλλά αφήνεις να σου λένε οι άλλοι τι πιστεύω εγώ. Και ακόμα και τώρα που στο κάνω συγκεκριμένο νομίζω δεν θα το πιστέψεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2022, 03:52:36 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος regi84

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 493
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 30, 2022, 03:50:35 μμ »
Επίσης οι βιολογοι ζητάμε την κάλυψη των οργανικών μας κενών όχι τη μη κάλυψη των άλλων.

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 416
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 30, 2022, 04:02:43 μμ »
Αυτό με τους βιολόγους  που "παντα αδικούνται" είναι πολύ παλιά ιστορία... Αν ψάξει κανείς στο φορουμ θα δει στις αρχές τις πανδημιας αναρτήσεις που είχαν "ως απο κάτω κείμενο" ότι για να  σταματήσει η πανδημία πρέπει να διοριστούν βιολόγοι. Η ιστορία συνεχίζεται...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 30, 2022, 04:19:56 μμ »
Αυτό με τους βιολόγους  που "παντα αδικούνται" είναι πολύ παλιά ιστορία... Αν ψάξει κανείς στο φορουμ θα δει στις αρχές τις πανδημιας αναρτήσεις που είχαν "ως απο κάτω κείμενο" ότι για να  σταματήσει η πανδημία πρέπει να διοριστούν βιολόγοι. Η ιστορία συνεχίζεται...
Ζηταμε την κάλυψη των οργανικών κενών που αντιστοιχούν στις ώρε Βιολογίας. Αυτό είναι όλο. Τα υπολοιπα που λες είναι σάλτσες που και εγώ έχω υπονοήσει, όχι πει, μπας και καταφέρουμε να γίνουν διορισμοί στα οργανικά κενά Βιολογίας που αντιστοιχούν σε ώρες Βιολογίας. Διότι η υπαρξη 399 οργανικών κενών Βιολογίας που αντιστοιχούν σε 20 ώρες Βιολογίας το ένα (αν και κάποια από αυτά τα καταλαμβάνουν ολόκληρα ΦυσικοχημικοίΓεωλόγοι) δεν είναι αρκετό για να πείσουμε ότι πρεπει να διοριστούμε σε αυτά. Είναι αρκετό για τους ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03 , ΠΕ04.01, και δεν συμμαζεύεται, το ότι έχουν οργανικά κενά των 20 ωρών που πρέπει να διοριστούν για να τα διδάξουν, ανεξάρτηα αν αυτές οι ώρες καλύπτονται με Β ανάθεση από άλλες ειδικότητες αλλά δεν είναι για μας. Εμείς θα πρέπει να βρούμε άλλους λόγους, να λέμε σάλτσες. Θα πρέπει να έχουμε και 13 χρόνια προυπηρεσία για να διδάξουμε Βιολογία, αλλίως θα την διδάσκουν άλλες ειδικότητες. ΝΑ βγαίνω εγώ και να ζητ'αω δηλαδή να μην προσλαμβάνονται μαθηματικοί με μηδενική προυπηρεσία όταν υπάρχουν 20 ώρες μαθηματικών γιατί πρεπει να προσληφθεί να διδάξει μαθηματικά ένας βιολόγος που έχει 10 χρόνια προυπηρεσία. Νομίζετε ότι υπερβάλλω. Ε αυτό δεν είναι σάλτσα είναι όμως ένα αναλογικό παράδειγμα του τι αντιμετωπίζουμε τόσα χρόνια με άλλες ειδικότητες
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2022, 04:26:34 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 14, 2022, 12:16:30 πμ »
Η Εγκύκλιος που χρησιμοποιήθηκε από τα  ΠΥΣΔΕ για να τοποθετούν μη υπεράριθμους ΠΕ04 σε οργανικά κενά άλλης ειδικότητας ΠΕ04 είναι η 60818/2011http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/organika-kena-yper-2020/60818-d2-27-05-2011.pdf
 που λέει
"Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης."
Τα ΠΥΣΔΕ που έκαναν χρήση αυτής της εγκυκλίου με τρόπο ωστε να δίνουν κενά Βιολογίας σε άλλη ειδικότητα ΠΕ04 χωρίς να είναι υπεράριθμοι, δηλαδή είτε με βελτίωση είτε με οριστική τοποθέτηση τα τελευταία 8 χρόνια που τους παρακολουθώ είναι:

2015

Φυσικός με Βελτίωση στο 2ο Γυμνάσιο Τρίπολης(Αρκαδίας)
Φυσικός με Βελτίωση στο 1ο Γυμνάσιο Σκάλας Ωρωπού (Ανατ. Αττικής)
  Φυσικός με Βελτίωση στο 2ο ΓΕΛ Άνω Λιοσίων (Δυτ. Αττικής)
  Φυσικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Κατσικα (Ιωαννίνων)
   Φυσικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Νεστορίου (Καστοριάς)
   Φυσικός με Βελτίωση στο 3ο ΓΕΛ Σπάρτης
    Φυσικός με Βελτίωση στο 1ο ΓΕΛ Σερρών
Χημικός με Βελτίωση στο 2ο ΓΕΛ Άρτας
  Χημικός με Βελτίωση στο 3ο ΓΕΛ Άρτας
  Χημικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Καλαβρύτων (Αχαΐας)
    Χημικός με Βελτίωση στο 3ο ΓΕΛ Ιλίου (Γ’ Αθήνας)
 Χημικός με Βελτίωση στο 1ο ΓΕΛ Ελευσίνας (Δυτ. Αττικής)
    Χημικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Μεταξάδων (Έβρου)
   Χημικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Σιμόπουλου (Ηλεία)
 Χημικός με Βελτίωση στο 6ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων
Χημικός με Βελτίωση στο 1ο Γυμνάσιο Άργους Ορεστικού (Καστοριάς
  Χημικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Ν. Αγιονερίου (Κιλκίς)
Χημικός με Βελτίωση στο 2ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας (Κοζάνης)
Χημικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Σκουτάρεως (Σερρών)
 Χημικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Οιχαλίας (Τρικάλων)
Χημικός με Βελτίωση στο 1ο ΓΕΛ Φλώρινας
 Χημικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Βρυσών (Χανιά)
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 21ο ΓΕΛ Αθήνας
 Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο ΓΕΛ Μεγαλόπολης (Αρκαδίας)
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 2ο Γυμνάσιο Εχεδώρου (Διαβατά) (Δυτ. Θεσσαλονίκη)
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 4ο Γυμνάσιο Αγ. Δημητρίου (Δ’ Αθήνας)
    Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας (Δ’ Αθήνας)
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 4ο ΓΕΛ  Αργυρούπολης (Δ’ Αθήνας)
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο ΓΕΛ Ν. Περάμου (Δυτ. Αττικής)
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο ΓΕΛ Παραμυθιάς (Θεσπρωτίας)
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Νεστορίου (Καστοριάς)
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο ΓΕΛ Μολάων (Λακωνίας)
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Γλαύκης (Ξάνθης)
   Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 67ο ΓΕΛ Αθήνας
 Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο ΓΕΛ Κομποτίου (Άρτας)
  Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 1ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης
   Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 6ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
   Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 1ο Γυμνάσιο Γλυφάδας
  Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 5ο Γυμνάσιο Π. Φαλήρου
Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Εσπερινό ΓΕΛ Καλλιθέας
  Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 2ο Γυμνάσιο Μοσχάτου
 Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 2ο Γυμνάσιο Ελευσίνας
  Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 1ο Γυμνάσιο Άργους Ορεστικού (Καστοριάς)
 Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο ΓΕΛ Καμπάνης ( Κιλκίς)
   Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο ΓΕΛ Γουμένισσας (Κιλκίς)
  Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Τσοτυλίου (Κοζάνης)
    Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής
   Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Μεγαλοχωρίου (Τρικάλων)
 Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Πολυγύρου (Χαλκιδικής)

2016

Φυσικός με Βελτίωση στο 5ο ΓΕΛ Βόλου
Φυσικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Ασπροπύργου
Φυσικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Ζεφυρίου
   Φυσικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Λουτρακίου (Κορίνθου)
  Φυσικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Πύλου
Χημικός με Βελτίωση στο 6ο ΓΕΛ Βόλου
Χημικός με Βελτίωση στο 2ο ΓΕΛ Φλώρινας
 Χημικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Κασσάνδρας (Χαλκιδικής)
Χημικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας (Χανίων)
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Αγίου Κωνσταντίνου (αιτωλοακαρνανίας)
 Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Αρεόπολης (Λακωνίας)
 Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Ν. Αγχιάλου (Α΄ Μαγνησίας)
 Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Καναλακίου (Πρέβεζας)

2017

  Φυσικός με Βελτίωση στο Γυμνάσιο – Λ.Τ. Αγνάντων
  Φυσικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Βουργαρελίου
 Φυσικός με Βελτίωση στο 5ο Γυμνάσιο Δράμας
Φυσικός με Βελτίωση στο 2ο Γυμνάσιο Μουδανιών
  Φυσικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Αρεόπολης
  Φυσικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Γερακίου
 Φυσικός με Βελτίωση στο 2ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης
Χημικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Αγίων Θεοδώρων
  Χημικός με Βελτίωση στο 1ο Γυμνάσιο Μεγάρων
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 4ο Γυμνάσιο Ρόδου (ΚΑΖΟΥΛΛΕΙΟ)
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο ΓΕΛ Ανατολής (Ιωαννίνων)
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο ΓΕΛ Λούρου (Πρέβεζας)
 Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 1ο Γυμνάσιο Καλυβίων
  Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Αρχαγγέλου Ρόδου
 Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Γυμνάσιο Σορώνης Ρόδου
  Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο 2ο ΓΕΛ Κω
  Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Εσπερινό ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου
 Χημικός με οριστική τοποθέτηση από μετάθεση στο Εσπερινό Γυμνάσιο Πρέβεζας

2018

 Χημικός με βελτίωση στο 1ο ΓΕΛ Γλυφάδας (Δ΄ Αθήνας)
  Χημικός με μετάθεση από άλλη περιοχή στο ΓΕΛ Αργαλαστής (Α΄ Μαγνησίας)
 Χημικός με μετάθεση από άλλη περιοχή στο Γυμνάσιο Τρικερίου με Λ.Τ. (Α΄ Μαγνησίας)
  Φυσικός με βελτίωση στο Γυμνάσιο Ερυθρών (Δυτ. Αττικής)
Φυσικός με βελτίωση στο Εσπερινό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Ζακύνθου (Υπήρχε πλεόνασμα Φυσικής +13 ώρες στο σχολείο)
  Φυσικός με μετάθεση από άλλη περιοχή στο ΓΕΛ Φιλιάτων (Θεσπρωτίας)
  Φυσικός με βελτίωση στο ΓΕΛ Παραμυθιάς (Θεσπρωτίας)
Γεωλόγος με μετάθεση από άλλη περιοχή στο ΓΕΛ Μετσόβου (με 0 ώρες Α΄ ανάθεση) (Ιωαννίνων)
 Φυσικός με Βελτίωση στο ΓΕΛ Πύλου (Μεσσηνίας)
  Χημικός με Βελτίωση στο 1ο ΓΕΛ Πρέβεζας
  Φυσικός με βελτίωση στο 2o ΓΕΛ Κιλκίς
Φυσικός με μετάθεση από άλλη περιοχή  στο 1ο ΓΕΛ Κιλκίς

2019

 Φυσικός με βελτίωση στο 3ο ΓΕΛ Άρτας.
Φυσικός με βελτίωση στο 4ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς.
 Φυσικός με βελτίωση στο 1ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου.
 Φυσικός με βελτίωση στο 1ο ΓΕΛ Πτολεμαΐδας.
 Χημικός με Βελτίωση στο 1ο ΓΕΛ Πτολεμαΐδας.
 Χημικός με Βελτίωση στο 3ο ΓΕΛ Βόλου.
  Φυσικός με βελτίωση στο 9ο Γυμνάσιο Βόλου.
 Φυσικός με βελτίωση στο 2ο Γυμνάσιο Τρίπολης.
  Φυσικός με βελτίωση στο Γυμνάσιο Γουμένισσας.
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση  στο ΓΕΛ Κομποτίου (Άρτας).
 Φυσικός με οριστική τοποθέτηση  στο 1ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση  στο ΓΕΛ Ερυθρών.
  Φυσικός με οριστική τοποθέτηση  στο ΓΕΛ Μύρινας (Β΄ Λέσβου). 

2020

Φυσικός με βελτίωση στο 4ο Γυμνάσιο Άργους
Φυσικός με βελτίωση στο 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας
Χημικός με Βελτίωση στο 2ο ΓΕΛ Ναυπλίου
Χημικός με Βελτίωση στο 3ο Γυμνασιο Πρεβεζας
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση  στο 6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση  στο 2ο ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση  στο 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση  στο ΓΕΛ Ευρωπου
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση  στο ΓΕΛ Καμπάνης
Χημικός με οριστική τοποθέτηση στο 1ο ΓΕΛ ΤΑΥΡΟΥ
Χημικός με οριστική τοποθέτηση στο ΓΕΛ ΒΕΛΟΥ
Γεωλόγος με οριστική τοποθέτηση στο 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

2021

Φυσικός από Πειραματικό στο ΓΕΛ Ραλλείου
Φυσικός από Πειραματικό στο Γυμνάσιο Ν. Φαλήρου
Φυσικός με Βελτίωση στο 2ο Γυμνάσιο Δράμας
Φυσικός με βελτίωση στο 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
Φυσικός με Βελτίωση στο 5ο Γυμνάσιο Χανίων
Φυσικός με βελτίωση στο ΓΕΛ Βουκολίων
Φυσικός με βελτίωση στο Γυμνάσιο Πευκοχωρίου
Φυσικός με οριστική τοποθέτηση στο 1ο Γυμνάσιο Ελευσίνας
Χημικός από Πειραματικό στο 2ο Γυμνάσιο Βριλησσίων
Χημικός από Πειραματικό στο 3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης
Χημικός από Πειραματικό στο ΓΕΛ Ραλλείου
Χημικός με Βελτίωση στο 2ο ΓΕΛ Γιαννιτσών

ΕΠαναλαμβάνω δεν είναι τοποθετήσεις υπεραρίθμων και βλέπετε ότι συνεχίζονται μετά το 2019. Φέτος θέλει να συνεχίσσει η Πρέβεζα και μερικές ακόμα από αυτές που βλέπετε τα δύο τελευταία χρόνια. Ομως.... δεν μπορούν να τοποθετήσουν σε οργανικό κενό άλλης ειδικότητας αναγκαστικά. Ολες οι τοποθετήσεις που βλέπετε έγιναν με αίτηση των ενδιαφερόμενων , με γνώση ότι τοποθετούνται σε ώρες άλλης ειδικότητας. Ετσι στην Πρέβεζα δεν πρόκειται να τοποθετηθούν οι Βιολόγοι σε κενά Φυσικής αν δεν κάνουν αίτηση να τοποθετηθούν σε αυτά. Αν κάνουν όμως.....
Μακάρι που λέει ο leon. να το σταματήσει το ΣΤΕ. Τότε βέβαια θα ζητήσουμε με κάθε κόστος να ελευθερωθούν όσα από τα παραπάνω εξακολουθούν να είναι καλυμμένα και άλλα τόσα από το 2011 και μετά. 
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2022, 08:57:20 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 416
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 14, 2022, 02:04:07 πμ »
Θα πάρω για τυχαίο παράδειγμα το 2021 και την τοποθέτηση φυσικού στο 2ο ΓΕΛ Αρτας. Από που προκύπτει gvasilli ότι ο φυσικός τοποθετήθηκε σε θεση άλλης ειδικότητας; Το κενό που είχε ανακοινώσει το ΠΥΣΔΕ ήταν κενό φυσικού (με την παρατήρηση ότι αν δεν καλυφθεί από φυσικό θα καλυφθει από άλλη ειδικότητα). Αλλά το ερώτημα είναι ξανά. Από που προκύπτει ότι το ΠΥΣΔΕ έδωσε στο φυσικό θέση άλλης ειδικότητας; όπως λες στην αναρτηση σου. Γράψε λοιπόν (με στοιχεία  από το ΠΥΣΔΕ ) ότι το κενό ήταν άλλης ειδικότητας. Δεν έχω χρονο να ψάξω περισσότερο και για άλλα παραδείγματα που δεν είναι όπως τα λες. Αν δεν απαντήσεις με συγκεκριμένα στοιχεία,  εκθέτεις τον συνάδελφο ο οποιος και θα ειδοποιηθεί. Είναι διαφορετικό να αναφέρεις ότι υπήρχε η συγκεκριμένη παρατήρηση και διαφορετικό να εννοείς ότι ο συνάδελφος "έφαγε¨θέση άλλου.

1) ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΧΟΛΕΙΟ   ΚΛΑΔΟΣ   ΚΕΝΑ   ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
1ο Γυμνάσιο Άρτας   ΠΕ03   1   
1ο ΓΕ.Λ. Άρτας   ΠΕ02   2   
   ΠΕ03   3   
1ο ΕΠΑ.Λ. Άρτας   ΠΕ01   1   
   ΠΕ04.04   1   Αν δεν καλυφθεί από ΠΕ04.04, θα καλυφθεί από ΠΕ04.01 ή ΠΕ04.02
   ΠΕ84   1   
   ΠΕ87.02   1   
   ΠΕ87.03   1   
   ΠΕ87.08   1   
   ΤΕ01.19   1   
2ο Γυμνάσιο Άρτας   ΠΕ02   1   
2ο ΓΕ.Λ. Άρτας   ΠΕ04.01   1   Αν δεν καλυφθεί από ΠΕ04.01, θα καλυφθεί από τις υπόλοιπες ειδικότητες.

Αποσυνδεδεμένος junior

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 14, 2022, 02:22:27 πμ »
Ρωτάει ο α βιολόγος.
Απαντάει ο ίδιος α βιολόγος.
Οι υπόλοιποι βιολόγοι.
Εμείς οι φυσικοί τι κάνουμε;
Οι βιολόγοι μόνο μόνο βιολογία διδάσκουμε.
Τι είναι φυσική;
Ο φυσικός όμως ξέρει και βιολογία.




Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 14, 2022, 02:23:58 πμ »
ο gismix νομίζω δεν ειναι βιολόγος
1ον το 2ο ΓΕΛ Αρτας δεν έχει οργανικά τοποθετημένο Βιολόγο και εμφανίζει ένα κενό. Ο μόνος τρόπος να είναι κενό Φυσικού είναι να μην έχει ούτε Φυσικό.
Και 2ον μια που θα τον ειδοποιήσεις ρώτα πως γίνεται να έχει κενό Βιολόγου στο ΕΠΑΛ με μόνο 3 ώρες Βιολογίας.

Αποσυνδεδεμένος AntiKar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί ΠΕ04 2022 (αν γίνουν)
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 14, 2022, 07:10:27 πμ »
Εσείς κύριε gvasilis έχετε διοριστεί . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θέλετε να διοριστούν και άλλες ειδικότητες εκτός από τη δική σας !!

Ζητάμε κάλυψη των οργανικών μας κενών, όπως συμβαίνει στις άλλες ειδικότητες. Και να σταματήσουν τα ΠΥΣΔΕ να τοποθετούν στα κενά μας άλλες ειδικότητες, ακόμα κ όταν τίθεται θέμα υπεραρυθμίας. Δεν έχει λογική αυτό που συμβαίνει..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 407
Σύνολο: 426

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.