0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το πρόβλημα με τη (μη) οργανικότητα των προτυπων και πειραματικων είναι, υποψιάζομαι, η εν γένει φιλοσοφία τους, που θέλει να υπάρχει ανοιχτότητα και rotation ως προς τους εκπαιδευτικούς που θα είναι εκεί.Πάντως, ο ίδιος αλγόριθμος εδωσε περυσι τα 1376 κενά. Και, αν θέλεις να είμαστε ειλικρινείς, οφείλεις να ομολογήσεις ότι πολύ-πολύ αργά δόθηκε οποιαδήποτε εμφαση στην προσπάθεια να κατανοηθεί ο αλγόριθμος αυτός, οι στρεβλώσεις του κλπ. Οσοι τα γράφαμε, γενικά μας κράζατε ότι θέλαμε το κακό σας.
Συνάδελφε, ο ίδιος αλγόριθμος έδωσε τα περσινά κενά μας, όμως μην ξεχνάς ότι κάθε χρόνο ιδρύει και νέα Πρότυπα/Πειραματικά! Σε ένα χρόνο τα έχει διπλασιάσει! Ίδρυσε πριν λίγες μέρες και άλλα Πρότυπα ΕΠΑΛ. Ο προβληματισμός έγκειται στο πότε θα σταματήσει αυτή την τακτική. Αν ιδρύει κάθε χρόνο νέα Πρότυπα/Πειραματικά, τότε τα κενά μας πρέπει να τα κλάψουμε... Αυτό πρέπει να σταματήσει!
Δεν πληρώνονται από κρατικά χρήματα όλοι οι αναπληρωτές, πληρώνονται κ από το ΕΣΠΑ...
Ναι μπορεί το υπουργείο να κόψει κενα (ο,τι θέλει κάνει) αλλά στη δευτεροβάθμια γιατί να το κάνει; Ποιο είναι το όφελος; Κάθε διορισμός στη δευτεροβάθμια είναι και έναν αναπληρωτής λιγότερος που πληρώνεται από κρατικά χρήματα.
Δεν είναι έτσι όπως τα λες Ρο2 ! Δίνεται διαρκής αγώνας για τα κενά . Και κενά υπάρχουν και υπήρχαν . Αλλά κάποιοι εκεί μέσα στο υπουργείο ( οι οποίοι έχουν ονοματεπώνυμο) έκοβαν συνεχώς τα κενά και κυρίως των φιλολόγων και μετά έβγαιναν και έλεγαν δυστυχώς δεν έχει κενά η δευτεροβάθμια !!Οι αντιδράσεις ήταν πολλές να σε πληροφορήσω όπως και οι προτάσεις για να δοθούν τα οργανικά των προτύπων σχολείων . Το υπουργείο δεν ακούει τίποτα ! Κάνει ο, τι θέλει αυτό . Αυτά για να μπαίνουν τα πράγματα στην θέση τους .