0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σήκωσες χέρι σε άλλο άτομο αυτόματα διήμερη αποβολή. Δεύτερη φορά αυτόματα απομάκρυνση από το σχολείο σε σχολείο του νομού. Τρίτη φορά σε σχολείο εκτός περιφέρειας. Τέταρτη φορά αποβολή από όλα τα σχολεία. Παράλληλα διοικητικό πρόστιμο στους γονείς ανάλογο με το δηλωθέν εισόδημα, το οποίο θα διπλασιάζεται σε κάθε επανάληψη.
Αυτά είναι συγκεκριμένες περιπτώσεις που είναι πιθανό τα σχολεία να αδιαφόρησαν. Καλό είναι όμως εμείς να μη δίνουμε μεγαλύτερη βάση στους γονείς απ ο,τι στους εκπαιδευτικούς. Η δική τους πλευρά δεν ακούγεται ποτέ. Τα παιδιά είναι 6 ώρες σχολείο και τις υπόλοιπες σπίτι. Δεν γίνεται να είμαστε σάκος του μποξ για το κάθε τσογλανι επειδή οι γονείς του δεν ασχολούνται.
Πολύ γενικό και αόριστο το παραπάνω, αφού μπορεί να συμπεριλάβει και απλούς τσακωμούς μεταξύ μαθητών, και όχι μόνο για θύματα εκφοβισμού.Ποιος δεν έχει "παίξει ξύλο" με φίλους ή μη φίλους στα παιδικά του χρόνια;Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, ο εκφοβισμός δεν περιορίζεται μόνο σε σωματική βία.
Κάποιες φορές αυτός που χειροδικει ίσως είναι το πραγματικό θύμα του εκφοβισμου.
Το ξύλο όμως δεν μπορεί να γίνεται ανεκτό. είναι δείγμα πεπαλαιωμένων αντιλήψεων περί ανδρισμού και το σχολείο δεν μπορεί να τις διαιωνίζει. .
Και εγώ είμαι σε νησί, σε δύο διαφορετικά σχολεία. Συμβαίνουν κάποια περιστατικά, όπως, πειράγματα, μπουνίδια, ραντεβού για ξύλο κλπ. Η διαφορά όμως είναι μεγάλη από το ένα σχολείο στο άλλο. Εκεί που η διευθύντρια επεμβαίνει αμέσως, ειδοποιεί γονείς, ψυχολόγο, βάζει ποινές και παίρνει μέτρα, η κατάσταση είναι ελεγχόμενη. Στο άλλο, καθώς και στο συστεγαζόμενο ΕΠΑΛ που τα χαϊδεύουν και δεν βάζουν ποινές, για να μη στεναχωρηθούν οι ντόπιοι, πάμε από το κακό στο χειρότερο. Εκεί που οι δράστες γνωρίζουν ότι υπάρχουν συνέπειες μαζεύονται κάπως, όταν όμως καταλαβαίνουν ότι το σχολείο είναι μπάστε σκύλοι αλέστε συνεχίζουν ανενόχλητοι. Σε ερώτηση προς μαθητή-δράστη "γιατί το έκανες;", η απάντηση ήταν "γιατί μπορώ". Σημαντική, λοιπόν, εκτιμώ ότι είναι η στάση του διευθυντή και του κάθε συλλόγου, που πρέπει να είναι ενιαία, σταθερή και αδιάσπαστη.
Κάποια πράγματα συμβαίνουν εντός σχολείου και μεταφέρονται και εκτός ή/και το αντιστροφο