*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθεσεις2023  (Αναγνώστηκε 210605 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος froski

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 557
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 (πρώην 17.02) Μηχανολόγος
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #448 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 06:49:10 πμ »
Τα μόρια που φαίνονται στον πίνακα είναι χωρίς συνυπηρέτηση, εντοπιότητα κλπ. Σωστά;
Σωστά, είναι χωρίς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθεσεις2023
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:14:31 »

Αποσυνδεδεμένος froski

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 557
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 (πρώην 17.02) Μηχανολόγος
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #449 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 06:50:54 πμ »
ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
Το ΠΥΣΔΕ ν. Μαγνησίας στη συνεδρίασή του, στις 14-02-2023 προσδιόρισε τα κενά και τα πλεονάσματα, ώστε αυτά να χρησιμοποιηθούν για τις μεταθέσεις του τρέχοντος έτους. Συνυπολογίζονται και οι φετινές αιτήσεις παραίτησης.
                      Α΄ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
                           Γ Ε Ν Ι Κ Η
ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΝΑ
ΠΕ 01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ: 3
ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ: 4
ΠΕ 03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ: 8
ΠΕ 04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ :6
ΠΕ 04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ: 1
ΠΕ 04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ: 5
ΠΕ 05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ: 1
ΠΕ 06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ: 3
ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: 4
ΠΕ 80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ: 4
ΠΕ81 ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝ./ ΑΡΧΙΤΕΚΤ.: 1
ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ: 9
ΠΕ 83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ: 3
ΠΕ 84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ: 2
ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ: 1
ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ: 1
ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: 2
ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ: 1
ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤ. ΣΠΟΥΔΩΝ: 2
ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 1
ΤΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ: 1
                       Β΄ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΝΑ
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ: 1
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ: 1
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ: 1
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: 1
                 Ε Ι Δ Ι Κ Η
 Α ´ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΝΑ
ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ: 9
ΠΕ 03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ: 9
ΠΕ 04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ: 3
ΠΕ 04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ: 1
ΠΕ 04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ: 2
ΠΕ 08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ: 2
ΠΕ 79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ: 1
ΠΕ 86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: 1
ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ: 1
ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: 1
ΠΕ88.03 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: 1
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: 1
ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ: 1
                       Β΄ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΝΑ
ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ: 2
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ: 2
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ: 1
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: 1
ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤ. ΣΠΟΥΔΩΝ: 1

Αποσυνδεδεμένος Ragazza

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #450 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 08:24:58 πμ »
ευχαριστούμε!
για νομό Κοζάνης κενά γνωρίζει κανείς;

Αποσυνδεδεμένος Cookiemonster

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #451 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 08:47:13 πμ »
Και για Χανιά αν γνωρίζει κάποιος. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθεσεις2023
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:14:31 »

Αποσυνδεδεμένος dimisfl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #452 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 09:51:57 πμ »
ΚΕΝΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΒΡΟΥ
ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Α’  ΠΕΡΙΟΧΗ  ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
ΚΛΑΔΟΣ   ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ (-)/
ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ (+)
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ   2
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ   2
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ   -6
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ   -3
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ   0
ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ   0
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ   -3
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ   -1
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ   2
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ   -4
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ   2
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ   -2
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ   2
ΠΕ33ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)   -1
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ   1
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ   -2
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ   -1
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ   -1
ΠΕ81 ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ   -1
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ   -5
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ   -3
ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ   2
ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ   0
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ   0
ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ   -1
ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ   3
ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ   0
ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ   0
ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ   -1
ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ   1
ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ   1
ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ   0
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ   -1
ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ   0
ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ   1
ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ   -2
ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ   0


Β’  ΠΕΡΙΟΧΗ  ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
ΚΛΑΔΟΣ   ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ (-)/
ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ (+)
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ   0
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ   -1
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ   0
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ   0
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ   -1
ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ   0
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ   0
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ   0
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ   0
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ   0
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ   0
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ   0
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ   0
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ   0
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ   0
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ   0
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ   0
ΠΕ81 ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ   0
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ   0
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ   0
ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ   0
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ   0
 

Αποσυνδεδεμένος athinakara

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #453 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 10:18:19 πμ »
Γνωρίζει κανείς κενά για νόμο Χαλκιδικής;

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #454 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 10:28:25 πμ »
Ερώτηση για όποιον γνωρίζει: ας υποθέσουμε ότι μια περιοχή έχει πχ +2 ΠΕ02. Τρέχει το σύστημα και φεύγουν από εκεί 2. Αυτό σημαίνει ότι η περιοχή εκεί δε θα δεχθεί κανέναν, σωστά; Όχι ότι επειδή έφυγαν δύο, μπορεί να δεχθεί και άλλους δύο.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #455 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 10:39:24 πμ »
Ερώτηση για όποιον γνωρίζει: ας υποθέσουμε ότι μια περιοχή έχει πχ +2 ΠΕ02. Τρέχει το σύστημα και φεύγουν από εκεί 2. Αυτό σημαίνει ότι η περιοχή εκεί δε θα δεχθεί κανέναν, σωστά; Όχι ότι επειδή έφυγαν δύο, μπορεί να δεχθεί και άλλους δύο.
Αυτό ακριβώς ισχύει ή θα επρεπε να ισχυει, να μην πάρει αλλους
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2023, 10:41:12 πμ από topsy »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1730
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #456 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 10:56:08 πμ »
Ερώτηση για όποιον γνωρίζει: ας υποθέσουμε ότι μια περιοχή έχει πχ +2 ΠΕ02. Τρέχει το σύστημα και φεύγουν από εκεί 2. Αυτό σημαίνει ότι η περιοχή εκεί δε θα δεχθεί κανέναν, σωστά; Όχι ότι επειδή έφυγαν δύο, μπορεί να δεχθεί και άλλους δύο.
εξαρταται σε ποιες ομαδες ομορων σχολειων και σε ποια σχολεια ηταν κατανεμημενα τα +2 πλεονάσματα και ποσες ωρες "εκρυβαν" πισω τους αυτα τα 2 πλεονασματα, Την απάντηση θα την γνωριζαμε αν ειχαμε την εικονα ολων των πινακων Β αυτης της δδε και οχι απλα του πινακα Γ, αφου ουσιαστικα η καρδια του αλγοριθμου χτυπα στους πινακες Β και οχι στον Γ (η καταργηση των πινακων Β θα ηταν το πιο ευστοχο αιτημα της ΠΕΑΔ προς το υπουργειο)

πχ εστω μια δδε που εχει 2 ομαδες σχολειων (1η και 2η) και στην ομαδα 1η υπάρχει το σχολειο Α, ενω στην ομάδα 2η τα σχολεια Β+Γ. Έστω ότι στο σχολειο Α υπάρχει πλεονασμα +12 ωρών ΠΕ02 και το ιδιο συμβαινει στο σχολειο Β της 2ης ομάδας, ενω στο σχολειο Γ μηδενικο πλεονασμα/ελλειμμα ωρων. Οι πινακες Β της συγκεκριμενης δδε θα διαμορφωθουν ως εξής: Πινακας Β της 1ης ομαδας= 1 πλεονασμα αφου υπολοιπο ωρων 12 και ακριβως το ιδιο στον Πινακα Β της 2ης ομαδας= 1 πλεονασμα, αφου υπολοιπο ωρων 12. Ο πινακας Γ στους φιλολογους θα εχει τελικα 2 πλεονασματα δηλ 1 απο καθε ομαδα. Εστω ότι το κυσδε δινει μεταθεση σε δυο ΠΕ02 με 23 και 21 ωρες  ωραριο (μην ξεχναμε οτι διοριστηκαν φιλολογοι με 1 διδακτορικο και  μεταπτυχιακα που ειχαν μηδενικη προυπηρεσια) του σχολειου Γ. Τοτε οι νεοι πινακες Β μετα τη μεταθεση των δυο φιλολογων (οφείλει το κυσδε να τους συμβουλευτει την ιδια στιγμη) θα διαμορφωθουν ως εξής: Πινακας Β της 1ης ομαδας= 1 πλεονασμα αφου υπολοιπο ωρων 12 , ενω ο πινακας Β της 2ης ομάδας θα γινει: +12 ωρες του σχολειου Β - 44 ωρες του σχολειου Γ= -32 δηλ 2 οργανικα κενα. Επομενως ο πινακας Γ της ΔΔΕ αυτης = +1 πλεονασμα -2 ελλειμματα=-1 ελλειμμα φιλολογου. Μπορει να αναμεναμε στην συγκεκριμενη δδε μηδενικο έλλειμμα/πλεονασμα , αφου υπηρχε +2 και εφυγαν 2 με μεταθεση αλλα τελικα δημιουργηθηκε 1 οργανικο κενο, γεγονος που μπορει να φαινεται ως μαγικη εικονα. Κι ομως θα μπορουσε μια χαρα να συμβει στην πραγματικότητα. Ασφαλως θα μπορουσαν να δημιουργηθούν και δεκάδες άλλες "μαγικές εικόνες", αφου μεγαλες δδε εχουν πολλες ομαδες σχολειων. Ο αλγοριθμος λοιπον δεν ειναι μαθηματικα β γυμνασιου δηλ +2-2=0, αλλα μπορει να βγαλει +2-2= -1
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2023, 11:40:03 πμ από gtΠΕΟ2 »

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #457 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 11:44:22 πμ »
εξαρταται σε ποιες ομαδες ομορων σχολειων και σε ποια σχολεια ηταν κατανεμημενα τα +2 πλεονάσματα και ποσες ωρες "εκρυβαν" πισω τους αυτα τα 2 πλεονασματα, Την απάντηση θα την γνωριζαμε αν ειχαμε την εικονα ολων των πινακων Β αυτης της δδε και οχι απλα του πινακα Γ, αφου ουσιαστικα η καρδια του αλγοριθμου χτυπα στους πινακες Β και οχι στον Γ (η καταργηση των πινακων Β θα ηταν το πιο ευστοχο αιτημα της ΠΕΑΔ προς το υπουργειο)

πχ εστω μια δδε που εχει 2 ομαδες σχολειων (1η και 2η) και στην ομαδα 1η υπάρχει το σχολειο Α, ενω στην ομάδα 2η τα σχολεια Β+Γ. Έστω ότι στο σχολειο Α υπάρχει πλεονασμα +12 ωρών ΠΕ02 και το ιδιο συμβαινει στο σχολειο Β της 2ης ομάδας, ενω στο σχολειο Γ μηδενικο πλεονασμα/ελλειμμα ωρων. Οι πινακες Β της συγκεκριμενης δδε θα διαμορφωθουν ως εξής: Πινακας Β της 1ης ομαδας= 1 πλεονασμα αφου υπολοιπο ωρων 12 και ακριβως το ιδιο στον Πινακα Β της 2ης ομαδας= 1 πλεονασμα, αφου υπολοιπο ωρων 12. Ο πινακας Γ στους φιλολογους θα εχει τελικα 2 πλεονασματα δηλ 1 απο καθε ομαδα. Εστω ότι το κυσδε δινει μεταθεση σε δυο ΠΕ02 με 23 και 21 ωρες  ωραριο (μην ξεχναμε οτι διοριστηκαν φιλολογοι με 1 διδακτορικο και  μεταπτυχιακα που ειχαν μηδενικη προυπηρεσια) του σχολειου Γ. Τοτε οι νεοι πινακες Β μετα τη μεταθεση των δυο φιλολογων (οφείλει το κυσδε να τους συμβουλευτει την ιδια στιγμη) θα διαμορφωθουν ως εξής: Πινακας Β της 1ης ομαδας= 1 πλεονασμα αφου υπολοιπο ωρων 12 , ενω ο πινακας Β της 2ης ομάδας θα γινει: +12 ωρες του σχολειου Β - 44 ωρες του σχολειου Γ= -32 δηλ 2 οργανικα κενα. Επομενως ο πινακας Γ της ΔΔΕ αυτης = +1 πλεονασμα -2 ελλειμματα=-1 ελλειμμα φιλολογου. Μπορει να αναμεναμε στην συγκεκριμενη δδε μηδενικο έλλειμμα/πλεονασμα , αφου υπηρχε +2 και εφυγαν 2 με μεταθεση αλλα τελικα δημιουργηθηκε 1 οργανικο κενο, γεγονος που μπορει να φαινεται ως μαγικη εικονα. Κι ομως θα μπορουσε μια χαρα να συμβει στην πραγματικότητα. Ασφαλως θα μπορουσαν να δημιουργηθούν και δεκάδες άλλες "μαγικές εικόνες", αφου μεγαλες δδε εχουν πολλες ομαδες σχολειων. Ο αλγοριθμος λοιπον δεν ειναι μαθηματικα β γυμνασιου δηλ +2-2=0, αλλα μπορει να βγαλει +2-2= -1

Πολύ διαφωτιστικά αυτά που μας γράφεις... πολύ όμώς. Άλλα έτσι τρέχει το σύστημα των μεταθέσεων; Κάνει τέτοιους υπολογισμούς; Ή απλά θα πει +2-2=0;

Αποσυνδεδεμένος xara.k

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #458 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 11:54:23 πμ »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1730
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #459 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 12:18:50 μμ »
Πολύ διαφωτιστικά αυτά που μας γράφεις... πολύ όμώς. Άλλα έτσι τρέχει το σύστημα των μεταθέσεων; Κάνει τέτοιους υπολογισμούς; Ή απλά θα πει +2-2=0;
Γνωριζω με πληρη βεβαιοτητα ότι στο δικο μου πυσδε καθως και στα υπολοιπα πυσδε της περιφερειακης διευθυνσης (εχω την αισθηση και της υπολοιπης ελλαδας) στις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολές , που ειναι μια μικρογραφια των μεταθεσεων αφου δεν υπάρχουν πίνακες Β και Γ,  την ωρα των βελτιωσεων επικαιροποιούνται σε live κατασταση οι πινακες Α για να καλύπτεται ταυτοχρονα το κενο που αφηνε καποιος που εφευγε με βελτιωση. Όμως στο τραπεζι του κυσδε δε νομιζω οτι κανουν το ιδιο αν και θα οφειλαν, εφόσον οι πίνακες Α και Β μενουν στις ΔΔΕ και οι μονοι πινακες που φθανουν στο υπουργειο είναι οι πινακες Γ και οι οποίοι μάλιστα ειναι πειραγμενοι απο τις ΠΔΕ. Αν ζητούσαν ηλεκτρονικα τους πινακες α+β+γ απ όλες τις δδε και με τη συνδρομη του myschool για να παιρνουν την πληροφορια της οργανικης θεσης των μετατιθέμενων θα μπορούσαν έχουν τη μεγιστη ακρίβεια. Επομενως δε γνωριζω με ποιο τρόπο λειτουργουν στις οριακες καταστασεις  τυπου +/-1 απόκλισης

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #460 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 01:05:24 μμ »
Γνωριζω με πληρη βεβαιοτητα ότι στο δικο μου πυσδε καθως και στα υπολοιπα πυσδε της περιφερειακης διευθυνσης (εχω την αισθηση και της υπολοιπης ελλαδας) στις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολές , που ειναι μια μικρογραφια των μεταθεσεων αφου δεν υπάρχουν πίνακες Β και Γ,  την ωρα των βελτιωσεων επικαιροποιούνται σε live κατασταση οι πινακες Α για να καλύπτεται ταυτοχρονα το κενο που αφηνε καποιος που εφευγε με βελτιωση. Όμως στο τραπεζι του κυσδε δε νομιζω οτι κανουν το ιδιο αν και θα οφειλαν, εφόσον οι πίνακες Α και Β μενουν στις ΔΔΕ και οι μονοι πινακες που φθανουν στο υπουργειο είναι οι πινακες Γ και οι οποίοι μάλιστα ειναι πειραγμενοι απο τις ΠΔΕ. Αν ζητούσαν ηλεκτρονικα τους πινακες α+β+γ απ όλες τις δδε και με τη συνδρομη του myschool για να παιρνουν την πληροφορια της οργανικης θεσης των μετατιθέμενων θα μπορούσαν έχουν τη μεγιστη ακρίβεια. Επομενως δε γνωριζω με ποιο τρόπο λειτουργουν στις οριακες καταστασεις  τυπου +/-1 απόκλισης
++++++++++

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθεσεις2023
« Απάντηση #461 στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 01:35:16 μμ »
Γνωριζω με πληρη βεβαιοτητα ...  Όμως στο τραπεζι του κυσδε δε νομιζω οτι κανουν το ιδιο αν και θα οφειλαν, εφόσον οι πίνακες Α και Β μενουν στις ΔΔΕ και οι μονοι πινακες που φθανουν στο υπουργειο είναι οι πινακες Γ και οι οποίοι μάλιστα ειναι πειραγμενοι απο τις ΠΔΕ. Αν ζητούσαν ηλεκτρονικα τους πινακες α+β+γ απ όλες τις δδε και με τη συνδρομη του myschool για να παιρνουν την πληροφορια της οργανικης θεσης των μετατιθέμενων θα μπορούσαν έχουν τη μεγιστη ακρίβεια. Επομενως δε γνωριζω με ποιο τρόπο λειτουργουν στις οριακες καταστασεις  τυπου +/-1 απόκλισης

όπως πάντα καίριος και σοβαρός.
δίκιο ξεκάθαρο  και να πω κι εγώ το δικό μου σχόλιο επ΄αυτού: ζήτω η παράγκα του καραγκιόζη ! και μετά ας τσακώνεται η μάχιμη πλέμπα για την ιδεοληπτική ψευτοαξιολόγηση της υπουργάρας που θα βελτιώσει την εκπαίδευση ! η διαφάνεια, η σοβαρότητα, ο εξορθολογισμός κλπ δεν φελλά !  σανό ξηρό με τον τόνο !
πλάκα να δοθούν πολλές μεταθέσεις φέτος και να πέσει παλαμοκρότημα ! λες; καλή κυριακή των βαΐων

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159830
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 392
Σύνολο: 401

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.