0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα μόρια που φαίνονται στον πίνακα είναι χωρίς συνυπηρέτηση, εντοπιότητα κλπ. Σωστά;
Ερώτηση για όποιον γνωρίζει: ας υποθέσουμε ότι μια περιοχή έχει πχ +2 ΠΕ02. Τρέχει το σύστημα και φεύγουν από εκεί 2. Αυτό σημαίνει ότι η περιοχή εκεί δε θα δεχθεί κανέναν, σωστά; Όχι ότι επειδή έφυγαν δύο, μπορεί να δεχθεί και άλλους δύο.
εξαρταται σε ποιες ομαδες ομορων σχολειων και σε ποια σχολεια ηταν κατανεμημενα τα +2 πλεονάσματα και ποσες ωρες "εκρυβαν" πισω τους αυτα τα 2 πλεονασματα, Την απάντηση θα την γνωριζαμε αν ειχαμε την εικονα ολων των πινακων Β αυτης της δδε και οχι απλα του πινακα Γ, αφου ουσιαστικα η καρδια του αλγοριθμου χτυπα στους πινακες Β και οχι στον Γ (η καταργηση των πινακων Β θα ηταν το πιο ευστοχο αιτημα της ΠΕΑΔ προς το υπουργειο)πχ εστω μια δδε που εχει 2 ομαδες σχολειων (1η και 2η) και στην ομαδα 1η υπάρχει το σχολειο Α, ενω στην ομάδα 2η τα σχολεια Β+Γ. Έστω ότι στο σχολειο Α υπάρχει πλεονασμα +12 ωρών ΠΕ02 και το ιδιο συμβαινει στο σχολειο Β της 2ης ομάδας, ενω στο σχολειο Γ μηδενικο πλεονασμα/ελλειμμα ωρων. Οι πινακες Β της συγκεκριμενης δδε θα διαμορφωθουν ως εξής: Πινακας Β της 1ης ομαδας= 1 πλεονασμα αφου υπολοιπο ωρων 12 και ακριβως το ιδιο στον Πινακα Β της 2ης ομαδας= 1 πλεονασμα, αφου υπολοιπο ωρων 12. Ο πινακας Γ στους φιλολογους θα εχει τελικα 2 πλεονασματα δηλ 1 απο καθε ομαδα. Εστω ότι το κυσδε δινει μεταθεση σε δυο ΠΕ02 με 23 και 21 ωρες ωραριο (μην ξεχναμε οτι διοριστηκαν φιλολογοι με 1 διδακτορικο και μεταπτυχιακα που ειχαν μηδενικη προυπηρεσια) του σχολειου Γ. Τοτε οι νεοι πινακες Β μετα τη μεταθεση των δυο φιλολογων (οφείλει το κυσδε να τους συμβουλευτει την ιδια στιγμη) θα διαμορφωθουν ως εξής: Πινακας Β της 1ης ομαδας= 1 πλεονασμα αφου υπολοιπο ωρων 12 , ενω ο πινακας Β της 2ης ομάδας θα γινει: +12 ωρες του σχολειου Β - 44 ωρες του σχολειου Γ= -32 δηλ 2 οργανικα κενα. Επομενως ο πινακας Γ της ΔΔΕ αυτης = +1 πλεονασμα -2 ελλειμματα=-1 ελλειμμα φιλολογου. Μπορει να αναμεναμε στην συγκεκριμενη δδε μηδενικο έλλειμμα/πλεονασμα , αφου υπηρχε +2 και εφυγαν 2 με μεταθεση αλλα τελικα δημιουργηθηκε 1 οργανικο κενο, γεγονος που μπορει να φαινεται ως μαγικη εικονα. Κι ομως θα μπορουσε μια χαρα να συμβει στην πραγματικότητα. Ασφαλως θα μπορουσαν να δημιουργηθούν και δεκάδες άλλες "μαγικές εικόνες", αφου μεγαλες δδε εχουν πολλες ομαδες σχολειων. Ο αλγοριθμος λοιπον δεν ειναι μαθηματικα β γυμνασιου δηλ +2-2=0, αλλα μπορει να βγαλει +2-2= -1
Πολύ διαφωτιστικά αυτά που μας γράφεις... πολύ όμώς. Άλλα έτσι τρέχει το σύστημα των μεταθέσεων; Κάνει τέτοιους υπολογισμούς; Ή απλά θα πει +2-2=0;
Γνωριζω με πληρη βεβαιοτητα ότι στο δικο μου πυσδε καθως και στα υπολοιπα πυσδε της περιφερειακης διευθυνσης (εχω την αισθηση και της υπολοιπης ελλαδας) στις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολές , που ειναι μια μικρογραφια των μεταθεσεων αφου δεν υπάρχουν πίνακες Β και Γ, την ωρα των βελτιωσεων επικαιροποιούνται σε live κατασταση οι πινακες Α για να καλύπτεται ταυτοχρονα το κενο που αφηνε καποιος που εφευγε με βελτιωση. Όμως στο τραπεζι του κυσδε δε νομιζω οτι κανουν το ιδιο αν και θα οφειλαν, εφόσον οι πίνακες Α και Β μενουν στις ΔΔΕ και οι μονοι πινακες που φθανουν στο υπουργειο είναι οι πινακες Γ και οι οποίοι μάλιστα ειναι πειραγμενοι απο τις ΠΔΕ. Αν ζητούσαν ηλεκτρονικα τους πινακες α+β+γ απ όλες τις δδε και με τη συνδρομη του myschool για να παιρνουν την πληροφορια της οργανικης θεσης των μετατιθέμενων θα μπορούσαν έχουν τη μεγιστη ακρίβεια. Επομενως δε γνωριζω με ποιο τρόπο λειτουργουν στις οριακες καταστασεις τυπου +/-1 απόκλισης
Γνωριζω με πληρη βεβαιοτητα ... Όμως στο τραπεζι του κυσδε δε νομιζω οτι κανουν το ιδιο αν και θα οφειλαν, εφόσον οι πίνακες Α και Β μενουν στις ΔΔΕ και οι μονοι πινακες που φθανουν στο υπουργειο είναι οι πινακες Γ και οι οποίοι μάλιστα ειναι πειραγμενοι απο τις ΠΔΕ. Αν ζητούσαν ηλεκτρονικα τους πινακες α+β+γ απ όλες τις δδε και με τη συνδρομη του myschool για να παιρνουν την πληροφορια της οργανικης θεσης των μετατιθέμενων θα μπορούσαν έχουν τη μεγιστη ακρίβεια. Επομενως δε γνωριζω με ποιο τρόπο λειτουργουν στις οριακες καταστασεις τυπου +/-1 απόκλισης