0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε εμάς (έχουμε αρκετούς προφορικούς σε πολλά τμήματα), ένας εκπαιδευτικός που έχει κενό (και του λείπουν ώρες) κρατάει το υπόλοιπο τμήμα με απασχόληση, όση ώρα κρατά η προφορική εξέταση από τον εκπαιδευτικό που τους κάνει το μάθημα.
Το ζητά η διεύθυνση για να εξυπηρετούμε την κατάσταση (όπως έγραψα έχουμε πολλούς προφορικούς). Τι εννοείς "φύλαξη κενών"; Μήπως "απασχόληση τμήματος" την ώρα του κενού; Άλλη συνηθισμένη τακτική για να μη βγαίνουν στην αυλή και γίνονται μπουλούκι με το συστεγαζόμενο, καθώς και να μη σχολούν νωρίτερα και κάνουν διάφορες βλακείες μπροστά από το σχολείο μέχρι να περάσει το λεωφορείο για να τους πάρει.
Η προφορική εξέταση περιλαμβάνει περισσότερα από το να "λέει" το παιδί όσα αλλιώς θα έγραφε. Οι περισσότεροι αρκούνται στο να εξετάζουν τις ερωτήσεις ανάπτυξης. Αλλά τα παιδιά με δυσλεξία έχουν πραγματικά ανάγκη να τους διαβάζει κάποιος τις εκφωνήσεις και να βεβαιώνεται ότι κατάλαβαν ακόμα και αν είναι ασκήσεις γεωμετρίας, φυσικής, κτλ. Πόσο μάλλον αν πρόκειται για ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής!Χρειάζεται να τους διαβάζονται τα κείμενα, τα παραθεματα στην ιστορία. Ακόμη και αν έχουν μελετήσει εκ των προτέρων καλά, δύσκολα θα ξαναδιαβασουν το κείμενο που τους δίνεται την ώρα που γράφουν γιατί κάτι τέτοιο θα απαιτούσε πολύ χρόνο αλλά έτσι κινδυνεύουν να ξεχάσουν πράγματα που γνωρίζουν.