0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι δάσκαλοι δεν έχουν σπουδάσει κάποια επιστήμη. Για τούτο κι ήσαν διετούς διάρκειας οι Παιδαγωγικές Ακαδημίες. Η Παιδαγωγική ως Επιστήμη (συναφής της Φιλοσοφίας και της Ψυχολογίας) σπουδάζεται απ' τους φιλολόγους κι όχι τους δασκάλους. Τι διέξοδο, λοιπόν, πλην της παιδοφύλαξης να 'χουν οι δάσκαλοι;
εκτός αν ρίξεις τα στάνταρ σου και πάρεις ντόπιο ή αν καταλήξεις σε ένστολο
Εντάξει, το πιάσαμε το νόημα, πέσαμε σε είρωνα και μάλλον hater, οπότε δε θα μπω στη διαδικασία να αναλωθώ σε σπόντες - τύποις- συναδέλφου, δεν αξίζει.
Γιατί θεωρείτε "ρίξιμο των στάνταρντς" το να κάνει ένας/μία εκπαιδευτικός οικογένεια με "ντόπιο/-α"; Θεωρείτε ότι το "ανεκτό" επίπεδο που επιθυμείτε το έχουν μόνο οι αθηνέζοι; Ο "ντόπιος" όμως είναι αυτός που θα ξυπνήσει αχάραγα, βρέξει-χιονίσει, για να πάει στο χωράφι ώστε να μπορείτε στο τέλος να μην αγοράζετε τα οπωρολαχανικά ως "δύο ντομάτες", "μια φέτα καρπούζι", "τρία ακτινίδια" κ.λπ όπως κάνουν σε πολλές χώρες του κόσμου όπου οι τιμές των οπωρολαχανικών είναι απλησίαστες. Επίσης, ξέρετε πόσοι "ντόπιοι", για να μπορούν να είναι πιο ανταγωνιστικοί στην αγορά, δεν αρκούνται απλώς στο να κάνουν τον αγρότη χωρίς γνώσεις, αλλά πάνε και σπουδάζουν γεωπονία ή φυτική/ζωική παραγωγή είτε σε επίπεδο ΑΕΙ είτε ΤΕΙ; Εγώ πάντως ξέρω αρκετούς τέτοιους "ντόπιους".Όσο για τους ένστολους, νομίζω ότι το αν "καταλήγει" κάποιος/-α σε αυτούς είναι θέμα οπτικής και παγιωμένων ιδεολογιών ή στερεοτύπων με τα οποία έχουμε μεγαλώσει χωρίς να έχουμε καταφέρει να τα αποτινάξουμε. Δεν είναι όλοι οι ένστολοι, αστυνομικοί των ΜΑΤ ή βυσματικά διορισμένοι ειδικοί φρουροί. Ούτε καν όλοι αστυνομικοί. Για τις δε βάσεις εισαγωγής στις σχολές αξιωματικών, ακόμα και υπαξιωματικών, νομίζω ότι ξέρετε πού κυμαίνονται την τελευταία εικοσαετία (τουλάχιστον), δεν χρειάζεται να σας το υποδείξω εγώ.
Κάμετε λάθος. Είμαι πολύ καλό παιδί με (εθνική) αγωγή και (ηθικούς) τρόπους. Απλά λέω α λ ή θ ε ι ε ς που ενοχλούν.
Γούστα είναι αυτά και εξαρτώνται και από το πού μεγάλωσε κανεις, το γενικότερο επίπεδο του και το οικογενειακό- κοινωνικό περιβάλλον που έχει συνηθίσει να συναναστρέφεται. Δεν τίθεται θέμα αξίας ή εργατικότητας, καθαρα αντικειμενικά μιλώντας όμως, ένας επιστήμονας με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό όπως έχουν πλέον οι εκπαιδευτικοί, ξένες γλώσσες, επιμορφώσεις κλπ, δεν θα βρει στην επαρχία πολλά άτομα ανάλογου επιπέδου και αυτό κάνει τη σύναψη σχέσεων αρκετά δύσκολη υπόθεση. Να μην σχολιάσουμε και τον μισογυνισμό της επαρχίας, που αν εμφανιστεί νέα καθηγήτρια θα της κρεμάσουν κουδούνια ως εξώλης και προωλης αλλά ταυτόχρονα θα της την πέφτει ο κάθε πικραμένος αλλά και ταυτόχρονα θα προειδοποιούν ο ένας τον άλλο ότι είναι απελπισμένη για γάμο. Για κοπέλες από την Αθήνα που έχουν συνηθίσει να συναναστρέφονται με άντρες λιγότερο «μάτσο», η επαρχία είναι ένα τεράστιο πολιτισμικό σοκ.
Όλα τα παραπάνω είναι αυθαίρετα και προέρχονται από γενικεύσεις και τόνους προκαταλήψεων, χωρίς παρεξήγηση. Δηλαδή όλοι οι Αθηναίοι είναι εξευγενισμένοι - πολιτισμένοι και όλοι οι άλλοι ματσό - νεάτερνταλ - χαμηλού επιπέδου; Come on
Αν αξίζει ή όχι η αναπλήρωση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και οι περισσότεροι είναι αντικειμενικοί. Αν αξίζει ή όχι το συγκεκριμένο επάγγελμα γι αυτόν που το ασκεί εξαρτάται από τις προσωπικές του προσδοκίες. Το θέμα για μένα πια είναι αν αξίζει ο καθένας από εμάς ξεχωριστά για να κάνει αυτό το επάγγελμα. Είναι το μόνο που ήθελα να γράψω καθώς διαβάζω Αρχαία και Μαθηματικά σήμερα την κόρη μου και βλέπω ακριβώς τι δίδαξαν οι συνάδελφοί μου...